ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Η Αγία-Αυτοκράτειρα Θεοδώρα. Η Μεγάλη Αυγούστα.

ΑΓΓΕΛΟΣ-ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 11 Φεβ 2020 - 8:58
Loading...
Στις 11 Φεβρουαρίου εορτάζει, μια πολύ σημαντική Αγία της Ορθοδοξίας
Δύο φορές έγινε στην παγκόσμια ιστορία η αναστήλωση των ιερών εικόνων, και τις δυο φορές την αναστήλωση την έκαναν δύο γυναίκες. Μια πολύ ηθική γυναίκα κράτησε όρθια την Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Καταλυτικό ρόλο στην αποκατάσταση, των Ιερών Εικόνων εικόνων, και την σωτηρία της αυτοκρατορίας, διαδραμάτισε η Ειρήνη, η Αθηναία. Για αυτό διαχρονικά θα πρέπει ανάλογα με την ηθική, την παιδεία και τις ικανότητες τους, όλες οι γνήσιες Ελληνίδες να έχουν σημαντικούς ρόλους και θέσεις.Τα επιτεύγματα της αυτοκράτειρας Ειρήνης, έφεραν το γυναικείο φύλο στο απόγειο του.Εκείνη την εποχή, που ανέβηκε στον θρόνο, η Ειρήνη, υπήρχαν αρκετοί γενναίοι και έξυπνοι άνδρες οι οποίοι πολεμούσαν καθημερινά στα πεδία των μαχών για να προστατέψουν την Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Εν τούτοις δεν επέτυχαν να αποκαταστήσουν την λατρεία των Ιερών Εικόνων.

Ότι δεν έκαναν πολλές χιλιάδες γενναίοι-ήρωες Έλληνες στρατιωτικοί, το κατόρθωσε μαι γυναίκα, η Αυγούστα Ειρήνη. Το επίτευγμα της Ειρήνης δεν ήταν καθόλου τυχαίο, καθώς υπήρχε υψηλότατο θρησκευτικό υπόβαθρο, ενώ παράλληλα μας, δείχνει το πόσο ηθικές και θεοσεβούμενες, ήταν τότε όλες οι Ελληνίδες, ώστε να είναι σε θέση να επιτύχουν θαυμαστά πράγματα, και παράλληλα σωτήρια για το Ελληνικό έθνος. Δεν ήταν από σύμπτωση η Ελλάδα, κατά την μεσαιωνική εποχή, στην κορυφή του κόσμου, καθώς τα θεμέλια του έθνους τα οποία είναι οι ηθικές γυναίκες, με σωστή παιδεία αποτελούσαν την συντριπτική πλειοψηφία.

Οι ενέργειες της αυτοκράτειρας Ειρήνης, μας δείχνουν το τεράστιο ηθικό και πολιτιστικό υπόβαθρο και ότι ακόμη και οι άνθρωποι οι οποίοι υπέπεσαν σε σφάλματα η αμαρτήματα, ήταν σε θέση να κάνουν πάρα πολύ σημαντικά πράγματα για τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία.

Σημαντικό είναι ότι μέσα από την χριστιανική ηθική η Αυγούστα Ειρήνη, και οι περισσότερες γυναίκες βίωσαν πιο έντονα τα θρησκευτικά συναισθήματα από τους άνδρες, με αποτέλεσμα μια γυναίκα και μόνον, να είναι σε θέση να δώσει τέλος στον πιο θανατηφόρο εμφύλιο όλων των εποχών για το Ελληνικό έθνος.
Οι περισσότερες Ελληνίδες γυναίκες εκείνη την εποχή ήταν εικονόφιλες. Αυτό είναι ένα ακόμη ενδεικτικό στοιχείο. Σε αυτό τον πιο σημαντικό ρόλο έπαιξε η ορθή πίστη στον Σωτήρα Ιησού Χριστό, η μονογαμία εφ όρου ζωής, και οι κατά φύσιν ερωτικές πράξεις, των γυναικών αυτών. Κοινά χαρακτηριστικά όλων εκείνων των γυναικών ήταν η ισχυρή πίστη, η μοναγαμία, και τα χρηστά ήθη. Η Ειρήνη διακρινόταν για την ηθική, την παιδεία και την μεγάλη ομορφιά της. Όλα αυτά τα στοιχεία ήταν απαραίτητα για να γίνει μια γυναίκα αυτοκράτειρα κατά τον Μεσαίωνα, στην κορυφαία αυτοκρατορία του κόσμου. Το όνομά της είναι συνδεδεμένο με την πρώτη και καταλυτική αναστήλωση των εικόνων που θεσπίστηκε από την ζ΄Οικουμενική σύνοδο. Με αυτήν την ενέργεια της έσωσε την Ορθοδοξία και την αυτοκρατορία από βέβαιο αφανισμό. Μετά τον θάνατο του βασιλιά Λέοντα η Ειρήνη ανέλαβε την κηδεμονία του δεκάχρονου Κωνσταντίνου ΣΤ΄.
Ήταν εικονόφιλη και είχαν βρεθεί και εικόνες στο προσκέφαλο της. Τότε ο αυτοκράτορας την επέπληξε σφοδρότατα, και διέκοψε κάθε επαφή μαζί της. Λίγες μέρες μετά την ανάρρηση του γιου της στον Ελληνικό-Ρωμαϊκό θρόνο εξουδετέρωσε μία απόπειρα εικονομάχων αρχόντων να ανεβάσουν στον θρόνο τον ετεροθαλή αδελφό του Λέοντα Δ΄, τον καίσαρα Νικηφόρο. Μετά από αυτό η βασίλισσα υποχρέωσε όλους τους γιους του Κωνσταντίνου Ε΄, να περιβληθούν το ιερατικό σχήμα.
Αμέσως μετά την ανάληψη της εξουσίας από την Ειρήνη είχε αρχίσει η προσπάθεια γiα την αποκατάσταση των εικόνων. Τον Αύγουστο του 784 ο πατριάρχης Παύλος παραιτήθηκε, επικαλούμενος τύψεις συνειδήσεως γιατί συνέπραξε με εικονομάχους βασιλείς. Νέος πατριάρχης εξελέγη ο λαϊκός μέχρι τότε Ταράσιος, γραμματέας της Ειρήνης, ο οποίος αποδέχθηκε την εκλογή υπό τον όρο σύγκλησης οικουμενικής συνόδου η οποία και αποφασίστηκε. Η νέα σύνοδος ορίστηκε να αρχίσει τις συνεδριάσεις της στις 17 Αυγούστου του 786 στον ναό των Αγίων Αποστόλων. Αστάθμητος παράγοντας, υπήρξαν οι εικονομάχοι στρατηγοί, και ο Ελληνικός-αυτοκρατορικός στρατός, που εμφορούνταν από εικονομαχικό πνεύμα. Οι εικονομάχοι στρατηγοί αντέδρασαν βίαια και ματαίωσαν τις εργασίες της συνόδου. Όλοι αυτοί οι στρατιωτικοί ήταν πιστοί στον Κωνσταντίνο τον πέμπτο τον οποίο λάτρευαν ως ημίθεο για τις επιτυχίες του εναντίον των Βουλγάρων και των Αράβων.
 Η ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ.

Τότε η Ειρήνη έστειλε τον Σταυράκιο στην Θράκη για να στρατολογήσει νέο στρατό, από εικονολάτρες Χριστιανούς. Έπειτα διακήρυξε την ανάγκη εκστρατείας ολοκλήρου του αυτοκρατορικού στρατού εναντίον των Αγαρηνών . Η βασίλισσα πήρε μαζί της τα καλύτερα τάγματα της βασιλικής φρουράς και βγήκε από την Πόλη για να περάσουν δήθεν στην Ασία, αυτή, η αυλή και τα τάγματα. Εκεί αφόπλισε τα εικονομαχικά στρατεύματα, με την πρόφαση ότι θα περάσουν απέναντι να συζητήσουν τις λεπτομέρειες, για το πως θα «ηγηθεί» στην εκστρατεία ενάντια στους Άραβες. Τελικά χιλιάδες γενναίοι στρατιώτες έπεσαν θύματα της ακαταμάχητης γοητείας Ελληνίδας βασίλισσας. Την ίδια ώρα ο στρατός του Σταυράκιου έμπαινε στην Πόλη από τις πύλες της Θράκης. Τα πιστά στην εικονομαχία τάγματα διατάχτηκαν να διαλυθούν. Με αυτόν τον τρόπο σταμάτησε την αιματοχυσία και τον πιο επικίνδυνο εμφύλιο στην Ελληνική ιστορία, ο οποίος απειλούσε με αφανισμό την αυτοκρατορία (Imperium Rōmānum).

Παρά την διάλυση του εικονομαχικού στρατού, ο τόπος και ο χρόνος δεν θεωρήθηκαν κατάλληλοι για την συνέχιση των εργασιών της συνόδου και οι συνεδριάσεις της έγιναν στην Νίκαια της Βιθυνίας τον Μάιο του 787.Η εικονόφιλη παράταξη επικράτησε πλήρως. Καταλύθηκε το κύρος της μέχρι τότε θεωρουμένης ως Ζ΄ Οικουμενικής συνόδου της Ιέρειας του 754, και αποφασίστηκε η αναστήλωση των εικόνων. Η Ειρήνη υπήρξε μία από τις πιο δυναμικές προσωπικότητες του μεσαίωνα μαζί με την Άννα Κομνηνή, την Ευδοκία-Αθηναΐς και την Υπατία. Σε όλη της την ζωή παρέμεινε μονογαμική, ηθική, εκκλησιαζόταν συνεχώς, έκανε σημαντικό, φιλανθρωπικό έργο και ανέγειρε ναούς.

Μέσα από όλα αυτά άντλησε τις δυνάμεις για να κρατήσει όρθιο τον Ελληνισμό-Ορθοδοξία, στην πιο κρίσιμη ιστορική στιγμή μετά την Περσική επίθεση εναντίον της Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, επί βασιλέως Ηρακλείου. Στα αρνητικά της Ειρήνης οι ενέργειες εναντίον του παιδιού της, του Βασιλιά Κωνσταντίνου του έκτου, κατόπιν παροτρύνσεων των αλλοδαπών συμβούλων της. Μόλις απεβίωσε ο Λέων η βασίλισσα Ειρήνη ως χριστιανή, είχε σαν πρώτο και μοναδικό στόχο την αποκατάσταση των εικόνων, ειδικά μετά από τον απίστευτο και τραγικό εμφύλιο, τον οποίο έζησε. Ένας εμφύλιος, ο οποίος κατέστρεφε πάρα πολύ άσχημα το Ελληνικό-Ρωμαϊκό κράτος σε πνευματικό, ηθικό, πολιτικό, στρατιωτικό και κοινωνικό επίπεδο.

Η αυτοκράτειρα Ειρήνη και η Θεοδώρα αναστήλωσαν της ιερές εικόνες. Διαχρονικά οι κόρες Χριστού, είναι ευλογία για την Ελλάδα, είναι ευλογία για την κοινωνία, και το έθνος. Είναι απολύτως βέβαιον ότι η Θεοδώρα είχε ως πρότυπο της, την Ειρήνη. Άλλωστε η Ειρήνη έφυγε από την ζωή το 803 μ.Χ., και η Θεοδώρα το 843 μ.Χ., έκανε την δεύτερη και οριστική αποκατάσταση των ιερών εικόνων. Είναι δεδομένο ότι η επιρροή και τα επιτεύγματα της Ειρήνης ήταν πάρα πολύ έντονα. Η Θεοδώρα ως θαυμάστρια της Ειρήνης, και πιστή Χριστιανή, επικύρωσε τα πρακτικά από την Ζ οικουμενική σύνοδο, την οποία είχε συγκαλέσει η Ειρήνη και αποκατέστησε για δεύτερη φορά στην ιστορία της ιερές εικόνες.
Οι Ελληνίδες Ειρήνη και Θεοδώρα, ήταν η αιτία για να ξεκινήσει η β φάση ακμής, της Ελληνικής-Ρωμαϊκής-αυτοκρατορίας. Εάν συνεχιζόταν o εμφύλιος σπαραγμός, της εικονομαχίας, το Ελληνικό-Ρωμαϊκό κράτος, θα είχε καταρρεύσει πνευματικά-ηθικά, και στην συνέχεια  πολιτικά, στρατιωτικά και κοινωνικά, με συνέπεια να το κατακτούσαν οι Άραβες.

Επικρατέειν ή Απόλλυσθαι

Η ΑΓΙΑ ΘΕOΔΩΡΑ ΚΑΙ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ.
Η Αγiα ως επίτροπος του ανήλικου γιου της (Μιχαήλ Γ΄), συγκάλεσε σύνοδο στην Κωνσταντινούπολη, η οποία επικύρωσε τις αποφάσεις της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου,  βάζοντας τέλος στη θεολογική-πνευματική διαμάχη, και στους διωγμούς των Ορθοδόξων από τους αιρετικούς εικονομάχους.
Την Α΄ Κυριακή των νηστειών, την Κυριακή της Ορθοδοξίας, η Εκκλησία εορτάζει την αναστήλωση των Ιερών Εικόνων, η οποία σήμανε το τέλος τις πιο τρομερής διαμάχης στην Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορiα.
Ο βασιλιάς Θεόφιλος ήταν εικονομάχος, και συνέχισε την πολιτική των προκατόχων του, με απαγορεύσεις και διώξεις κατά των Oρθοδόξων.
Αντίθετα η σύζυγος του, η αυτοκράτειρα Θεοδώρα παρέμεινε, πιστή Oρθόδοξη Χριστιανή, και τιμούσε τις Άγιες Εικόνες, μαζί με τις κόρες της, κρυφά στους γυναικωνίτες του παλατιού. Με προσοχή και μυστικότητα, τελούσε τα θρησκευτικά της καθήκοντα. Το 842 ο Θεόφιλος είχε αρρωστήσει σοβαρά από δυσεντερία.
Ήταν τόσο άσχημη η ασθένειά του ώστε οι γιατροί δε μπορούσαν να προσφέρουν καμιά βοήθεια στον αυτοκράτορα. Μάλιστα εξαιτίας της αρρώστιας του είχε παραμορφωθεί το πρόσωπό του, και ο λάρυγγας του, είχε βγει έξω από το στόμα του. Η ευσεβής αυτοκράτειρα προσεύχονταν κρυφά τα βράδια, μπροστά στις εικόνες, και παρακαλούσε, τον Χριστό, να δείξει έλεος, και να βοηθήσει τον αυτοκράτορα-σύζυγό της. Ένα βράδυ είδε ένα φοβερό όνειρο, λαμπροφορεμένοι άγγελοι χτυπούσαν τον Βασιλιά Θεόφιλο.
Όταν έντρομη ξύπνησε άκουσε κραυγές από τον κοιτώνα του συζύγου της, ο οποίος έλεγε: «αλίμονο σε μένα τον άθλιο και δυστυχή, εξαιτίας των Αγίων Εικόνων, με χτυπάνε». Η Θεοδώρα εισήλθε στο δωμάτιο του Θεόφιλου, ξεχνώντας ότι είχε στα χέρια της, μια Εικόνα. Τότε ο Θεόφιλος πήρε την Εικόνα και την ασπάστηκε με δάκρια στα μάτια, παρακαλώντας τον Θεό να τον ελεήσει. Το θαύμα έγινε, σε λίγες ημέρες έγινε εντελώς καλά.
Το θαύμα αυτό, οδήγησε τον αυτοκράτορα Θεόφιλο να αλλάξει πολιτική, απέναντι στους εικονολάτρες. Όταν απεβίωσε τον θρόνο,  πήρε η Αυτοκράτειρα Θεοδώρα, η οποία ασκούσε την αντιβασιλεία, στην θέση του ανήλικου γιου της. Η Πρώτη της ενέργεια, ήταν να αποκαταστήσει τις ιερές εικόνες, τις οποίες είχαν αφαιρέσει οι εικονομάχοι.  Η Αυγούστα απομάκρυνε, από τον πατριαρχικό θρόνο, τον εικονομάχο Ιωάννη, και τοποθέτησε τον Μεθόδιο. Επίσης διέταξε να απελευθερωθούν οι έγκλειστοι, και να ανακληθούν από τις εξορίες όλοι οι ορθόδοξοι ομολογητές εκείνης της εποχής.
Μόλις έγινε αυτοκράτειρα η Θεοδώρα, διόρισε τα αδέλφια της, στις πιο σημαντικές θέσεις, του Ελληνικού-Ρωμαϊκού κράτους. Ο Βάρδας έγινε Καίσαρας, και ο Πετρωνάς δομέστικος των σχολών. O Πετρωνάς αποδείχτηκε ικανός στρατηγός, και προστάτεψε την Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.
Επίσης η αυτοκράτειρα άνοιξε τον δρόμο, για να έρθει ο μέγας Φώτιος, στον πατριαρχικό θρονο. Εν συνεχεία υπό τις οδηγίες του Φωτιου, ο Κύρριλλος και ο Μεθόδιος, πηγαίνουν στην Σερβία, για να εκχριστιανίσουν τους Σλάβους. Ο Μέγας πατριάρχης Φώτιος, ήταν πιθανόν ο πρώτος που είδε, ότι εκτός από τους Σέρβους, ότι έπρεπε να γίνουν Χριστιανοί και οι Ρώσοι, ώστε να μειωθούν με αυτόν τον τρόπο, οι πολλοί εξωτερικοί εχθροί, της αυτοκρατορίας.
Η Αγία Θεοδώρα, και ο αδελφός της, ο Καίσαρας Βάρδας, ίδρυσαν, την ανωτάτη πανεπιστημιακή, φιλοσοφική σχολή της Μαγναύρας. Εκεί διδασκόταν το μάθημα της φιλοσοφίας, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, που διδασκόταν στην αρχαία Ελλάδα, όπου οι σπουδαστές διδασκόταν, μουσική, γεωμετρία, αστρονομία, φιλοσοφία, φιλολογία.
Εάν οι Έλληνες Χριστιανοί, ήταν «ενάντια», στην αρχαία Ελληνική παιδεία, δεν θα είχαν ανοιχτές, τις φιλοσοφικές σχολές, σε όλη την διάρκεια ζωής του Ρωμαϊκού κράτους.
Ο Βασιλιάς Θεόφιλος, ήταν γιος του αυτοκράτορα Μιχαήλ του Β, από την λεγόμενη Αμοριανή η Φρυγική δυναστεία.
Ο Θεόφιλος είχε πολύ αξιόλογη παιδεία, και έμεινε ξακουστός για την Δικαιοσύνη του. Ήταν ίσως, ο πιο δίκαιος Έλληνας Αυτοκράτορας, μετά από τον κορυφαίο αυτοκράτορα όλων των εποχών, τον Ιερό Βασίλειο τον Β.
Ο Έλληνας αυτοκράτορας Θεόφιλος, εφάρμοσε κατά γράμμα, ένα από τα μεγαλύτερα, Πλατωνικά-Αξιώματα. 
Άξιος τιμής, σε μία πόλη, είναι όποιος, δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα, και τις τιμές, μιας πόλεως, της αξίζουν, όσοι εμποδίζουν, τις αδικίες που γίνονται (Αριστοκλής-Νόμοι). 
Τέλειος είναι μόνον ο Θεός-Δημιουργός, γιατί δεν έχει μέσα του, καμία κακία, όπως μας δίδαξε, ο Αριστοκλής στο έργο του «Τίμαιος». Στον αντίποδα, όλοι οι άνθρωποι, έχουν θετικά και αρνητικά.
Χαρακτηριστικά είναι τα περιστατικά. που θα σας αναφέρω.
Η σύζυγος του Θεόφιλου, και μητέρα του Μιχαήλ του Γ, η Θεοδώρα, διατηρούσε κρυφά, από τον Θεόφιλο, εμπορικό πλοίο. Η Αυγούστα έκανε εμπόριο. Μόλις το έμαθε ο Βασιλιάς., σε μία από τις καθιερωμένες βόλτες,  που έκανε με τα πόδια, πήγε στο λιμάνι, και ρώτησε δήθεν τίνος ήταν το συγκεκριμένο πλοίο. Στην συνέχεια διέταξε, να περάσει το πλήρωμα έξω, και αμέσως έκαψε το πλοίο, μαζί με το εμπόρευμα. Ύστερα δημοσίως μίλησε με φοβερές προσβολές, προς την Αυγούστα, γιατί έτρωγε τα κέρδη των φτωχών, και την απείλησε μέχρι και με θανατική ποινή, εαν ξανατολμήσει κάτι παρόμοιο. (1)
Ο Θεόφιλος μιλούσε πάντοτε με τους φτωχούς Έλληνες, οι οποίοι του έλεγαν τα προβλήματα τους. Ο Βασιλιάς τιμωρούσε, πάρα πολύ σκληρά, όλους τους πλούσιους που είχαν αδικήσει φτωχούς, και τους επέστρεφε σπίτια, κτήματα, και ζώα. Αποκαθιστούσε όλες τις αδικίες, που γινόταν εις βάρος των φτωχών Ελλήνων.
Ακόμη ο αυτοκράτορας ρωτούσε προσωπικά, για τις τιμές των πραγμάτων, στην αγορά της Βασιλεύουσας. Ο Θεόφιλος, είχε πέντε κόρες. Η μια από αυτές, είχε παντρευτεί τον Πετρωνά, ο οποίος έχτισε το παλάτι του, δίπλα στην καλύβα, μιας χήρας-ηλικιωμένης με εννιά παιδιά,  κρύβοντας της, εντελώς τον ήλιο. Σε μια από τις βόλτες του του Θεόφιλου, τον πλησίασε η χήρα, και του είπε τι έκανε ο Πετρωνάς. Τότε ο Θεόφιλος έδωσε δημοσίως εντολή, στον Πετρωνά, να γκρεμίσει αμέσως το παλάτι του, να πάρει την κόρη του, και να πάνε να χτίσουν σε άλλο μέρος. Όμως ο Πετρωνάς, όπως ήταν διεφθαρμένος, παράκουσε τον αυτοκράτορα, και έβαλε δικούς του ανθρώπους, να παρακολουθούν την ηλικιωμένη γυναίκα, για να μην μπορεί. να πλησιάσει ξανά τον Θεόφιλο.
Όμως μετά από έξι μήνες, η γυναίκα κατάφερε να ξεφύγει από τους ανθρώπους του Πετρωνά, και πήγε γονάτισε μπροστά στον βασιλιά. Τότε του είπε, ότι όχι μόνον δεν γκρέμισε το σπίτι του, ο Πετρωνάς, αλλά έβαλε και ανθρωπούς του, να την παρακολουθούν, για να μην μπορέσει να τον ξαναπλησιάσει. Τότε ο Θεόφιλος μαστίγωσε δημοσίως προσωπικά ο ίδιος τον Πετρωνά και επέβλεψε ο ίδιος το γκρέμισμα, του σπιτιού του γαμπρού του. Ούτε στην γυναίκα και στα παιδιά του, δεν έκανε χάρες, ο Αυτοκράτορας Θεόφιλος.

Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος

 

Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η άλλη πλευρά δεν συναινεί ; Είναι λοιπόν δίκαιο να καθίσουμε να αφανιστούμε όλοι οι Έλληνες χωρίς να έχουμε πειράξει κανέναν απολύτως ; Όλα αυτά διότι από τα αρχαία χρόνια ο πολιτισμός μας, και η ιδεολογία-θρησκεία μας, αποτελούν εμπόδιο στην δημιουργία του παγκόσμιου εωσφορικού κράτους. Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών- μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.
* Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων.
(1) ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, Η ΘΕΟΔΩΡΑ, Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ, ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟΣΑ ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΤΗΝ ΠΙΟ ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΕΜΦΥΛΙΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Για τον Άγγελο της Καρδιάς μας.- Θέλω να ζήσω, είμαι γεμάτος ζωή. Η κραυγή απόγνωσης ενός Έλληνα Χριστιανού.

Θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, η μεγαλύτερη εθνική και κοινωνική μάστιγα.




Loading…

Για άμεση ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter