Είναι γεγονός ότι τώρα τελευταία πληθαίνουν οι επιθέσεις και τα εμπόδια στους Ελληνες αλιείς που κάνουν την δύσκολη δουλειά τους να αλιεύουν με κίνδυνο τη ζωή τους από τους θρασείς Τουρκους του Λιμενικού που τους απειλούν ευθέως και προστατεύουν έτσι τους ομοεθνείς τους να αλιεύουν παράνομα σε Ελληνικά νερά.Επειδή το πράγμα έχει φθάσει στο απροχώρητο <<ως εδώ και μη παρέκει>> μήπως λέω, μήπως οι Ελληνες αλιείς να εφοδιασθούν με αντιαρματικά όπλα και να βάλλουν κατά των Τούρκων, με την πρώτη παρανομία τους.
Αν ήταν Ισραηλινοί αλιείς τι θα έκαναν στους Τούρκους σε όμοια περίπτωση;
Μήπως θα τους χάιδευαν και θα παίζανε κρυφτό στο Αιγαίο; Μήμως είμαστε λίγο LARGE;
Μήπως δείχνουμε φοβικά σύνδρομα με την συμπεριφορά μας;
Οι Τουρκοι γιαβάς-γιαβάς κατοχυρώνονται στο Αιγαίο και win-win θα μας τα πάρουν όλα χωρίς να ρίξουν μία τουφεκιά.
Εσείς εκεί της εξουσιαστικής ΕΛΙΤ για ασχοληθείτε λιγάκι με το θέμα,πριν είναι αργά για κλάματα;




