ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ: ΕΡΧΕΤΑΙ ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ! Τι θα συμβεί στο μέλλον!

Loading…

0
Η Κρίση της Καταλονίας, με το Δημοψήφισμα, την Ψήφιση πλέον της Ανεξαρτησίας και την μετωπική πλέον σύγκρουση με την Μαδρίτη, μας θύμισε τις περίφημες Προφητείες του Έλληνα (εκ Ρόδου) Ιερομονάχου Ιερώνυμου Αγαθαγγέλου, που γράφηκαν από τον

ίδιο, ξημερώματα Κυριακής της Ορθοδοξίας του 1279 μ.Χ., στη Μεσσήνη της Σικελίας, κατόπιν αποκαλυπτικών οράσεών του!
  Οι Προφητείες, που κάποια κομμάτια τους έχουν εκπληρωθεί ήδη, αναφέρονται στο μέλλον των υπόδουλων τότε Ελλήνων, αλλά και των άλλων ευρωπαϊκών εθνών. Ανάμεσά τους αναφέρεται και η Ισπανία, που μοιάζει πλέον με καζάνι που βράζει :
ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ 1.279 μ.Χ.: 
 «Η Ισπανία και η Πορτογαλία θα κατασπαραχθώσι δι’ αιματηρών αγώνων. Δεν θα ευρεθή πλέον εκεί ίχνος νόμου και τάξεως.
   Τότε η ειρήνη θα επικρατήση εκ νέου δι΄ ανθρώπου μεγαλοφυούς, τα δε ονόματα Ισπανίας και Πορτογαλίας θα συγχωνευθώσιν εις την δημοκρατίαν των Πυρηναίων, ισχυρών κατά ξηράν και κατά θάλασσαν»!

 

738 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ
  Προκαλούν μεγάλη εντύπωση τα παραπάνω λόγια που γράφηκαν πριν 738 χρόνια και χρησιμοποιούν μια λέξη «κλειδί», που δεν υπήρχε σε χρήση τότε, το 1279, ούτε καν το 1750 που πρωτοεκδόθηκαν χειρόγραφα. Τη λέξη «Δημοκρατία«… Που είναι μια λέξη των καιρών και των ημερών μας, αλλά και των Καταλανών…
   Είναι όμως δυνατόν σήμερα να διαλυθούν Ισπανία και Πορτογαλία; Η απάντηση είναι πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, επειδή η Ισπανία π.χ. είναι ένα άθροισμα παλαιών βασιλείων – μικροεθνοτήτων, που ακόμη και τώρα δεν έχουν καταφέρει να αποτελέσουν ένα ενιαίο έθνος και διατηρούν διαφορετική γλώσσα και καθεστώτα αυτονομίας. Συγκεκριμένα στην Ισπανία, όπως φαίνεται και στον παρακάτω χάρτη, υπάρχουν τέσσερις κύριες γλώσσες: τα Καστιλιάνικα (κυρίως Ισπανικά), τα Καταλανικά, τα Βασκικά και τα Γαλικιανά! Υπάρχουν όμως σε μικρότερη κλίμακα και τα Αστουριανικά, αλλά και τα Αραγωνέζικα.

 

   Ο χάρτης αυτός δείχνει την έκταση κάθε ιδιαίτερης γλώσσας της Ισπανίας και επομένως τις αυτόνομες εθνότητες που μπορεί αύριο να διεκδικήσουν ανεξαρτησία, όπως οι Καταλανοί, που η γλώσσα τους μιλιέται – πέραν της Καταλονίας – και στη Βαλένθια και στις Βαλεαρίδες νήσους, αλλά και στο γειτονικό νοτιοανατολικό άκρο της Γαλλίας, στα Πυρηναία!

 

   Η δε Γαλικία, μιλά μια γλώσσα που μοιάζει με τα Πορτογαλικά, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει…
  Αυτή τη στιγμή η Ισπανία βρίσκεται στα πρόθυρα μιας μεγάλης εσωτερικής κρίσης, με το Δημοψήφισμα Ανεξαρτησίας της Καταλονίας και την επαπειλούμενη Διακήρυξής της, όταν μάλιστα είναι γνωστός και ο παράλληλος αγώνας ανεξαρτησίας των Βάσκωνπου μπορεί να ξαναπάρει «φωτιά», οδηγώντας σε χάος την Ισπανία, η οποία φέρεται διατεθειμένη να χρησιμοποιήσει ακόμη και βία κατά των αυτόνομων εθνοτήτων που επαναστατούν, κάτι που θα δικαιώσει το πρώτο σκέλος της σχετικής προφητείας Αγαθαγγέλου.
   Μην ξεχνάμε επίσης το ζήτημα του Γιβραλτάρ, για το οποίο υπάρχει συνεχή διένεξη Ισπανίας και Αγγλίας, η οποία ελέγχει τον στρατηγικό βράχο και τον υποστηρίζει με πολεμικά της πλοία, ακριβώς δίπλα μέσα στα ταυρίσια ρουθούνια της Ισπανίας…
  Καταληκτικά, η Κρίση της Καταλονίας ή Κρίση της Ισπανίας, θα είναι ένα καθοριστικό «τεστ» για τις Προφητείες Αγαθαγγέλου, διότι υπάρχουν και κάποιοι που υποστηρίζουν πως είναι δήθεν φτιαχτές και μάλιστα από τον …Ρήγα Φεραίο… Όμως τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι.
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ
  Σήμερα είναι παραδεκτό πως η πρώτη χειρόγραφη έκδοση των Προφητειών του Αγαθαγγέλου έγινε περί τα 1750, από τον πολυταξιδεμένο Χωροεπίσκοπο Πολυανής και Βαρδάρων στην Μακεδονία μας (περιοχή παλαιάς Δοϊράνης και Κιλκίς, έως ανατολικής όχθης Αξιού ποταμού – «Βαρδάρη») Θεόκλητο Πολυειδή (1698 – 1759).
   Οι αμφισβητίες των Προφητειών, των οποίων μεγάλο μέρος έχει εκπληρωθεί, θεωρούν όμως πως αυτές είναι κατασκευασμένες είτε από τον Θεόκλητο, είτε από τον …Ρήγα Φεραίο,  που τις δημιούργησαν τάχα με σκοπό να δυναμώσουν τον υπόδουλο Ελληνισμό για να επαναστατήσει κατά των Τούρκων… Εάν όμως ήταν έτσι, δεν υπήρχε λόγος να περιλαμβάνονται και τα λοιπά ευρωπαϊκά έθνη και μάλιστα με λεπτομερείς προβλέψεις και μελλούμενα, που θα εξέθεταν και θα ακύρωναν άμεσα το κείμενο και τους εκδότες, εάν ήταν πλαστό και ψευδές.
  Αντιθέτως, το 1750, που φαίνεται πως εκδίδονται για πρώτη φορά στη Δύση χειρόγραφα οι Προφητείες του Αγαθαγγέλου, (αποδιδόμενες όχι στον εκδότη τους, αλλά στον συγγραφέα τους Ιερομόναχο Ιερώνυμο Αγαθάγγελο στην Μεσσήνη της Σικελίας το 1279 μ.Χ.), ο μεν Ρήγας δεν είχε καν γεννηθεί (1757 – 1798), ο δε Πατρο-Κοσμάς (1714 – 1779) ήταν ακόμη μέσα στο Άγιον Όρος, στην Ιερά Μονή Φιλοθέου και δεν έχει ξεκινήσει καν τις ιεραποστολικές και εθνοσωτήριες περιοδείες του (1757). Διότι ο Αγαθάγγελος κάνει λόγο πρώτος για τα «Εξαμίλια» και την «Κόκκινη Μηλιά» την οποία τοποθετεί ρητά στη Μέκκα! Την κοιτίδα των Ισλαμιστών! Οι δε προφητείες του Αγαθάγγελου, συμφωνούν με τις προφητείες του Αγίου Κοσμά, που εκπληρώνονται μέχρι κεραίας… Αυτή η απλή διαπίστωση κάνει πολλούς να θεωρούν απολύτως έγκυρες και τις Προφητείες Αγαθαγγέλου (1279), που φτάνουν ως τον έσχατο Παγκόσμιο Πόλεμο (Γ΄) και περιγράφουν την ήττα τελικά των Ρώσων από τους Δυτικούς! Όπως ξέρουμε εμείς σήμερα (2017 μ.Χ.) από τους Πατέρες και Γέροντες ότι θα γίνει και η Κωνσταντινούπολη θα αποδοθεί και πάλι στους Έλληνες!(Οι Ρώσοι θα θέλουν να την κρατήσουν δική τους μαζί με τα Στενά, αλλά αυτό θα είναι το λάθος της καταστροφής τους. Ενώ, εάν την απέδιδαν στον Ελληνισμό, θα γλίτωναν την ήττα και θα διατηρούσαν κατ΄ ουσίαν τα γεωπολιτικά και οικονομικά τους οφέλη, με την Ελλάδα ευνοϊκή, να τους επιτρέπει την ελεύθερη διέλευση εκ των Στενών…)
   Δεύτερον, το 1750, δεν είχε καν συμβεί η Γαλλική Επανάσταση (1789)η οποία έγινε 39 χρόνια μετά την ιστορική χειρόγραφη έκδοση του Αγαθαγγέλου, που αναφέρεται και στην Γαλλία και την πτώση της Μοναρχίας της!
   Τρίτον, κανείς εκ των δύο παραπάνω (Θεόκλητος – Ρήγας), δεν θα τολμούσε να χρησιμοποιήσει το όνομα του Θεού για να φτιάξει ψεύτικες προφητείες, διότι αυτομάτως θα τεθόταν όχι μόνον εκτός Ορθοδοξίας, αλλά και εκτός Σωτηρίας! Το γεγονός ότι την πρώτη χειρόγραφη έκδοσή τους κάνει επωνύμως ο Χωροεπίσκοπος Θεόκλητος Πολυειδής, δείχνει υπευθυνότητα και εγκυρότητα, καθώς είχε διατελέσει και Ηγούμενος στην Ι. Μονή Ιβήρων του Αγίου Όρους και έχαιρε μεγάλης εκτίμησης από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το οποίο του έδωσε τους τίτλους του μέγα Αρχιμανδρίτη (1725), του μέγα Εκκλησιάρχη του Αγίου Όρους και του Χωροεπισκόπου Πολυανής και Βαρδάρων, ενώ του ανέθεσε να αναζητήσει χορηγίες από τον ελεύθερο Ελληνισμό που βρισκόταν διάσπαρτος σε όλη την Ευρώπη, οδηγώντας τον έτσι στο να οργώσει όλες τις Ελληνικές Κοινότητες, από τη Μινόρκα της Ισπανίας ως τη Ρωσία, αλλά και να μάθει και πολλές ξένες γλώσσες. Στις αποστολές του αυτές πρέπει να έπεσε στα χέρια το παλιό χειρόγραφο του Αγαθαγγέλου, το οποίο εξέδωσε.
  Από την άλλη, πρέπει να σημειώσουμε πως έκτοτε έγιναν πολλές εκδόσεις, άλλες χειρόγραφες, άλλες με μορφή φυλλαδίου και άλλες σε μορφή βιβλίου (π.χ. 1824 στο πολιορκημένο Μεσολόγγι, Αθήνα 1837, Ερμούπολη Σύρου 1838).
Ο «ΖΗΛΟΠΡΟΦΗΤΗΣ» ΚΑΙ Ο ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ
  Η ανάμιξη του Ρήγα στον Αγαθάγγελο, αναφέρεται μόνο σε μια μεταγενέστερη έκδοση των Προφητειών του 1838 στην Ερμούπολη της Σύρου, κάποιου «Ζηλοπροφήτη» (πιθανότατα λόγιου ή και ιερωμένου, καθώς δηλώνει «ευσεβής») που στα «Προλεγόμενά» του σημειώνει ότι οι μεν Προφητείες είναι πράγματι του Αγαθαγγέλου του 1279, τις οποίες  εξέδωσε στα ιταλικά ο Ιερομόναχος Ιάκωβος Παλαιώτης το 1555 (αφνέ) στα Μεδιόλανα (Μιλάνο). Από τα ιταλικά δε τις μετέφρασε μετέπειτα στα ελληνικά οΑρχιμανδρίτης Θεόκλητος Πολυειδής το «αψή»… [Άραγε να πρόκειται για λάθος και γράφτηκε «αψή» (1708), αντί «αψν» (1750); Διότι το 1708 ο Πολυειδής πιθανόν να ήταν ακόμη έφηβος…]
   Ο άγνωστος «Ζηλοπροφήτης«, που το ψευδώνυμό του δηλώνει κάποιον που έχει ζήλο και επιμέλεια για τις Προφητείες, ισχυρίζεται ακόμη ότι η (πρώτη τυπογραφική) έκδοση των Προφητειών του Αγαθαγγέλου πραγματοποιήθηκε από τον Ρήγα Φεραίο, τον οποίο μάλιστα επικρίνει, επειδή είχε παραλείψει κάποια κεφάλαια και είχε συγχωνεύσει άλλα, είχε μετέφρασε το κείμενο του Αγαθαγγέλου από τα «γαλλικά» και όχι από τα ιταλικά, δεν ανέφερε πουθενά το όνομα του Πολυειδή και τόνιζε πως η πρώτη έκδοση των προφητειών είχε γίνει στην Αγαθόπολη το 1379 (ατοθ΄)!  Δηλαδή 371 χρόνια πριν την χειρόγραφη έκδοση του Πουειδή! [Αγαθούπολη υπήρξε πόλη της ανατολικής Ρωμυλίας (σημ. Βουλγαρία) στον Εύξεινο Πόντο] 
   Εάν τα παραπάνω αληθεύουν, η έκδοση του «Ρήγα» πρέπει να υπήρξε η πρώτη τυπωμένη, καθώς εκείνη του Πολυειδή ήταν χειρόγραφηΟ «Ζηλοπροφήτης» είχε όμως το 1838 και τις δύο μπροστά του, για να μπορεί να τις συγκρίνει και να τις κρίνει. Το όνομα πάντως του Ρήγα δεν βρέθηκε σε καμία έκδοση των Προφητειών του Αγαθαγγέλου! Ούτε κάποιος άλλος εκδότης των Προφητειών το ανέφερε ποτέ. Ο «Ζηλοπροφήτης» είχε όμως την πληροφορία ή την εντύπωση, ότι επρόκειτο για τυπογραφική έκδοση του Ρήγα! Ή μήπως επρόκειτο τελικά για έκδοση του τυπογραφείου που χρησιμοποιούσε ο Ρήγας, των αδελφών Πούλιου στη Βιέννη;

Το γεγονός όμως ότι ο «Ζηλοπροφήτης» της Ερμούπολης Σύρου του 1838, χρησιμοποιεί ψευδώνυμο για το τυπωμένο δικό του βιβλίο των Προφητειών του Αγαθάγγελου, μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως και η φημολογούμενη, από τον παραπάνω, «έκδοση του Ρήγα», έγινε τελικά ανώνυμα. Και έτσι «ανώνυμος ανωνύμω» απάντησε. Και γι΄ αυτό δεν αναφέρει κανείς άλλος εκδότης των Προφητειών το όνομα του Ρήγα Φεραίου!

 

 Σε κάθε περίπτωση, έχουμε δύο εξακριβωμένες εκδόσεις, σχεδόν παρόμοιες, των Προφητειών του Αγαθαγγέλου: την πρώτη χειρόγραφη περί το 1750 από τον Αρχιμανδρίτη και Χωροεπίσκοπο Θεόκλητο Πολυειδή και την δεύτερη τυπωμένη σε τυπογραφείο προφανώς της Βιέννης και των αδελφών Πούλιουτουλάχιστον 40 χρόνια μετά, βασισμένη ίσως σε άλλο πρωτότυπο χειρόγραφο – πηγή, όπως δείχνει η πληροφορία «εν Αγαθοπόλει… έτει… ατοθ» (1379)!
  Την ύπαρξη αυτών των δύο εκδόσεων, χειρόγραφης και τυπογραφικής, παλαιάς και νέας, πλήρους και λειψής, αποδεικνύει ο Κωνσταντίνος Οικονόμος, διηγούμενος πως τις είχε στο σπίτι του και πως κατά τον πατέρα του, η παλαιά και χειρόγραφη περιείχε πολύ περισσότερα από την νεότερη και τυπωμένη, αλλά περικομμένη, την οποία ο «Ζηλοπροφήτης» αποδίδει στον …Ρήγα!
   Και οι δυο εκδόσεις, δείχνουν όμως ότι πρόκειται για αυθεντικές, πραγματικές Προφητείες και όχι για «κατασκευάσματα», προερχόμενες από διαφορετικά – όπως προκύπτει – παρόμοια χειρόγραφα, της ίδιας αρχικής πηγής του Αγαθάγγελου του 1279.
 
  Κανείς από τους δύο άλλωστε, ούτε ο Θεόκλητος Πολυειδής, ούτε ο υποτιθέμενος «Ρήγας», ούτε το Ελληνικό Τυπογραφείο, δεν θα διακινδύνευαν να κατασκευάσουν τόσες πολλές προφητείες, με κίνδυνο να γελοιοποιηθούν και να διαψευστούν, να χάσουν το κύρος, την εμπιστοσύνη και την αίγλη που απολάμβαναν είτε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, είτε από τον ελεύθερο Ελληνισμό της Ευρώπης και των αυτόνομων Ηγεμονιών της Μολδοβλαχίας.
ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΔΙΑΛΥΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Ο Κωνσταντίνος Οικονόμος (εξ Οικονόμων, 1780 – 1857) που είδαμε παραπάνω, σε σχετικό βιβλίο που είχε εκδώσει το 1839, απαντώντας στον Νεόφυτο Βάμβαυπερασπίζεται την αυθεντικότητα των Προφητειών του Αγαθαγγέλου και την επανατύπωσή τους, δίνοντάς μας ταυτόχρονα την πληροφορία πως η πρώτη τυπογραφική έκδοσή τους έγινε τριάντα χρόνια πριν το ΄21, άρα το 1791! Μας βεβαιώνει μάλιστα πως όχι μόνο ο εκδότης, αλλά και η πόλη και το τυπογραφείο κρατήθηκαν ανώνυμα (μυστικά), ενώ ο ίδιος πιθανολογεί σαν πόλη έκδοσης την Βιέννη!

 

   Επομένως:
   1. Ουδέποτε υπήρξε ενυπόγραφη έκδοση των Προφητειών Αγαθαγγέλου από τον Ρήγα, αλλιώς πρώτος θα το ομολογούσε ο Οικονόμος, ως επιχείρημα αυθεντικότητας και εγκυρότητας, αφού είχε εκείνη την πρώτη τυπογραφική έκδοση στα χέρια του από τότε που εκδόθηκε!
 
  2. Ο «Ζηλοπροφήτης» απλώς υποθέτει αυθαίρετα ότι η πρώτη τυπογραφική έκδοση ήταν του Ρήγα, επειδή το 1791 είχε ξεκινήσει ήδη το τυπογραφικό του έργο ο Βελεστινλής στη Βιέννη (1790 – 1797). Δεν έχει όμως καμία απολύτως απόδειξη! Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που και ο ίδιος παραμένει ανώνυμος
  3. Οι Προφητείες ήταν αυθεντικές από το 1279 και όχι «κατασκευασμένες» τάχα από τον πρώτο εκδότη τους Χωροεπίσκοπο Πολυανής και Βαρδάρων Θεόκλητο Πολυειδή ή από τον δήθεν «Ρήγα»! Τις υπερασπίζεται άλλωστε ο ίδιος ο Κωνσταντίνος Οικονόμος, «καθολικός Ιεροκήρυξ της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας και πασών των ορθοδόξων του ελληνικού γένους εκκλησιών» και Σύνεδρος της Ακαδημίας της Ρωσίας, που τις είχε μέσα στο σπίτι του από μικρό παιδί, τόσο το πρώτο χειρόγραφο του 1750, όσο και την πρώτη τυπογραφική έκδοση του 1791!
 4. Όσοι στις μέρες μας επιμένουν να θεωρούν τον «Ρήγα» εκδότη των τυπωμένων Προφητειών, το κάνουν συνήθως για τις βγάλουν «ψεύτικες» και «κατασκευασμένες», ώστε να τις ακυρώσουν! Μόνο που έτσι βγάζουν «Ψευδοπροφήτη» τον Ρήγα Φεραίο, κάτι που είναι ντροπή και ιεροσυλία στην μνήμη του!
 5. Αν κάποιος ήθελε στ’ αλήθεια να «κατασκευάσει» Προφητείες για να σπρώξει σε Επανάσταση τους υπόδουλους Έλληνες, δεν θα έγραφε προφητείες 65 χειρόγραφων σελίδων, απευθυνόμενος μάλιστα σε ένα σχεδόν αγράμματο – λόγω σκλαβιάς – γένος! Είναι ανόητο και να το σκεφτεί μόνον κανείς! Μία ή έστω πέντε σελίδες θα έφταναν και θα περίσσευαν για μια τέτοια «επιχείρηση»…
 
   Αλλά αυτό που περισσεύει από τα χρόνια εκείνα ακόμη του «Διαφωτισμού», είναι συνήθως η μέθοδος του«Διασκοτισμού»…

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΩΡΕΑΝ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ DIKTIOAGELIAS.gr

Στείλε μας το άρθρο σου

Loading…

Το Triklopodia.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.
Για άμεση ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @triklopodia