ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ – ΣΟΒΑΡΑ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ …

ΑΔΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 13 Μαρ 2018 - 21:02
Loading...

… ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΕΝ

George Adalis B

Κεραυνός εν αιθρία έπεσε χτες στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης, από μια επώνυμη καταγγελία που έκανε κάποιος πολύ γνωστός άνθρωπος στο πανελλήνιο. Τα στοιχεία του καταγγέλλοντος καθώς ΚΑΙ το έγγραφο της καταγγελίας με το οποίο καλεί τον Λιμενάρχη να ελέγξει ένα πλοίο τουρκικής ιδιοκτησίας

βρίσκονται στα χέρια μου αλλά σε πρώτο χρόνο δεν θα τα δημοσιοποιήσω! Η υπόθεση αφορά στο πλοίο καταμαράν, «ESREFJALE» όπως έχει μετονομαστεί από «OSMAN HAMDI BEY».

Τα στοιχεία του πλοίου είναι ESREF JALE – IMO No : 9053701 (ιδιοκτησίας και διαχείρισης του από http://www.jalemtur.com/Default.aspx Adres :150 Evler Mah. Atatürk Cad. Güzide İş Merkezi Kat:1 Daire:3 Ayvalık/ Balıkesir με έδρα το Αϊβαλί της επαρχίας Μπαλικεσίρ)

ΚΛΑΣΗ : http://www.turkloydu.org/…/fo…/gemi-sicil-kitabi-detay.aspx…
ΤΟ ΠΛΟΙΟ : https://www.marinetraffic.com/…/imo:9053701/vessel:ESREFJALE

Το πλοίο αυτό έχει Κλάση ΔΥΝΑΜΙΚΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΥ ΠΛΟΙΟΥ (ΔΥΣ) και αναζητώντας σε πηγές, βρήκα τα εξής στοιχεία:
[+] 1A5 K50 ALUMINIUM CATAMARAN PASSENGER SHIP DSC
DSC = Dynamically Supported Craft
1. Του έχει εκδοθεί πιστοποιητικό Κλάσης ως ΔΥΣ και συγκεκριμένα [+] 1A5 K50 ALUMINIUM CATAMARAN PASSENGER SHIP DSC
2. Πιστοποιητικό Ασφαλούς Διαχείρισης ως Συμβατικό Επιβατηγό Πλοίο !!!!!
3. Κατόπιν αυτού η Τουρκική Κυβέρνηση τους εκδίδει μια σειρά από πιστοποιητικά και εξαιρέσεις ως επιβατηγά πλέον πλοία με μια σειρά εξαιρέσεων από πολλούς τομείς .
4. Δεν εκδίδονται τα υποχρεωτικά από τις Συμβάσεις για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα ή τις Κοινοτικές Οδηγίες Πιστοποιητικά για την πραγματική κατηγορία των πλοίων αυτών ούτε έστω πιστοποιητικά σύμφωνα με το Πιστοποιητικό Κλάσης του TURK LLOYDU που φέρει το πλοίο .
5. Επακόλουθο αυτού είναι η σύνθεση πλέον των πλοίων αυτών να γίνεται από Ναυτικούς οι οποίοι δεν έχουν την προβλεπόμενη εκπαίδευση , χωρίς την κατοχή Ειδικού Τύπου Πιστοποιητικών Ναυτικής Ικανότητας για τη κατηγορία των πλοίων αυτών με αποτέλεσμα να υπάρχει ορατός κίνδυνος για την Ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας από Κακούς Χειρισμούς και εκ των πραγμάτων να τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των Επιβατών ανά πάσα στιγμή.

Το πλοίο ενώ θα έπρεπε να έχει τα ακόλουθα πιστοποιητικά :
• Dynamically Supported Craft Permit to Operate
• Dynamically Supported Craft Construction & Equipment Certificate
• Type Rating Certificate for the Captain & The Engineer
• CLASS CERTIFICATE ( Passenger Ship [ Dynamically Supported Craft ] )
Oσο κι αν αναζητήσαμε, το πλοίο δεν διαθέτει αυτά τα πιστοποιητικά και συνεπώς τείθεται μεγάλο ζήτημα!

Για την ιστορία, πρέπει να αναφέρουμε ότι από το 2001 όπου εφαρμόστηκε η Διμερής Συμφωνία Ελλάδος – Τουρκίας για τις θαλάσσιες μεταφορές σε όλα τα δρομολόγια από Σάμο έως Ρόδο επικράτησαν τα πλοία υπό Τουρκική σημαία που σήμερα μονοπωλούν τις θαλάσσιες συγκοινωνίες μεταξύ Ελληνικών και απέναντι Τουρκικών Λιμένων .

Ο αθέμιτος ανταγωνισμός υφίσταται λόγω της εφαρμογής της συμφωνίας Ελλάδος – Τουρκίας (Ν. 2900/2011) στο τομέα μεταφορών και ειδικότερα από το άρθρο VII – «Πιστοποιητικά Πλοίων»

Όλα τα επιβατηγά πλοία υπό τουρκική σημαία τα οποία είναι δρομολογημένα μεταξύ Ελληνικών Νησιών και απέναντι Τουρκικών Λιμένων σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην εγκύκλιο της 19/7/2013 με αρ. φακ. 511.25/2013 Αρ. Σχεδίου 2906 (Διεθνής Δρομολογιακοί Πλόες) και τόσο οι πλοιοκτήτες αλλά κυρίως το Τουρκικό Υπουργείο Μεταφορών / Τμήμα Ναυτιλίας λαμβάνοντα υπόψη την υποχρέωση της Ελλάδας απέναντι στις Τουρκικές Αρχές για εφαρμογή του Άρθρου VII του Ν 2900/2011 , τους εκδίδει Εθνικά Πιστοποιητικά με εξαιρέσεις από όλες τις Διεθνής συμβάσεις όπως SOLAS , MLC τον κώδικα High-speed [ Resolution MSC.97(73) ] και πολλές άλλες με αποτέλεσμα τα πλοία αυτά :

(1) Να μεταφέρουν οχήματα χωρίς να είναι εφοδιασμένα με πιστοποιητικά Ro/Ro Passenger .

(2) Να εκτελούν Διεθνής Δρομολογιακούς Πλόες με μεγάλα πρωτόκολλα επιβατών την ώρα όμως που οι Λειτουργικές τους Απαιτήσεις Αναφέρουν ότι η Χωρητικότητα Επιβατών είναι Για Ημερήσιες Κρουαζιέρες. LIST OF OPERATIONAL LIMITATIONS  Exemptions / Passenger Capacity for Daily Cruises !!

(3) Στα Πρωτόκολλα Επιβατών αναφέρουν τη χωρητικότητα ως COASTAL – Οπότε και επισήμως η Ελλάδα είναι Coast της Τουρκίας !

(4) Δεν τυγχάνει εφαρμογής ο Κανονισμός 1177/2010

Ο Ύποπτος Ρόλος του ΤΟΥΡΙΚΟΥ ΝΗΟΓΝΟΜΩΝΑ (Turk Loydu)

Στον αθέμιτο αυτό ανταγωνισμό μέλος του οργανωμένου σχεδίου είναι ο ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΝΗΟΓΝΟΜΩΝΑΣ ( TURK LLOYDU ) ο οποίος είναι απίστευτο αλλά στα συγκεκριμένα Ταχύπλοα (Δήθεν) ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ ακολουθεί την ακόλουθη διαδικασία :

1. Εκδίδει πιστοποιητικό Κλάσης ως ΤΑΧΥΠΛΟΑ και συγκεκριμένα
(CLASS : [+] FS K20 HSC-PASSENGER A )

2. Ο ίδιος νηογνώμονας στο ίδιο πλοίο εκδίδει Πιστοποιητικό Ασφαλούς Διαχείρισης ως Συμβατικό Επιβατηγό Πλοίο

3. Κατόπιν αυτού η Τουρκική Κυβέρνηση τους εκδίδει μια σειρά από πιστοποιητικά και εξαιρέσεις ως επιβατηγά πλέον πλοία με μια σειρά εξαιρέσεων από πολλούς τομείς .

4. Δεν εκδίδονται τα υποχρεωτικά από τις Συμβάσεις για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα ή τις Κοινοτικές Οδηγίες Πιστοποιητικά για την πραγματική κατηγορία των πλοίων αυτών ούτε έστω πιστοποιητικά σύμφωνα με το Πιστοποιητικό Κλάσης του TURK LLOYDU που φέρει το πλοίο .

5. Επακόλουθο αυτού είναι η σύνθεση πλέον των πλοίων αυτών να γίνεται από Ναυτικούς οι οποίοι δεν έχουν την προβλεπόμενη εκπαίδευση , χωρίς την κατοχή Ειδικού Τύπου Πιστοποιητικών Ναυτικής Ικανότητας για τη κατηγορία των πλοίων αυτών με αποτέλεσμα να υπάρχει ορατός κίνδυνος για την Ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας από Κακούς Χειρισμούς και εκ των πραγμάτων να τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των Επιβατών ανά πάσα στιγμή.

Παράδειγμα «Πιστοποίησης»
Δείτε Στοιχεία Από τη Κλάση του Πλοίου ΕΔΩ: http://www.turkloydu.org/…/fo…/gemi-sicil-kitabi-detay.aspx…

Ενώ το πλοίο είναι Ταχύπλοο Καταμαράν (πάντα κατά τα διεθνή στοιχεία κλάσης), η Τουρκική Κυβέρνηση και ο Turk Loydu το έχουν «βαφτίσει» Συμβατικό (αντισυμβατικά με τις κείμενες διατάξεις νόμου και ΚΥΑ), με ότι αυτό σημαίνει τόσο για την ασφάλεια των επιβαινόντων και τον αθέμιτο ανταγωνισμό στα Ελληνικά πλοία !!!

Σχετικά με τον (παρα το νόμο) χαρακτηρισμό τους θα βρείτε ΕΔΩ:https://www.marinetraffic.com/…/m…/imo:9153185/vessel:ERTURK

Εδώ λοιπόν έχουμε ένα θέμα που δεν αφορά μόνο στον Κεντρικό Λιμενάρχη Μυτιλήνης, αλλά και τον ίδιο τον Υπουργό Ναυτιλίας που είναι πλέον σφοδρά εκτεθειμένος και πρέπει να δώσε άμεσα απαντήσεις για το ζήτημα αυτό.

Ως προς τον Τούρκο επιχειρηματία που έχει απασχολήσει κατά το παρελθόν τα ΜΜΕ , αυτός πράττει ως επιχειρηματίας. Αλλά η συγκεκριμένη υπόθεση, πρέπει να ελεγχτεί από τις Ελληνικές Λιμενικές Αρχές, διότι από όλα αυτά το πλέον σημαντικό που προκύπτει αφορά στην σύνθεση του πληρώματος του εν λόγω πλοίου. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι ο Τούρκος επιχειρηματίας. Το πρόβλημα εντοπίζεται στις Ελληνικές Αρχές που ενώ στους ελέγχους που κάνουν στα πλοία των Τούρκων, ζητάνε μέχρι και πιστοποιητικά … μυοκτονίας, φαίνεται ότι αυτή η σοβαρή παράμετρος τους ξέφυγε! Και είναι απορίας άξιον ΠΩΣ τους ξέφυγε !!!

Πρέπει λοιπόν να δοθούν απαντήσεις και μάλιστα άμεσες διότι είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ακολουθούν και άλλες καταγγελίες για πλοιάρια άλλων τούρκων πλοιοκτητών στα νησιά του Αιγαίου! Διότι, αν δεν δοθούν απαντήσεις και ο μη γένοιτο γίνει κάποιο ατύχημα, το μισό ΥΕΝ θα βρεθεί στην φυλακή!

Σήμερα σταματώ εδώ και αναμένω τις επίσημες αντιδράσεις …

Διαβάστε όλο το άρθρο

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Loading…



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr




Loading…

Για άμεση ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter