Ο Ήλιος ξέρουμε πως είναι ο Ζωοδότης και λατρεύτηκε γι αυτό, αλλά ανάλογα την ουσία που
έχει ο Ήλιος, ανάλογη είναι και η Ζωή που δίνει. Έτσι λοιπόν αφού έφυγε ο Υπερίων, μας λέει
η μυθολογία μας για έναν άλλο Ήλιο που εμφανίζεται και λέγεται ΑΙΗΤΗΣ (όπως αναφέρεται και
στον Απολλώνιο τον Ρόδιο), ο οποίος έχει άρμα και φοράει ΣΤΕΦΑΝΙ φουντωτό και φλογερό
και έχει το βασίλειό του, στην ΚΟΛΧΙΔΑ (εκεί στην Μηδία, στον ΚΑΥΚΑΣΟ και είναι αυτός που
έχει αδελφή την ΚΙΡΚΗ την ΜΑΓΙΣΣΑ και κόρη την ΜΗΔΕΙΑ επίσης ΜΑΓΙΣΣΑ).
Ο Εμπεδοκλής μας λέει πως υπάρχουν 2 ΗΛΙΟΙ και πως ο ένας, είναι ΚΑΤΟΠΤΡΟ του άλλου και
παίρνει φώς, από τον ΑΛΗΘΙΝΟ ήλιο, δηλαδή από τον ήλιο ΑΡΧΕΤΥΠΟ.
Και η NASA μας λέει πως ο Ήλιος μας έχει πιο υψηλή θερμοκρασία στο Ηλιακό Στέμμα (στο
στεφάνι δηλαδή), από ότι στην επιφάνειά του και αν συμβαίνει αυτό, άρα είναι λογικό να
σκεφτούμε ότι ισχύει αυτό που λέει ο Εμπεδοκλής.
Είναι ο Ήλιος μας ΚΑΤΟΠΤΡΟ?
Είναι ΕΙΔΩΛΟ άλλου αστέρα??
Εξάλλου τελευταία οι επιστήμονες μας λένε, πως υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν πως όλα τα
άστρα στο σύμπαν, γεννιούνται κατά ζεύγη και άρα ο Ήλιος μας, έχει έναν “Κακό Δίδυμο Άδελφό”
όπως τον ονόμασαν, ο οποίος, δεν είναι ορατός, εξαιτίας της φλογερής ηλιακής σφαίρας του
ήλιου μας και ο οποίος είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ, για την πτώση σωμάτων στον πλανήτη μας, από το
εξωτερικό ηλιακό σύστημα.
Έτσι κατά την γνωστή τους μέθοδο, που βαφτίζουν το κρέας – ψάρι, φταίει ο “Κακός Δίδυμος”, ενώ
αυτός που έχουμε και βλέπουμε, ο “Ψεύτικος”, ο Ήλιος ΚΑΤΟΠΤΡΟ, ο ΑΙΗΤΗΣ είναι ο ΚΑΛΟΣ..!!
Έχουμε ήδη αναφέρει τον μύθο των Σουμερίων για τον ΝΙΜΠΙΡΟΥ, τον Δέκατο Πλανήτη, ο οποίος
συγκρούστηκε με την Γή και ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ το Πλανητικό μας Σύστημα (άλλαξε την σειρά
κάποιων πλανητών, όπως επίσης κάποιους δορυφόρους τους έκανε πλανήτες, όπως λέει ο μύθος),
τον οποίο αργότερα οι Βαβυλώνιοι, τον έλεγαν Μαρδούκ (γιός του Έα – Οάννες), ο λεγόμενος και
Υπέρτατο Ερπετό, ο οποίος είναι αυτός που δημιούργησε την ΒΑΒΥΛΩΝΑ και την έκανε ΚΥΡΙΑΡΧΗ.

Κατά αυτόν τον μύθο λοιπόν, η Γή αρχικά είχε <<ΧΡΥΣΕΣ ΦΛΕΒΕΣ>>, αλλά μετά την σύγκρουση
με τον Νιμπίρου, η Γή άλλαξε και έχασε σχεδόν όλο τον Χρυσό της, όμως ενώ ήταν Χρυσή
(ΑΙΘΕΡΙΑ) την βάφτιζαν Δράκοντα, Κακή και Τέρας και από το τέρας, μας έσωσε ο ΜΑΡΔΟΥΚ –
ΝΙΜΠΙΡΟΥ, τον οποίο κάλεσε ο ΕΑ να έρθει να την πολεμήσει. Τον Νιμπίρου δηλαδή τον έφερε ο
Έα, ήταν δική του η ΙΔΕΑ και το “ΘΕΪΚΟ ΣΧΕΔΙΟ” (..η θεϊκή σοφία) και γι αυτό θεωρήθηκε και ως
πατέρας του. Ο Νιμπίρου αποδέχτηκε το κάλεσμα του Έα, νίκησε τον “Δράκοντα” (δηλαδή την
ΧΡΥΣΗ ΓΗ) και την κομμάτιασε και γι αυτό τον λάτρευαν… (η γνωστή μέθοδος της διαστρέβλωσης,
του άσπρου που το κάνω μαύρο).
Και η Επιστήμη όμως μας λέει, αυτό ακριβώς που λέει και ο μύθος.. “Ο χρυσός στο Σύμπαν
θεωρείται παραδοσιακά ότι προήλθε από ΠΥΡΗΝΟΣΥΝΘΕΣΗ σε Υπερκαινοφανείς Αστέρες που
τροφοδοτούν τους δίσκους σκόνης, από τους οποίους σχηματίζονται τα διάφορα Αστρικά Συστήματα.
Επειδή η Γή είχε λιώσει, κατά το σχηματισμό της (μήπως κατά την σύγκρουση και ανασχηματισμό
της..?), θεωρείται ότι σχεδόν όλος ο αρχικός χρυσός που περιείχε βυθίστηκε στον πυρήνα της.
Ο δε χρυσός που βρίσκεται στις μέρες μας στο φλοιό της και στο μανδύα της, θεωρείται ότι έπεσε
αργότερα από τον αρχικό σχηματισμό του πλανήτη μας, κατά το σταδιακό, μεταγενέστερο, βαρύ
βομβαρδισμό του, από Αστεροειδείς και Κομήτες, εδώ και περίπου 4 δισεκατομμύρια χρόνια”.
Γι αυτό και ο μύθος αυτός των Σουμερίων και μετέπειτα Βαβυλωνίων λέει, πως μετά στην
αναδιαμορφωμένη Γή, ήρθε, κατέβηκε ΠΡΩΤΟΣ ο ΕΑ (από τον Κρόνο που βρισκόταν), ο οποίος
τότε άλλαξε και το όνομά του και το έκανε ΕΝΚΙ, που σημαίνει ο ΚΥΡΙΟΣ της ΓΗΣ (ενώ Έα σήμαινε
ο Κύριος των Νερών.. ψωνάρα), με αποστολή την ΕΞΟΡΥΞΗ ΧΡΥΣΟΥ...Τυχαίο???
Ήθελε οπωσδήποτε να βγάλει τον “ΧΡΥΣΟ” της Γής.. Να μην αφήσει δράμι!!
Στην Ελληνική μυθολογία έχουμε τον μύθο του ΦΑΕΘΟΝΤΑ, που αναφέρεται και στου Νόννου τα
“Διονυσιακά” και μας λέει για τον “ΚΛΟΝΙΣΜΟ του ΟΥΡΑΝΟΥ”, ο οποίος συνέβει επειδή ο Φαέθων
που ήταν γιός του Ήλιου,πήρε κρυφά το άρμα του πατέρα του (του Αιήτη??) ενώ δεν γνώριζε να
το οδηγεί, επειδή ήταν ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΟΣ. Και όπως μας λέει ο μύθος, μια πήγαινε πάνω ψηλά και
ΠΑΓΩΝΕ η γή και μια πήγαινε χαμηλά και η γή ΚΑΙΓΟΤΑΝ. Ο Δίας επειδή η γή και οι άνθρωποι
υπέφεραν από αυτά τα σκαμπανεβάσματα και λυπήθηκε τους ανθρώπους, για να τους γλυτώσει από
την καταστροφή και την απερισκεψία του Φαέθοντα, τον κατακεραύνωσε και έτσι αυτός έπεσε στον
Ηριδανό ποταμό.

Έτσι μας λέει ο Νόννος πως ο ΑΚΙΝΗΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΛΟΝΙΣΤΗΚΕ και η ισημερία της γής, από
τον Δράκοντα πήγε στον “οκταπόδη” Καρκίνο (που κατά σύμπτωση, εκτός του ότι έχει 8 πόδια
οπότε μιμείται τον Ρόδακα το σύμβολο της ζωής, τα άστρα του λέγονται ΟΝΟΙ.. ο Γάιδαρος – Σέθ).
Το ΑΡΓΥΡΟ ΓΕΝΟΣ όπως μας λέει ο Ησίοδος, ζούσε πολλά χρόνια, είχε δηλαδή ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ,
αλλά ήταν ΑΣΕΒΕΙΣ και ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΕΙΣ, όπως επίσης μας λέει πως ήταν ΜΩΡΟΙ σαν μικρά
παιδιά και ζούσαν με την μητέρα τους ως ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΩΝ. Ήταν δηλαδή ΑΝΟΗΤΟΙ χωρίς λογική
και ήταν ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΟΙ σαν τον Φαέθοντα..!!
Κατά την μυθολογία επίσης τα ΑΛΟΓΑ είναι παιδιά του Ποσειδώνα του θεού της θάλασσας, δηλαδή
του Έα – Ένκι – Οάννες, αφού ο Έα είναι ο θεός της θάλασσας (και έχει πάρει το όνομα του Ποσειδώνα),
του ΒΥΘΟΥ και του ΒΑΘΟΥΣ, οπότε καταλαβαίνουμε τον συσχετισμό και τον παραλληλισμό που
αφορά τον θεό της ΑΒΥΣΣΟΥ.
Τα άλογα λοιπόν (εκτός από τους Τιτάνες -Δαίμονες), συμβολίζουν και τους άλογους ανθρώπους
του Αργυρού Γένους, μετά την ΠΤΩΣΗ..! Δηλαδή αυτών των ΑΜΥΑΛΩΝ, που ακολούθησαν τον
Διάολο και την ΓΝΩΣΗ του, ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΘΕΟΙ και εξέπεσαν έτσι της χάρης του Θεού.
Αυτοί οι άνθρωποι οι μωροί, χαρακτηρίζονται και ως ΑΛΟΓΟΙ, σύνθετη λέξη από το στερητικό α και
λογική και φυσικά χωρίς λόγο, γλώσσα με λογική και αρμονία, αλλά με άναρθρες κραυγές και πολλά
σύμφωνα, όπως χρησιμοποιούν όλες οι βάρβαρες γλώσσες, που τους έχει μείνει από τον
“Πύργο της Βαβέλ”, (άλλος ένας μύθος που επιβεβαιώνει την ΑΝΟΗΣΙΑ) όπου ήθελαν πάλι να
γίνουν θεοί και έφτιαχναν έναν πύργο, ώστε να φτάσουν τον Θεό.. (και τώρα ακόμη το ίδιο κάνουν..
φτιάχνουν ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ.. έπαρση και αλαζονεία τους χαρακτηρίζει διαχρονικά).

Ενώ ο Ιησούς – Χριστός (Θεός – Φώς) είπε “Εγώ είμαι ο Λόγος”, όπως και ο Απόλλων (θεός του
Ήλιου, του Φωτός), ήταν ο Λόγος, διότι είχε την “Επτάχορδη Λύρα”, που συμβολίζει και τα ΕΠΤΑ
ΦΩΝΗΕΝΤΑ της Ελληνικής Γλώσσας και την Μουσική ΑΡΜΟΝΙΑ (του σύμπαντος), του Λόγου
του ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ.
Αρχικά επίσης μαθαίνουμε ότι τα ΖΩΔΙΑ, οι Αστερισμοί ήταν ΔΕΚΑ και όχι Δώδεκα. Δεν υπήρχε ο
ΚΡΙΟΣ και ο ΖΥΓΟΣ ανήκε στην ΠΑΡΘΕΝΟ. Και έχουμε αναφερθεί ήδη στην ΑΣΤΡΑΙΑ, την Αιθέρια
Παρθένο, που κρατούσε τον Ζυγό την Χρυσή Εποχή, όπως μας λέει ο Ησίοδος και ο Άρατος.
Με τον ΚΛΟΝΙΣΜΟ του Ουρανού όμως, ο Ζυγός έφυγε από το χέρι της Παρθένου και “προσγειώθηκε”
έπεσε, ανάμεσα στις ΔΑΓΚΑΝΕΣ του ΣΚΟΡΠΙΟΥ (στην αγκαλιά του Θηρίου), οπότε και λεγόταν παλιά
ΧΗΛΑΙ ως ΕΝΙΑΙΟ ΖΩΔΙΟ (προφανώς έτσι άλλαξε και η δομή του Αστερισμού των Ιχθύων και τώρα
τα δύο ψάρια, είναι σε αντίθετες κατευθύνσεις), οπότε ΧΑΘΗΚΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ από τον ΚΟΣΜΟ..
Διότι τώρα την Δικαιοσύνη την κατείχε και την απέδιδε ο ΣΚΟΡΠΙΟΣ, το ΘΗΡΙΟ, ο ΘΑΝΑΤΟΣ…!!
Ο Προφήτης Ησαϊας εξάλλου μας λέει, για τον “<<Ακρογωνιαίο Λίθο>>, που έβαλε ο Θεός, ώστε να
γίνει η ΒΑΣΗ του κόσμου..”, όπως και το Δευτερονόμιο μας λέει για την “<<Σκιά του Βράχου>>,
όπου όλοι θα ζούμε κάτω από αυτήν…”

Έτσι λοιπόν βλέπουμε πως από τον ΝΙΜΠΙΡΟΥ που ήρθε και μπήκε στο πλανητικό μας σύστημα
(άρα είναι ΚΟΜΗΤΗΣ), ή τον Φαέθοντα (ο οποίος κινούνταν χωρίς κανονισμένη τροχιά ως ΚΟΜΗΤΗΣ),
τον υιό του Ψεύτικου Ήλιου Αιήτη, του ψεύτικου θεού Εωσφόρου – Διαόλου, που κάνει ότι είναι Φως
και Ζωή, ενώ είναι Σκοτάδι και Θάνατος, <<ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ>> ένας Νέος Κόσμος, έγινε δηλαδή
μια ανακατάταξη και αναδιάταξη του Πλανητικού μας Συστήματος και ο ΚΟΜΗΤΗΣ ΥΙΟΣ έγινε ο
ΘΕΜΕΛΙΟΣ ΛΙΘΟΣ, της ψεύτικης ζωής, της υλικής, του Διαόλου, με την Μακροζωία (αρχικά),
αλλά χωρίς ΜΥΑΛΟ και με το ΨΕΥΤΙΚΟ ΦΩΣ, το ΚΤΙΣΤΟ, του ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ, τον Μαγνητισμό
και την Βαρύτητα.
Διότι όπως είπαμε ο Φαέθοντας κατακεραυνώθηκε από τον Δία (σαν όλους τους Τιτάνες) και αυτός
έπεσε στον Ηριδανό ποταμό και στον Ηριδανό, μας έλεγαν οι αρχαίοι ότι παράγεται το ΗΛΕΚΤΡΟΝ,
το ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ, μάλλον εννοώντας το Ηλεκτρικό ρεύμα…
Όμως υπάρχει Αστερισμός που λέγεται Ηριδανός, όπως επίσης δίπλα στον Αστερισμό Ηριδανό
υπάρχει ο Αστερισμός ΦΟΙΝΙΞ, που φαίνεται λέει σαν να πλέει με βάρκα στον Ηριδανό ποταμό.
Και μην ξεχνάμε πως οι Αιγύπτιοι συμβόλιζαν τον ΗΛΙΟ ΡΑ (λ και ρ, τα λεγόμενα υγρά συμφωνα
η πύρινη, υγρή ρέουσα ουσία που λέγαμε του Θεού, ο Αιθέρας), μέσα σε μια βάρκα, οπότε ο
Φαέθοντας σαν τον Φοίνικα, είναι ο Τιτάνας που περιμένουν να αναγεννηθεί από τις ΣΤΑΧΤΕΣ
του (αφού είναι καμμένος από τον κεραυνό του Δία).
Κάπως έτσι οι μύθοι μας δίνουν προφανώς, την <<γέννηση>> του κόσμου από τον Διάολο, του
Ήλιου – ΜΠΑΤΑΡΙΑ, του Ψεύτικου, με τα Δίπολα, την Πολικότητα και τις Αντιθέσεις, όπου πλέον
τα στοιχεία, δεν βρίσκονται σε Αρμονία, αλλά σε Αντιπαλότητα και της Δημιουργίας του Μ.Α.Τ.Σ.
του Ηλεκτρομαγνητισμού και του Ψεύτικου κόσμου, που μας έκλεισε εδώ και μας παραπλανά,
με την Ψεύτικη Ζωή, την Ψεύτικη Έκπτωτη Ουσία και τον Ψεύτικο Θάνατο…!!

Ο Ευσέβιος εξάλλου αναφέρει πως στην αρχαιότητα, οι άνθρωποι αναπαρίσταναν τον θεό τους,
με έναν ΜΑΥΡΟ ΛΙΘΟ, διότι η φύση του θεού τους, είναι ΣΚΟΤΕΙΝΗ και ανεξιχνίαστη…!!
Προφανώς θα αναφέρεται σε αυτούς που είχαν θεό τον Σαμάς, τον Μαύρο Αστέρα της
Ανατολής..!!
Ο Μαύρος Λίθος?? Ο Θεός??
Όπως είναι η Κάαμπα (??) που σημαίνει ΚΥΒΟΣ και βρίσκεται στην Μέκκα, που είναι ο
ιερότερος τόπος του Ισλάμ, επειδή Φυλάει τον Μαύρο Λίθο, μέσα σε ένα κυβοειδές οικοδόμημα,
ο οποίος λίθος, έπεσε από τον Ουρανό (όπως είδαμε άλλοι τον έκαναν τον λίθο αυτόν, ΞΙΦΟΣ ΙΕΡΟ..
ο οποίος θεωρείται ότι είναι ΥΠΟΛΕΙΜΜΑ ΜΕΤΕΩΡΙΤΗ…!!!!) και πιστεύουν πως έχει την δυνατότητα,
να ΣΥΓΧΩΡΕΙ όλες τις αμαρτίες του πιστού που τον αγγίζει (δηλαδή ό,τι και να κάνεις, όσο κακό και άν
είναι, συγχωρείται μόνο και μόνο αν τον αγγίξεις)..!!
Επίσης στο Κοράνι αναφέρεται πως ο Αλλάχ παραχώρησε τον χώρο αυτόν στον Αβραάμ (τί γίνεται με
αυτόν ρε παιδί μου, όλο “οικόπεδα” του παραχωρούν), ο οποίος μαζί με τον νόθο γιό του Ισμαήλ, έχτισαν
τον χώρο αυτό και πιστεύουν πως την Μέρα της Αποκάλυψης, ο Αλλάχ θα ΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ τον ΜΑΥΡΟ
ΛΙΘΟ, δινοντάς του μάτια και γλώσσα, για να μαρτυρήσει, υπέρ όσων άγγιξαν τον λίθο (παλαιότερα ο
τόπος αυτός, ήταν επίσης λατρευτικός χώρος, πολυθεϊστικός όμως, πρίν γίνουν οι Άραβες ισλαμιστές).
Αυτός είναι ο Μαύρος Λίθος, ως Κύβος (η Κυβέλη ή ο Κύβος του Μέτατρον, λέτε να έχουν κάποια
σχέση??) ο Λίθος, που λατρεύεται και θα ζωντανέψει και θα γίνει λοιπόν ΑΝΘΡΩΠΟΣ (του θεού
φαντάζομαι), ο Σταλμένος Σωτήρας (αφού σώζεσαι από τις αμαρτίες που διέπραξες)??

Υπάρχει όμως και το γνωστό ΠΥΡΑΜΙΔΙΟΝ (αυτό είναι Λευκό ή Μαύρο??), που λείπει από την
Πυραμίδα – Τραπέζιο των ΜΑΣΟΝΩΝ και που θα την ολοκληρώσουν, τοποθετώντας το στην
ΚΟΡΥΦΗ, ως ΣΤΕΜΜΑ του Τραπεζίου, προφανώς όταν ΕΝΘΡΟΝΙΣΟΥΝ τον ΑΠΟΓΟΝΟ, με το
ΑΓΙΟ ΑΙΜΑ, εκείνον που είναι γιός του Λεβιάθαν – Θηρίου, από τους Μεροβίγγειους, τους
Μακρυμάλληδες βασιλείς, ο οποίος είναι το Πυραμίδιο που λείπει και αυτό θα είναι το ΣΤΙΓΜΑ,
της ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ του ΣΧΕΔΙΟΥ της ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ και της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ. Ο Θεμέλιος
Λίθος, ο Ακρογωνιαίος (ο Υιός)… που όταν θα ΣΤΕΦΘΕΙ θα ζούμε στην ΣΚΙΑ του (Σκοτάδι βαθύ)..!!
Και ο Μίθρας εξάλλου γεννήθηκε λέει από μια ΠΑΡΘΕΝΟ ΠΕΤΡΑ..!!
Η λέξη ΚΟΜΗΤΗΣ στην αρχαία ελληνική γλώσσα, σήμαινε εκείνον που άφηνε ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ,
ενώ κατά την Επιστήμη, οι κομήτες είναι ουράνια σώματα που παρουσιάζουν όψη νεφελώδη (κόμη),
ενώ η ύλη από την οποία συνίστανται, μερικές φορές επιμηκύνεται υπό μορφή ΜΑΚΡΙΑΣ ΟΥΡΑΣ,
όταν διέρχονται κοντά από τον ήλιο (κάνουν ΑΛΟΓΟΟΥΡΑ ή ΦΙΔΟΟΥΡΑ..)!!
Λέτε να παίζει ρόλο το σχήμα τελικά? Αν θα είναι τετράγωνο ή τρίγωνο??
Αν θα είναι Λευκός ο Λίθος ή Μαύρος??
Για εμάς τους Έλληνες κανένα..καμμία διαφορά..!!
Διαφορά έχει γι αυτούς.. ποιός ΥΙΟΣ θα επικρατήσει, από τους ΔΥΟ..!!
Αυτή λοιπόν είναι η ΝΕΑ ΤΑΞΗ που έβαλε ο θεός των Μασόνων και οι πρώην άγγελοι που τον
ακολούθησαν και εξέπεσαν μαζί του, έγιναν οι Τιτάνες στην Γή, οι Δαίμονες και οι κακοί θεοί, τα
“δημιουργήματά” του πια, όπως ο Κρόνος, ήταν Τιτάνας και ο Άτλαντας και ο Προμηθέας και με
αυτούς πολέμησαν, οι Ολύμπιοι και τους ΝΙΚΗΣΑΝ πολλές φορές και όχι μόνο μία..!!
Γιατί όπως μας λέει ο Όμηρος στον ΤΡΩΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ, στόχος εκτός από την επιστροφή της Ωραίας
Ελένης, ήταν η ΕΚΠΟΡΘΗΣΗ των Τειχών της Τροίας, γιατί τα τείχη λειτουργούν ως προστατευτικό
κάλυμμα μιας πόλης και μάλλον εννοείται εδώ, το ΚΑΛΥΜΜΑ του Ψεύτικου Κόσμου (το πέπλο που
λέει και ο Γκουρού), που καλύπτει τον ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ (ο Ηλεκτρομαγνητισμός
δηλαδή) και δόθηκε η Μάχη στις ΣΚΑΙΕΣ ΠΥΛΕΣ της ΤΡΟΙΑΣ (και αφορά στον ΠΡΩΤΟ ΤΡΩΙΚΟ
στον ΟΥΡΑΝΟ).
Όπου Σκαιός είναι: Αρχαίος λαός που κατοικούσε μεταξύ Τρωάδος και Ελλησπόντου και μετανάστευσε
αργότερα στην Θρακική χερσόνησο (από παλιά υπέφερε η Θράκη), όπως επίσης σκαιός σημαίνει λέει
τον αδέξιο, τον βάναυσο, τον απότομο, τον απαίσιο, τον δυσοίωνο (δηλαδή τον γρουσούζη, τον γκαντέμη)
όπως επίσης σημαίνει αυτόν που κινείται ΑΡΙΣΤΕΡΑ δηλαδή ΔΥΤΙΚΑ..!! (ο “Δυτικός Παράδεισος” των
Ερπετοειδών και η αναπαράσταση του Παραδείσου Αριστερά, στην Παναγία των Παρισίων λέτε να
έχει κάποια σχέση με τον ΣΚΟΡΠΙΟ, το ΘΗΡΙΟ?? που είναι κι αυτός προς τα ΔΥΤΙΚΑ, του ουρανού
όπως είπαμε??)
Στον Ιώβ επίσης συμπτωματικώς εντελώς, αναφέρεται για τον Θεό: “Μήπως μαζί του τέντωνες στον
ουράνιο θόλο τον τεράστιο ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ..??” Όπως επίσης έχουμε αναφέρει για τον
Απόστολο Παύλο που λέει ότι: “βλέπουμε στρεβλά, σαν μέσα από ΚΑΤΟΠΤΡΟ” (και οι πρώτοι
ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ φτιάχνονταν από ΑΣΗΜΙ..!!)

Ο Στόχος του Τρωικού επίσης, ήταν η Άλωση του Ίλιου της Τροίας και προφανώς εννοείται η
Άλωση του Ψεύτικου Ήλιου και η επιστροφή του Ήλιου του ΝΟΗΤΟΥ, του Υπερίωνα, με την Θεία
Ουσία και της Δικαιοσύνης της Αστραίας – Αιθέριας, που όπως λέει και ο μεγάλος μας ποιητής ο
Οδυσσέας Ελύτης: <<της Δικαιοσύνης Ήλιε Νοητέ..>>, όχι αυτός που βλέπουμε ο ΑΙΣΘΗΤΟΣ
(και Ανόητος), αλλά ο Αόρατος και Νοητός, ο Υπερίων.. και όπως επίσης λέει: <<για να γυρίσει ο
Ήλιος θέλει δουλειά πολύ.. θέλει νεκροι χιλιάδες να ‘ναι στους τροχούς, θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν
το αίμα τους..>> και σκέφτομαι και αυτό που λέει ο Πλάτωνας για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ του ΗΛΙΟΥ, που
από εκεί που ανέτειλε τώρα δύει..
Ο Πλάτωνας επίσης μας λέει, πως αρχικά οι δυνάμεις ήταν 7, ο ΙΕΡΟΣ, ΣΕΠΤΟΣ αριθμός, ο
ΣΕΒΑΣΜΙΟΣ δηλαδή, εξ ου και ΣΕΠΤΗ ΑΘΗΝΑ, όπου το σίγμα παλιά, έγινε δασεία αργότερα και έτσι
έγινε επτά με δασεία. Μετά όμως οι δυνάμεις έγιναν 10 μας λέει ή 12. Επτά ήταν οι πέντε γνωστοί
πλανήτες και ο ήλιος και η σελήνη και μετά από την αναδιαμόρφωση του Κομήτη, του Νιμπίρου, του
υιού του Διαόλου – Έα, οι πλανήτες έγιναν 10 και μαζί με την Σελήνη και τον Ήλιο 12.
Έτσι λοιπόν και στον Ιουδαϊσμό υπάρχει ένα δόγμα για το “Δέντρο της Ζωής” (ποιός το εφηύρε το
δόγμα αυτό, οι Χαζαρογερμανοί ??) το οποίο συνθέτεται από 3 στήλες λέει, που οι στήλες αυτές
σχηματίζονται από τα 72 ονόματα, που προκύπτουν από τον συνδυασμό του ΤΕΤΡΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ονόματος του θεού του Γιαχβέ, οι οποίες στήλες αυτές (θα μπορούσαν να σχηματίζουν ένα κάλυμμα,
ένα “τείχος” στον ουρανό, που να αποτελείται από τους ΔΑΙΜΟΝΕΣ – ΤΙΤΑΝΕΣ (72) του oυρανού που
είπαμε, δηλαδή τους Δηλητηριασμένους “ΚΑΚΟΥΣ” Αστερισμούς, ώστε να κρύβουν τον ΑΛΗΘΙΝΟ
ΚΟΣΜΟ και αυτές) καταλήγουν στα 10 Σεφιρώθ (οι 10 πλανήτες??) και στην ΚΟΡΥΦΗ του δέντρου,
η κατάληξη των Σεφιρώθ είναι το ΣΤΕΜΜΑ, η Θεϊκή Σοφία (Εn Soph), και είναι αυτό η ΑΨΙΔΑ και το
ΘΕΪΚΟ ΣΚΟΤΑΔΙ…!!!
Ποιό είναι το ΣΤΕΜΜΑ και Θεϊκό Σκοτάδι του Δέντρου??
Μήπως ο Ακρογωνιαίος Λίθος..??
Το Πυραμίδιο..??

Ποιός ξέρει είπαμε ότι έχουν διεισδύσει στην Ιουδαϊκή Θρησκεία, από όταν βρίσκονταν οι Εβραίοι
υπόδουλοι στην Βαβυλώνα ή ίσως και παλαιότερα, όταν βρίσκονταν στην Αίγυπτο, μπορεί να
είχαν και από τότε επιρροές, από τους Ατλάντιους – Υξώς που όπως είπαμε, βρίσκονταν κι εκείνοι
εκεί (αυτοί με την Ινδική καταγωγή.. οι ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ της Αιγύπτου, που τους κυνήγησε ο ΡΑΜΣΗΣ
ο Β’, ο οποίος ήταν αυτός τελικά, που κατάφερε να απελευθερώσει την Αίγυπτο από τους ΠΟΙΜΕΝΕΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΣ, αποθώντας τους πίσω στην ΑΣΙΑ.. όπως είχαμε πεί).
Εξάλλου και ο Μωυσής μετά την Έξοδο από την Αίγυπτο, στην έρημο που βρίσκονταν συγκέντρωσε
72 Πρεσβυτέρους τους σοφούς του λαού, κατά όπως του είπε ο θεός (γι αυτό και ο Ιησούς, πολλές
φορές τους είπε: “εσείς ακολουθείτε τον ΝΟΜΟ των ΠΡΟΓΟΝΩΝ σας και όχι τον ΝΟΜΟ του Θεού..”
των 72 Πρεσβυτέρων δηλαδή) και κατά μια περίεργη σύμπτωση οι Τιτάνες που κομμάτιασαν τον
Διόνυσο ήταν 72, όπως επίσης κατά σύμπτωση ο πλανήτης Αφροδίτη που λέγεται και πλανήτης της
Μαγδαληνής, κατά την πορεία του στον ουρανό, σε διάστημα 8 ετών σχηματίζει Πεντάκτινο Αστέρι και
επίσης δεν απομακρύνεται από τον ήλιο, πάνω από 72 ημέρες…
Το Αργυρό Γένος μας λέει ο Ησίοδος, πως ο Δίας το κατέστρεψε λόγω της ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ του και επίσης
από την Μυθολογία ξέρουμε, πως οι Τιτάνες επιτέθηκαν στον ΟΛΥΜΠΟ και έγινε η γνωστή ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ
εδώ στην ΓΗ, στον θρόνο του Δία στην ΕΛΛΑΔΑ, όπως επίσης πως πρίν τον “Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα”
έγινε ο “Κατακλυσμός του Ωγύγη” ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ.

Ας δούμε λοιπόν αρχικά ποιός ήταν ο ΩΓΥΓΗΣ. Όπως μας λέει ο Παυσανίας, ο Ωγύγης ήταν
βασιλιάς των πρώτων κατοίκων της Θήβας, Βοιωτίας, που λέγονταν Ύαντες, Εκτήνοι και Φλεγύες.
Ήταν αυτόχθων και γιός του Βοιωτού ή του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ (και κατά άλλους, ήταν ο θεμελιωτής των
Θηβών της Αιγύπτου).
Ωγύγιος λέει σήμαινε τον αρχαιότατο, τον παμπάλαιο. Επί της βασιλείας του έγινε ο κατακλυσμός
και από αυτόν, πήρε και την ονομασία “Κατακλυσμός του Ωγύγου” με τον οποίο ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΗΚΕ
η ΑΡΓΥΡΗ ΕΠΟΧΗ, οπότε αυτός ήταν ο <<αρχηγός>>, ο <<βασιλιάς>>, ο <<Κυρίαρχος του
Ασημένιου γένους>>, του Έκπτωτου.
Το όνομα Ωγύγης προέρχεται λέει από την φοινικική λέξη <<ωγέγ>> (η οποία μοιάζει και με την λέξη
Γώγ εκείνοι από τον Μαγώγ που λέγαμε), που σημαίνει ο ΑΠΟΤΕΛΩΝ τον ΚΥΚΛΟ και από εκεί βγήκε
και η σημιτική λέξη Ώγυγος λέει, που σημαίνει <<Ωκεανός>>, κατά τους νεότερους ερευνητές.
Άρα λοιπόν εφόσον όλο αυτό το στάδιο της αναδιαμόρφωσης του πλανήτη μας, από τον Εωσφόρο
με την ΟΥΣΙΑ του, αφορά στις 2 πρώτες περιόδους που ξεκινάει επίσημα και καλά η δημιουργία της γής
και η αρχή της ζωής (δηλαδή ο Καταρχαιοζωικός και Αρχαιοζωικός αιώνας, διότι ήταν μια μακρά διαδικασία
η διάβρωση και αναδημιουργία), οπότε η περίοδος που αναφερόμαστε ότι βασίλευε ο Ωγύγης, είναι η
περίοδος του ΠΡΟΤΕΡΟΖΩΙΚΟΥ ΑΙΩΝΑ, όπου σε αυτό το στάδιο, είναι που είπαμε πως σχηματίστηκε η
ΠΑΝΝΟΤΙΑ και η ΠΑΝΘΑΛΑΣΣΑ ολόγυρα (όχι η Παγγαία), η οποία λοιπόν, έχει την χερσαία μάζα της
Γής (τις Ηπείρους) ΚΥΚΛΩΜΕΝΗ.
Οπότε και σωστά ο Ωγύγης – Ωκεανός είναι ο αποτελών τον κύκλο, δηλαδή ο “ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ ΟΦΙΣ“,
ο Έα, ο Οάννες, ο θεός του Βυθού, της ΑΒΥΣΣΟΥ που δημιούργησε την ΝΕΑ ΓΗ, την οποία την έχει
ΚΥΚΛΩΜΕΝΗ υπό την Κυριαρχία του και άρα αυτός είναι ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και για την Τιτανομαχία και
την καταστροφή που επήλθε.

Έτσι λοιπόν η Ωγυγία Νήσος που μας λέει ο Όμηρος, ότι πήγε ο Οδυσσέας και εκεί ζούσε η Καλυψώ
(που το όνομά της σημαίνει καλύπτω, κρύβω ή παραπλανώ.. παλιά τους τέχνη κόσκινο), η οποία ήταν
μία ΝΥΜΦΗ (του Νερού) κατά την αρχαία Ελληνική μυθολογία και η οποία κρατούσε τον Οδυσσέα για
επτά χρόνια, ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ τον (!!) να γυρίσει στην πατρίδα του, ήταν λέει ένα μυθικό νησί της
Μεσογείου.
Αυτό το μυθικό νησί λέει, αρχικά είχε την σημασία του Ωκεανικός, δηλαδή ήταν ένα νησί στον Ωκεανό
και άρα όχι στην Μεσόγειο που έτσι κι αλλιώς καταρχήν είναι θάλασσα και όχι Ωκεανός και κατά
δεύτερον, είπαμε ότι την περίοδο αυτή όλες οι ήπειροι ήταν ενωμένες, άρα δεν υπήρχε ενδιάμεσα όχι
Ωκεανός, αλλά ούτε και θάλασσα, άρα το νησί αυτό δεν ήταν στην Μεσόγειο.
Και ο Όμηρος είναι πολύ σαφής, όταν μας λέει για την Ωγυγία, για το που βρίσκεται: <<εν μέσω του
Ωκεανού κείμενος, όθι τ’ ομφαλός εστί θαλάσσης>>.
Γιατί ο Διάολος, ο Δράκοντας, που είναι ο θεός της ΑΒΥΣΣΟΥ και είπαμε μιμείται τον Θεό και παίρνει
και το όνομα του Ποσειδώνα, όπως ο Απόλλωνας έχει το ιερό του στους Δελφούς, που είναι ο
“Ομφαλός του Κόσμου”, της Γής, έτσι κι αυτός έχει την Ωγυγία που είναι ο ομφαλός του Ωκεανού.
Και ποιός θα μπορούσε να είναι ο ομφαλός του Ωκεανού??
Νότια η ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ η οποία, είναι καλυμμένη με πάγους, άρα σωστά μας λέει ότι ζούσε εκεί η
Καλυψώ.. ή μήπως και να ήταν στα Βόρεια, η ΑΒΑΛΟΝΙΑ η οποία μετά τον Κατακλυσμό του Ωγύγη,
έπαψε να υπάρχει και είναι καλυμμένη με νερό, γιατί βούλιαξε και έμειναν τα Βρετανικά Νησιά και η
Ισλανδία ως υπολείμματά της όπως είπαμε?? Ποιός ξέρει…!!!
Ο Άργυρος από την αρχαιότητα συσχετιζόταν στην λογοτεχνία, με το ΦΕΓΓΑΡΙ (Σκοτάδι – Νύχτα),
όπως βέβαια ο Χρυσός με τον ΗΛΙΟ (Φώς). Όπως επίσης γνωρίζουμε πως ο Άργυρος έχει την
μεγαλύτερη ΘΕΡΜΙΚΗ και ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ..!!

Όπως φαντάζομαι δεν είναι καθόλου τυχαίο, που οι ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ χαρακτήριζαν “Σεληνιακές” (lunar)
τις ενώσεις του αργύρου.
Και στην ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ των λαών, ο άργυρος συνδέεται με την Σελήνη, και γενικά με την
“ΘΗΛΥΚΗ” πλευρά των πραγμάτων, την πιο συναισθηματική και αινιγματική και πιο Μαγική.
Συσχετίζονταν επίσης οι επιδράσεις της σελήνης, και με την ευελιξία, την συναισθηματική νοημοσύνη,
την δημιουργικότητα και την γυναικεία φύση.
Ο άργυρος αναφέρεται και στις ΒΕΔΕΣ. Υπάρχει μια σχετική αναφορά μάλιστα, στο σύστημα των Επτά
Ιερών Ενεργειακών Κέντρων, των γνωστών ως ΤΣΑΚΡΑΣ, όπου ο ΑΡΓΥΡΟΣ συνδέεται με το 7ο
τσάκρα, που έχει σχέση με την Επίφυση (και το οποίο πολλές φορές, συσχετίζεται και συγχέεται και με
το 6ο τσάκρα το λεγόμενο και ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ, το οποίο σχετίζεται με τον Εγκέφαλο και την Υπόφυση),
το έβδομο τσάκρα γνωστό και ως ΣΤΕΜΜΑ – ΚΟΡΩΝΑ (..ΚΟΡΩΝΟ – ΥΙΟΣ και ΣΤΕΜΜΑ..??)
Το Yesod, το ΘΕΜΕΛΙΟ είναι η σφαίρα εκείνης της παράξενης ουσίας, που μοιάζει τόσο με την Νοητική,
όσο και με την Υλική και ονομάζεται ο Αιθέρας των Σοφών ή Άκασα ή Αστρικό φως, ανάλογα με τη
χρησιμοποιούμενη ορολογία (είναι αυτό που λέγαμε για την ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΗ, την Σεξουαλική Ενέργεια
και την ΑΦΡΟΔΙΤΗ, που εδώ η Σεξουαλική Ενέργεια ταυτίζεται με τον ΑΙΘΕΡΑ το ΦΩΣ, την ΟΥΣΙΑ
των ΑΣΤΡΩΝ).
Το Θεμέλιο (ο ακρογωνιαίος?), αποτελεί την λεπτή ΒΑΣΗ, πάνω στην οποία ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ο Φυσικός
Κόσμος. Είναι αυτό το Αστρικό Πεδίο που επειδή κατά μία έννοια, είναι παθητικό και αντανακλαστικό
των ΚΑΤΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ενεργειών, θεωρείται σεληνιακής φύσης, όπως η Σελήνη αντανακλά με τον ίδιο
τρόπο το ηλιακό φως. Αναφέρεται σχετικά: “Το Αστρικό Φως είναι ένα ρευστό ή διάμεσο εξαιρετικά
λεπτής ύλης, που διαπερνάει τα πάντα και βρίσκεται παντού. Πρόκειται για μια Ουσία
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ (!!) σε κατάσταση υψηλής λεπτότητας, που αποτελεί το ΠΡΟΤΥΠΟ
πάνω στο οποίο είναι ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ, ο Φυσικός Κόσμος..!! Είναι η ατέλειωτη, η αμετάβλητη, η
άμπωτη και η πλημμυρίδα των κοσμικών δυνάμεων, οι οποίες εγγυώνται τη ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ του
Κόσμου και εξασφαλίζουν τα θεμέλια του”.
Λένε δηλαδή ότι τα Άστρα έχουν Ηλεκτρομαγνητισμό και ΟΧΙ Αιθέρα και αυτή την ΟΥΣΙΑ, το ΚΤΙΣΤΟ
ΦΩΣ, την βαφτίζουν Αιθέρα και παραδέχονται, ότι ο Ηλεκτρομαγνητισμός είναι ο “ΑΙΘΕΡΑΣ” που έχει
το ΘΕΜΕΛΙΟ, δηλαδή η ΑΦΡΟΔΙΤΗ, οπότε η Σεξουαλική Ενέργεια, μοιάζει με τον Ηλεκτρομαγνητισμό
ή έχει την ίδια προέλευση??!! Και αυτή είναι η Ουσία των Άστρων του Διαόλου, που είναι το
πρότυπο πάνω στο οποίο δομήθηκε λέει, ο ΚΟΣΜΟΣ, το ΣΥΜΠΑΝ..θα ήθελαν?? (‘Η μάλλον αυτό είναι
που θέλουν…!! ΘΕΛΟΥΝ να κάνουν έτσι ΟΛΟ το ΣΥΜΠΑΝ, όλη την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ του ΘΕΟΥ για να την
ΧΑΛΑΣΟΥΝ και όχι μόνο το Πλανητικό μας Σύστημα και τους 72 αστερισμούς).
Σύμφωνα με την ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, αυτός ο μοναδικός γήινος δορυφόρος, είναι ένα Νεκρό αν και
Ζωντανό σώμα (ΖΟΜΠΙ), του οποίου τα μόρια είναι γεμάτα από Ενεργητική και Καταστροφική ζωή και
από ισχυρή Μαγική Δύναμη (το γνωστό ποίημα του Ινδουισμού, όπου ο θεός είναι και καλός και
κακός, δημιουργικός και καταστροφικός).

Ενσωματώνει το ΦΩΣ και το ΣΚΟΤΑΔΙ, την ανάπτυξη και την παρακμή. Είναι το “Μάτι” του Νου, το Τρίτο
Μάτι δηλαδή. Είναι η Θηλυκή Αρχή, αντιπροσωπεύει τη ΜΗΤΡΑ της Μεγάλης Μητέρας, που χαρίζει την
Ζωή και την Αφθονία. Είναι η πηγή κάθε εκδήλωσης του φυσικού κόσμου, έτσι ο συντονισμός με τις ενέργειές
της, βοηθά ώστε να αναδυθούν θηλυκές ποιότητες όπως είναι η αγάπη, η κατανόηση, η δεκτικότητα, η
ομορφιά, η έμπνευση, η διαίσθηση και ο σεβασμός στη ζωή (το γνωστό ποίημα της Μαγδαληνής, όχι της
κανονικής, της άλλης της Γαλλικής..).
Σύμβολο της είναι η ΗΜΙΣΕΛΗΝΟΣ, (ημικύκλιο ή μηνίσκος), που είναι το κατ’ εξοχήν σύμβολο της Μεγάλης
Μητέρας, της Σεληνιακής Βασίλισσας του Ουρανού (που έχουν όλοι οι Ασιανοί). Συμβολίζει επίσης την
Ψυχή, το ένστικτο, και την συνεχώς μεταβαλλόμενη ύλη. Και η ημέρα που της αντιστοιχεί όπως έχουμε πεί
είναι η Δευτέρα (Μοοn – Monday).
Η Σελήνη οδηγεί και αυτή άρμα όπως και ο αδελφός της ο Ήλιος, το οποίο οδηγούν ταύροι, ίσως λόγω της
ομοιότητας του μηνίσκου της Σελήνης (του μισοφέγγαρου) με τα κέρατα της αγελάδας. Άλλες φορές την
απεικόνιζαν καβάλα σε έναν άλογο, σε ένα μουλάρι, σε ένα ελάφι ή σε ένα κατσίκι (ανάλογα σε ποιόν ανήκε
προφανώς, ανάλογο και το ζώο που την συνόδευε π.χ. ελάφι της Άρτεμης, ταύρος από τον Ζεύ με την Θεία
Ουσία, μουλάρι, άλογο και κατσίκι καταλάβατε μην το σχολιάσω..).
Η Σελήνη συμβολίζει γενικά το υποσυνείδητο και τα χαρακτηριστικά της, μοιάζουν με εκείνα του ΚΑΡΚΙΝΟΥ
(του οκταπόδη), Ζώδιο το οποίο και κυβερνά. Συνδέεται επίσης με τα όνειρα, τον ψυχισμό, το συναίσθημα,
όπως και με τις οργανικές μας ανάγκες (όπως και η Αφροδίτη με τις Σεξουαλικές επιθυμίες και ορμές της
πήρε την θέση, η γήινη θεά Ιστάρ, γι αυτό και υπάρχουν τίτλοι της Σελήνης, όπως ΑΓΓΕΛΟΣ (ΠΡΩΗΝ) και
ΦΩΣΦΟΡΟΣ (..η ΑΦΡΟΔΙΤΗ).

Η Σελήνη ταυτιζόταν με την Εκάτη την Σκοτεινή Σελήνη.Ο ποιητής της Θεογονίας ο Ησίοδος,
αναγνωρίζει στο πρόσωπό της, την πανίσχυρη Κυρία των τριών βασιλείων: γης, ουρανού και
θάλασσας και λέει ακόμη, πως η θεά ασκούσε την κυριαρχία της, από την εποχή των Τιτάνων, πριν
πάρει την εξουσία ο Ζευς και η τάξη του (ΑΝΗΚΕ δηλαδή στο πάνθεον του ΚΡΟΝΟΥ).
Οι τελετουργίες αυτής της θεάς γίνονταν τη ΝΥΧΤΑ με σκοπό τον εξευμενισμό της, για να αποτραπεί
η ΟΡΓΗ της και το ΚΑΚΟ που τόσο συχνά έκανε. Τα δώρα της Εκάτης ήταν η ΜΑΓΕΙΑ, η έμπνευση και
η κατανόηση. Η Βασίλισσα του Κάτω Κόσμου κυβερνούσε ό,τι ζούσε στα κρυφά μέρη της Ψυχής, στο
Υποσυνείδητο. Ήταν η Θεά της Μαγείας και των Μάγων (σαν τον ΕΑ). Οι άνθρωποι πίστευαν ότι η
ΕΠΑΦΗ με τη σκοτεινή πλευρά της σεληνιακής θεάς, ήταν το μόνο βέβαιο εργαλείο, για την επιτυχία της
μαγείας. Δική της αποκλειστικότητα ήταν η μαγεία που σχετιζόταν με τον έρωτα, με τη μεταμόρφωση και με
τα γιατρικά, τις ισχυρές θεραπευτικές ή καταστροφικές ουσίες… (με τα μαντζούνια, τα ερωτικά φίλτρα
που πουλάνε οι τσιγγάνες και με τα φάρμακα και τα φαρμάκια της Αλχημείας..!!)
Η Εκάτη είναι μιά θεότητα η οποία απεικονίζεται συνήθως να κρατά δύο πυρσούς ή ένα κλειδί
(ΑΝΑΠΟΔΟ έχουμε αναφερθεί σε αυτό αναλυτικά) και σε μεταγενέστερες περιόδους, με τρείς μορφές
(τρίσωμη, σαν την Ινδική Τριμούρτι, διότι είπαμε ο ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ τα μιμείται ΟΛΑ, διότι μιμείται το
ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ του ΘΕΟΥ, όμως σε αυτόν τον τιποτένιο, το “τρισυπόστατό” του, είναι μια ΣΧΙΖΟΕΙΔΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ, Ψύχωση και Παραφροσύνη).
Οι σεληνιακές φάσεις, της Νέας Σελήνης, της Πανσελήνου και της Σελήνης σε χάση, συνδέθηκαν λέει
με την Άρτεμη (παρθένος), τη Σελήνη (γόνιμη μητέρα) και την Εκάτη (γριά), αντίστοιχα. Στους
ύστερους χρόνους δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση, στη χθόνια υπόστασή της και στις μαγικές της ιδιότητες.
Τότε εμφανίστηκε με τρομακτική μορφή όπως η Μέδουσα και οι Ερινύες (όταν κυριάρχησαν τα
καλόπαιδα, τα ΕΚΛΕΚΤΑ).

Στις Δυτικές περιοχές της Ασίας την ονόμαζαν Μεγάλη Μητέρα ή θεά Συρία (δηλαδή η Αστάρτη
– Ιστάρ και πιο Ανατολικά την έλεγαν Μού..).
Ο Κάρλ Γιούνγκ λέει για την Σελήνη: “Το φεγγάρι είναι για τις αρχαίες δοξασίες ένας τόπος που
συγκεντρώνονται οι ψυχές των νεκρών, ένα μέρος όπου φυλάγεται το σπέρμα. Για το λόγο αυτό
θεωρείται περιοχή από την οποία προέρχεται, η ζωή και έχει θηλυκή σημασία. Λέγεται ότι το πνεύμα
ανεβαίνει ακολουθώντας τον δρόμο του Ήλιου (Χρυσό – Αιθέρας), η κάθοδός του όμως,
προετοιμάζεται στο δρόμο του Φεγγαριού (Άργυρος – Ηλεκτρισμός)”.
Ο Πλάτωνας όμως μας λέει, πως όσοι δεν έζησαν ΕΝΑΡΕΤΗ ΖΩΗ, ΑΓΑΘΗ, οι ψυχές τους παραμένουν
στο φεγγάρι και δεν μπορούν να φύγουν, να επιστρέψουν στα άστρα (στον Ουράνιο Παράδεισο, στον
Θεό), αλλά εγκλωβίζονται εκεί... και περιμένουν εκεί, ως να ξαναγεννηθούν σε ΝΕΟ σώμα..!! Δηλαδή
όσοι δεν ακολουθούν τον Δρόμο του Θεού του Αληθινού, ξαναζούν στον ατέρμονο κύκλο συνεχών
μετενσαρκώσεων άθλιων ζωών, όπως είπαμε ότι λένε οι Ινδουισταί?? Φαντάζομαι είναι και η ΜΟΝΗ
περίπτωση που μπορεί να λένε ΑΛΗΘΕΙΑ..!!
Οι άνθρωποι πίστευαν για την Σελήνη ότι σχετιζόταν με την ανάπτυξη των φυτών, ότι επηρέαζε τα ζώα
και πως η καλή ή κακή υγεία των ανθρώπων εξαρτιόταν από αυτήν. Η Φωτεινή Σελήνη, είναι καλή,
αγαθή ευεργετική, ωθεί σε δημιουργικότητα και χαρίζει εσωτερική όραση. Η Σκοτεινή Σελήνη είναι
σκληρή, καταστρεπτική, εχθρική και προκαλεί την τρέλλα (και τους ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟΥΣ).

Σε ότι αφορά στη βαρυτική επίδραση της Σελήνης είναι ιδιαίτερα έντονη πάνω στη Γη, δημιουργώντας
το φαινόμενο των παλιρροιών (πλημμυρίδα και άμπωτη), καθώς ασκεί ισχυρή έλξη στα νερά των
ωκεανών. Επηρεάζει όμως και τον άνθρωπο σε καθαρά φυσικό επίπεδο, αφού σχεδόν τα 3/4 του
ανθρώπινου σώματος είναι νερό, αν και αυτές οι επιρροές, μόλις που έχουν αρχίσει να ανακαλύπτονται
από τη σύγχρονη επιστήμη (ενώ οι αστρολόγοι, μάγοι τα λένε από παλιά). Γενικά, οι φάσεις της Σελήνης
θεωρούνται πως ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ τη ΧΗΜΕΙΑ του σώματος και τα συναισθήματα μας, τα εσωτερικά μας
ύδατα..
Τί συμβαίνει τελικά με την ΣΕΛΗΝΗ??
Είναι Καλή ή Κακή??
Ποια η σχέση της με την ΑΦΡΟΔΙΤΗ??
Είναι επίσης χαρακτηριστικό και φαντάζομαι όχι τυχαίο, ότι σε 14 τουλάχιστον γλώσσες, η λέξη
“άργυρος” και η λέξη “χρήμα” συμπίπτουν, είναι ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ.. όπως και σύνθετες λέξεις,
φιλάργυρος, εξαργυρώνω, έχουν αυτήν την σημασία και ΟΥΣΙΑ του ΜΑΜΜΩΝΑ..!! Όπως επίσης η
λέξη άργυρος πέραν της σημασίας του χρήματος, έχει και την έννοια της ΔΩΡΟΔΟΚΙΑΣ, δηλαδή της
μειωμένης ΗΘΙΚΗΣ, όπως στην ελληνική γλώσσα αργύρια, ονομάζονται τα χρήματα, με τα οποία
πρόδωσε ο ΙΟΥΔΑΣ τον ΙΗΣΟΥ και η λέξη αργυρώνητος, έχουν το ίδιο συνθετικό και την έννοια της
ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ, αυτών δηλαδή που αγοράζονται με χρήματα, όπως και στην Γραφή
χρησιμοποιείται συχνά η λέξη ΑΡΓΥΡΑΜΟΙΒΟΙ.. (οι οποίοι ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ με βάση και τον Δαρβίνο
και λέγονται ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ..!!)

Αργυρούχα αντικείμενα έχουν βρεθεί σε Τάφους των Χαλδαίων 1000 π.Χ…!! Τυχαίο? Επίσης διάφοροι
αρχαίοι πολιτισμοί (ανάλογα που βρίσκονταν τα καλόπαιδα), πίστευαν ότι τα ΚΟΚΚΑΛΑ των ΘΕΩΝ
(των Δαιμόνων – Τιτάνων), ήταν φτιαγμένα από ΑΡΓΥΡΟ, όπως και το Φεγγάρι…!!!!
Το πιο πιθανό λοιπόν είναι όταν ήρθε ο Νιμπίρου, ο Κομήτης και συγκρούστηκε με την γή την αρχική και
την χάλασε, όπως κομματιάστηκε η γή και άλλαξε και θέση, γιατί αρχικά ήταν μεταξύ του Άρη και του
Δία, όπως λέει ο ο μύθος των Σουμερίων, εκεί δηλαδή που είναι σήμερα η Ζώνη των Αστεροειδών
(υπολείμματα της σύγκρουσης), προφανώς και ο ΝΙΜΠΙΡΟΥ έχασε κάποιο τμήμα του και αυτό το κομμάτι
του, είναι ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ, η οποία είναι γεμάτη με βορβορώδη υλικά και από την πυκνή
ατμόσφαιρά της, την αποπνικτική, που αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από Διοξείδιο του Άνθρακα,
αλλά και από Άζωτο, και Θειϊκό Οξύ, έχει φρενάρει μέχρι ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ (και έχουμε πει η ΑΚΙΝΗΣΙΑ είναι
ο ΘΑΝΑΤΟΣ) και έτσι η 1 ΜΕΡΑ της Αφροδίτης, είναι 243 μέρες της Γής…!!
Άρα λοιπόν στον ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ των ΤΑΓΜΑΤΩΝ, ο πλανήτης Αφροδίτη είναι η Ιστάρ, η “ΣΕΛΗΝΗ”
και ο Νιμπίρου (Μαρδούκ) είναι ο Βάαλ, ο “ΗΛΙΟΣ” (Μίθρας), ο Μαύρος Ήλιος, ο Σαμάς..!!
Και αυτός είναι ο συμβολισμός του ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ ΦΙΔΙΩΝ, που ΑΡΧΙΚΑ ήταν ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ, ο
ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΣ (ο Νιμπίρου, το Θεμέλιο και το Στέμμα) και μετά την σύγκρουση ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ,
σε Αρσενικό (Στέμμα) και Θηλυκό (Θεμέλιο – Μήτρα, τα ΙΕΡΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ, το ΑΓΙΟ
ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ, από όπου ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ο ΚΟΣΜΟΣ, όπως λένε), σε Βάαλ και Ιστάρ ή Σίβα και Κάλι
και έγιναν ΣΥΖΥΓΟΙ και άρα, αυτά τα ΥΛΙΚΑ του γιού του Διαόλου, του κομήτη Νιμπίρου (της διχασμένης
προσωπικότητας, του ΔΙΠΟΛΙΚΟΥ που επιθυμούν και περιμένουν να στέψουν τον ΑΠΟΓΟΝΟ του, τον
ΜΕΣΣΙΑ), που εισήλθε στο Πλανητικό μας Σύστημα και τελικά έγινε ο 10ος πλανήτης δημιούργησαν..
ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥΣ, ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΕΙΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΦΙΔΙΑ και γενικώς…
Α – λογα και Α – ψυχα πλάσματα…!!