Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εκτελεί μια ξεκάθαρη ατζέντα…ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ εις βάρος της Ελλάδος σχετικά με τον ΨΕΥΤΟ-κορωναϊο, που υπάρχει παρά ΜΟΝΟ στην…«ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ» ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ και των…ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ του από τις μεγάλες μυστικές λέσχες (Μπίλντερμπέργκ), κτλ. Δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς. Είναι ξεπουλημένο το παιδί από νεανικής ηλικίας αφού προέρχεται από μια οικογένεια…ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ και ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ. Το μόνο τώρα που μένει είνια ο ελληνικός λαός κάνει τώρα το…ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ μπας και σωθεί εκείνος ο τόπος…!!!
Είναι να απορεί κανείς το ΓΕΓΟΝΟΣ πως ο ίδιος ο Μητσοτάκης είχε πάει τον περασμένο Ιαν. φέτος στο…ΝΤΑΒΟΣ στο…ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ που τυχαίνει να είναι ένας από τους κύριους ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ της όλης…ΑΠΑΤΗΣ του ΨΕΥΤΟ-κορωναϊού;;;
Για τη συνέχεια στο http://greeknewsondemand.com




