Ανακοίνωση για τη χρήση υδροξυχλωροκίνης από τον Ντόναλντ Τραμπ, ως προληπτικό μέτρο κατά του κορονοϊού, εξέδωσε ο γιατρός του Λευκού Οίκου.
Σε διευκρινίσεις σχετικά με τις δηλώσεις περί χρήσης υδροξυχλωροκίνης από τον Αμερικανό πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ, προχώρησε ο γιατρός του Λευκού Οίκου, Δρ. Σον Π. Κόνλεϋ, ο οποίος εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία η απόφαση για τη χρήση του φαρμάκου, έγινε επειδή τα οφέλη είναι περισσότερα από τους κινδύνους.
Υπενθυμίζεται πως, νωρίτερα ο Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε πως λαμβάνει «εδώ και μερικές εβδομάδες», δόσεις υδροξυχλωροκίνης, ως προληπτικό μέτρο κατά του κορονοϊού.
«Μετά από αρκετές συζητήσεις που είχα με τον πρόεδρο, σχετικά με τα υπέρ και τα κατά της χρήσης της υδροξυχλωροκίνης, καταλήξαμε πως τα ενδεχόμενα οφέλη από τη θεραπεία είναι περισσότερα από τους σχετικούς κινδύνους» αναφέρεται στην ανακοίνωση του γιατρού.
The potential benefits of using hydroxychloroquine outweigh the risks, says statement from @WhiteHouse physician. pic.twitter.com/OTYQF71Kq5
— Steve Herman (@W7VOA) May 19, 2020
Ο Κόνλεϋ σημειώνει στην ανακοίνωσή του πως, θα συνεχίσει να παρακολουθεί «τις μυριάδες έρευνες» που γίνονται για θεραπείες κατά του κορονοϊού.
Νωρίτερα τον Απρίλιο, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ, είχε εκδώσει προειδοποίηση πως η χρήση υδροξυχλωροκίνης εκτός νοσοκομείων, μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακά προβλήματα.
Η υδροξυχλωροκίνη χρησιμοποιείται κυρίως κατά της ελονοσίας, ενώ ορισμένοι επιδημιολόγοι υποστηρίζουν πως σε συνδυασμό με ορισμένα άλλα φάρμακα ίσως θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τον κορονοϊό, αν και δεν υπάρχουν αποτελέσματα κλινικών δοκιμών.




