Αν ήθελαν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση , θα έβαζαν 3-4 νοσοκομεία μόνο για αντιμετώπιση αυτού , με προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού ωστε να υπάρχουν 4 1/2 βάρδιες ( ωστε να καλύπτονται άδειες και τυχόν έκτακτα γεγονότα ) , με τουλάχιστον 15 κλίνες ΜΕΘ και προβλεψη για επιπλέον εφόσον χρειαστούν .
Το υπόλοιπο προσωπικό θα μπορούσε να προσφέρει τις υγειονομικές του γνώσεις σε άλλο νοσοκομείο που θα συνέχιζε κανονικά όπως πριν . Δε θα τα έκλειναν όλα και για όλους για να δημιουργηθεί πανικός .
Εννοείται υπάρχουν και άλλες λύσεις .
Όπως λάθος και το να απασχολούνται (υγειονομικά)στελέχη του εκάστοτε νοσοκομείου αλλά και του στρατού σαν φθηνά εργατικά χέρια για την κάλυψη όποιας ανάγκης ( εμβολιαστικά , τεστ κ.α.).





