ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Είδηση ΒΟΜΒΑ ! Zero Hedge : Δικαστής απορρίπτει ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ 75 ετών του FDA για τα δεδομένα εμβολίων, και περικόπτει σε μόλις 8 μήνες

ΔΙΕΘΝΗ. - 7 Ιαν 2022 - 10:35
Loading...
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

ΑΠΌ ΤΟΝ TYLER DURDEN

Ένας ομοσπονδιακός δικαστής απέρριψε το αίτημα του FDA να προσκομίζει μόλις 500 σελίδες ανά μήνα από τα δεδομένα που υπέβαλε η Pfizer για την αδειοδότηση του εμβολίου Covid-19 – και τους διέταξε να προσκομίζουν 55.000 σελίδες ανά μήνα. Υποθέτοντας ότι υπάρχουν περίπου 450.000 σελίδες, αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούν λίγο πάνω από οκτώ μήνες για να δει ο κόσμος τι κρύβεται κάτω από την κουκούλα.

Ο δικηγόρος Aaron Siri, ο οποίος εκπροσωπεί τον ενάγοντα στην υπόθεση, παρείχε αυτή την εκπληκτική ενημέρωση μέσω του ιστολογίου του, Injecting Freedom:

Για λογαριασμό ενός πελάτη, η εταιρεία μου ζήτησε από τον FDA να προσκομίσει όλα τα στοιχεία που υπέβαλε η Pfizer για την αδειοδότηση του εμβολίου Covid-19. Ο FDA ζήτησε από το Δικαστήριο την άδεια να υποχρεωθεί να προσκομίσει μόνο 500 σελίδες ανά μήνα, γεγονός που θα απαιτούσε πάνω από 75 χρόνια για την παραγωγή όλων των εγγράφων.

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας αναφέρω ότι ένας ομοσπονδιακός δικαστής απέρριψε το αίτημα του FDA και διέταξε τον FDA να προσκομίσει όλα τα δεδομένα με ρυθμό 55.000 σελίδων ανά μήνα!

Αυτό είναι μια μεγάλη νίκη για τη διαφάνεια και αφαιρεί έναν από τους ασφυκτικούς περιορισμούς που είχαν οι ομοσπονδιακές “υγειονομικές” αρχές στα δεδομένα που χρειάζονται για να προσφέρουν λύσεις οι ανεξάρτητοι επιστήμονες και να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά ζητήματα του τρέχοντος προγράμματος εμβολίων – ζητήματα που περιλαμβάνουν φθίνουσα ανοσία, παραλλαγές που αποφεύγουν την ανοσία του εμβολίου και, όπως επιβεβαίωσε το CDC, ότι τα εμβόλια δεν εμποδίζουν τη μετάδοση.

Κανένας άνθρωπος δεν πρέπει ποτέ να εξαναγκάζεται να υποβληθεί σε μια ανεπιθύμητη ιατρική διαδικασία. Και ενώ είναι αρκετά κακό το γεγονός ότι η κυβέρνηση παραβίασε αυτό το βασικό δικαίωμα της ελευθερίας με την επιβολή του εμβολίου Covid-19, η κυβέρνηση θέλησε επίσης να αποκρύψει τα δεδομένα περιμένοντας να παράγει πλήρως αυτό στο οποίο στηρίχθηκε για να αδειοδοτήσει αυτό το προϊόν μέχρι σχεδόν κάθε Αμερικανός που ζει σήμερα να είναι νεκρός. Αυτή η μορφή διακυβέρνησης είναι καταστροφική για την ελευθερία και αντίθετη προς τη διαφάνεια που απαιτείται σε μια δημοκρατική κοινωνία.

Διατάσσοντας την έγκαιρη δημοσιοποίηση των εγγράφων, ο δικαστής αναγνώρισε ότι η δημοσιοποίηση αυτών των δεδομένων είναι υψίστης δημόσιας σημασίας και θα πρέπει να αποτελεί μία από τις ύψιστες προτεραιότητες του FDA. Στη συνέχεια, ανέφερε εύστοχα τα λόγια του James Madison που έλεγε ότι “μια λαϊκή κυβέρνηση, χωρίς λαϊκή πληροφόρηση ή τα μέσα απόκτησής της, δεν είναι παρά ο πρόλογος μιας φάρσας ή μιας τραγωδίας” και του John F. Kennedy που εξηγούσε ότι “ένα έθνος που φοβάται να αφήσει τον λαό του να κρίνει την αλήθεια και το ψέμα σε μια ανοιχτή αγορά είναι ένα έθνος που φοβάται τον λαό του”.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της διαταγής του δικαστή, αντίγραφο της οποίας είναι επίσης διαθέσιμο εδώ.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΌ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΟ ΤΩΝ ΗΝΩΜΈΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΏΝ

PHMPT, ενάγων κατά FDA, εναγόμενου, αριθ. 4:21-cv-1058-P

ΔΙΑΤΑΞΗ

Η παρούσα υπόθεση αφορά τον νόμο περί ελευθερίας της πληροφόρησης (“FOIA”). Συγκεκριμένα, επίμαχο είναι το αίτημα FOIA του ενάγοντος που ζητά “[α]λλά δεδομένα και πληροφορίες για το εμβόλιο Pfizer που απαριθμούνται στην 21 C.F.R. § 601.51(e), με εξαίρεση τις δημόσια διαθέσιμες αναφορές στο σύστημα αναφοράς ανεπιθύμητων ενεργειών εμβολίων” από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων (“FDA”). Βλέπε ECF αριθ. 1. Όπως συνηθίζεται, τα μέρη δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν σε ένα αμοιβαία αποδεκτό χρονοδιάγραμμα παραγωγής- αντίθετα, υπέβαλαν μονομαχικά χρονοδιαγράμματα παραγωγής προς εξέταση από το παρόν Δικαστήριο. Κατά συνέπεια, το Δικαστήριο πραγματοποίησε διάσκεψη με τα μέρη για να καθορίσει το κατάλληλο χρονοδιάγραμμα παραγωγής.[1] Βλέπε ECF αριθ. 21, 34.

“Η ανοικτή διακυβέρνηση είναι θεμελιωδώς ένα αμερικανικό ζήτημα” – δεν είναι ούτε ρεπουμπλικανικό ούτε δημοκρατικό ζήτημα[2].

“Όπως έγραψε ο James Madison, “[μια] λαϊκή κυβέρνηση, χωρίς λαϊκή πληροφόρηση ή μέσα απόκτησής της, δεν είναι παρά ο πρόλογος μιας φάρσας ή μιας τραγωδίας ή, ίσως, και των δύο. Η γνώση θα κυβερνά για πάντα την άγνοια: Και ένας λαός που σκοπεύει να είναι ο ίδιος Κυβερνήτης του, πρέπει να οπλιστεί με τη δύναμη που του δίνει η γνώση.”[3]

Ο John F. Kennedy αναγνώρισε επίσης ότι “ένα έθνος που φοβάται να αφήσει το λαό του να κρίνει την αλήθεια και το ψέμα σε μια ανοιχτή αγορά είναι ένα έθνος που φοβάται το λαό του.”[4] Και, ιδιαίτερα κατάλληλο σε αυτή την περίπτωση, ο John McCain (σωστά) σημείωσε ότι “[η] υπερβολική διοικητική μυστικότητα … τροφοδοτεί θεωρίες συνωμοσίας και μειώνει την εμπιστοσύνη του κοινού στην κυβέρνηση.”[5]

Αντανακλώντας αυτά τα συναισθήματα, “[ο] βασικός σκοπός του FOIA είναι να διασφαλίσει την ενημέρωση των πολιτών, [η οποία] είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία μιας δημοκρατικής κοινωνίας”. NLRB v. Robbins Tire & Rubber Co., 437 U.S. 214, 242 (1977). “Το FOIA θεσπίστηκε [ως εκ τούτου] για να “διαπεράσει το πέπλο του διοικητικού απορρήτου και να ανοίξει τη δράση της υπηρεσίας στο φως του δημόσιου ελέγχου””. Batton v. Evers, 598 F.3d 169, 175 (5th Cir. 2010) (παραπέμποντας στην υπόθεση Dep’t of the Air Force v. Rose, 425 U.S. 352, 361 (1976)). Και “το Κογκρέσο έχει από καιρό αναγνωρίσει ότι “οι πληροφορίες είναι συχνά χρήσιμες μόνο εάν είναι έγκαιρες” και ότι, ως εκ τούτου, “η υπερβολική καθυστέρηση της υπηρεσίας στην απάντησή της συχνά ισοδυναμεί με άρνηση””. Open Soc’y Just. Initiative v. CIA, 399 F. Supp. 3d 161, 165 (S.D.N.Y. 2019) (παραθέτοντας H.R. REP. NO. 93-876, στο 6271 (1974)). Όταν χρειάζεται, ένα δικαστήριο “μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δίκαιες εξουσίες του για να απαιτήσει από μια υπηρεσία να επεξεργαστεί έγγραφα σύμφωνα με ένα χρονοδιάγραμμα που έχει επιβληθεί από το δικαστήριο”. Clemente v. FBI, 71 F. Supp. 3d 262, 269 (D.D.C. 2014).

Εδώ, το Δικαστήριο αναγνωρίζει τις “αδικαιολόγητα επαχθείς” προκλήσεις που μπορεί να παρουσιάσει το εν λόγω αίτημα FOIA στον FDA. Βλέπε γενικά ECF αριθ. 23, 30, 34. Όμως, όπως εκφράστηκε κατά τη διάσκεψη προγραμματισμού, δεν μπορεί να υπάρξει “πιο σημαντικό θέμα στον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων … από την πανδημία, το εμβόλιο της Pfizer, το να εμβολιαστεί κάθε Αμερικανός, [και] να διασφαλιστεί ότι το αμερικανικό κοινό είναι σίγουρο ότι αυτό δεν [] βιάστηκε [να] για λογαριασμό των Ηνωμένων Πολιτειών . . . .” ECF αριθ. 34 στο 46. Κατά συνέπεια, το Δικαστήριο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το παρόν αίτημα FOIA είναι υψίστης δημόσιας σημασίας.

“[S]tale information is of little value.” Payne Enters., Inc. κατά Ηνωμένων Πολιτειών, 837 F.2d 486, 494 (D.C. Cir. 1988). Το Δικαστήριο, συμφωνώντας με αυτή την κοινοτοπία, συμπεραίνει επομένως ότι η ταχεία ολοκλήρωση του αιτήματος του προσφεύγοντος δεν είναι μόνο εφικτή, αλλά και αναγκαία. Βλέπε Bloomberg, L.P. v. FDA, 500 F. Supp. 2d 371, 378 (S.D.N.Y. 15 Αυγούστου 2007) (“[I]t is the compelled need for such public understanding that drives the urgency of the request.”). Για το σκοπό αυτό, το Δικαστήριο καταλήγει περαιτέρω στο συμπέρασμα ότι ο ρυθμός παραγωγής, όπως περιγράφεται λεπτομερώς κατωτέρω, εξισορροπεί κατάλληλα την ανάγκη για πρωτοφανή επείγουσα επεξεργασία του εν λόγω αιτήματος με τις ανησυχίες του FDA σχετικά με τις επιβαρύνσεις της παραγωγής. Βλέπε Halpern v. FBI, 181 F.3d 279, 284-85 (2nd Cir. 1991) (“[FOIA] δίνει έμφαση στην προτίμηση για την πληρέστερη δυνατή αποκάλυψη των πληροφοριών αυτών από την υπηρεσία που συνάδει με μια υπεύθυνη εξισορρόπηση των ανταγωνιστικών ανησυχιών … …”).

Κατά συνέπεια, αφού εξέτασε τα επιχειρήματα των μερών, τα υπομνήματα προς υποστήριξη και το εφαρμοστέο δίκαιο, το Δικαστήριο διατάσσει ότι:

1. Ο FDA πρέπει να παραδώσει τις “περισσότερες από 12.000 σελίδες” που διατυπώνονται στην πρότασή του, βλέπε ECF αριθ. 29 στο 24, έως τις 31 Ιανουαρίου 2022.

2. Ο FDA θα παράγει τα υπόλοιπα έγγραφα με ρυθμό 55.000 σελίδων κάθε 30 ημέρες, με την πρώτη παραγωγή να πρέπει να γίνει την ή πριν από την 1η Μαρτίου 2022, μέχρι να ολοκληρωθεί η παραγωγή.

3. Στο βαθμό που ο FDA επικαλείται οποιοδήποτε προνόμιο, εξαίρεση ή αποκλεισμό ως προς οποιοδήποτε απαντητικό αρχείο ή τμήμα αυτού, ο FDA θα πρέπει, ταυτόχρονα με κάθε παραγωγή που απαιτείται από την παρούσα διαταγή, να παραδώσει μια επεξεργασμένη έκδοση του αρχείου, διαγράφοντας μόνο τα τμήματα ως προς τα οποία επικαλείται προνόμιο, εξαίρεση ή αποκλεισμό.

4. Τα μέρη θα υποβάλουν κοινή έκθεση κατάστασης στην οποία θα περιγράφεται λεπτομερώς η πρόοδος της κυλιόμενης παραγωγής έως την 1η Απριλίου 2022 και στη συνέχεια κάθε 90 ημέρες[6].

ΚΑΤ’ αυτόν τον τρόπο αποφασίστηκε την 6η Ιανουαρίου 2022.

[1] Παραδόξως, ο FDA δεν έστειλε εκπρόσωπο του οργανισμού στη διάσκεψη προγραμματισμού.

[2] 151 CONG. REC. S1521 (ημερήσια έκδοση 16 Φεβρουαρίου 2005) (δήλωση του γερουσιαστή John Cornyn).

[3] Επιστολή του James Madison προς τον W.T. Barry (4 Αυγούστου 1822), στο 9 WRITINGS OF JAMES MADISON 103 (S. Hunt ed., 1910).

[4] John F. Kennedy, Remarks on the 20th Anniversary of the Voice of America (26 Φεβρουαρίου 1962).

[5] Η Αμερική μετά την 11η Σεπτεμβρίου: Freedom Preserved or Freedom Lost?: Hearing Before the S. Comm. on the Judiciary, 108th Cong. 302 (2003).

[6] Αν και το Δικαστήριο δεν αποφασίζει αν ο FDA απέρριψε ορθώς το αίτημα του ενάγοντος για ταχεία επεξεργασία, το ζήτημα δεν είναι επίδικο. Σε περίπτωση που οι διάδικοι επιδιώξουν να καταθέσουν αιτήσεις για συνοπτική κρίση, το Δικαστήριο θα εξετάσει τότε το ζήτημα.

Εγγραφείτε στο Injecting Freedom

zerohedge.com

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…