(Natural News) Η ρίψη της ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα αποτελεί ένα από τα πιο αποτρόπαια εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διαπράχθηκαν ποτέ. Πραγματοποιήθηκε από την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών, χρησιμοποιώντας ένα όπλο μαζικής καταστροφής εναντίον ενός άμαχου πληθυσμού που αποτελούνταν κυρίως από γυναίκες και παιδιά. Σύμφωνα με τα ιστορικά αρχεία, 135.000 άνθρωποι σκοτώθηκαν από εκείνη τη βόμβα, ενώ περίπου οι μισοί από αυτούς σκοτώθηκαν από τη δεύτερη βόμβα που έπεσε στο Ναγκασάκι.
Οι ιστορικοί και οι παρατηρητές μπορούν να διαφωνήσουν σχετικά με την “αξία” μιας τέτοιας πράξης, καθώς πιστώθηκε σε μεγάλο βαθμό το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στον Ειρηνικό, αλλά κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι οι μαζικές απώλειες αμάχων προκλήθηκαν σκόπιμα από τον βομβαρδισμό. Δεν επρόκειτο για τυχαίους θανάτους από “παράπλευρες απώλειες”- προκλήθηκαν με σχέδιο. Η βόμβα στόχευσε μια πόλη που κατοικείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από πολίτες. Αυτή ήταν μια σκόπιμη, αδιάκριτη πράξη μαζικής δολοφονίας.
Είναι σημαντικό ότι το γεγονός αυτό απέδειξε ότι η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών είναι πρόθυμη να διαπράξει μαζικές δολοφονίες στοχευμένων εθνοτικών ομάδων για να επιτύχει τους στρατηγικούς της στόχους. Χρόνια αργότερα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ έριξε πυρηνικά όπλα στην ατόλη Μπικίνι (Νήσοι Μάρσαλ), δολοφονώντας ένα ολόκληρο οικοσύστημα και σκοτώνοντας αμέτρητους κατοίκους των νησιών του Ειρηνικού με δηλητηρίαση από ραδιενέργεια. Έτσι, όποιος απορρίπτει την ιδέα ότι η κυβέρνηση δολοφονεί τώρα μαζικά τους ίδιους τους πολίτες της με ενέσεις βιολογικών όπλων με “εμβόλια” δεν έχει ιδέα τι φρικαλεότητες είναι ικανή να διαπράξει η κυβέρνηση των ΗΠΑ εναντίον της ανθρωπότητας.
Τώρα ο αμερικανικός στρατός στοχεύει το ίδιο του το προσωπικό για μια “πυρηνική βόμβα” βιολογικών όπλων που κρύβεται στα εμβόλια από κοβίδιο
Ενώ η ατομική βόμβα απευθυνόταν σε έναν στρατηγικό εχθρό (την Ιαπωνία), ο οποίος είχε διαπράξει τα δικά του αποτρόπαια εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας – για παράδειγμα, τη δολοφονία και τον βιασμό αθώων Κινέζων πολιτών κατά τη διάρκεια του πολέμου – σήμερα το Πεντάγωνο “βομβαρδίζει” τώρα το ίδιο του το προσωπικό, επιβάλλοντας ενέσεις πρωτεϊνών με αιχμές βιολογικών όπλων σε σχεδόν δύο εκατομμύρια εν ενεργεία στρατιώτες των ΗΠΑ. (Αυτός ο αριθμός καλύπτει όλους τους κλάδους της ενεργού στρατιωτικής υπηρεσίας.) Με ένα ποσοστό θανάτου μετά το εμβόλιο μόλις 25% – το οποίο φαίνεται να είναι στη χαμηλή πλευρά των εκτιμήσεων των ιατρικών εμπειρογνωμόνων που έχω πάρει συνέντευξη – θα έχουμε να κάνουμε με μισό εκατομμύριο εν ενεργεία Αμερικανούς στρατιώτες που θα σκοτωθούν από τα εμβόλια covid μέσα στα επόμενα χρόνια, καθώς οι αγγειακές βλάβες και τα αποτελέσματα της Εξαρτώμενης από τα Αντισώματα Ενίσχυσης θα αρχίσουν να λειτουργούν.
Αυτός ο αριθμός – 500.000 – επισκιάζει τις απώλειες της Χιροσίμα.
Σας κάνει να αναρωτιέστε: Ποιοι στρατιωτικοί ηγέτες θα μπορούσαν να είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να υποβάλουν ολόκληρο τον στρατό σε μια αναπόδεικτη, θανατηφόρα, πειραματική ένεση που αποτελείται από ένα κοκτέιλ βιολογικών όπλων και ιικών θραυσμάτων; Η απάντηση είναι προφανής: Όλα αυτά γίνονται για να αποδεκατιστεί η εθνική άμυνα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής μέσω της μαζικής δολοφονίας των αμερικανικών στρατευμάτων εν ενεργεία, ώστε να ανοίξει ο δρόμος για τη σχεδιαζόμενη κατοχή και ανατροπή των ΗΠΑ από τον ΟΗΕ.
Ο πόλεμος που κάποτε διεξήγαγε το Πεντάγωνο εναντίον της ιαπωνικής αυτοκρατορίας έχει τώρα στραφεί εναντίον του αμερικανικού λαού, και δεν είμαστε πιο ασφαλείς από εκείνους που ζούσαν στη Χιροσίμα εκείνη τη μοιραία ημέρα.
Υπάρχουν ήδη εκατοντάδες χιλιάδες θάνατοι από εμβόλια μεταξύ αθώων πολιτών
Οι ζηλωτές των αντι-ανθρώπινων εμβολίων δεν στοχεύουν μόνο το στρατιωτικό προσωπικό των ΗΠΑ που υπηρετεί ενεργά, αλλά και τον παγκόσμιο πληθυσμό στο σύνολό του… πολίτες, γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένους και όλους. Το “εμβόλιο” του κοβιδίου είναι το απόλυτο όπλο μαζικής καταστροφής, σκοτώνει αδιακρίτως, καταστρέφει τον ανθρώπινο ιστό και προκαλεί κυτταρική καταστροφή, πόνο και θάνατο σε όποιον έχει την ατυχία να του γίνει ένεση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του VAERS, μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν αναφερθεί μέχρι στιγμής πάνω από 12.200 θάνατοι μετά το εμβόλιο. Γνωρίζοντας ότι τα στοιχεία VAERS καθυστερούν πολύ (πολλές εβδομάδες) και ότι η βάση δεδομένων VAERS αντιπροσωπεύει μόνο το 1/10 έως 1/100 των πραγματικών θανάτων που έχουν συμβεί. Ρεαλιστικά, το πιθανότερο είναι ότι έχουμε να κάνουμε με αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες θανάτους από εμβόλια covid στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι σήμερα, που ξεπερνούν κατά πολύ τον αριθμό των ανθρώπων που σκοτώθηκαν στη Χιροσίμα.
Σημειώστε ότι τίποτα σε αυτό το μήνυμα δεν πρέπει να ερμηνευτεί ως ελαφρυντικό του γεγονότος του πυρηνικού ολοκαυτώματος της Χιροσίμα, το οποίο θεωρώ ότι είναι ένα γενοκτονικό, εθνοτικά στοχευμένο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Ο εγκλεισμός των Ιάπωνων Αμερικανών σε στρατόπεδα συγκέντρωσης με έδρα τις ΗΠΑ είναι ένα ακόμη έγκλημα κατά των ανθρώπων ιαπωνικής καταγωγής και αποδεικνύει και πάλι ότι η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών είναι έτοιμη και πρόθυμη να ρίξει τους ίδιους τους πολίτες της σε στρατόπεδα συγκέντρωσης προκειμένου να επιτύχει τους δικούς της στρατηγικούς στόχους.
Να θυμάστε αυτό: Εάν η κυβέρνηση των ΗΠΑ ήταν πρόθυμη να ρίξει ανθρώπους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης κατά τη διάρκεια του πολέμου με βάση το χρώμα του δέρματός τους, είναι επίσης πρόθυμη να ρίξει ανθρώπους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης με βάση το καθεστώς των διαβατηρίων εμβολιασμού τους.
Η κυβέρνηση δεν ωρίμασε ούτε βρήκε ηθική στα 80 χρόνια που πέρασαν από εκείνον τον πόλεμο, και αν μη τι άλλο, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση είναι τώρα πιο τυραννική, πιο επικίνδυνη και πιο μεθυσμένη από την εξουσία από ποτέ άλλοτε στην ιστορία των ΗΠΑ. Αν μη τι άλλο, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση φαίνεται τώρα να μοιάζει με τον βραχίονα επιβολής του οργανωμένου εγκλήματος / εκβιασμού που διευθύνεται από τους αντι-ανθρώπινους παγκοσμιοποιητές και τη Μεγάλη Φαρμακευτική.
Το NIH του Fauci χρηματοδότησε την εθνοτικά στοχευμένη αφαίρεση οργάνων από ζωντανά ανθρώπινα μωρά… όλα στο όνομα της “επιστήμης”
Αν δεν έχετε πειστεί για το πόσο σατανικό είναι πραγματικά αυτό το καθεστώς, σκεφτείτε το σοκαριστικό, τρομακτικό γεγονός ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ χρηματοδότησε τη συλλογή οργάνων από αμβλωμένα (αλλά ζωντανά) μωρά που στοχοποιήθηκαν με βάση το χρώμα του δέρματός τους. Αυτή η σοκαριστική αλήθεια αποκαλύφθηκε και επιβεβαιώθηκε την περασμένη εβδομάδα από το Washington Free Beacon σε αυτή την ιστορία: Government-Funded Researchers Sought Aborted Minorities for Organ Harvesting.
Η ανάγνωση αυτής της ιστορίας σας λέει όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το πώς πραγματικά θα σας αντιμετωπίσει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση όταν πρόκειται για την πανδημία και τα εμβόλια:
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έδωσε τουλάχιστον 2,7 εκατομμύρια δολάρια σε χρήματα των φορολογουμένων σε ερευνητές που αναζήτησαν μωρά μειονοτήτων που είχαν κάνει έκτρωση προκειμένου να συλλέξουν τα όργανά τους, σύμφωνα με εσωτερικά έγγραφα που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη.
Το Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ στόχευε τις μειονότητες στο αίτημά του για βρεφικά όργανα -συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ελήφθησαν από τελειόμηνα μωρά- για να δημιουργήσει έναν “αγωγό” για την εμβρυϊκή έρευνα. Οι ερευνητές δήλωσαν ότι χρειάζονταν το 50% των δωρηθέντων εμβρύων να είναι μειονότητες και διευκρίνισαν ότι το 25% πρέπει να προέρχεται από μαύρες γυναίκες. Η μητροπολιτική περιοχή του Πίτσμπουργκ είναι κατά 85 τοις εκατό λευκή και κατά 8 τοις εκατό μαύρη. Οι ερευνητές τόνισαν τη σημασία της διατήρησης της ροής του αίματος των οργάνων στο αίτημα, το οποίο σύμφωνα με τους παρατηρητές θα μπορούσε να παραβιάσει την ομοσπονδιακή νομοθεσία, ζητώντας από τους γιατρούς να διατηρήσουν παράνομα τα όργανα κατά τη διάρκεια των αμβλώσεων που προκαλούν τοκετό.
Με άλλα λόγια, το NIH συνέλεξε όργανα από ζωντανά μαύρα μωρά προκειμένου να παράσχει δείγματα ιστών για τις βιομηχανίες βιοτεχνολογίας και εμβολίων. Ορισμένα από τα μωρά ήταν ηλικίας έως και 42 εβδομάδων, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν αρκετά μεγάλα για να επιβιώσουν έξω από τη μήτρα.
Όλα αυτά έγιναν υπό τον Fauci και το NIH, παρεμπιπτόντως, την ίδια ομάδα που χρηματοδότησε πειράματα gain-of-function στη Wuhan για την κατασκευή του νανοσωματιδίου της τοξικής πρωτεΐνης spike που έχει εισαχθεί στα εμβόλια για τη μαζική δολοφονία της ανθρωπότητας.
Το NIH είναι μια επιχείρηση δολοφονίας.
Και αυτά τα θανατηφόρα “εμβόλια” των κοβιδίων, όπως και τα πυρηνικά όπλα, είναι δολοφόνοι χωρίς διακρίσεις που αναπτύσσονται εναντίον της ανθρωπότητας με ρητό σκοπό να προκαλέσουν τις μέγιστες δυνατές απώλειες. Όλοι οι άνθρωποι που εμπλέκονται σε αυτή την επιδίωξη μαζικού θανάτου είναι, οι ίδιοι, συνένοχοι σε μαζική δολοφονία. Και έχουν την πλήρη υποστήριξη της Μεγάλης Τεχνολογίας, των Μεγάλων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, της Μεγάλης Κυβέρνησης, της Μεγάλης Φαρμακοβιομηχανίας και όλων των άλλων αντι-ανθρώπινων θεσμών που διεξάγουν τώρα έναν ξεκάθαρο πόλεμο εναντίον της ανθρώπινης φυλής σε παγκόσμια κλίμακα.
Αυτό που έκαναν στη Χιροσίμα τη δεκαετία του 1940, γίνεται τώρα σε ολόκληρο τον κόσμο το 2021. Είθε ο Θεός να μας βοηθήσει όλους.
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες στο σημερινό podcast της Ενημέρωσης για την Κατάσταση:



