ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ : ΘΕΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ. - 1 Μαΐ 2020 - 18:06
Loading...
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Πάμε τώρα να δούμε την περιλάλητη θεοσοφία. Τον αποκρυφιστικό, μαγικό και εωσφορικό θεοσοφισμό. Η Θεία Αποκάλυψη του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, στο Κεφάλαιο Β’, 24, γράφει: «Σ’ εσάς όμως τους άλλους πιστούς των Θυατείρων, που δεν παρασυρθήκατε από τη διδαχή της Ιεζάβελ και δε λέτε πως μάθατε τα απόκρυφα μυστικά του σατανά, όπως ισχυρίζονται οι οπαδοί της, σ’ εσάς λέω πως δεν θα σας επιβαρύνω με άλλες δοκιμασίες».

Εδώ, τα απόκρυφα μυστικά του σατανά ήταν και είναι ο εωσφορικός αποκρυφισμός. Ο θεοσοφισμός. Ή, γενικότερα, ο σατανικός εσωτερισμός. Ο εωσφορικός παγανισμός. Που, με αυτόν, εννοείται η ύπαρξη μιας σειράς από εσωτερικές πεποιθήσεις, δόγματα, δεδομένα και πίστεις. Ή άλλως, δηλαδή, μιας συστοιχίας ιδεών, δοξασιών και αντιλήψεων που γίνονται κατανοητές και αποδεκτές από κάποιες μικρές ομάδες ατόμων. Αφορά ανθρώπους οι οποίοι είναι μυημένοι στον αποκρυφισμό ή τον μυστικισμό.

Ως παραδείγματα εσωτερικών θρησκευτικών κινημάτων, ιδεολογιών και φιλοσοφιών αναφέρονται συνήθως: η Αλχημεία, η Αστρολογία, η Ανθρωποσοφία, ο εωσφορισμός, Ελευθεροτεκτονισμός, ο Γνωστικισμός, η Καμπάλα, ο Νεοπλατωνισμός, ο Ερμητισμός, η Μαγεία, ο Ροδοσταυρισμός, ο Μυστικισμός του Μερκαμπά, η Σαϊεντολογία, οι Αλεβίτες, ο Μεσμερισμός, η Αριθμολογία, ο Ταοϊσμός, ο Πνευματισμός, η Θεοσοφία, κλπ. Πρόκειται για μια σειρά από πεποιθήσεις, που όλες τους εναντιώνονται κάθετα προς τον Κύριο Ιησού Χριστό και στην δική του ιδρυθείσα και Αληθινή Εκκλησία: Την Ορθοδοξία.

Η πρώτη εμφάνιση της σύγχρονης Θεοσοφίας έγινε το έτος 1875. Στις 27 Νοεμβρίου [αποκρυφιστικά: (2+7=) 9 (μήνας) ή 9/11 ημερολόγιο ΗΠΑ: λ.χ., Δίδυμοι Πύργοι;]. Τότε ιδρύθηκε η διεθνής Θεοσοφική Εταιρία από την διαβόητη Έλενα Μπλαβάτσκυ (Blavatsky). Γερμανικής καταγωγής. Γεννήθηκε στην Ρωσία. Ήταν μια πολύ ιδιόρρυθμη γυναίκα. Έζησε ζωή περιπετειώδη και τυχοδιωκτική. Είχε μεγίστη κλίση προς τις απόκρυφες «επιστήμες», τον πνευματισμό, τον σατανισμό, την σολομωνική και την μαγεία. Ήταν, με μια λέξη, σατανο-μέντιουμ. Μετέβη στην Αμερική και επιδόθηκε στον πνευματισμό. Το 1878, η ίδια ταξίδευσε στην Ινδία για να μελετήσει τον Βουδισμό επιτοπίως.

Στην Ινδία, η Μπλαβάτσκυ άντλησε την ύλη του συστήματός της από τον Βουδισμό, τον αρχαίο και νεώτερο μυστικισμό, την σατανική μαγεία και την αρχαία Ινδική φιλοσοφία. Και με όλα αυτά μαζί, ως έναν εωσφορικό «χυλό», η ίδια κατήρτισε το δικό της Θεοσοφικό σύστημα. Το οποίο μάλιστα η ίδια απεκάλεσε υψίστη «Θεία Σοφία». Κατά την εν λόγω θεοσοφίστρια, μόνον με το δικό της και αποκλειστικό σύστημα είναι δυνατόν οι άνθρωποι να αποκτήσουν την τέλεια και αληθινή γνώση του Υψίστου Όντος. Ή, δηλαδή, της θεότητας. Και να επιτύχουν την μετ’ Αυτού ένωση. Η ίδια έκανε και επιμελούνταν, επίσης, και την έκδοση του περιοδικού «LUCIFER» ή «ΕΩΣΦΟΡΟΣ» με υπεράφθονα και αγνώστου προέλευσης χρήματα.

Ισχυριζόταν η Μπλαβάτσκυ ότι: καθοδηγούνταν και εμπνέονταν από ανωτέρας διανοητικής και ηθικής υποστάσεως όντα που είχαν υποστεί, ενδιαμέσως, πολλές μετενσαρκώσεις. Αυτά τα όντα τα αποκαλεί Μαχάτμας, Διδασκάλους, Οδηγούς, κλπ. Επίσης, η ίδια ισχυριζόταν ότι είχε στενή σχέση και αγαθή επικοινωνία με αυτά τα πνευματικά όντα.

Ανάμεσα στα άλλα, η θεοσοφίστρια Μπλαβάτσκυ έγραψε το έργο «Η Μυστική Διδασκαλία», το οποίο θεωρείται ανά την υφήλιο ως το μεγαλύτερο έργο και σύγγραμμα περί της σύγχρονης Θεοσοφίας. Απέθανε το 1891. Την Μπλαβάτσκυ διαδέχθηκε η Αγγλίδα σοσιαλίστρια και συγγραφέας Άννυ Μπέζαντ (1847 – 1933), που ήταν φανατική μαθήτρια της αποθανούσης.

Κατά την θεοσοφική διδασκαλία της μαθήτριας Μπέζαντ, ο Ιησούς Χριστός ήταν ένας μόνο εκ των μεγάλων Μαχάτμας και ότι τώρα επρόκειτο να εμφανισθεί ένας άλλος. Τελικώς, «τον άλλο» που έψαχνε η Μπέζαντ τον βρήκε στο πρόσωπο του Κρισναμούρτι (Krιshnamurti). Και η ίδια θέλησε να τον επιβάλει ως Μεσσία. Θέλησε, δηλαδή, να τον παρουσιάσει στην οικουμένη ως το «άγιο πρόσωπο» της Δευτέρας Παρουσίας.

Του έδωσε ανωτέρα μόρφωση στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και τον εμφάνισε δημοσίως ως το νεώτερο Μεσσία. Ο Κρισναμούρτι, εντούτοις, ευρισκόμενος στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, το Νοέμβριο του 1931, διακήρυξε ότι ως είχε πειστεί ο ίδιος δεν ήταν ο …Μεσσίας. Έκτοτε, αρνήθηκε ρητώς να λατρεύεται ως τoιoύτoς. «Δεν είμαι ηθοποιός, είπε. Αρνούμαι να φέρω φορέματα Μεσσία. Δεν έχω τίποτε άλλο έκτος από την πίστη μου».

Επιπροσθέτως, η πρώτη γενική έκθεση θεοσοφικών αρχών και ιδεών έγινε το έτος 1877. Με τη δημοσίευση τότε δύο τόμων με τίτλο «Αποκαλυμμένη Ίσις». Επρόκειτο για μια ογκώδη συλλογή. Η οποία συλλογή διερευνούσε την εσωτερική ή την απόκρυφη όψη όλων των γνωστών θρησκειών, φιλοσοφιών όσο ομοίως και κάποιων τομέων της επιστημονικής γνώσης. Και επειδή η φύση της Θεοσοφίας ήταν τέτοια και τόσο ιδιαιτέρως πολύπλοκη, κρίθηκε κάποια στιγμή απαραίτητο και αναγκαίο να εκδίδεται και ένα νέο περιοδικό, που θα ήταν αφιερωμένο στην παρουσίαση της παγκόσμιας Θεοσοφίας. Και, ωσαύτως, το περιοδικό «Ο Θεόσοφος (Theosophist)» κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το έτος 1879.

Στο πρώτο τεύχος του, μάλιστα, η Μπλαβάτσκυ θέτει και απαντά η ίδια, ρητώς, την βασική ερώτηση: «Τί είναι η Θεοσοφία;». Και, αφού η ίδια αναφέρεται σε διάφορα απόκρυφα συστήματα από την Αίγυπτο και την Ινδία, στο τέλος εισάγει διάφορους ορισμούς, όπως, ότι: «Η Θεοσοφία είναι, η αρχαϊκή Σοφία-Θρησκεία, η εσωτερική διδασκαλία που ήταν κάποτε γνωστή σε κάθε αρχαία χώρα που είχε αξιώσεις στον πολιτισμό».

Και ότι: Η Θεοσοφία «είναι η πίστη στη μια θεότητα, πηγή όλης της ύπαρξης, το άπειρο που δεν μπορεί ούτε να κατανοηθεί ούτε να μαθευτεί, μόνο το σύμπαν την αποκαλύπτει». Σε ένα άλλο άρθρο της, η Μπλαβάτσκυ υποστηρίζει ότι: «Ναι, η Θεοσοφία είναι η επιστήμη κάθε θείου στον άνθρωπο και στη φύση. Είναι μελέτη και ανάλυση, μέσα από το γνωστό και διαγνώσιμο, του άγνωστου, και κατά τα άλλα, αδιάγνωστου».

Για να καταλάβουμε τώρα όλοι εμείς το μέγα βάθος, το πλάτος και το γίγα-εύρος του αυτό-σατανισμού και της αυτό-μαγείας της Μπλαβάτσκυ, αναφερόμενη στη βασική διαφορά της αποκρυφιστικής γνώσης, ανάμεσα σε έναν Μύστη ή Αντέπτ και σε αυτή ή αυτόν που λαμβάνεται από τα «πνεύματα» κατά τις εσωτεριστικές συνεδρίες, η ίδια βεβαιώνει ότι: Οι Μύστες είναι τόσο εσωτεριστικά ψηλά σε «χάρη» και έχουν το πλεονέκτημα να μην χρειάζεται να χρησιμοποιούν «άυλα» πνεύματα ή τα «περιβλήματά» τους.

Αναφέρει η ίδια για τους διδασκάλους-Μύστες ότι, εν τέλει, η απόδειξη της υψηλής τους «χαρισματικότητας» δεν είναι ούτε προέρχεται από κάποιο δεύτερο χέρι. Ούτε αυτό γίνεται μεταθανάτια. Αλλά ότι αυτό είναι μια ζωντανή απόδειξη των ικανοτήτων, όλων αυτών που έχουν εξαγνισθεί και προετοιμασθεί για αρκετά χρόνια: ώστε να δεχτούν με τον σωστό τρόπο την αλήθεια. Και μακράν από, ή χωρίς, τις οποιαδήποτε άλλες και ξένες επιδράσεις. Αφού, όπως λέει η ίδια, ο ένας Μύστης μετά τον άλλο και ο ένας Ιεροφάντης μετά τον άλλο, έχουν ερευνήσει και ξανά και ξανά την απόλυτη αλήθεια που αφορά το αόρατο σύμπαν.

Η Μπλαβάτσκυ, σε άρθρο της στο περιοδικό «Λούσιφερ» ή «Εωσφόρο», για να παύσουμε να έχουμε ψευδαισθήσεις ή δεύτερες σκέψεις για το που ανήκει τόσο η καρδιά όσο και ο νους της, το 1888, με τον τίτλο «είναι η Θεοσοφία Θρησκεία;»: η ίδια διερευνά, ταξινομεί και αναλύει την έννοια των δύο αυτών λέξεων κάτω από το πνεύμα και την λογική του εωσφορισμού. Της θρησκείας του Σατανά. Η ίδια θεωρεί τον δικό της Θεοσοφισμό ως μια ακόμη σημαντική θρησκεία του κόσμου. Ναι: Πρόκειται περί της θρησκείας του εωσφόρου ή της γνωστής «εκκλησίας» του σατανά.

Γράφει, προσέτι, ο μακαριστός π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος στο βιβλίο του «Ξεσκέπασμα της Θεοσοφίας» (1973): «Οι Ιλλουμινάτοι Εωσφορισταί ήταν οι πρόδρομοι της Θεοσοφίας. Τούτο προκύπτει καθαρά από το βιβλίο της Alice Leihgton Cleather υπό τον τίτλον “Η Ελένη Π. Μπλαβάτσκυ – Η Ζωή της και έργο της δια την Ανθρωπότηταν” (Εκδόσεις Thacker, Spink & Co, Καλκούτα, 1922)…

Όπως ομολογεί και ο Εβραίος σατανιστής Ελιφάς Λεβύ, ένα παρακλάδι των “Γνωστικών”, στα πρώτα χρόνια, κατά τας μυστικάς συγκεντρώσεις τους άρχισε να χρησιμοποιεί, όχι μόνον τελετάς Μαύρης Μαγείας και όργια, αλλά και να προσκυνά ομοίωμα του διαβόλου εν είδει όφεως, που δάγκωνε την ουρά του κουλουριασμένος σε σχήμα κύκλου, εις την αρχαίαν ελληνικήν γλώσσαν “ΘΕΟΣ-ΟΦΙΣ”. Από την επιγραφήν αυτήν, οι οπαδοί του Σατανά αυτοωνομάστηκαν συνθηματικά “ΘΕΟΣ-ΟΦΙΣ-ΤΑΙ”…

Οι Γνωστικοί μας λέγει, που ήσαν οι πρόδρομοι της θεοσοφίας είχαν και ένα παρακλάδι, που προσκυνούσαν το ομοίωμα του Σατανά εν είδει όφεως. Αυτοί είναι οι οφίται όπως μας τους λέγει η Ιστορία. Αυτοί, λοιπόν, που είχαν ως Θεόν τον όφιν, αυτοωνομάστηκαν Θεοσοφισταί (Θεοσ-οφισ-ταί). Ο όφις των οφιτών, μας αναφέρει το ντοκουμέντο, εδάγκωνε την ουρά του (“Ουροβόριος” κατά τους Θεοσοφιστάς) και ήταν κουλουριασμένος σε σχήμα κύκλου.

Αλλά αυτό ακριβώς, είναι και το έμβλημα των σημερινών Θεοσοφιστών. Ο δε κύκλος του ουροβόρου όφεως, σημαίνει, ότι θέλουν να περικλείσουν μέσα στην κυριαρχία του Σατανά όλην την ανθρωπότητα (παγκόσμια σιωνιστική κυβέρνηση). Αυτή όμως είναι και η επιδίωξης των Θεοσοφιστών, την οποίαν προσπαθούν στις ημέρες μας να επιτύχουν με το σχέδιον ΜΡΑ, της Πανθρησκείας, οπότε οι άνθρωποι θα αντικαταστήσουν την λατρείαν του Θεού με την λατρείαν του Σατανά»… Κλπ…

Προδημοσίευση: Ανωτέρω διαβάσατε ένα μέρος από το Κεφ. 12

[Οι Ιστορικές Πηγές της ΝΤΠ: Σολομωνική, Θεοσοφία, Καμπάλα και Ταλμούδ]

του υπό έκδοση βιβλίου του Ηλία Δ. Καλλιώρα με τον τίτλο:

«Πανθρησκεία: Η Λερναία ’Ύδρα της Νέας Τάξης»



ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ

Συγγραφέας, Καθηγητής-Διεθνολόγος,

Πρώην Βουλευτής Φθιώτιδας

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΚΑΛΛΙΩΡΑ

 

Θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, η μεγαλύτερη εθνική και κοινωνική μάστιγα.

Loading…