Καλημέρα στην μεγάλη παρέα μας! εκατομμύρια άνθρωποι ανά την υφήλιο θα πανηγυρίζουν για την νίκη του ελπιδοφόρου, του μαχητή, του τζαμπουκαλεμενου του ηθικού κ.α
Του Κυρίου Τραμπ…!!
Θα ήθελα να με συγχωρέσετε για τον απλοϊκό τρόπο σκέψης μου , αλλά μου βγαίνει αβίαστα ..καθώς και για την καχυποψία μου…ποιος είναι λοιπόν ο κύριος Τραμπ που εκατομμύρια κόσμου περιμένει να τους σώσει;
1)κατά την γνώμη είναι ο χειρότερος όλων …μπορεί να μην αναμείχθηκε σε πολέμους αλλά επί δικής του προεδρίας μαντρωθηκε στο σπίτι ολόκληρη η ανθρωπότητα λόγω του “ακατανομαστου ιού”!!
2)όταν η ελίτ ανεβοκατεβαζει και ελέγχει κυβερνήσεις σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης θα άφηνε έτσι ανεξέλεγκτη την εκλογή του προέδρου της Αμερικής;το τονίζω ξανά,της ΑΜΕΡΙΚΉΣ????
3)ο εν λόγω Πρόεδρος από όσο γνωρίζω είναι ζαμπλουτος..με τον ιδρώτα του και μόνο κομματάκι χλωμό το βλέπω να έγινε..
4)η επανεκλογή του μου προκαλεί την εξής απλή σκέψη: πρέπει τα αφεντικά του να έμειναν πολύ ικανοποιημένα από τις επιδόσεις του και για αυτό επέτρεψαν την επανεκλογή του…
Ο θεός να βάλει το χέρι του και να μας προστατεύει από τους σωτηρακιδες…
Βούλα Σ.






