ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΑRCO Δημήτρης :Δώστε στα παιδιά, μια επιλογή.

ARCO ΔΗΜΗΤΡΗΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 10 Σεπ 2020 - 20:42
Loading...
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Είναι ένα Ελληνικο παράδοξο : Γιορτάζουμε τη Δημόσια εκπαίδευση ως προπύργιο της Δημοκρατίας, αλλά ανεχόμαστε τα Δημόσια σχολεία που διαιωνίζουν τα μειονεκτήματα. Είμαστε ένα έθνος υποκριτών; Μηπως συμβαίνει κάτι άλλο ;
Δεν είμαστε ένα έθνος υποκριτών, αλλά συγχέουμε τους στόχους της Δημόσιας εκπαίδευσης με τα μέσα με τα οποία παρέχουμε.
Δεν είμαστε ένα έθνος υποκριτών, αλλά απο φοβο που τον γεννα η αγνοια παρεμβαινουμε σε λειτουργειες του κρατους σε θεματα υγειας και προφυλαξης των παιδιων .
Ως αποτέλεσμα, ένα άκαμπτο, μη παραγωγικό σύνολο θεσμών έχει αποκτήσει προστασία που δεν του αξίζει.

Στην Ελλαδα εχουμε δυο συστηματα εκπαιδευσης : Το Ιδιωτικο και το Δημόσιο.
Το ΙΔΙΩΤΙΚΟ λειτουργει με προηγμενα συστηματα και μεθοδους και επιτρεπει στον τελευταιο 15χρονο κουμπουρα να μιλαει 2-3 ξενες γλωσσες και να εχει αφομοιωσει ενα μοντερνο συστημα εκμαθησης, που δεν βασιζεται στην παθητικη αποστηθιση,πραγμα που του δινει την δυνατοτητα να εχει προσβασεις σε ξενα λιγοσελιδα συγγραμματα και μεθοδους , με αποτέλεσμα την αυθορμητη γνωση/κριση του μαθητη/παιδιου.
Οσοι ακολουθησουν αυτο το συστημα ειναι σιγουρο θα καταλαβουν ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ της Ελληνικης Κοινωνιας σε ολους τους τομεις της .
Το ΔΗΜΟΣΙΟ απευθυνεται στους απαρχαιντ της Κοινωνιας και οσοι κατορθωσουν με στερησεις προσωπικες /οικονομικες να εισαχθουν σε ενα Πανεπιστημιο παλι θα αναγκαστουν να πληρωσουν για να τελειωσουν,οπου απλα θα γινουν ανεργοι.
Οσοι προερχονται απο οικονομικα σταθερες οικογενειες και ονειρευονται την γη της επαγγελιας , θα πανε για μεταπτυχιακο στο εξωτερικο οπου παλι θα αναγκαστουν να πληρωσουν αδρα τοσο διαμονη οσο και φοιτηση για να τελειωσουν ,δηλαδη θα καταφυγουν στο Ιδιωτικο συστημα.
Οταν μετα απο στερησεις και προσπαθειες κατορθωσουν και τελειωσουν απλα θα διογκώσουν την λιστα των ανεργων και των υπο-απασχολουμενων.
Οσο για παραμονη στο εξωτερικο τα πραγματα σφιγγουν και θα γινουν χειροτερα.Η παραλληλη λειτουργια των δυο συστηματων -ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ-ΔΗΜΟΣΙΟΥ κανει το εκπαιδευτικο συστημα να αποτελει γαγγραινα στην Ελληνικη Πολιτεια/Κοινωνια με λαχταρα για την ομαλοτητα και την αξιοκρατια.

Υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος :

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον ανταγωνισμό για να δημιουργήσουμε ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ που κάνουν και διατηρούν υποσχέσεις για υψηλή απόδοση και μπορούμε να κλείσουμε εκείνα που δεν έχουν βαθμολογία.
Ειναι αδιανοητο να εισαγονται σε σχολες φοιτητες με βαθμολογια 6 ειτε κενο γραπτο,απλα και μονο για να φανει οτι μειωθηκε η ανεργια και να δουλεψει η τεμπελικη επαρχια.
Όμως, λόγω της σύγχυσης των μέσων και των σκοπών, οι προτάσεις που θα μπορούσαν να κάνουν τα Δημόσια σχολεία πιο αποτελεσματικά και να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες για τα παιδιά,που τώρα είναι τραγικά , μερικές φορές χαρακτηρίζονται ως απειλές για τη Δημόσια εκπαίδευση.
Επιπλέον, οι πρακτικές που κάνουν τώρα τα Σχολεία αναποτελεσματικά θεωρούνται ως αρετές της Δημόσιας εκπαίδευσης.

Παλεύουμε με δύο ανταγωνιστικούς ορισμούς της Δημόσιας εκπαίδευσης :

Το πρώτο είναι ότι η Δημόσια εκπαίδευση είναι μια δέσμευση για συγκεκριμένες πολιτικές ευκαιρίες, προγράμματα, δικαιώματα εργασίας και γραφειοκρατική εποπτεία.

Το δεύτερο είναι ότι η Δημόσια εκπαίδευση είναι μια δέσμευση να χρησιμοποιήσει τα απαραίτητα μέσα για να διασφαλίσει ότι κάθε παιδί μαθαίνει αρκετά ώστε να μπορεί να συμμετέχει πλήρως ως πολίτης, ενω σε αυτο ειναι κερδισμένος και ο γονέας.

Η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο ορισμών της Δημόσιας εκπαίδευσης είναι εμφανής παντού, αλλά πιο οδυνηρά στις μεγάλες πόλεις.

Οι φιλοδοξίες είναι υψηλές για τη μάθηση των μαθητών :

Οι ηγέτες της Πολιτικής και της εκπαίδευσης μιλούν ασταμάτητα για τη σημασία των υψηλών προτύπων. Ωστόσο, οι τρέχουσες ρυθμίσεις δεν είναι ικανές να ικανοποιήσουν τις φιλοδοξίες μας για τη Δημόσια εκπαίδευση.
Στις 10 μεγαλύτερες πόλεις και σε πολλές αγροτικές περιοχές, τα Δημόσια σχολεία δεν μπορούν να διδάξουν στους μαθητές να διαβάζουν σε επίπεδο βαθμού.
Οι μαθητές μειονοτήτων πέφτουν περισσότερο πίσω όσο περισσότερο φοιτούν στο σχολείο και περισσότεροι από τους μισούς εγκαταλείπουν πριν αποκτήσουν τακτικό Δίπλωμα γυμνασίου.
Ένας νέος δημοκράτης θα περίμενε από Πολιτικούς ηγέτες να αναζητούν απεγνωσμένα νέους τρόπους για να φέρουν όλους τους μαθητές, στην κοινωνική τάξη και για τους εκπαιδευτικούς να πειραματιστούν, με πολλούς νέους τρόπους παροχής αποτελεσματικών σχολείων σε μειονεκτούντα παιδιά.
Κάποιος θα πρέπει να τους εξηγήσει ότι οι ηγέτες και οι εκπαιδευτικοί έχουν παγώσει από σύγχυση μέσων και σκοπών, και ότι οι άνθρωποι που διευθύνουν και στελεχώνουν τα Δημόσια σχολεία έχουν πείσει όλους ότι οι τρέχουσες ρυθμίσεις είναι Δημόσια εκπαίδευση.
Ο τρόπος που εκπαιδεύουμε τώρα τα παιδιά δεν είναι αποδεκτός επειδή δεν λειτουργεί.
Εκτός από μερικές Πλούσιες προαστιακές περιοχές, τα Δημόσια σχολικά συστήματα έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν σχεδόν τα πάντα.
Η πολιτική των σχολικών Συμβουλίων διαταράσσει συνεχώς τα Σχολεία, απαιτώντας να συσσωρευτούν νέες μέθοδοι και προγράμματα πάνω από τα παλιά.
Τα Σχολεία δεν μπορούν να επιλέξουν τους Δασκάλους τους και οι Ανώτεροι δάσκαλοι μπορούν να συγκεντρωθούν στις καλύτερες γειτονιές, αφήνοντας τα πιο δύσκολα Σχολεία να στελεχωθούν από τους λιγότερο ειδικευμένους ενήλικες.Μεγα σφαλμα.
Επειδή οι Ανώτεροι δάσκαλοι κοστίζουν περισσότερο από δύο φορές περισσότερο από τους νέους Δασκάλους, οι πραγματικές δαπάνες ανά μαθητή μπορεί να είναι διπλάσιες από τα «καλύτερα» σχολεία από εκείνα σε φτωχές γειτονιές.
Μια ματιά έριξα στον συνολικό αριθμό Εκπαιδευτικών στην Ελλάδα, που μόνο το 2011 ανερχόταν σε 140,000 δάσκαλοι, παραπάνω αριθμητικά από τις Ένοπλες Δυνάμεις μας και μια μισθοδοσία πάνω από €250,000,000 – €300,000,000.
Στην παρουσα φαση λογω Τροικας εχουμε 57.000 Δασκαλους /καθηγητες και 19.000 αναπληρωτες λογω πολιτικων /συνδικαλιστικων ,σκοπιμοτητων.
Σε ολη την Ε.Ε αν κοιτάξετε στα Δημόσια σχολεία οι κηδεμόνες των μαθητών -φοιτητών πληρώνουν €855 για κάθε μαθητή σε ολες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και μεσοσταθμικά στα €520 ανά μαθητή και ανά χρονιά,φυσικα αν εναι πανω απο το φορολογητεο εισοδημα.
Όσο υψηλότερη η τάξη φοίτησης,τοσο παραπάνω χρήματα οι κηδεμόνες συνεισφέρουν και στο……(Γ) ελλάς …..το μεγαλείο σου ……δωρεάν τα πληρώνει το Κοινωνικό σύνολο τα παιδιά άλλων + τα μαγειρεία στους βρεφονηπιακούς σταθμούς baby parkings.
Σε ολη την Eυρωπη εχει αρχίσει το debate για την προκαταβολή χρημάτων των γονέων και κηδεμόνων (Voucher) και μόνο εδώ στην Ελλάδα κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε προκειμένου το κόστος εναρξης λειτουργίας Σχολείων -Πανεπιστημίων εφαρμογής του Ιατρικού Υγειονομικού πρωτοκόλλου της πανδημίας Covid-19 να το «μοιραστούμε» ολοι μας ακόμα και αν δεν πάμε…..σχολείο και δεν εχουμε τέκνα που φοιτούν,διοτι εχουν αποφοιτησει και εργαζονται.
Λίγα σχολεία έχουν καλούς Διευθυντές, εν μέρει επειδή η προσφορά περιορίζεται τεχνητά σε αυτο-αρχάριους που λαμβάνουν άσχετα πιστοποιητικά «διαχειριστή/,,,αναπληρωτη » και εν μέρει επειδή μόλις το σχολείο αρχίσει να βελτιώνεται, το Κεντρικό γραφείο παραιτείται από τον Προϊστάμενό του για να την αναθέσει σε άλλο ,σκετο καταστροφή για το σχολείο,συμφορα για τα παιδια.
Αυτές οι ρυθμίσεις, με έμφαση στα συμφέροντα του συστήματος έναντι της απόδοσης των μεμονωμένων Σχολείων, προέρχονται από την πολιτική επιχειρηματικότητα από Ομάδες που θέλουν να προστατεύσουν τις θέσεις εργασίας, να σταθεροποιήσουν συγκεκριμένα προγράμματα και να διατηρήσουν την επιρροή των Ομάδων συμφερόντων στα σχολεία.
Αν και ορισμένες περιοχές έχουν καλά σχολεία, είναι η εξαίρεση σε φτωχές αγροτικές περιοχές.
Ειναι ο λογος που επιβαλλεται το Κρατος να κανει μετασχηματισμο στην Δημοσια διοικηση με ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ υπαλληλους και ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ υπαλληλους, με αντιστοιχες απολαβες.
Μόνο ένα σχολείο με εξωτερικές πηγές χρηματοδότησης (ιδρύματα, επιχειρήσεις) ή έναν Διευθυντή με πολιτική επιρροή, μπορεί να αποκτήσει την ελευθερία να προσλάβει Εκπαιδευτικούς που ταιριάζουν στο Εκπαιδευτικό του πρόγραμμα, να ακολουθήσει μια συνεπή προσέγγιση στη διδασκαλία και να διατηρήσει τον ηγέτη του.

Μερικοί άνθρωποι επωφελούνται από το σύστημα :

Μέλη του σχολικού Συμβουλίου που μπορούν να κάνουν διορισμούς προστασίας, άτομα με μόνιμες θέσεις εργασίας,στο κεντρικό γραφείο, συνδικάτα δασκάλων και γονείς που ξέρουν πώς να πάρουν αυτό που θέλουν για τα παιδιά τους.
Σε πολλές πόλεις, η στήριξη της βάσης προέρχεται από γονείς Μεσαίας τάξης που έχουν εργαστεί στο σύστημα για να λάβουν τους καλύτερους Δασκάλους και ειδικές σχολικές εργασίες για τα παιδιά τους και που στη συνέχεια στηρίζουν τη «Δημόσια εκπαίδευση» λόγω της δέσμευσής τους για δικαιοσύνη.

Πώς να ξεκινήσετε να εκπαιδεύετε τα παιδιά :

Ποια είναι η εναλλακτική λύση; Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να επιδιώξουμε τους στόχους της Δημόσιας εκπαίδευσης χωρίς τους περιορισμούς που έχουν καταστήσει αδύνατη την επίτευξή τους.
Η βασική απάντηση είναι ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Υπάρχουν τρία κλειδιά για την εκπαίδευση των παιδιών :
Πρώτον, υποστηρίξτε τα Σχολεία και όχι τα συστήματα, δημιουργώντας μηχανισμούς όπως οι χάρτες και οι σχολικές συμβάσεις, που επιτρέπουν στα σχολεία να επικεντρωθούν στη διδασκαλία και να τηρήσουν τις υποσχέσεις τους για το τι θα μάθουν τα παιδιά(ΠΟΙΟΤΗΤΑ).
Δεύτερον, βεβαιωθείτε ότι οι Εκπαιδευτικοί, οι Διευθυντές και οι γονείς έχουν την ελευθερία δράσης που απαιτείται για τη δημιουργία και τη διατήρηση σχολείων που λειτουργούν για συγκεκριμένες ομάδες παιδιών.
Τρίτον, αποσύρετε τη Δημόσια υποστήριξη και αφήστε τις οικογένειες να ξεφύγουν από σχολεία που δεν λειτουργούν ενθαρρύνοντας τον σχηματισμό υποσχόμενων νέων σχολείων για την αντικατάσταση των αποτυχημένων σχολείων.
Τεταρτον , οι γονεις να μην ανακατεύονται εκει που δεν τους σπερνουν τοσο στην εκπαιδευση οσο και στα μετρα προφυλαξης για την υγεια των παιδιων.
Οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ καθε χρονο αξιολογουνται με τις ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ καθως επισης και οταν αλλαζει ο Δκτης Μοναδος/Μοιρας Αφων με Σημειωματα αποδοσης ανω των 90 ημερων(0-100 Αξκοι ,0-10 Υξκοι).
Οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ καθε χρονο αξιολογουνται με γραπτες εξετασεις στο αντικειμενο εργασιας τους.
Οι εκπαιδευτικοι ετησιως βαθμολογουνται/αξιολογουνται ετησιως απο ανωτερου βαθμου ιεραχιας στο σχολειο για την αποδοση/αντικειμενο τους τους στους μαθητες ;
Οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ εχουν το Ατομικο Μητρωο που αναγραφονται και εχουν προσβαση ολοι ,μεταθεσεις ,ετησιες επαναξιολογησεις καθηκοντων,ποινες κλπ ενω επιπλεον υπαρχει ο ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που αναγραφονται και κρατουνται με στοιχεια ολα απο ΦΕΚ προαγωγης κλπ μεχρι Ημερ Δτγες Πτερυγων για ετησιες επανα-εξουσιοδοτησεις,ποινες ,επιπλεον του Βιογραφικου κλπ
Στους εκπαιδευτικους αυτα υπαρχουν στα σχολεια για να εχουν προσβαση ολοι απο Διευθυντη εως γονεων ,να βλεπουν τι ποιοτητα Δασκαλων εχουν ;
Στους εκπαιδευτικους υπαρχει ο Ιατρικος Φακελος κατατεθημενος στο οικειο τοπικο ιατρειο της Πολης ;
Επειδη μπαχαλο ειμασταν δεν γιναμε τωρα,ολα αυτα λογω φυλαξης προσωπικων δεδομενων να φυλασσονται στο οικειο αστυνομικο τμημα της περιοχης και οχι να ειναι στο…υπουργειο.
Τα καλά Σχολεία είναι οικεία μέρη όπου οι Δάσκαλοι και άλλοι ενήλικες στέκονται για γονείς και αποδέχονται την ευθύνη να διασφαλίσουν ότι τα παιδιά μαθαίνουν πράγματα που θα πρέπει να λειτουργούν ως ενήλικες.
Δεν είναι όλα καλά σχολεία.Ένα καλό Σχολείο έχει συγκεκριμένες ιδέες για το τι πρέπει να μάθουν οι μαθητές σε μια συγκεκριμένη στιγμή και πώς.
Ένα τέτοιο Σχολείο μπορεί να χωρέσει ένα παιδί τέλεια και να είναι λάθος για το άλλο.Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε Σχολείο πρέπει να είναι καλά καθορισμένο και ελεύθερο να ακολουθεί μια συνεπή προσέγγιση στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Γι ‘αυτό και οι γονείς πρέπει να έχουν επιλογές στην Μαθηση.Εάν κάθε Σχολείο είναι ελεύθερο να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη προσέγγιση στη διδασκαλία, τα Σχολεία σε οποιαδήποτε περιοχή θα είναι διαφορετικά, δεν θα ρυθμίζονται σε ομοιομορφία.
Οι Δάσκαλοι, όπως και οι γονείς, πρέπει επίσης να έχουν επιλογές και οι ηγέτες της κοινότητας πρέπει συνεχώς να επιδιώκουν να ενισχύσουν τα χαρτοφυλάκια τους, προσθέτοντας πολλά υποσχόμενα νέα Σχολεία και κλάδεμα αυτών που βρίσκονται στο κάτω μέρος.

Αυτές οι αρχές λειτουργούν :

Η ναύλωση δημιουργεί μια νέα προσφορά Δημόσιων σχολείων επιτρέποντας σε νέους οργανισμούς και ομάδες εκπαιδευτικών και γονέων, παρόχους κοινωνικών υπηρεσιών, κολέγια και πανεπιστήμια, μουσεία και βιβλιοθήκες ,να σχεδιάζουν και να λειτουργούν τα δημόσια σχολεία.Επιτρέπει επίσης στα υπάρχοντα Δημόσια σχολεία να αναλάβουν πλήρως την ευθύνη για τη βελτίωση της ποιότητας και την Απόδοση των εκπαιδευτικών.
Τα σχολεία ναύλωσης, ελεύθερα να βελτιώσουν τις μεθόδους τους και να αναγκάζονται να προσελκύσουν γονείς, να εργάζονται σκληρά για να πουν τι θα κάνουν οι εκπαιδευτικοί και τι θα μάθουν οι μαθητές.
Επιπλέον, τα σχολεία ναύλωσης που δεν μπορούν να ενώσουν αυτούς τους τρόπους αναγκάζονται συχνά να αλλάξουν ηγεσία ή να κλείσουν τις πόρτες τους.
Η δική μου πρόταση για «επανεφεύρεση» της Δημόσιας εκπαίδευσης θα καθιστούσε τη ναύλωση καθολική.
Οι εκλεγμένοι απο γονεις αξιωματούχοι θα έδιναν στόχους και πρότυπα και θα έδιναν στα σχολεία υπευθυνότητα για την απόδοση τους, ενω οι γραφειοκρατίες δεν θα λειτουργούσαν σχολεία.
Κάθε Δημόσιο σχολείο θα ήταν ένας ανεξάρτητος οργανισμός, που θα λειτουργούσε βάσει σύμβασης εκτέλεσης.
Τα σχολεία θα λάβουν ένα καθορισμένο ποσό για κάθε παιδί που εγγράφηκε και θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα χρήματα με την μερικη συμβολη του Κρατους ,για να προσλάβουν εκπαιδευτικούς και διαχειριστές και να αγοράσουν εκπαιδευτικό υλικό και υπηρεσίες.
Ένα Δημόσιο σχολείο θα ήταν τότε οποιοδήποτε σχολείο που λειτουργούσε με σύμβαση εκτέλεσης με κρατική ή τοπική εκπαιδευτική αρχή, αποδεχομενο Δημόσια κεφάλαια ως πλήρη δίδακτρα για τους μαθητές του και θα ήταν ανοιχτό σε όλους τους μαθητές.
Τα περισσότερα Δημόσια σχολεία με σύμβαση θα εξελιχθούν από τα Δημόσια σχολεία που υπάρχουν σήμερα και θα διευθύνονται από ομάδες δασκάλων και γονέων.
Κάποιοι, ωστόσο, θα διευθύνονταν από νέους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και ακόμη και μη κερδοσκοπικές εταιρείες.
Το εάν οι θρησκευτικές ομάδες θα μπορούσαν να λειτουργούν σχολικά συμβόλαια, και υπό ποιες προϋποθέσεις, εξαρτάται από τις ισχύουσες αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου. Οι Δημόσιες αρχές δεν μπορούν να συνάψουν συμβάσεις με ομάδες που ασκούσαν ρητορική μίσους ή υποστήριξαν βίαιες λύσεις σε κοινωνικά προβλήματα.

Προβλήματα στη δημιουργία μιας νέας παροχής Δημόσιων σχολείων :

Μερικά από τα σχολεία ναύλων αγωνίζονται. Επιπλέον, ορισμένοι Δημόσιοι φορείς που είναι εξουσιοδοτημένοι να ιδρύουν σχολεία ναύλωσης ή σύμβασης μπορει να κανουν κακή δουλειά, αφήνοντας σε κακούς παρόχους ή εκδιώκοντας ικανούς ηγέτες σχολείων με μικροδιαχείριση.
Ωστόσο, οι σχολικές συμβάσεις και η ναύλωση μοιράζονται ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τις τρέχουσες ρυθμίσεις για την παροχή Δημόσιας εκπαίδευσης:Υποστηρίζουν μια συνεχή αναζήτηση για καλύτερες επιλογές.
Οι γονείς μπορούν να απομακρύνουν τα παιδιά από σχολεία όπου δεν μαθαίνουν και να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις.
Οι δημόσιες αρχές μπορούν να καταργήσουν τους χάρτες ή τις συμβάσεις των σχολείων χαμηλής απόδοσης. και νέα σχολεία μπορούν να σχηματιστούν για να ανταγωνιστούν τους μαθητές.Σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, τα σχολεία μπορούν να αποτύχουν για γενιές.
Τα καλά σχολεία που προκύπτουν δεν μιμούνται ούτε αναπαράγονται και τα παιδιά κρατούνται σε σχολεία που αποτυγχάνουν με κανόνες που συνδέουν τη σχολική φοίτηση με τη διεύθυνση σπιτιού και από την έλλειψη εναλλακτικών λύσεων.

Αυτά τα σημαντικά προβλήματα πρέπει να λυθούν :

Πρώτον, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να συνδυάσουμε τη Δημόσια εποπτεία με την αποτελεσματικότητα του σχολείου.Οι νομοθετικές αρχές, οι σχολικές επιτροπές και οι γραφειοκρατικές αρχές του σχολικού συστήματος έχουν αποδειχθεί ανίκανοι να ασκούν καθημερινό έλεγχο χωρίς να επηρεάζουν την απαραίτητη ελευθερία δράσης των σχολείων.
Δεύτερον, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο για να βεβαιωθούμε ότι οι γονείς γνωρίζουν τις επιλογές τους και ότι μπορούν να κάνουν ενημερωμένες επιλογές.
Τα Δημόσια σχολικά συστήματα δεν ήταν ποτέ ειλικρινά για την απόδοση μεμονωμένων σχολείων, και τα σχολεία τσάρτερ και συμβάσεων έχουν ισχυρά κίνητρα για να αναφέρουν μόνο καλά νέα.
Επιπλέον, οι γονείς, που υπόκεινται στο να λένε σε ποιο σχολείο θα φοιτήσουν τα παιδιά τους, χρειάζονται βοήθεια για να κάνουν επιλογές.
Τρίτον, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να αποτρέψουμε τη βλάβη στα παιδιά που μένουν πίσω σε συμβατικά Δημόσια σχολεία καθώς όλο και περισσότεροι γονείς εγγράφουν τα παιδιά τους στα νέα δημόσια σχολεία ΝΑΥΛΩΝ.
Τα περισσότερα Δημόσια σχολικά συστήματα ξοδεύουν τώρα όλα τα χρήματά τους σε μεγάλα, άκαμπτα προγράμματα και δεν είναι ικανοί να προσαρμοστούν στις αλλαγές κλίμακας.Αυτά τα προβλήματα μπορούν να λυθούν και το γεγονός ότι υπάρχουν δεν είναι λόγος να διατηρηθεί ένα Δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που δεν έχει σχεδιαστεί για να παρέχει καλά σχολεία.
Ο συνδυασμός της Δημόσιας εποπτείας με την αποτελεσματικότητα του σχολείου απαιτεί Καινοτομία στην κυβέρνηση.
Οι Δημόσιοι υπάλληλοι που θεσπίζουν κανόνες για τα σχολεία δεν πρέπει να είναι ελεύθεροι να αλλάξουν τους βασικούς κανόνες.
Οι μακροπρόθεσμες συμβάσεις μεταξύ Δημόσιων υπαλλήλων και παρόχων σχολείων θα διατηρήσουν τη Δημόσια εποπτεία και θα απαλλάξουν τα σχολεία από τη μικροδιαχείριση από πολιτικούς και γραφειοκράτες.
Η νομοθεσία που απαλλάσσει πλήρως τα σχολικά Συμβούλια από τη λειτουργία των σχολείων και την πρόσληψη εκπαιδευτικών μπορεί να μειώσει δραματικά τις ευκαιρίες για πολιτική προστασία.
Το πιο σημαντικό ειναι, ότι τα σαφή πρότυπα για την απόδοση του σχολείου, που βασίζονται σε αποδεδειγμένες σχέσεις μεταξύ αυτών που γνωρίζουν οι μαθητές σε μια συγκεκριμένη ηλικία και τις επακόλουθες πιθανότητες επιτυχίας τους, μπορούν να παρέχουν έγκυρες βάσεις για την απόδοση λογοδοσίας.
Η επίσημη επίβλεψη των Σχολικών επιδόσεων και η επιλογή της οικογένειας είναι ένας τύπος για να διασφαλιστεί ότι τα σχολεία είναι υπόλογα τόσο στο κοινό όσο και στους γονείς.
Καλά πρότυπα απόδοσης, βασισμένα σε στοιχεία σχετικά με το τι πρέπει πραγματικά να γνωρίζουν και δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά , και η ασφαλής, απατηλή δοκιμή θα δώσει στους γονείς μια γλώσσα συζήτησης και μια βάση για να κρίνουν τα σχολεία.
Η Κυβέρνηση έχει ρόλο στην προώθηση τέτοιων προτύπων.Οι περισσότερες τοποθεσίες θα πρέπει να δημιουργήσουν θέσεις για ανεξάρτητες Δημόσιες αρχές και η μόνη τους δουλειά να είναι να αναλύουν, να αναφέρουν και να ενημερώσουν τους γονείς για την απόδοση του σχολείου.

Ο ισχυρισμός, υποστηριζόμενος από τους υπερασπιστές του status quo, ότι οι φτωχοί γονείς δεν γνωρίζουν ή δεν νοιάζονται αρκετά για να επιλέξουν για τα παιδιά τους είναι μια ανόητη λογικη :

Οι φτωχοί γονείς στα προγράμματα κουπονιών πηγαινουν σε αξιόπιστα σχολεία και αποφεύγουν αρχικά τα περιθωριοποιημένα σχολεία.
Η αποτροπή βλάβης σε παιδιά που μένουν πίσω καθώς άλλα αναχωρούν για νέα σχολεία απαιτεί άμεση αλλαγή στο πού λαμβάνονται αποφάσεις σχετικά με τις Δημόσιες δαπάνες του σχολείου.
Σήμερα, τα Δημόσια σχολεία σε όλα εκτός από τα σχολικά συστήματα δεν μπορούν να προσαρμοστούν στην αλλαγή της εγγραφής, επειδή δεν έχουν χρήματα και δεν ελέγχουν την πρόσληψη και την απόλυση.
Οι Δάσκαλοι και άλλοι πόροι επιλέγονται για αυτούς στο κεντρικό γραφείο και όταν είναι απαραίτητες περικοπές αντικατοπτρίζουν την πολιτική του σχολικού συμβουλίου και όχι τις σχολικές ανάγκες.
Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Δάσκαλοι και οι Διευθυντές στα προβληματικά σχολεία αποθαρρύνονται ενόψει του ανταγωνισμού από τους ναυλωτές και τα σχολεία συμβολαίων.
Οι ηγέτες του Δημόσιου σχολείου πρέπει να έχουν την ευελιξία να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες εγγραφές και να ανταγωνίζονται για τους μαθητές.
Το να εξαρτώνται τα σχολεία των Δασκάλων και των Διευθυντών – και οι θέσεις εργασίας – από την απόδοσή τους, θα κάνει κάτι περισσότερο από οτιδήποτε άλλο για να δώσει στα μειονεκτούντα παιδιά περισσότερες ευκαιρίες.
Θα ξεκινήσει επίσης τη μετάβαση προς ένα σύστημα χαρτογράφησης ή σύμβασης, όπου κάθε σχολείο ελέγχει κρίσιμους πόρους, ανταγωνίζεται για μαθητές και επιδεικνύει την απόδοση.

Πώς να αρχίσω :

Το πρώτο βήμα είναι να σταματήσουν να αφήνουν το Δημόσιο εκπαιδευτικό ίδρυμα να τυλίξει τις τρέχουσες ρυθμίσεις με τη σημαία της Δημόσιας εκπαίδευσης και να σταματήσει να αντιτίθεται στις σχολικές μεταρρυθμιστικές ιδέες μόνο επειδή μερικοί τους αρέσουν.
Οι Πολιτες σε όλα τα επίπεδα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στις πόλεις, πρέπει να εργαστούν για τη βελτίωση της εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, και όχι για τη διατήρηση ιστορικών ατυχημάτων/δοξασιων παλιας κουλτουρας που δεν λειτουργούν.

Το δεύτερο βήμα είναι να επιτρέψουν εκτεταμένους πειραματισμούς με Σχολικές συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων τσάρτερ που δεν έχουν όρια στον αριθμό των συμμετεχόντων σχολείων και που δίνουν στα σχολεία την αυτονομία που πρέπει να είναι αποτελεσματικά.Τα κράτη και οι περιοχές πρέπει να δεσμευτούν να επεκτείνουν αυτά τα πειράματα εάν λειτουργούν και θα πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι όλα τα δημόσια χρηματοδοτούμενα σχολεία έχουν τον έλεγχο και μπορούν να προσλάβουν τους καλύτερους διαθέσιμους Εκπαιδευτικούς.
Τα Εκπαιδευτικά σωματεία μπορούν να ζήσουν με ένα τέτοιο σύστημα εάν γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση.

Προτυπα :

Τέλος, οι Πολιτες πρέπει να υποστηρίξουν έναν σοβαρό διάλογο σχετικά με τα πρότυπα : Γνωρίζουμε ποιες δεξιότητες πρέπει να έχουν τα παιδιά για να γίνουν πλήρεις πολίτες στην έντονη, ανταγωνιστική, ταχέως κινούμενη και τεχνογνωσία μας κοινωνία;
Ποιες δεξιότητες ακούγονται σημαντικές αλλά δεν απαιτούνται αποδεδειγμένα ;
Πώς αποφεύγουμε τη φόρτωση σχολείων με πρότυπα που δεν έχουν πραγματικό ένταλμα, εκτός από το ότι κάποια ομάδα συμφερόντων έχει πιέσει για αυτά;
Τα καλά εδραιωμένα Πρότυπα μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.
Η κυβέρνηση μπορεί να επιταχύνει την ανάπτυξη τέτοιων Προτύπων απαιτώντας από το Υπ Παιδειας να χρησιμοποιούν τεστ βάσει Προτύπων για την αξιολόγηση των μαθησιακών κερδών σε σχολεία που λαμβάνουν κονδύλια προγράμματος.
Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσουμε τα όρια των προτύπων. Χωρίς τις άλλες πρωτοβουλίες που περιγράφονται παραπάνω, τα πρότυπα δεν θα μας δώσουν καλά Δημόσια σχολεία.Επιπλέον, τα Πρότυπα που ορίζονται μέσω των Πολιτικών διαπραγματεύσεων μεταξύ ομάδων αφιερωμένων σε συγκεκριμένους κλάδους και θέματα μπορούν μόνο να διαιωνίσουν τη σύγχυση μας σχετικά με το τι είναι η Δημόσια εκπαίδευση και τι πρέπει να επιτύχει.

Ευχαριστω ARCO Δημητρης .

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…