…ΣΤΟ 3ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ”!
Καταγγελτικός ο Βασίλης Αλεβιζόπουλος, Πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ (Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας), κατά των Τσίπρα-Καμμένου ζητώντας να κάτσουν στο σκαμνί με την κατηγορία της…
εσχάτης προδοσίας. Όπως επισήμανε στο Εκρηκτικό Δελτίο του Αντώνη Μυλωνάκη, οι Τσίπρας-Καμμένος και όσοι υπέγραψαν το 3ο Μνημόνιο διέπραξαν εσχάτη προδοσία διότι υπέγραψαν την παράδοση του εθνικού εναέριου χώρου στους τοκογλύφους και δη τους Γερμανούς! Δεν φτάνει δηλαδή που παρέδωσαν 14 περιφερειακά αεροδρόμια στη FRAPORT, παραδίδουν και τον εθνικό μας εναέριο χώρο στους Γερμανούς.