Ημέρα: 5 Δεκεμβρίου 2014

Το “ευχαριστώ” του Νταβούτογλου στις φιλοφρονήσεις Σαμαρά-Βενιζέλου: “Να συνεκμεταλλευτούμε τον ενεργειακό πλούτο”!

Το “ευχαριστώ” του Νταβούτογλου στις φιλοφρονήσεις Σαμαρά-Βενιζέλου: “Να συνεκμεταλλευτούμε τον ενεργειακό πλούτο”!

Μετά από τις φιλοφρονήσεις των Σαμαρά-Βενιζέλου και το πόσο καλή είναι η οικονομία ήρθε η απάντηση χωρίς περιστροφές του Νταβούτογλου:

Page 1 of 2 1 2

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.