Μια σύντομη και απλή εξήγηση του υπολογισμού του Ορθόδοξου Πάσχα για τον 21ο αιώνα
Σχετικά με την ανάλυση για το πότε θα πρέπει να εορτάζεται το Ορθόδοξο Πάσχα νομίζω ότι υπάρχει μια θεμελιώδης παράλειψη.
Οι Πατέρες έθεσαν και ως συνθήκες για τον Εορτασμό και βασικές παραμέτρους.
Η πρώτη αφορούσε το χρονικό διάστημα που θα έπρεπε να εορταζόταν το Αιώνιο Πασχάλιο και αυτό θα έπρεπε να ήταν από τις 21 Μαρτίου ως τις 24 Απριλίου.
Με αυτό τον τρόπο η Νηστεία των Αγίων Αποστόλων θα ήταν πάντοτε με θετικό πρόσημο από 1 ως 6 εβδομάδες.
Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με την βίαιη και Αντισυνοδική αλλαγή του Νέου Ημερολογίου από το 1924 από την Εκκλησία της Ελλάδος. Υπήρξαν χρονιές και θα υπάρξουν όπου η Νηστεία πέφτει μέσα στο Πεντηκοστάριο.
Φαιδρές ως και δραματικές αλήθειες για την περιφρόνηση του Συνοδικού πνεύματος της Εκκλησίας και των Ιερών Παραδόσεων.
Πολύ σωστά τα Μαθηματικά μα το πιο σωστό είναι ο Σεβασμός των Ιερών Παραδόσεων.
Άλλωστε ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος αναφερόμενος στον Εορτασμό του Αιώνιου Πασχαλίου λέγει:
ουχί περί την ακρίβεια των ημερών ηργάσθηκαν οι Πατέρες ημών αλλά περί το ομοδοξάζειν…..
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ!!!





