Πολλοί άνθρωποι ανά την οικουμένη πανηγύρισαν την υπογραφή του μνημονίου μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ιράν. Ποιός ίσως άραγε θα μπορούσε να πει σε όλους αυτούς, μην πανηγυρίζετε, διότι αυτό το μνημόνιο δεν έχει καμία ουσιώδη συνάφεια και καμία πραγματική σχέση με την ειρήνη και ότι αυτή η ειρήνη που περιμένετε δεν θα έρθει! Πια ειρήνη, ποιες ανοησίες και πια κουραφέξαλα; Η προγραμματισμένη και σε εξέλιξη παγκόσμια γενοκτονία από τους σιωνιστές μεσσιανιστές Εβραίους τρέχει και αυτή θα ολοκληρωθεί στη συνέχεια.
Και όχι μόνον αυτό. Το μνημόνιο αποτελεί συνάμα και ένα σπουδαίο «εργαλείο» του σε εξέλιξη Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου που συνεχίζει να αφιονίζει, να νανουρίζει και να κοιμίζει τις μάζες ανά τον κόσμο. Το μνημόνιο-απάτη είναι πράγματι ένα εγκληματικό πολύ-σύνεργο: Ενώ οι σιωνιστικές ελίτ ετοιμάζουν τα πυρηνικά και την παγκόσμια ευγονική, παραταύτα, το μνημόνιο-παγίδα συνεχίζει να ξεγελάει και να δίνει φρούδες ελπίδες στα αυτιά, στα μάτια και στις καρδιές των αγνών πολιτών της γης. Δυστυχώς, είναι μετρημένοι αυτοί που κατάλαβαν ότι βιώνουμε την μεγαλύτερη απάτη-παγίδα όλων των εποχών!
Το μνημόνιο-παγίδα ανάμεσα στις ΗΠΑ και στο Ιράν, που επί της ουσίας περιλαμβάνει περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις, είναι απλά μια εσκεμμένη και μια αναγκαία παύση των πολεμικών επιχειρήσεων για 60 ημέρες, κατ’ αρχήν, και βλέπουμε στη συνέχεια. Το μνημόνιο κατανόησης και απάτη είναι μια αναγκαία στρατηγική κίνηση για «αγορά χρόνου» για την τρέχουσα γεωπολεμική συγκυρία και για να προχωρήσουν οι περαιτέρω κρυφές προετοιμασίες των ΗΠΑ για τον επερχόμενο τρίτο πόλεμο με το Ιράν, που αυτή τη φορά θα περιλαμβάνει και χερσαία εισβολή.
Και τι έκαναν με το εν λόγω μνημόνιο-εμπαιγμό οι δυο πλευρές δια των μπροστινών ΗΠΑ, που βρίσκονται υπό πλήρη κατάληψη και υπό πλήρη κατοχή από τους σιωνιστές Εβραίους; Συμφώνησαν με το Ιράν να προσπαθήσουν να συμφωνήσουν μέσα στις επόμενες 60 μέρες! Μάλιστα, αυτό έγινε: Συμφώνησαν ενυπόγραφα να εργασθούν σε διαπραγματευτικό επίπεδο για να μπορέσουν να έρθουν ή για να φτάσουν σε μια μελλοντική συμφωνία! Δηλαδή, συμφώνησαν να συμφωνήσουν! Εδώ η συμφωνία, εκεί η συμφωνία, πιο πέρα ή πιο κάτω η τελική συμφωνία.
Λοιπόν. Οι πόλεμοι στην ευρύτερη Μέση Ανατολή δεν σταματούν και δεν θα σταματήσουν ούτε με χαρτιά ούτε με παρατρεχάμενους φωτογράφους στη Γενεύη ούτε με εικονικές διαπραγματεύσεις ούτε με τελεσίγραφα και απειλές ούτε, ούτε, ούτε. Οι σκοτεινές δυνάμεις που τροφοδοτούν και υλοποιούν τον Γ’ΠΠ μέσα από τις πλήρως κατειλημμένες κυβερνητικές εξουσίες-όργανα του Ισραήλ και των ΗΠΑ, ποτέ τους δεν θα σταματήσουν τον περιφερειακό πόλεμο στην ευρύτερη Μέση Ανατολή. Διότι, είναι αυτοί καθαυτοί οι ίδιοι «τυφλοπόντικες» ελίτ που θα τον μετεξελίξουν σε έναν γενικευμένο πυρηνικό πόλεμο.
Πάμε τώρα στο πιο καυτό διεθνικό θέμα για το οποίο, εξωτερικά, παρελκυστικά και επιφαινόμενα, ο Ντόναλντ Τραμπ ξεκίνησε τον δεύτερο πόλεμο των ΗΠΑ κατά του Ιράν: Τα πυρηνικά του. Αλλά, εντούτοις, αυτό το ύψιστης σημασίας θέμα με το εμπλουτισμένο ουράνιο του Ιράν έπρεπε να πάρει στην παρούσα φάση και όντως πήρε μια αναγκαία και σκόπιμη χρονική αναβολή στην τάχα επίλυσή του. Το μνημόνιο το οποίο υπεγράφη στα μέσα Ιουνίου 2026 αναφέρει: Το θέμα των πυρηνικών θα το συζητήσουμε στη συνέχεια, θέτοντας ένα χρονοδιάγραμμα 60 ημερών για την επίτευξη μιας τελικής και δεσμευτικής συμφωνίας. Δηλαδή, ..ζήσε Μάι μου!
Εδώ υπάρχει μια αναγκαία, μια στις στοές προμελετημένη και μια σκόπιμη αναβολή της προγραμματισμένης πολεμικής κρίσης και της γενικευμένης σύγκρουσης με το Ιράν που ποτέ της αυτή δεν πρόκειται να λυθεί μέχρι να φτάσουμε στη συνέχεια στον επίγειο αρμαγεδδώνα. Οι τάχα «σοβαρές» συζητήσεις είναι εξ ορισμού προσχεδιασμένο να αποτύχουν, σερνόμενες και ατελέσφορες, και ο τρίτος πόλεμος ΗΠΑ-Ιράν θα ξαναρχίσει και πάλι και με βεβαιότητα κατά 100%. Και αυτό δεν είναι μια δική μου πρόβλεψη, αυτό είναι το από δεκαετίες σχέδιο των στοών! (Δείτε σχετικά βιβλία μου: Εκδόσεις Αγαθός Λόγος).
Και όπως είναι αναμενόμενο, οι επικρίσεις για το «τρελό» μνημόνιο-οφθαλμαπάτη του Τραμπ έρχονται από παντού. Δεν μπορούν να κρυφτούν τα διεθνή ΜΜΕξαπάτησης, αλλά και αυτό δεν χρειάζεται έτι. Ακόμα και από το φιλικό Fox News που γράφει: «Το πλαίσιο συμφωνίας προσφέρει στο Ιράν τεράστια οικονομικά οφέλη, χωρίς να απαιτείται η αποξήλωση των πυρηνικών του υποδομών». Και οι New York Times έβαλαν επίσης κατά του αμερικανού προέδρου: Το κείμενο που υπεγράφη «δεν μοιάζει σε τίποτα με έγγραφο συνθηκολόγησης» και στην πραγματικότητα «ο Τραμπ μάλλον ενίσχυσε τη νέα ηγεσία».
Το CNN έτι τόνισε: Στη συμφωνία με το Ιράν «η Ουάσιγκτον έκανε πολλές παραχωρήσεις, η Τεχεράνη όχι». To Bloomberg σε σχετική του ανάλυση τόνισε ότι ο Τραμπ «παραβίασε τις δικές του κόκκινες γραμμές στη συμφωνία με το Ιράν». Το CNN σε άλλη περίπτωση άφησε φανερά και ξάστερα και την τροχιοδεικτική του «βολή» για το τι έρχεται συνδυαστικά στη συνέχεια: Με τον χρόνο που παρέρχεται «για την αναζήτηση της συμφωνίας για τα αποθέματα του εμπλουτισμένου ουρανίου», το Ιράν θα «κερδίσει χρόνο και ο κίνδυνος κατασκευής βόμβας παραμένει». Το πιάσατε εδώ το υπονοούμενο;
Με την υπογραφή του μνημονίου, πολλοί αναλυτές ανά τον κόσμο έκαναν σχόλια και λόγο για «σεισμό με τη νίκη των Μουλάδων κατά των ΗΠΑ». Άλλοι σχολιαστές τονίζουν ότι περάσαμε από τα μεγάλα λόγια στην απόλυτη ταπείνωση των ΗΠΑ και ότι ο Τραμπ επί της ουσίας «γονάτισε μπροστά στο Ιράν». Ειδήμονες ανά την οικουμένη έκαναν λογοπαίγνια και σχετικά περιπαίγματα γύρω από τα ίδια τα λόγια του Τραμπ που, ενώ ο ίδιος «έταζε πτώση του Ιράν μέσα σε 3 ημέρες», τώρα επιτρέπει στο Ιράν μέχρι και πυρηνικά (παραγωγή ενέργειας).
Αρκετοί αναλυτές στάθηκαν στην δημόσια αυτό-ταπείνωση και στην πλήρη γεωπολιτική συνθηκολόγηση στην οποία προχώρησε ο Ν.Τραμπ, αφού ο ίδιος παραδέχθηκε δημοσίως ότι οι ΗΠΑ βρέθηκαν ένα βήμα πριν από την ολοκληρωτική οικονομική και ενεργειακή κατάρρευση κατά τη διάρκεια της αντιπαράθεσής τους με το Ιράν. Ο Ν.Τραμπ προκάλεσε ένα παγκόσμιο σοκ με τη δημόσια και κυνική του παραδοχή: «Θα είχαμε ξεμείνει από πετρέλαιο μέσα σε μόλις 4 εβδομάδες».
Πολλοί εμπειρογνώμονες υπογράμμισαν την εξέλιξη με το μνημόνιο με το Ιράν ως την πιο οδυνηρή στρατηγική ήττα των Ηνωμένων Πολιτειών από την εποχή του πολέμου στο Βιετνάμ, καθώς η υπερδύναμη αναγκάστηκε εν τέλει να υποκύψει στους όρους της Τεχεράνης για να μπορέσει να κρατήσει ανοιχτά τα Στενά του Ορμούζ. Διότι, όπως ανέφεραν, ο αποκλεισμός των Στενών θα οδηγούσε σχετικά σύντομα σε ένα γενικό κραχ. Ο Τραμπ ήταν απολύτως σαφής πάνω σε αυτό: «Αν συνεχίσουμε να βομβαρδίζουμε, τα πλοία δεν πρόκειται να αποπλεύσουν».
Γι’ αυτό τον κύριο λόγο, αναφέρουν μελετητές, η Ουάσιγκτον σήκωσε «λευκή σημαία» με το Ιράν. Η υπογραφή του μνημονίου δεν αποτελεί απλώς έναν αναγκαίο συμβιβασμό, αλλά μια άτακτη υποχώρηση της αμερικανικής διπλωματίας. Και γι’ αυτό το κύριο λόγο, τονίζουν διεθνείς αναλυτές, οι ΗΠΑ αναγκάστηκαν να «καταπιούν» αμάσητες τις κόκκινες γραμμές τους, αναγνωρίζοντας το δικαίωμα του Ιράν να κατέχει και να αναπτύσσει πυρηνική ενέργεια (για ηλεκτροπαραγωγή), παρά τις πολυετείς και τις σκληρές έως τα σήμερα κυρώσεις.
Πέραν αυτών, κατά τις διεθνείς αναλύσεις, το πιο εκκωφαντικό σημείο και σοβαρό πλήγμα για τις ΗΠΑ είναι το οικονομικό τίμημα της παράδοσής τους. Οι Ηνωμένες Πολιτείες εμφανίζονται έτοιμες μέσα στο μνημόνιο να καταβάλουν το αδιανόητο ποσό των 300 δισεκ. δολαρίων (από ιδιώτες;) ως αποζημίωση για τις καταστροφές που προκάλεσαν οι ίδιες και οι σύμμαχοί τους στο Ιράν. Οι ίδιες αναλύσεις υπογραμμίζουν σκωπτικά το «απόλυτο φιάσκο» των ΗΠΑ και κάνουν ιδιαίτερο λόγο για το «από το σχέδιο των 3 ημερών, στην πλήρη αποχώρηση».
Αρκετές εναλλακτικές πηγές ενημέρωσης στον πλανήτη δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι η ίδια η πραγματικότητα εκθέτει ανεπανόρθωτα τους σχεδιασμούς του αμερικανικού Πενταγώνου. Αυτές οι πηγές αναφέρονται αναλυτικά και στο γεγονός ότι η Ουάσιγκτον ξεκίνησε την εκστρατεία της με την ψευδαίσθηση ότι το ιρανικό καθεστώς θα κατέρρεε μέσα σε μόλις τρία εικοσιτετράωρα. Και ότι, αντί να συμβεί αυτό, οι ίδιες οι ΗΠΑ βρέθηκαν αυτό-εγκλωβισμένες σε έναν πόλεμο φθοράς που απειλούσε την ίδια τους την ύπαρξη.
Πολλές διεθνείς εναλλακτικές σελίδες έδωσαν μεγάλη σημασία στο μνημόνιο των ΗΠΑ με το Ιράν και τόνισαν ότι αυτή η συμφωνία μοιράζει ξανά την τράπουλα στη Μέση Ανατολή. Διότι, αναφέρουν, αντί να ανατρέψει τους ηγέτες μουλάδες, ο πρόεδρος Τραμπ εν τέλει τους νομιμοποίησε και με την δική του υπογραφή, ενώ, επιπροσθέτως και αντιθέτως, το «κολλητό» και υπέρ-σύμμαχος κράτος του Ισραήλ βρέθηκε με τα χέρια του αδειανά.
Ειδικός λόγος γίνεται σε αυτές τις εναλλακτικές σελίδες για το μνημόνιο, που είναι ή αποτελεί «συμφωνία του αιώνα» για όσους λαμβάνουν τα γενικότερα οφέλη του και «κατάρα του αιώνα» γι’ αυτούς βγαίνουν διπλά και πολλαπλά χαμένοι. Ειδική αναφορά γίνεται από αυτές τις εναλλακτικές σελίδες για το μνημόνιο, που είναι το πρώτο που υπέγραψαν ένας πρόεδρος των ΗΠΑ και ένας του Ιράν μετά την Ισλαμική Επανάσταση του 1979 και το οποίο χαιρετίζεται από τους υποστηρικτές της ως η «συμφωνία του αιώνα».
Αυτές οι εναλλακτικές σελίδες αναφέρουν επίσης, για τους αντιπάλους του Ιράν στη Μέση Ανατολή και κυρίως για το κράτος Ισραήλ, ότι γι’ αυτούς είναι μια «κατάρα του αιώνα». Διότι, μια τελική και οριστική συμφωνία με τις ΗΠΑ θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα Ιράν που θα είναι πιο ασφαλές, χρηματοδοτούμενο από τις ΗΠΑ, ευημερούν, νομιμοποιημένο και με εξ αντικειμένου πολύ μεγαλύτερη επιρροή στην ευρύτερη Μέση Ανατολή.
Πολιτικοί και αναλυτές από το Ισραήλ θεωρούν το μνημόνιο ΗΠΑ – Ιράν ως μια πολύ μεγάλη ήττα για το κράτος του Ισραήλ. Περιγράφουν το υπογραφέν πρωτόκολλο-συμφωνία ως μια δική τους απροσδόκητη και στρατηγική «καταστροφή». Υπογραμμίζουν το ακόλουθο: Αυτό που ξεκίνησε από τον πρώτο πόλεμο ΗΠΑ/Ισραήλ με το Ιράν ως μια κοινή αμερικανο-ϊσραηλινή εκστρατεία για την συντριπτική ήττα και την ανατροπή του καθεστώτος της Ισλαμικής Δημοκρατίας, μετατράπηκε, εν τέλει, σε μια πλήρη νομιμοποίηση, σε μια γενικευμένη αναγνώριση και σε μια γενικότερη ενίσχυση του Ιράν από τις ΗΠΑ.
Ισραηλινοί ειδικοί κάνουν λόγο για μια ταπεινωτική εξέλιξη στην οποία οδηγεί το μνημόνιο των ΗΠΑ με το Ιράν. Υπογραμμίζουν με οργή και εθνικό θυμό ότι, πέραν όλων των άλλων, «το Ιράν ανακτά το πάνω χέρι στον Λίβανο» και ότι είναι και παραμένει «το αγκάθι που δεν αφαιρείται». Διότι, για τον Λίβανο, η συμφωνία γέρνει κατά πολύ την γεωπολιτική πλάστιγγα προς το μέρος του Ιράν, ενισχύοντας τον ρόλο της υποστηριζόμενης από την Τεχεράνη Χεζμπολάχ, ενώ ταυτόχρονα παραμερίζει τις συνομιλίες μεταξύ της Βηρυτού και του Ισραήλ και, επιπλέον, υποχρεώνει όλες τις πλευρές να σταματήσουν τις επιχειρήσεις σε όλα τα μέτωπα.
Γιατί τότε ή άραγε υπάρχει ένας τόσο μεγάλος ενθουσιασμός στα διεθνή και συστημικά ΜΜΕξαχρείωσης για ένα μνημόνιο-συμφωνία των Ηνωμένων Πολιτειών με το Ιράν που δεν επιλύει ούτε καν ένα θέμα από τα κεντρικά ζητήματα που εξ αρχής προκάλεσαν τον πόλεμο στον Περσικό Κόλπο; Πώς μπορούν ο Ν.Τραμπ και τα ανά τον κόσμο κατευθυνόμενα ΜΜΕξαθλίωσης να πουλάνε για ειρήνη ένα μνημόνιο κατανόησης-κουρελόχαρτο που είναι απλά μια σειρά από πανηγυρικούς καπνούς και από κενές και συραμμένες υποσχέσεις φωτοβολίδες;
Ανάμεσα στα άλλα «τρελά» του μνημονίου-οφθαλμαπάτης: Τα Στενά του Ορμούζ ανοίγουν για 60 μέρες, αλλά μετά το Ιράν θα επιβάλει τέλη όπως αυτό το καθορίσει. Το πυρηνικό πρόγραμμα με το εμπλουτισμένο ουράνιο αναβάλλεται απλά για 60 μέρες. Το Ισραήλ συνεχίζει τις πολεμικές του επιχειρήσεις στο Λίβανο και τίποτα δεν τρέχει, ούτε δίνεται λόγος ή εξήγηση. Ο πόλεμος Ισραήλ-Χεζμπολάχ συνεχίζεται και θα συνεχίζεται κανονικά, ανά διαστήματα. Ενώ οι ΗΠΑ «συνθηκολόγησαν» στα χαρτιά, από την άλλη το Ισραήλ και το Ιράν συνεχίζουν να βρίσκονται σε μια ορατή τροχιά πολεμικής σύγκρουσης. Κλπ.
Μετά τα ανωτέρω και φυσικά και όχι μόνον, αβίαστα καταλήγω στο δικό μου συμπέρασμα: Το μνημόνιο-απάτη όχι μόνον δεν λύνει ή έλυσε κάτι, αλλά, αντιθέτως, ενεργοποίησε πλήρως όλα τα υπόγεια γεωπολεμικά «ρήγματα» στη Μέση Ανατολή για να πάμε με απόλυτη βεβαιότητα στον τρίτο πόλεμο-σεισμό μεταξύ των ΗΠΑ/Ισραήλ και του Ιράν. Το γεωπολεμικό HAARP και τα λοιπά γεωστρατηγικά όπλα αόρατων συχνοτήτων χερτζ των ΗΠΑ, κλπ, λειτουργούν στα ύψιστα επίπεδα δράσης και της μέγιστης απόδοσης. Η τρίτη πολεμική ανάφλεξη μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν είναι καθ’ οδόν. Μείνετε σε μεγάλη εγρήγορση!
Διεθνολόγος καθηγητής, Συγγραφέας
Πρώην Βουλευτής Φθιώτιδας






