ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

«Η αίρεσις χωρίζει από της εκκλησίας πάντα άνθρωπον»

0

Ιωάννης ο θεοφιλέστατος τοποτηρητής του αποστολικού θρόνου της ανατολής είπεν «Η αίρεσις χωρίζει από της εκκλησίας πάντα άνθρωπον»

Η αγία σύνοδος (Ζ΄οικουμενική) είπε «τούτο εύδηλον εστιν»

Η Ζ΄Οικουμενική σύνοδος έγινε 33 χρόνια μετά την ληστρική, ψευδοσύνοδο της Ιέρειας η οποία επικύρωσε την αίρεση της εικονομαχίας. Σε αυτήν (Ζ΄οικουμενική), παρουσιάστηκαν επίσκοποι που

συμμετείχαν στην αίρεση, ζητώντας συγνώμη επειδή δεν ομολόγησαν την ορθόδοξη πίστη φέροντας μαζί τους λιβέλλους εναντίον της αιρέσεως και ζητώντας να ενωθούν με την καθολική εκκλησία. Η πράξη τους αυτή, έκανε σαφή την ομολογία τους ότι στα χρόνια που μεσολάβησαν από την ληστρική σύνοδο της Ιέρειας μέχρι την Ζ’ Οικουμενική, βρίσκονταν εκτός εκκλησίας. Δηλώνοντας την μετάνοιά τους και την επιστροφή στην ορθόδοξο πίστη επεδίωξαν την εισαγωγή τους στην μία και μοναδική καθολική Εκκλησία.

Η σύνοδος αντιμετώπισε τους επισκόπους ως αιρετικούς και τους εδέχθη όπως εδέχθηκαν οι έξι άγιες οικουμενικές σύνοδοι τους εξ αιρέσεως επιστρέφοντας.
2016. Ληστρική σύνοδος της Κρήτης που επικυρώνει την αίρεση του Οικουμενισμού, αίρεση κατεγνωσμένη από τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς. Δι’αυτής, κατοχυρώνεται συνοδικώς το αιρετικό δόγμα, υιοθετείται η αίρεση από επισκόπους και από το σύνολο του κλήρου, αίρεται η αληθινή αποστολική πίστη (όπως και στην σύνοδο της Ιέρειας). Αναμένοντας την πραγματοποίηση συνόδου που θα καταδικάσει τους αιρετικούς ώστε να επιβεβαιωθεί και τυπικά (επισημοποιηθεί) ο αποχωρισμός τους απ’την Εκκλησία,  ο αιρετικός στο φρόνημα και συμβιβασμένος με την αίρεση δεν είναι αιρετικός(;), δεν υποβάλλεται στους προβλεπόμενους αναθεματισμούς της Αγίας Γραφής, των Αγίων Συνόδων ή των Αγίων Πατέρων(;), δεν  βρίσκεται πλέον έξω από την Εκκλησία ως Σώμα Χριστού; Η αίρεση, και μάλιστα η παναίρεση του οικουμενισμού που περικλείει σύνολο καταδικασμένων αιρέσεων που μας απομακρύνουν απ’ τον Τριαδικό Θεό, δεν χωρίζει από την μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία πάντα άνθρωπον;

Ο Α΄ Κανόνας της Συνόδου της Καρχηδόνος λέει: «Παρά δέ τοῖς αἱρετικοῖς, ἐκκλησία οὐκ ἔστιν».
Η Α’ Οἰκουμενική Σύνοδος αποφαίνεται: «Μία ἡ Ἐκκλησία ἐν οὐρανοῖς, ἡ αὐτὴ ἐπὶ γῆς. Ἐν ταύτῃ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον ἐπαναπαύεται. Αἱ ἔξω ταύτης οὖσαι αἱρέσεις, ἃς ἔχουσι οἱ ἄνθρωποι, οὐκ εἰσὶ διδασκαλία τοῦ Σωτῆρος ἡμῶν, οὐδὲ τῶν Ἀποστόλων ἀλλὰ τοῦ Σατανᾶ καὶ τοῦ Πατρὸς αὐτῶν τοῦ Διαβόλου…» («Περὶ Ἐκκλησιαστικῶν Διατυπώσεων» τῆς Α’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου Μansi, 2, 889).

Οι αιρετικοί υπόκεινται στην ποινή του μεγάλου αφορισμού η αναθέματος (ζ’ κανών της Γ’ Οικουμενικής και α’ κανών της Πενθέκτης).

Κατά το  Συνοδικόν της Ορθοδοξίας μας: «Ανάθεμα πάσι τοις αιρετικοίς και τοις κοινωνούσιν αυτοίς».
Οι σημερινοί αποστάτες της ορθοδόξου πίστεως(οικουμενιστές) εξακολουθούν να βρίσκονται εντός της Εκκλησίας(;!) παρά τα όσα μας βεβαιώνει η Αγία Γραφή, οι σύνοδοι, και οι άγιοι ομολογητές της πίστεώς μας;

Oι διαστρέφοντες το δόγμα και την αποκαλυπτική αλήθεια της Εκκλησίας που δεν φέρουν την πίστη των Αποστόλων, των Πατέρων, των ορθοδόξων δεν είναι χωρισμένοι από την Εκκλησία;  Ασπαζόμαστε και εμείς που προσπαθούμε να κρατήσουμε ανόθευτη την πίστη μας, έχοντας ήδη αποτειχισθεί, την θεωρία των κλάδων αποδεχόμενοι μια μεγάλη και αφηρημένη έννοια της Εκκλησίας, που τους περιλαμβάνει όλους: αποτειχισμένους, παλαιοημερολογίτες(διάφορες παρατάξεις γ.ο.χ που αναιρούν η μία τη άλλη), οικουμενιστές(τους ασεβείς και προδότες της Ορθοδόξου πίστεως);

Η Εκκλησία δεν είναι δυνατόν να διαιρεθεί γιατί ότι έχει μέσα της είναι Θεανθρώπινο και αδιαίρετο: η πίστις, η αγάπη, η αλήθεια, το Βάπτισμα, η Ευχαριστία και κάθε μυστήριο, κάθε αρετή και γενικώς όλη η ζωή και η διάρθρωσή της. Ο ένας και μοναδικός Θεάνθρωπος, η κεφαλή της δεν  δύναται να έχει πολλά σώματα. Σύμφωνα με τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς «εκ της αδιαιρέτου Εκκλησίας του Χριστού, απεσχίσθηκαν και απεκόπηκαν οι αιρετικοί και σχισματικοί οι οποίοι έπαυσαν να είναι μέλη του σώματός της».

Η συνοδική καταδίκη των αιρετικών μπορεί να γίνει στο μέλλον ή να μην γίνει ποτέ. Με την σύνοδο αυτή θα ρυθμιστεί ο τρόπος εισδοχής των μετανοημένων αιρετικών που επιστρέφουν στην Εκκλησία (είτε κατ’ακρίβεια, η οποία συνιστά την κανονική τάξη της εκκλησίας, είτε κατ’οικονομία, η οποία δεν αίρει την ακρίβεια και έχει καιρικό και τοπικό χαρακτήρα). Αυτό, όμως, δεν θ’αναιρεί την ύπαρξη των αιρετικών (αποδεχομένων ή συμβιβασμένων με την αίρεση) όπως επίσης και τον χωρισμό τους  από την Εκκλησία, πράξη καθαρά  δικής τους επιλογής διότι ο αιρετικός μόνος του εξέρχεται απ’ το σώμα της Εκκλησίας χάνοντας την ορθή πίστη και αποδεχόμενος τις κακοδοξίες του οικουμενισμού. Αυτό βεβαιώνει ο απόστολος Παύλος, όταν γράφει για κάθε αιρετικό ότι: «αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος», δηλαδή είναι πλέον αυτοκαταδικασμένος!

“👍 Ορθοδοξία”

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΩΡΕΑΝ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ DIKTIOAGELIAS.gr

Στείλε μας το άρθρο σου

Το Triklopodia.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Για άμεση ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @triklopodia