Δόθηκε επισήμως από την τουρκική προεδρία, η Ατζέντα “διαλόγου” του Μητσοτάκη με τους Τούρκους: «Θα συνομιλήσουμε με την Ελλάδα για υφαλοκρηπίδα, ελληνικά νησιά, εναέριο χώρο και θαλάσσια σύνορα»!
Ο Μητσοτάκης πρέπει να πέσει πριν καθίσει σε τούρκικο τραπέζι με αυτήν την Ατζέντα.
Τι τον κοιτάτε ακόμα εκεί στη ΝΔ; Τσίπα ελληνική δεν έμεινε καθόλου στο πρόσωπο σας;
Ανταρσίες ξέρετε να κάνετε μόνο για τη βουλευτική σας τσεπούλα;
Αν δεν τον ρίξετε πριν καθίσει σε τέτοιο τραπέζι δεν έχετε κανένα μέλλον εδώ, να πάτε σε άλλη χώρα να βάλετε υποψηφιότητα για βουλευτές.
Η ίδια η ατζέντα αυτή στοιχειοθετεί κατηγορητήριο ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΊΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. Κάτι χειρότερο, μια ζωή θα φοβόσαστε τις αδέσποτες. Γιατί υπάρχουν και Έλληνες που δεν μπορούν να αντέξουν ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ .
Και δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσει ο Μητσοτάκης. Δεν είναι τόσο βλάκες οι πάτρωνες του. Το ότι έθεσε υπό συζήτηση έδαφος και κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδος είναι υπεραρκετό για τους πάτρωνες προς το παρόν. Μετά το “διάλογο”αυτή η Ατζέντα, ή κάποια δήθεν ελαφρύτερη που προέκυψε από τον “επιτυχημένο διάλογο”, θα πάει στη ΧΑΓΗ και….ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ!
Μετά από την επίσημη ανακοίνωση της τουρκικής προεδρίας περί της Ατζέντας του “διαλόγου”, αν δεν πράξει κάτι άμεσα η Ν.Δ. τότε…
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ! ΠΡΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ!
ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΑΚΟΜΑ;
Κατερίνα Χατζηθεοδώρου




