ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΙΩ : ΠΕΡΙ ΙΝΔΟΥΪΣΜΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ – Η ΠOΡΝΗ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟ – ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΙΩ. - 22 Ιαν 2021 - 20:42
Loading...
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση
Ο όρος ΑΒΑΤΑΡ κατά τον Ινδουισμό σημαίνει, την ΜΟΡΦΗ που παίρνει κάποια ΘΕΟΤΗΤΑ σε 
μια σκόπιμη ΚΑΘΟΔΟ της στην γή..!!
 
Οι γνωστότεροι Άβαταρ του ΒΙΣΝΟΥ είναι ο ΚΡΙΣΝΑ, ο ΡΑΜΑ (συμπτωματικά εντελώς 
ΡΑΜΑΝ, έλεγαν στην ΣΟΥΜΕΡΙΑ και μετά ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ, τον θεό που έκανε τον ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ 
όπως και ο ΥΔΡΟΧΟΟΣ) και ο ΒΟΥΔΑΣ (αυτοί οι ΒΟΥΔΙΝΟΙ λέτε να είχαν Θεό τον ΒΟΥΔΑ..?? 
Εξάλλου έχουμε πεί ότι τα σύμφωνα αλλάζουν στην ομάδα τους, και όλα τα φωνήεντα μεταξύ τους, 
οπότε ΒΟΥΔΑΣ – Buddha – ΒΟΤΑΝ..!! Ο Θεός των ΒΟΡΕΙΩΝ.. ΓΕΡΜΑΝΩΝ – ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΩΝ). 
 
Το Άβαταρ είναι μια ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ή διαφορετική μορφή, μιας συνεχιζόμενης βασικής οντότητας, 
όπως για παράδειγμα είναι η ενσάρκωση ενός θεϊκού όντος, σε ανθρώπινη μορφή ή και μή 
ανθρώπινη. 
 
Υπάρχουν όμως και κάποια σεμινάρια που ονομάζουν έτσι οι ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΕΣ (δηλαδή ΑΒΑΤΑΡ), 
τα οποία διαφημίζονται ως σεμινάρια ΑΥΤΟΒΟΗΘΗΣΗΣ, τα οποία έχουν ως στόχο να ΑΛΛΑΞΟΥΝ 
την ΖΩΗ των ανθρώπων λέει, οι οποίοι εκπαιδεύονται να ελέγχουν τις πεποιθήσεις τους και να 
αλλάζουν την πραγματικότητα, με την βούλησή τους (να τα κάνουν στους Ινδουιστές τότε, που 
είναι καταδικασμένοι).
 
Τα σεμινάρια αυτά υποστηρίζουν, ότι θα κάνουν τους ανθρώπους να πετύχουν στην ζωή τους ΑΥΤΟ 
ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ (ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ, εφόσον πιστεύουν ότι η Ζωή και η Μοίρα των 
ανθρώπων είναι ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ απ’ τον ΘΕΟ) και να πραγματοποιήσουν τα σχέδιά τους, 
γιατί η Άβαταρ λένε, δίνει στον άνθρωπο την δύναμη να ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ, πως ΔΕΝ 
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ..!! 
Υπάρχουν μόνο πεποιθήσεις που θέλετε να βιώσετε και πεποιθήσεις που δεν θέλετε να βιώσετε, οπότε 
με αυτά τα σεμινάρια που οδηγούνται οι άνθρωποι?? 
 
Ποιός είναι ο ΣΤΟΧΟΣ??
Να αλλάξουν την ζωή τους οι άνθρωποι??
Ή μήπως να γίνουν ΑΝΗΘΙΚΟΙ και ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ, χάνοντας την διάκριση μεταξύ καλού και κακού και 
να χάσουν έτσι την ΑΡΕΤΗ?? 
 
ΒΡΑΧΜΑ (ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ) 
 
Είναι το πρώτο πρόσωπο της Ινδικής Τριμούρτι (η ΤΡΙΜΟΥΡΤΙ η οποία ΘΥΜΙΖΕΙ την ΕΚΑΤΗ, που 
ταυτιζόταν με την Σελήνη και την ΜΕΔΟΥΣΑ και όλες τις ιδιότητές της, η οποία ανήκε στο ΠΑΝΘΕΟΝ 
του ΚΡΟΝΟΥ), που την αποτελούν ο ΒΡΑΧΜΑ, ο ΒΙΣΝΟΥ και ο ΣΙΒΑ.
 
Ο Βράχμα είναι ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ (ο ΜΑΤΣ των ΜΑΣΟΝΩΝ ο ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ), 
το οποίο εκδηλώνεται και καταστρέφεται περιοδικά.
 
Είναι ο ΠΑΤΕΡΑΣ των Θεών και των Ανθρώπων, ΚΥΡΙΟΣ των ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ (σαν τον ΙΑΝΟ) και των 
ΒΕΔΩΝ. Απεικονίζεται πάντα με ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ή με κόκκινα ρούχα, συνήθως έχει ΤΕΣΣΕΡΑ 
ΚΕΦΑΛΙΑ, σαν κύριος των ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ του ΧΩΡΟΥ..!! Μερικές φορές έχει και ένα 5ο που κοιτάζει 
πρός τα πάνω, αλλά αυτό λέγεται του το έκοψε ο ΣΙΒΑ, με το ΤΡΙΤΟ του ΜΑΤΙ γιατί τον προσέβαλε..
 
Έχει 4 χέρια στα οποία κρατάει στο ένα σκήπτρο,στο άλλο κρατάει ένα κομπολόι με χάντρες προσευχής 
όπου ΜΕΤΡΑΕΙ τον ΧΡΟΝΟ του ΚΟΣΜΟΥ (ελέγχει δηλαδή τον χώρο και τον χρόνο), που συμβολίζει 
τον ΚΥΚΛΟ της ΖΩΗΣ απ’ την Γέννηση, μέχρι την Αποσύνθεση και την ΝΕΑ ΓΕΝΝΗΣΗ (ο ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ 
ΟΦΙΣ), στο άλλο ένα βάζο με στόμιο και τελευταίο κρατάει τις 4 Βέδες.
Το όχημά του είναι μια ΧΗΝΑ ή ένας ΚΥΚΝΟΣ. Συχνά απεικονίζεται με ΑΣΠΡΟ ΓΕΝΙ (σαν του Τράγου) 
σύμβολο της ΣΟΦΙΑΣ και της ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ.
 
Η σύζυγος του ΒΡΑΧΜΑ είναι η ΘΕΑ της ΣΟΦΙΑΣ των ΤΕΧΝΩΝ της ΓΝΩΣΗΣ, της ΜΟΥΣΙΚΗΣ και του 
ΛΟΓΟΥ.
 
ΒΙΣΝΟΥ (ο ΔΙΑΤΗΡΗΤΗΣ) 
 
Είναι το δεύτερο πρόσωπο της Τριμούρτι. Ο ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ, 
ο ΑΝΑΝΕΩΤΗΣ, αυτός με τα ΧΙΛΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ..!!
 
Στην Βεδική εποχή δεν είχε μεγάλο ρόλο. Ήταν ο ΑΡΧΗΓΟΣ των ΑΝΤΙΤΥΑ των ΗΛΙΑΚΩΝ ΘΕΩΝ.  
Αναπαρίσταται σαν ΑΝΔΡΑΣ με ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ ΧΡΩΜΑ και ΚΙΤΡΙΝΑ ΡΟΥΧΑ. .!!   
 
Στα 4 χέρια του κρατάει τα χαρακτηριστικά του σύμβολα, ένα ΡΟΠΑΛΟ, ένα ΚΟΧΥΛΙ (Θεός της 
Θάλασσας), έναν ΑΚΤΙΝΩΤΟ ΔΙΣΚΟ (οπότε αυτός είναι λοιπόν ο ΗΛΙΟΣ με τις ΑΚΤΙΝΕΣ, Ο ΣΑΜΑΣ, 
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ της ΑΝΑΤΟΛΗΣ) και έναν ΛΩΤΟ. 
 
Ιππεύει το πτηνό ΓΚΑΡΟΥΝΤΑ (ένα ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ δηλαδή). Περιμένοντας κάθε νέα δημιουργία, αναπαύεται 
πάνω στο ΦΙΔΙ με τα ΧΙΛΙΑ ΚΕΦΑΛΙΑ (όσα και τα ονόματα του δηλαδή), το ΑΝΑΝΤΑ, που πλέει στα 
πρωταρχικά νερά και συμβολίζει την Αιωνιότητα.
 
Ο Βισνού εκδηλώνεται στον κόσμο μέσα από τους ΑΒΑΤΑΡΑ του, δηλαδή τους απεσταλμένους του, οι 
οποίοι έρχονται στον κόσμο κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη. 
Ο Βισνού είπαμε έχει μπλέ χρώμα οπότε και οι ΑΒΑΤΑΡ του και φοράει συνήθως ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΝΔΥΜΑ. 
Ο μόνος άβαταρ του Βισνού που δεν εμφανίζεται με μπλέ χρώμα είναι ο ΒΟΥΔΑΣ, ο οποίος 
όμως φορά σχεδόν πάντα το ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΝΔΥΜΑ.
 
Οι πρώτοι 4 έχουν έρθει με την συμβολική ΜΟΡΦΗ του ΖΩΟΥ (σαν ΓΑΙΔΑΡΟΣ??) και οι επόμενοι 5 
με την ανθρώπινη μορφή. Ο τελευταίος ο 10ος δεν έχει ενσαρκωθεί ακόμη (είναι αυτός που 
ετοιμάζονται να φέρουν ως ΑΠΟΓΟΝΟ του Χριστού και της Μαγδαληνής, ο ΜΕΡΟΒΙΓΓΕΙΟΣ 
ΑΠΟΓΟΝΟΣ). Μέσα σε αυτούς τους αβατάρα, είναι όπως είπαμε και ο Ράμα, ο Κρίσνα και ο ΒΟΥΔΑΣ 
(οπότε ο ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ είναι παρακλάδι του Ινδουισμού, αφού ο Βούδας είναι ο ενσαρκωμένος 
ΒΙΣΝΟΥ, όπου ΒΟΥΔΑΣ σημαίνει ο ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ, δηλαδή στην γλώσσα τους ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ).
 
Η σύζυγος του Βισνού είναι η Θεότητα της ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΑΣ, της ΑΦΘΟΝΙΑΣ και της ΤΥΧΗΣ, 
γεννημένη από τον ΩΚΕΑΝΟ. Είναι σύμβολο της ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ, Θεά της ΟΜΟΡΦΙΑΣ και της 
ΧΑΡΗΣ. 
 
Είναι Η ΜΗΤΕΡΑ της ΖΩΗΣ και παίρνει διάφορα ονόματα, όπως ΛΩΤΟΣ, ΓΗ, ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ, 
όπως επίσης λέγεται και ΚΥΡΙΑ..!! (νομίζω δεν χρειάζεται να σας πώ ποιά είναι καταλάβατε..έτσι??)
ΣΙΒΑ (ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ή ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ) 
 
Είναι το τρίτο πρόσωπο της Τριμούρτι, ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ. Αυτός που καταστρέφει τις μορφές για να 
τις κάνει να ξαναγεννηθούν (δηλαδή είναι αυτός που θέλει να μας καταστρέψει και εννοεί να μας κάνει 
να χάσουμε την ΑΡΕΤΗ, ώστε να ξαναγεννιόμαστε σε έναν ατέρμονο κύκλο συνεχών 
μετενσαρκώσεων σε άθλιες ζωές, χωρίς ελπίδα σωτηρίας??). Στην Βεδική εποχή οΣΙΒΑ με τις ιδιότητές 
του αυτές, ήταν γνωστός ως ΡΟΥΝΤΡΑ.  
 
Είναι θεός της ΔΙΑΝΟΙΑΣ και κύριος της ΙΕΡΗΣ ΦΩΤΙΑΣ(της άσβεστης?? δηλαδή μετά την διάσπαση 
του Βράχμαν είναι από τους φωτεινούς θεούς). 
 
Του αποδίδουν πολλά επίθετα που έχουν σχέση με τις διάφορες όψεις του. Είναι ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ των 
ΓΙΟΓΚΙ, των ΑΣΚΗΤΩΝ, είναι ΚΥΡΙΟΣ του ΤΡΙΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, του ΜΑΤΙΟΥ της ΦΩΤΙΣΗΣ και της 
ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, είναι ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΕΟΣ, ο ΚΥΡΙΟΣ του ΧΡΟΝΟΥ, είναι ο ΘΕΪΚΟΣ ΧΟΡΕΥΤΗΣ 
και απεικονίζεται πάντα με μια ΗΜΙΣΕΛΗΝΟ στο κεφάλι και συνήθως μέσα σε έναν ΠΥΡΙΝΟ ΤΡΟΧΟ, 
που συμβολίζει το ΣΥΜΠΑΝ.
 
ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ και ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ τους ΚΟΣΜΟΥΣ, στο ρυθμό του ΤΥΜΠΑΝΟΥ 
του..!!
 
Σύζυγός του είναι η ΚΑΛΙ ή ΠΑΡΒΑΤΙ ή ΟΥΜΑ, η οποία είναι οι διάφορες μορφές, της ΘΗΛΥΚΗΣ 
του ΟΨΗΣ. Ο Σίβα ΙΠΠΕΥΕΙ τον ΤΑΥΡΟ και έχει δύο γιούς, τον θεό της ΣΟΦΙΑΣ και τον θεό του 
ΠΟΛΕΜΟΥ. 
ΡΟΥΝΤΡΑ
 
Αρχαία Βεδική θεότητα που όπως είπαμε αργότερα, τον είπαν ΣΙΒΑ. Το όνομα του σημαίνει ο 
ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΣ, ο ΒΙΑΙΟΣ, ο ΚΥΡΙΟΣ των ΔΑΚΡΥΩΝ. Ο ΡΟΥΝΤΡΑ είναι το πρωτότυπο του ΣΙΒΑ.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΕΟΣ και τον ονομάζουν και <<ΑΥΤΟΣ που ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ>> 
(σαν τους ΠΤΗΝΟΜΟΡΦΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ  που τους έλεγαν ΛΙΛΛΟΥ  στην Σουμερία – 
Μεσοποταμία, όπως είπαμε δηλαδή τον ΖΟΥ που είχε κεφάλι σαν ΗΛΙΟ και την ΛΙΛΙΤΟΥ, το 
ΖΕΥΓΟΣ εκείνο που ήταν μάλλον αρχικά ΕΝΩΜΕΝΟ, ο ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΣ και μετέπειτα ο 
ΒΑΑΛ και η ΙΣΤΑΡ, ο ΚΥΡΙΟΣ και η ΚΥΡΙΑ που είπαμε) επειδή ΕΙΝΑΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ στην 
ΥΛΗ (σαν τον ΕΩΣΦΟΡΟ δηλαδή που εκδιώχτηκε από τον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ και 
στάλθηκε στην ΓΗ, όπως και ο Μελέκ Ταούς).  
 
Ο Ρούντρα συμβολίζει το ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΓΩ και έτσι σε αυτήν την περίπτωση, θεωρείται θεότητα 
ταυτόχρονα ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ (αφού έχει και το “Τρίτο Μάτι” ο Σίβα, έχει και το ΚΕΡΑΤΟ το 
Θεραπευτικό του ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ), αλλά και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ. 
 
Ο ΡΟΥΝΤΡΑ είναι ο θεός που ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥ ΒΡΑΧΜΑ (ο Ρούντρα 
είναι δηλαδή το ΚΕΡΑΤΟ – το ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ του ΒΡΑΧΜΑΝ, το <<Φως του Σκοταδιού>>, ο 
<<Μαύρος Ήλιος>>, πράγμα που επιβεβαιώνει αυτό που είπαμε ότι ο Σίβα είναι ο <<Κύριος 
της Ιερής Φωτιάς>>), ο ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΣ αρχικά, όπου αργότερα  διαχωρίστηκε σε ΑΝΔΡΑ και 
ΓΥΝΑΙΚΑ, δηλαδή τον ΣΙΒΑ και την ΚΑΛΙ και που όλοι μαζί ΣΙΒΑ – ΚΑΛΙ και ΒΙΣΝΟΥ, είναι 
η ΤΡΙΜΟΥΡΤΗ ΕΝΩΜΕΝΗ δηλαδή ο ΒΡΑΧΜΑΝ…!!
 
Έτσι θεωρείται ως πατέρας των ΡΟΥΝΤΡΑΣ (οι οποίοι μετά ονομάστηκαν ΑΝΤΙΤΥΑ..??) 
Ο Ρούντρα ενσαρκώνει την ΑΔΗΦΑΓΟ ΦΩΤΙΑ του ΗΛΙΟΥ..!! (είπαμε και ο ΖΟΥ είχε κεφάλι ΗΛΙΟ)
Θεωρείται ως ο πιο ικανός ΤΟΞΟΤΗΣ και είναι ΚΥΡΙΟΣ των ΖΩΩΝ, είναι ΜΑΓΟΣ, ΓΙΑΤΡΟΣ και 
ΚΥΡΙΟΣ του ΘΑΝΑΤΟΥ και της ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ..!! (Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΑΜΑΝΟΣ..).
Ο ΣΙΒΑ είναι ο ΛΕΥΚΟΣ ΘΕΟΣ ενώ πολλές φορές απεικονίζεται με ΑΠΑΛΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΧΡΩΜΑ..!!
 
Ο Σίβα (ως Χάρα) συνδυάζεται με τον ΒΙΣΝΟΥ (Χάρι) και προκύπτει έτσι η ΔΙΧΡΩΜΗ ΔΥΑΔΙΚΗ 
ΘΕΟΤΗΤΑ ΧΑΡΙΧΑΡΑ, όπου η μια πλευρά της έχει χρώμα ΒΑΘΥ ΜΠΛΕ και η ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ είναι 
ΛΕΥΚΗ. Η θεότητα αυτή είναι ο ΣΙΒΑ (ή Κάλι) ΚΑΙ Ο ΒΙΣΝΟΥ ΜΑΖΙ ..!!
 
΄Οπότε σε μείξη οι δύο γίνονται ο ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΘΕΟΣπου είχαν οι ΧΑΖΑΡΟΙ  – ΟΥΝΝΟΙ – 
ΑΛΑΝΟΙ – ΒΟΥΔΙΝΟΙ – ΓΕΡΜΑΝΟΙ κ.λπ. και όλοι όσοι ήταν αρχικά  ΣΑΜΑΝΙΣΤΕΣ και μετά 
λέγονταν ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ – ΜΑΣΟΝΟΙ – ΚΑΘΑΡΟΙ – ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ κ.λ.π.
 
ΚΑΛΙ 
 
Η ΚΑΛΙ είναι η ΘΗΛΥΚΗ ΟΨΗ του ΣΙΒΑ και μετέπειτα θεωρείται ΣΥΖΥΓΟΣ του. Η Θεά Κάλι 
επίσης είναι η ΑΔΕΛΦΗ του ΒΙΣΝΟΥ (αφού είναι η θηλυκή πλευρά του Σίβα και ο Σίβα και 
ο Βισνού είναι οι διασπάσεις του Βράχμαν, δηλαδή παιδιά του..!!)
 
Λέγεται και ΟΡΕΣΙΒΕΙΑ γιατί θεωρείται κόρη του Θεού Ιμαλάϊα θεού των ΒΟΥΝΩΝ, οπότε 
αντιπροσωπεύει την ΦΥΣΗ και όσα αυτή παράγει. Η Κάλι αντιπροσωπεύει την 
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ του ΘΕΟΥ.
 
Ο Θεός ως Κάλι έχει ΤΡΟΜΕΡΗ ΟΨΗ (Κάλι σημαίνει ΜΑΥΡΗ) και χορεύει τον ΚΟΣΜΙΚΟ 
ΧΟΡΟ της ΖΩΗΣ και του ΘΑΝΑΤΟΥ, στον ΠΑΛΜΟ της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ 
(θυμάστε τι λέγαμε για τις συχνότητες της γής, των οργάνων του σώματος όπως και της γιόγκα). 
Καταστρέφει το κακό και είναι υπεύθυνη για την δημιουργία της ζωής (της προκαθορισμένης). 
Αντιπροσωπεύει τις δημιουργικές και τις καταστροφικές δυνάμεις της φύσης, την ζωή και τον θάνατο.
Έχει 4 χέρια, όπου στο ένα κρατάει το σπαθί που καταστρέφει την ΑΔΙΚΙΑ, το ΕΓΚΛΗΜΑ, την ΑΓΝΟΙΑ 
και στο άλλο κρατάει ένα κομμένο κεφάλι. 
 
Στο ΜΕΤΩΠΟ της έχει το ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ, σύμβολο ΑΝΩΤΕΡΗΣ συνείδησης και ΦΩΤΙΣΗΣ (εφόσον το 
έχει ο ΣΙΒΑ, αυτονόητα το έχει και η Κάλι αφού είναι ο ίδιος θεός με δύο μορφές).  
Φοράει ένα περιδέραιο από ΚΡΑΝΙΑ που συμβολίζουν τις ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ και έχει τυλιγμένη 
στον λαιμό της μια ΚΟΜΠΡΑ
 
ΒΑΡΟΥΝΑ
 
Συμβολίζει την ΚΟΣΜΙΚΗ ΝΥΧΤΑ στην  διάρκεια της οποίας είναι ο μόνος που ΕΠΑΓΡΥΠΝΕΙ  
φυλάγοντας την κοιμισμένη καρδιά του κόσμου. Είναι ο ΚΥΡΙΟΣ του ΦΥΣΙΚΟΥ και 
ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ, ο ΦΥΛΑΚΑΣ του ΚΟΣΜΟΥ και ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ των θνητών. 
 
Είναι σαν τον ΜΙΤΡΑ (τα σύμφωνα στην ομάδα που είχαμε πει τ.δ.θ, ο ΜΙΘΡΑΣ δηλαδή) ένας από τους 
12 ΑΝΤΙΤΥΑ λέει (δηλαδή ένα από τα 12 ΖΩΔΙΑ – ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥΣ μήπως όμως είναι κάτι άλλο??) 
 
Παριστάνεται ως ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ, σαν ένας ΛΕΥΚΟΣ ΑΝΤΡΑΣ με ΧΡΥΣΗ ΠΑΝΟΠΛΙΑ, καθισμένος 
πάνω σε μια ΧΕΛΩΝΑ ή ένα ΚΥΚΝΟ ή πάνω στο ΜΑΚΑΡΑ, ένα ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΕΡΑΣ, που μοιάζει 
με ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟ. Κατοικεί στο ΜΑΓΙΚΟ ΒΟΥΝΟ, τον ΟΜΦΑΛΟ του ΚΟΣΜΟΥ (σαν τον ΠΥΘΩΝΑ 
στους ΔΕΛΦΟΥΣ, που σκότωσε ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ), εκεί που βρίσκεται η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΣΒΕΣΤΗ 
ΦΩΤΙΑ των ΘΕΩΝ (αυτήν συμβόλιζαν με αυτήν που άναβαν, που είχαν καθήκον οι ιερείς τους, να μην 
σβήσει και την φυσούσαν και με τις βεντάλιες).
ΜΙΤΡΑ 
 
Στις Βέδες συνδέεται με τον ΒΑΡΟΥΝΑ που θεωρείται ΔΙΔΥΜΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ του
Προϊσταται της ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΜΕΡΑΣ, της μεγάλης ΜΕΡΑΣ της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. 
 
Είναι μια ΟΨΗ του ΗΛΙΟΥ, η ΑΡΜΟΝΙΑ, το ΑΡΧΕΤΥΠΟ του ΠΕΡΣΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΜΙΘΡΑ..!!
 
Αντιπροσωπεύει την ΦΙΛΙΑ και την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ανάμεσα στους ανθρώπους και προϊσταται στις 
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ και τις ΣΥΝΘΗΚΕΣ (σαν τον ΙΑΝΟ).
 
Είναι η ΕΙΣΠΝΟΗ της ΖΩΤΙΚΗΣ ΠΝΟΗΣ, επομένως είναι λέει ένας από τους 12 ΑΝΤΙΤΥΑ (και ο 
Βαρούνα η εκπνοή? και λέγαμε για την εισπνοή και εκπνοή του ΒΡΑΧΜΑΝ και τον Ουροβόρο 
Όφι).
 
Ο Μίτρα είναι ο σύζυγος της ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ και πατέρας της ΔΩΡΕΑΣ, της ΕΥΤΥΧΙΑΣ και της 
ΑΝΑΨΥΧΗΣ.

Μάλλον εδώ γίνεται ένα λάθος όμως, ο ΒΑΡΟΥΝΑ και ο ΜΙΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ από τους 12 ΑΝΤΙΤΥΑ 
(όπου οι 12 ΑΝΤΙΤΥΑ είναι προφανώς τα 12 ΖΩΔΙΑ, οι 12 ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΙ). Διότι με βάση τις αναφορές 
και τις περιγραφές, ο ΒΑΡΟΥΝΑ προφανώς είναι η ΣΕΛΗΝΗ και ο ΜΙΤΡΑ ο ΗΛΙΟΣ, εδώ στο δικό μας 
πλανητικό σύστημα, οι οποίοι θεωρούνταν από τους ανθρώπους – σαμάνους – παγανιστές ως οι 
<<ΚΥΡΙΟΙ>>, οι <<ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ του ζωδιακού κύκλου>>,  που γύρω τους γυρίζουν οι 12 ΑΝΤΙΤΥΑ.
Αλλά συμβολίζουν και κάτι άλλο ή κάτι άλλο ΑΡΧΙΚΑ, μάλλον παλαιότερα εκτός του Ήλιου και της 
Σελήνης, γιατί ο  ΒΑΡΟΥΝΑ μας λέει, συμβολίζει την <<ΚΟΣΜΙΚΗ>> ΝΥΧΤΑ (στον κόσμο, στο 
σύμπαν και όχι την γήινη μόνο). ΄Οπως επίσης μας λέει ότι ο ΔΙΔΥΜΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ του ΒΑΡΟΥΝΑ, 
ο ΜΙΤΡΑ, προϊσταται της <<ΚΟΣΜΙΚΗΣ>> ΜΕΡΑΣ, της μεγάλης <<ΜΕΡΑΣ της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ>>. 
Άρα πρίν πάρουν τον συμβολισμό της Σελήνης και του Ήλιου, αντιπροσώπευαν κάτι άλλο ΚΑΤΑ 
ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, μιας και ο Βαρούνα, συμβολίζει την ΚΟΣΜΙΚΗ 
ΝΥΧΤΑ (το ΧΑΟΣ..??) και ο Μίτρα την ΚΟΣΜΙΚΗ ΗΜΕΡΑ.
 
Ο ΒΑΡΟΥΝΑ επίσης μας λέει ότι ΚΑΘΕΤΑΙ, πάνω σε μια ΧΕΛΩΝΑ ή ένα ΚΥΚΝΟ ή πάνω 
στο ΜΑΚΑΡΑ, ένα ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΕΡΑΣ, που μοιάζει με ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟ. ΄Οπως επίσης μας λέει 
ότι ο ΒΙΣΝΟΥ που έχει ΧΙΛΙΑ ονόματα αναπαύεται πάνω στο ΦΙΔΙ που έχει επίσης ΧΙΛΙΑ 
κεφάλια, (μήπως ο ΒΙσνού είναι το ΦΙΔΙ – ΔΡΑΚΟΣ – ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΕΡΑΣ), το οποίο ΦΙΔΙ πλέει 
στα <<ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ>> ΝΕΡΑ, οπότε τί είναι αυτά τα <<ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ>> ΝΕΡΑ?? Γιατί είναι κάτι 
άλλο και όχι Ωκεανός και θάλασσα εδώ στην γή, γιατί μας λέει πως και ο ΒΑΡΟΥΝΑ είναι ο Κύριος 
του <<ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΥ>> ΩΚΕΑΝΟΥ, δηλαδή επίσης κάπου στο σύμπαν, εκτός από του 
<<ΦΥΣΙΚΟΥ>> εδω στην γή και μας λέει, ότι κατοικεί εκεί που βρίσκεται η <<ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ>>  
..ΑΣΒΕΣΤΗ ΦΩΤΙΑ των ΘΕΩΝ, στο βουνό που είναι ο ΟΜΦΑΛΟΣ του ΚΟΣΜΟΥ. 
 
Εφόσον λοιπόν όλα αυτά αναφέρονται ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.. 
και εφόσον ο Βαρούνα είναι ο ΚΥΡΙΟΣ, ο ΑΡΧΩΝ του ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ (ΝΕΡΑ), 
πού βρίσκονται αυτά τα <<ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ>> ΝΕΡΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ, ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ 
– ΚΑΘΕΤΑΙ, το ΦΙΔΙ – ΔΡΑΚΟΣ – ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΕΡΑΣ?? (μήπως  τα πρωταρχικά νερά, είναι τα 
ΝΕΡΑ του Υδροχόου?? ή όλου του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΕΡΠΕΤΟΥ, που αποτελείται από τα ζώδια του 
Υδροχόου όπου μέρος του, θεωρούνταν και ο Ν.Ιχθύς, αλλά και το ζώδιο των Ιχθύων, του 
Αιγόκερου και μέρος του Τοξότη?? που τα έλεγαν <<τα νερά >> όλα μαζί οι ανατολίτες??
Αλλά και η ΙΝΔΙΚΗ ΤΡΙΜΟΥΡΤΙ, ή ΕΚΑΤΗ, ή ΜΕΔΟΥΣΑ, είναι ο ΒΡΑΧΜΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΣ, 
όπως είπαμε και η ΚΑΛΙ (που είναι η θηλυκή πλευρά του Σίβα και του Βράχμαν εν γένει, αφού 
και ο Σίβα και ο Βισνού είναι διασπάσεις του), η οποία και θα επικρατήσει, ως ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ – 
ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ – ΣΕΛΗΝΗ, το θηλυκό του στοιχείο (η οποία ταυτίζεται και με τον ΒΙΣΝΟΥ 
γιατί είναι αδέλφια όπως είπαμε), άρα ΑΥΤΗ είναι <<Η ΘΕΑ της ΛΟΓΙΚΗΣ>> της ΓΑΛΛΙΚΗΣ 
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ, η <<ΠΟΡΝΗ της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ>> που (συμπτωματικώς), ΚΑΘΕΤΑΙ 
και αυτή ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΗΡΙΟ, πλάι στα ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ (μήπως στα πρωταρχικά νερά ??). 
 
Και είχαμε πει ότι το ΘΗΡΙΟ που περιγράφεται ως το ΚΑΘΙΣΜΑ της <<ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΟΡΝΗΣ 
της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ>>, είναι ΚΟΚΚΙΝΟ (κόκκινο είναι και το χρώμα του Βράχμαν και η ίδια 
φοράει κόκκινα) και έχει 7 κεφάλια (όσοι και οι ΑΓΓΕΛΟΙ που έφτιαξε ο ΑΖΝΤΑ κατά τους 
ΓΙΕΖΙΝΤΙ  συμπεριλαμβανομένου του ΜΕΛΕΚ ΤΑΟΥΣ, όπως και οι Ασσασίνοι είπαμε 
λέγονται ΕΠΤΑΔΙΚΟΙκαι 10 κέρατα (τα ΔΕΚΑ ΑΒΑΤΑΡ του ΒΙΣΝΟΥ?) και ήταν γεμάτο 
(το θηρίο) με αυτοκρατορικούς τίτλους (πρίγκιπες και βασιλείς απ’ το Ρατζαστάν….!!)
 
 Γιατί ο ΒΑΡΟΥΝΑ και ο ΜΙΤΡΑ είναι μάλλον η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ του ΒΡΑΧΜΑΝ, 
ή μια άλλη ονομασία του, αφού ο Βράχμαν ιππεύει την ΧΗΝΑ ή ΚΥΚΝΟ και μας λέει πως 
και ο ΒΑΡΟΥΝΑ κάθεται πάνω σε μια ΧΕΛΩΝΑ ή ΚΥΚΝΟ ή στο ΜΑΚΑΡΑ το ΘΑΛΑΣΣΙΟ 
ΤΕΡΑΣ (ο πατέρας του Μεροβαίου) που μοιάζει με ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟ, δηλαδή τον ΔΡΑΚΟ..
(όπου εκεί αναπαύεται και ο ΒΙΣΝΟΥ που επίσης είναι διάσπαση του ΒΡΑΧΜΑΝ). 
 
Οπότε και τα 3 πρόσωπα της Τριμούρτι κάθονται πάνω στο θηρίο. Και ο Βράχμαν και ο 
Βισνού και ο Σίβα ως ΚΑΛΙ, η ΘΗΛΥΚΗ του όψη.. Οπότε όλοι αυτοί έχουν θεό την ΙΝΔΙΚΗ 
ΤΡΙΜΟΥΡΤΙ ΕΝΩΜΕΝΗ ως ΒΡΑΧΜΑΝ ή και ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΗ και φυσικά και το 
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΕΡΑΣ, που είναι το ΟΧΗΜΑ του ΘΕΟΥ τους, ο ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ δημιουργός 
του πλανητικού μας συστήματος μάλλον, ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΑΩΣ, ο ΣΑΤΑΝΑΣ..!!
 
ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ Ο ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, 
ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΘΕΟΙ, ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ 
ΥΠΕΡΤΑΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΒΡΑΧΜΑΝ..!! 
 
΄Οπως και κατά τους Γεζίντι με τις αρχαίες Περσικές καταβολές απο τον Ζωροαστρισμό – 
Μασδαϊσμό, οι οποίοι πιστεύουν ότι ο θεός, αρχικά λεγόταν ΑΝΓΚΑΡΑ – ΜΑΪΝΙΟΥ όταν 
ήταν ΕΝΩΜΕΝΟΣ πριν διαχωριστεί σε ΔΥΟ, σε ΚΥΡΙΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ (Άχουρα Μάζντα) 
και την Σκοτεινή Δύναμη, τον ΚΥΡΙΟ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ (Αχριμάν). Οπότε ο Θεός τους, 
ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΣ όπως στον ΙΝΔΟΥΪΣΜΟ…!! ΄Αρα το ίδιο 
συμβαίνει και στην ΠΕΡΣΙΚΗ ΘΡΗΚΕΙΑ..!! 
Στον Ινδουϊσμό υπάρχει η εορτή ΧΟΛΙ, όπου γιορτάζουν την ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ και είναι 
ο Ινδουϊστικός εορτασμός, για την άνοιξη και την καρποφορία της Γής.
 
Ενώ αργότερα συνδέθηκε με τον ΘΕΟ ΒΙΣΝΟΥ και τον 8ο ΑΒΑΤΑΡ του, τον ΚΡΙΣΝΑ.
 
Κατά την διάρκεια των εορτασμών, ανάβουν ΦΩΤΙΕΣ στην ύπαιθρο και οι γυναίκες παίρνουν 
τα μπαστούνια των ανδρών και τους χτυπούν περιπαιχτικά.
 
Συγχρόνως γίνεται ΡΑΝΤΙΣΜΑ των παρευρισκομένων, με ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΚΟΝΕΣ και 
ΝΕΡΑ. Σε αυτήν την γιορτή γιορτάζουν όλοι ξέφρενα, χωρίς διακρίσεις και γίνονται ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ, 
έστω ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ και διασκεδάζουν κυνηγώντας ο ένας τον άλλο, σε ένα ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ 
σκηνικό χρωμάτων, όπου συμβολίζουν έτσι τον ερχομό και την πολυχρωμία της άνοιξης. 
 
Τελευταία γιορτάζεται και στην ΑΜΕΡΙΚΗ..!!
 
Την τιμητική της όμως η γιορτή Χόλι, είχε στους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ του ΛΟΝΔΙΝΟΥ το 2012, 
όπου στην τελετή ΛΗΞΗΣ, εμφανίζονται ΙΝΔΟΙ χορευτές που χορεύουν και ένας από τους Μόντι 
Πάιθονς (αυτοί με το “Υπουργείο Γελοίων Βηματισμών”), προσπαθεί να χορέψει μαζί τους, αλλά δεν 
τα καταφέρνει καλά να μιμηθεί τις χορευτικές κινήσεις των Ινδών χορευτών, οπότε κάνει κάποια 
ανάμειξη των ινδικών χορευτικών με ΡΟΜΠΟΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ..!! (τυχαίο??) και στο τέλος οι Ινδοί 
αρχίζουν να πετούν ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΣΚΟΝΕΣ, όπου όλοι καταλήγουν τελικά χρωματισμένοι 
με ποικίλα χρώματα.  
Στο τέλος κατεβαίνοντας από την σκηνή ο ηθοποιός, βρίσκεται να συνοδεύει, να σμίγει με μια 
ΞΑΝΘΙΑ γυναίκα ντυμένη στα ΛΕΥΚΑ (σαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, την ΘΕΑ της ΛΟΓΙΚΗΣ της 
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ), που κρατάει μια ΤΡΙΑΙΝΑ.
  
Ενώ η εμφάνιση του ηθοποιού στην σκηνή, είχε ξεκινήσει με έναν χορό, με τον ΣΤΡΑΤΟ της ΡΩΜΑΙΚΗΣ 
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ (!!) ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ με ΜΑΥΡΑ ΡΟΥΧΑ και ΛΕΥΚΑ ΚΑΠΕΛΑ και ΑΓΓΕΛΟΥΣ με 
ΛΕΥΚΑ ΦΤΕΡΑ..!! 
 
Άσπρο – Μαύρο και το Ανδρόγυνο επί σκηνής, ο συμβολισμός του ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ των ΜΑΣΟΝΩΝ, 
που διοργάνωσαν και την Γαλλική Επανάσταση όπως έχουμε πεί. Και η ΘΕΑ με την ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ 
ΤΡΙΑΙΝΑ (ίδια με του ΘΕΟΥ ΣΙΒΑ του ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ ΣΙΒΑ – ΚΑΛΙ.!) ΤΥΧΑΙΟ??
 
Η Μεγάλη ΜΑΥΡΗ (Μαντόνα) θεά Κάλι, η θηλυκή πλευρά του Σίβα, ο οποίος έχει ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ 
είπαμε ή απαλό γαλάζιο… 
 
΄Οπως αναφέρεται στην απόκρυφη μυστική οργάνωση των ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, το ανώτατο στάδιο του 
<<ΦΩΤΙΣΜΟΥ>> επιτυγχάνεται μέσω της εσωτερίκευσης, της δυαδικότητας και της ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ, 
μεταξύ των ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, το ΚΑΛΟ και το ΚΑΚΟ, ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ και ΠΑΘΗΤΙΚΟ, 
ΑΡΣΕΝΙΚΟ και ΘΗΛΥΚΟ. 
 
Αυτή η έννοια αναπαρίσταται συμβολικά απ’ τον ΚΕΡΑΤΟΕΙΔΗ, ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΘΕΟ, τον γνωστό 
ΜΠΑΦΟΜΕΤ. Στην Αλχημεία προβάλλεται με τον αλχημικό συμβολισμό, την ΑΛΧΗΜΙΚΗ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ. 
 
Έτσι σύμφωνα  με τα πιστεύω τους ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, είναι ένα ΑΤΟΜΟ ΜΕΙΚΤΟΥ ΦΥΛΟΥ 
και ένα από τα σχέδιά τους, είναι στο ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ 
ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ στην <<ΝΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ>>…!!!
Και είχαμε πεί πως ο <<ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ ΟΦΙΣ>> το σύμβολο των ΜΑΣΟΝΩΝ, προέρχεται απ’ τον 
ΔΡΑΚΟΝΤΑ της ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ο οποίος είναι το σύμβολο της ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ, όπου υποδηλώνει το 
ΕΝΙΑΙΟ της ΥΛΗΣ, την “Απόλυτη Ενότητα” την έννοια της “Ψυχής του Κόσμου”.
 
Ο <<Δράκος ως Φτερωτός ΄Οφις>> είχαμε πεί, συνδυάζει τα γήινα με τα ουράνια, την ύλη με 
την ψυχή, τα κατώτερα με τα ανώτερα, τα έσω με τα έξω, όπως επίσης είχαμε πεί ότι είναι 
ο συμβολισμός του ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ, του ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ που συμβολίζει την ισορροπία 
την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ πλευρά της ΦΥΣΗΣ, το ΓΙΝ και το ΓΙΑΝΓΚ και γι 
αυτό πολλές φορές ο ουροβόρος, απεικονίζεται ο μισός ΛΕΥΚΟΣ και ο μισός ΜΑΥΡΟΣ, 
όπως επίσης είχαμε πεί, πως είναι η ΕΙΣΠΝΟΗ και η ΕΚΠΝΟΗ του ΘΕΟΥ ΒΡΑΧΜΑ, για 
τους ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ και ότι συμβολίζει τον ΑΕΝΑΟ ΚΥΚΛΟ του ΘΑΝΑΤΟΥ και της 
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ, της καταστροφής και της δημιουργίας (ο κύκλος του χορευτή ΣΙΒΑ). 
 
Είχαμε πεί επίσης πως στην ΑΝΑΤΟΛΗ λένε πως είναι <<παιδιά των ΔΡΑΚΩΝ>> και επίσης 
είχαμε πεί, πως οι ΔΡΑΚΟΙ ήταν σύμβολο των ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ  και της ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Και των 
ΠΡΙΓΚΙΠΩΝ από το ΡΑΤΖΑΣΤΑΝ και όλων των Αλανιών φαντάζομαι, γιατί όπως και αν 
λέγονταν παλαιότερα, Βουδίνοι ή Μελάγχλαινοι ή Σάλιοι (που τους κατέκτησαν όλους οι 
Αλανοί), Κιμμέριοι ή Κίμβροι, Φράγκοι ή Σάξονες, Γερμανοί, όλοι είχαν την ίδια καταγωγή και 
συγχωνεύονταν, αφομοιώνονταν μεταξύ τους, γιατί είχαν τις ίδιες πεποιθήσεις και ΘΡΗΣΚΕΙΑ 
(γι αυτό και μπορούσαν να συγχωνευτούν).
 
΄Οπως επίσης είπαμε, πως για τους Ανατολίτες (του ΙΡΑΝ, της ΚΙΝΑΣ και της ΙΝΔΙΑΣ, άρα), ο 
ΥΔΡΟΧΟΟΣ (που τμήμα του είναι ο ΝΟΤΙΟΣ ΙΧΘΥΣ), μαζί με τον ΑΙΓΟΚΕΡΩ, τους ΙΧΘΥΕΣ 
και ένα μέρος του ΤΟΞΟΤΗ, σχημάτιζε αρχικά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΠΕΤΟ  ή ΦΙΔΙ στον ΟΥΡΑΝΟ 
και όλα αυτά τα ζώδια τα έλεγαν μαζί με μια ονομασία <<Νερά>>.
Και επίσης είχαμε πει πως οι αρχαιολόγοι δεν συμφωνούν μεταξύ τους για το κατά πόσο ο ΔΡΑΚΟΣ 
ως σύμβολο προέρχεται απ’ το ΨΑΡΙ, τον ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟ ή το ΦΙΔΙ..!! (μάλλον όλα αυτά μαζί είναι 
το ίδιο το ΜΑΚΑΡΑ του ΒΑΡΟΥΝΑ.. ή μάλλον σωστότερα του ΒΡΑΧΜΑΝ ο οποίος είναι το όλον, γιατί 
ο Βαρούνα είναι διάσπαση). 
 
Έχει κανείς αμφιβολία για το αν είναι ο ΙΝΔΟΥΪΣΜΟΣ η ΑΡΧΑΙΑ τους ΘΡΗΣΚΕΙΑ, η οποία στην αρχή 
του χρόνου ήταν ο ΣΑΜΑΝΙΣΜΟΣ, που εξελίχθηκε σε ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ και άρα σε ΒΟΥΔΙΣΜΟ και σε 
ΖΩΡΟΑΣΤΡΙΣΜΟ??  
 
Έχει κανείς αμφιβολία ότι δεν είναι η ίδια <<θρησκεία, φιλοσοφία>> με αυτή των ΤΑΓΜΑΤΩΝ?? Αυτή 
που προσπαθούσαν πάντα να επιβάλλουν είτε πλαγίως, είτε ευθέως και που προσπαθούσαν πάντα 
να εφαρμόσουν τα δόγματα και τις ιδέες τους, διαστρεβλώνοντας και εισχωρώντας μέσα στις κοινωνίες 
και τις θρησκείες των άλλων?? 
 
Πού αλλού συναντάμε ΔΡΑΚΟΥΣ??
Αυτό το σύμβολο της ΔΥΝΑΜΗΣ και του ΦΟΒΟΥ?? 
ΛΕΒΙΑΘΑΝ 
 
Η λέξη ΛΕΒΙΑΘΑΝ είναι Εβραϊκή, είναι σύνθετη και προέρχεται απ’ τις λέξεις Λεβιάθ και Θαννέμ που 
σημαίνει <<ΣΥΝΟΛΟ ΔΡΑΚΟΝΤΩΝ>>, το <<ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΕΡΑΣ>> (αυτός είναι ο ΠΑΤΕΡΑΣ του 
ΜΕΡΟΒΑΙΟΥ, ο ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ, ο ΘΕΟΣ των ΤΑΓΜΑΤΩΝ και ο ΥΙΟΣ του, ο <<Χριστός>> τους…!!).  
 
Αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη, στον Ψαλμό 104:26 όπου περιγράφεται ως το ΘΑΛΑΣΣΙΟ 
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ του ΘΕΟΥ, που πλάστηκε, για να παίζει μέσα στην θάλασσα.  
 
Αναφέρεται επίσης και στον ΙΩΒ, όπου ο ΛΕΒΙΑΘΑΝ παρουσιάζεται, μεταφράζεται ως ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ, 
όπως επίσης αναφέρεται και στον ΗΣΑΪΑ και στον ΑΜΩΣ, όπου εκεί αναφέρεται ως ΟΦΙΣ και 
<<ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ>>,  ο <<ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ>>.
 
Ο ΛΕΒΙΑΘΑΝ είναι ένα από τα ΠΝΕΥΜΑΤΑ των ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ του ΟΡΙΖΟΝΤΑ (το ίδιο είπαμε 
λένε και οι ΚΙΝΕΖΟΙ για τον ΔΡΑΚΟ) και ΚΥΒΕΡΝΑ την ΘΑΛΑΣΣΑ (τα νερά, τον Ωκεανό), στο κράτος 
του ΒΕΕΛΖΕΒΟΥΛ (Ψαλμός 74:14). 
 
Πιο συγκεκριμένα, την ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΡΑ της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ο Θεός δημιούργησε και έδωσε ΠΝΟΗ στα 
ΠΛΑΣΜΑΤΑ της ΘΑΛΑΣΣΑΣ, έτσι έπλασε το ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ (ο ΑΝΙΚΗΤΟΣ, ΑΚΑΤΑΒΛΗΤΟΣ ΗΛΙΟΣ??) 
και επιβλητικό ΕΡΠΕΤΟ, ΔΡΑΚΟ, τον ΛΕΒΙΑΘΑΝ, για να τον υπηρετεί ως ΑΡΧΟΝΤΑΣ του ΑΧΑΝΟΥΣ 
ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (εκεί στην Κύπρο έχει και ένα οικόπεδο με κοιτάσματα που λέγεται Λεβιάθαν).
 
Όταν το έριξε στην Θάλασσα το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΟΛΙΔΩΤΟ ΣΩΜΑ του, δημιούργησε τεράστια ΠΑΛΙΡΡΟΪΚΑ 
ΚΥΜΑΤΑ, που σκέπασαν τις παραλίες (σαν τον ΣΕΘ τον κροκόδειλο των ΥΞΩΣ που προκαλούσε 
ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ). Τα ΜΑΤΙΑ του που ήταν πάνω από 300 (είχε πολλά σαν το ΠΑΓΩΝΙ στα φτερά του), 
που έφεγγαν μέσα στα νερά της θάλασσας και αντανακλούσαν μέχρι τον ουρανό.
Το ΝΕΡΟ ΕΒΡΑΖΕ στο πέρασμά του και ΕΞΑΤΜΙΖΟΤΑΝ (σαν τον ΣΕΘ που προκαλούσε 
ΞΗΡΑΣΙΕΣ), όταν άνοιγε τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΑΓΟΝΙΑ του, καθώς ΓΛΩΣΣΕΣ ΦΩΤΙΑΣ ξεπήδαγαν απ’ το 
στόμα του. Κανένα όπλο θνητού δεν μπορούσε να διαπεράσει την ΠΑΝΟΠΛΙΑ (και ο ΒΑΡΟΥΝΑ 
ΦΟΡΟΥΣΕ την ΧΡΥΣΗ του ΠΑΝΟΠΛΙΑ είπαμε) από ΛΕΠΙΑ, που κάλυπταν το σώμα του Λεβιάθαν, 
(βλέπουμε εδώ ότι ο Βαρούνα και ο Λεβιάθαν ταυτίζονται, όπως και πρίν ο Βισνού και ο Φίδι, και 
ο Βισνού με τον Βράχμαν), ούτε κάποιο από τα πλάσματα του κόσμου, μπορούσε να συγκριθεί μαζί 
του σε ΔΥΝΑΜΗ και τίποτα δεν μπορούσε να προκαλέσει, ούτε μια σπίθα τρόμου στην άφθαρτη 
καρδιά του.
 
Δράκους χιλιάδες μεγάλους τους καταβρόχθιζε σαν ποντίκια, ποταμοί άδειαζαν όταν δίψαγε, η λάμψη 
που άφηνε στο πέρασμά του, γυάλιζε περισσότερο και από τα πιο λαμπερά κοσμήματα και όλος ο 
κόσμος παραμιλούσε για το ΘΑΥΜΑ ΛΕΒΙΑΘΑΝ.
 
Ποιανού Θεού είναι δημιούργημα αυτό το ΤΕΡΑΣ, που το λένε και <<ΘΑΥΜΑ>>?? 
Αυτό το ΤΕΡΑΣ της ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ??   
 
Γιατί και ο ΙΕΖΕΚΙΗΛ μας ενημερώνει, κατά όπως του το αποκάλυψε ο Θεός, πως κάποια στιγμή ο λαός 
του λάτρευε, ΥΠΟΓΕΙΩΣ, κάτω από τον ναό του θεού, σε μυστικά και ΣΚΟΤΕΙΝΑ δωμάτια ΟΛΑ ΤΑ 
ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΩΝ και των ΣΙΧΑΜΕΡΩΝ ΖΩΩΝ όπως λέει, τα οποία ΕΡΠΕΤΑ τα είχαν 
ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ γύρω γύρω στους τοίχους και επίσης λέει είχαν φτιάξει και ΕΙΔΩΛΑ και τους 
έκαναν ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ με θυμιάματα…!!!
 
Είχαμε πεί πως ο ΔΡΑΚΟΣ είναι το ΑΡΣΕΝΙΚΟ – ΓΙΑΝΓΚ και έχει και το ΘΗΛΥΚΟ του ταίρι το 
ΓΙΝ που συμβολίζεται με τον ΦΟΙΝΙΚΑ και μαζί αντιπροσωπεύουν το ΤΕΛΕΙΟ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ..!! 
 
Ένας συμβολισμός που αργότερα αντικαταστάθηκε απ’ το ΑΡΣΕΝΙΚΟ – ΛΙΟΝΤΑΡΙ και το ΘΗΛΥΚΟ – 
ΜΟΝΟΚΕΡΩ. ΄Οπου αντίστοιχα είναι ο ΗΛΙΟΣ και Η ΣΕΛΗΝΗ..!! (και που μάλλον είναι ο Βαρούνα και 
ο Μίτρα ή ο Αχριμάν και ο Ωρομάσδης, οι διασπάσεις του αρχικού ΕΝΩΜΕΝΟΥ θεού). 
Οπου είχαμε πεί πως ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ και ο ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ ήταν το σύμβολο των ΑΛΧΗΜΙΣΤΩΝ για 
τον ΑΜΦΙΦΥΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, το σύμβολο του ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ, εφόσον επικρατεί η θηλυκή του 
πλευρά και γίνεται έτσι το αρσενικό, ήπιο, φιλειρηνικό και θηλυπρεπές. Καί είδαμε πως είναι 
όλα αυτά πεποιθήσεις αρχαίων θρησκειών, που αντιπροσώπευαν οι αρχαίοι θεοί, στην ΒΑΒΥΛΩΝΑ 
ο ΒΑΑΛ και η ΙΣΤΑΡ, όπως και στον ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ της ΑΝΑΤΟΛΗΣ (συμπεριλαμβανομένου και 
του ΒΟΥΔΙΣΜΟΥ) ο ΣΙΒΑ και η ΚΑΛΙ ή ο ΒΑΡΟΥΝΑ και ο ΜΙΤΡΑ, όπου όλοι όμως είναι μορφές 
και ιδιότητες του ΒΡΑΧΜΑΝ, στην αρχική του κατάσταση πριν διαχωριστεί και διασπαστεί. 
 
Επίσης έχουμε πεί πως αυτοί των ταγμάτων, με την πόρνη της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ, την θεά τους και 
την πρόσφατη καταγωγή από τον ΚΑΥΚΑΣΟ και τις ΚΑΥΚΑΣΙΕΣ – ΣΑΡΜΑΤΙΚΕΣ ΠΥΛΕΣ, 
ονειρεύονται την ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και την επιστροφή εκεί στην ΑΡΧΗ, δηλαδή στο ΧΑΟΣ, 
στην επιστροφή πρίν την δημιουργία, ή μάλλον και την εποχή πρίν την ΕΛΕΥΣΗ του <<ΓΕΝΟΥΣ των 
ΗΡΩΩΝ>>..δηλαδή τον <<ΕΠΙΓΕΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ>> τους. 
 
Αλλά ακόμη και στην Παλαιά Διαθήκη, προφητεύεται η πτώση της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ η οποία με τις 
ΜΑΓΕΙΕΣ, τις ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ και τον ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟ της θα συντριβεί και επίσης μας λέει, ότι 
οι ΜΑΓΟΙ της θα περιπλανώνται μετά την καταστροφή της, όπως επίσης μας ενημερώνει και για το 
τέλος των εποχών, όπου ένας ΛΑΟΣ του ΓΩΓ στον ΜΑΓΩΓ στον ΚΑΥΚΑΣΟ δηλαδή, γιατί 
αναφέρονται οι ΓΟΜΕΡ (όπως τους έλεγαν είπαμε στην ΑΡΜΕΝΙΑ), δηλαδή οι ΚΙΜΜΕΡΙΟΙ (ΚΙΜΒΡΟΙ 
– ΣΑΞΟΝΕΣ – ΑΛΑΝΟΙ – ΒΟΥΔΙΝΟΙ), οι οποίοι προέρχονται από τις ΕΣΧΑΤΙΕΣ του ΒΟΡΡΑ λέει και 
φέρουν ΘΥΡΕΟΥΣ και ΑΣΠΙΔΕΣ, σαν τους ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ – ΙΠΠΟΤΕΣ – ΜΑΣΟΝΟΥΣ, οπότε τότε θα 
συμβουν τα τελευταία ΚΟΣΜΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, όπου και θα τους εξοντώσει τελικά.
 
Έτσι λοιπόν με αυτόν τον συμβολισμό και την εικόνα του ΦΟΙΝΙΚΑ, να προϊσταται και να ίπταται, έκλεισαν 
και οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ των ΕΓΓΛΕΖΩΝ του ΛΟΝΔΙΝΟΥ, ενώ είχαν ξεκινήσει όλως τυχαίως, με την 
εικόνα του σταδίου που το διέσχιζε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΠΕΤΟ – ΟΦΙΣ – ΔΡΑΚΟΣ, που προφανώς 
ΜΕΤΟΥΣΙΩΘΗΚΕ σε ΦΟΙΝΙΚΑ στην λήξη, όπου οι Μασόνοι – ΑΤΛΑΝΤΕΣ – ΑΡΙΟΙ, ελπίζουν ότι οι 
ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΜΕΝΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ (που τους κατακεραύνωσε ο Δίας για να τους τιμωρήσει), θα 
ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ, σαν τον ΦΟΙΝΙΚΑ και ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ 
ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (όπως παλιά με τον ΚΡΟΝΟ), σε μια <<ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ>> την επερχόμενη 
<<ΕΠΟΧΗ του ΥΔΡΟΧΟΟΥ>>..!!

 ΙΩ

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…