Ξεπέρασαν και τον Χίτλερ.
Τους βάρεσε στον εγκέφαλο,επειδή νιώθουν δυνατοί,και τρελάθηκαν
εντελώς,οι Σύμμαχοι και [φίλοι μας] κατά την λογική των ηλιθίων
[ελλήνων],που επιμένουν να τους βλέπουν σαν φίλους!!!μας,ακόμα!!!.
Δεχόμαστε επιθέσεις από Παντού!!!.
ΑΡΧΙΚΑ και πάντα, με το Μαντρόσκυλο της Μάφιας Τουρκία.
ΜΑΣ ΑΦΟΠΛΙΣΑΝ ΔΟΛΙΩΣ.
ΠΟΙΟΙ?μας αφόπλισαν…. προπάντων ΓΙΑΤΊ .
Ο Ευρών αμειφθήσεται με μαντολάτο!!!.
Ακόμα και οι Γυφτοσκοπιανοί ζητάνε να πάρουν ξένη περιουσία.
ΡΕ ΜΑΚΑΚΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ,ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΑΡΧΗΓΚΆΝΚΣΤΕΡΣ.ΤΟΥΣ ΓΎΦΤΟΥΣ ΡΕ
ΜΑΚΑΚΕΣ.ΡΕ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ. ΡΕ
ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΤΕΡΑΤΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ.ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΤΕ ΜΕ ΣΑΡΙΝ Η ΑΛΛΟ ΤΙ?.-
ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΔΙΑ-ΠΡΌΒΑΤΑ ΓΕΛΆΔΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΖΩΝΤΑΝΟ.
ΑΚΟΜΑ , ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!!! ΟΙ ΑΡΧΗΓΚΑΝΚΣΤΕΡΣ,ΠΆΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ .
ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΕΊΝΑΙ ΕΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ!!!!.
ΕΛΛΑΣ ΡΩΣΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ.
Κώστας Τσιαφίτσας






