Στο τέλος κατεβαίνοντας από την σκηνή ο ηθοποιός, βρίσκεται να συνοδεύει, να σμίγει με μια
ΞΑΝΘΙΑ γυναίκα ντυμένη στα ΛΕΥΚΑ (σαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, την ΘΕΑ της ΛΟΓΙΚΗΣ της
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ), που κρατάει μια ΤΡΙΑΙΝΑ.
Ενώ η εμφάνιση του ηθοποιού στην σκηνή, είχε ξεκινήσει με έναν χορό, με τον ΣΤΡΑΤΟ της ΡΩΜΑΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ (!!) ΚΑΛΟΓΡΙΕΣ με ΜΑΥΡΑ ΡΟΥΧΑ και ΛΕΥΚΑ ΚΑΠΕΛΑ και ΑΓΓΕΛΟΥΣ με
ΛΕΥΚΑ ΦΤΕΡΑ..!!
Άσπρο – Μαύρο και το Ανδρόγυνο επί σκηνής, ο συμβολισμός του ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ των ΜΑΣΟΝΩΝ,
που διοργάνωσαν και την Γαλλική Επανάσταση όπως έχουμε πεί. Και η ΘΕΑ με την ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ
ΤΡΙΑΙΝΑ (ίδια με του ΘΕΟΥ ΣΙΒΑ του ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ ΣΙΒΑ – ΚΑΛΙ.!) ΤΥΧΑΙΟ??
Η Μεγάλη ΜΑΥΡΗ (Μαντόνα) θεά Κάλι, η θηλυκή πλευρά του Σίβα, ο οποίος έχει ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ
είπαμε ή απαλό γαλάζιο…
΄Οπως αναφέρεται στην απόκρυφη μυστική οργάνωση των ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, το ανώτατο στάδιο του
<<ΦΩΤΙΣΜΟΥ>> επιτυγχάνεται μέσω της εσωτερίκευσης, της δυαδικότητας και της ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ,
μεταξύ των ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, το ΚΑΛΟ και το ΚΑΚΟ, ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ και ΠΑΘΗΤΙΚΟ,
ΑΡΣΕΝΙΚΟ και ΘΗΛΥΚΟ.
Αυτή η έννοια αναπαρίσταται συμβολικά απ’ τον ΚΕΡΑΤΟΕΙΔΗ, ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΘΕΟ, τον γνωστό
ΜΠΑΦΟΜΕΤ. Στην Αλχημεία προβάλλεται με τον αλχημικό συμβολισμό, την ΑΛΧΗΜΙΚΗ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ.
Έτσι σύμφωνα με τα πιστεύω τους ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, είναι ένα ΑΤΟΜΟ ΜΕΙΚΤΟΥ ΦΥΛΟΥ
και ένα από τα σχέδιά τους, είναι στο ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ
ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ στην <<ΝΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ>>…!!!

Και είχαμε πεί πως ο <<ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ ΟΦΙΣ>> το σύμβολο των ΜΑΣΟΝΩΝ, προέρχεται απ’ τον
ΔΡΑΚΟΝΤΑ της ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ο οποίος είναι το σύμβολο της ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ, όπου υποδηλώνει το
ΕΝΙΑΙΟ της ΥΛΗΣ, την “Απόλυτη Ενότητα” την έννοια της “Ψυχής του Κόσμου”.
Ο <<Δράκος ως Φτερωτός ΄Οφις>> είχαμε πεί, συνδυάζει τα γήινα με τα ουράνια, την ύλη με
την ψυχή, τα κατώτερα με τα ανώτερα, τα έσω με τα έξω, όπως επίσης είχαμε πεί ότι είναι
ο συμβολισμός του ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ, του ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ που συμβολίζει την ισορροπία
την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ και ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ πλευρά της ΦΥΣΗΣ, το ΓΙΝ και το ΓΙΑΝΓΚ και γι
αυτό πολλές φορές ο ουροβόρος, απεικονίζεται ο μισός ΛΕΥΚΟΣ και ο μισός ΜΑΥΡΟΣ,
όπως επίσης είχαμε πεί, πως είναι η ΕΙΣΠΝΟΗ και η ΕΚΠΝΟΗ του ΘΕΟΥ ΒΡΑΧΜΑ, για
τους ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ και ότι συμβολίζει τον ΑΕΝΑΟ ΚΥΚΛΟ του ΘΑΝΑΤΟΥ και της
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ, της καταστροφής και της δημιουργίας (ο κύκλος του χορευτή ΣΙΒΑ).
Είχαμε πεί επίσης πως στην ΑΝΑΤΟΛΗ λένε πως είναι <<παιδιά των ΔΡΑΚΩΝ>> και επίσης
είχαμε πεί, πως οι ΔΡΑΚΟΙ ήταν σύμβολο των ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ και της ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Και των
ΠΡΙΓΚΙΠΩΝ από το ΡΑΤΖΑΣΤΑΝ και όλων των Αλανιών φαντάζομαι, γιατί όπως και αν
λέγονταν παλαιότερα, Βουδίνοι ή Μελάγχλαινοι ή Σάλιοι (που τους κατέκτησαν όλους οι
Αλανοί), Κιμμέριοι ή Κίμβροι, Φράγκοι ή Σάξονες, Γερμανοί, όλοι είχαν την ίδια καταγωγή και
συγχωνεύονταν, αφομοιώνονταν μεταξύ τους, γιατί είχαν τις ίδιες πεποιθήσεις και ΘΡΗΣΚΕΙΑ
(γι αυτό και μπορούσαν να συγχωνευτούν).
΄Οπως επίσης είπαμε, πως για τους Ανατολίτες (του ΙΡΑΝ, της ΚΙΝΑΣ και της ΙΝΔΙΑΣ, άρα), ο
ΥΔΡΟΧΟΟΣ (που τμήμα του είναι ο ΝΟΤΙΟΣ ΙΧΘΥΣ), μαζί με τον ΑΙΓΟΚΕΡΩ, τους ΙΧΘΥΕΣ
και ένα μέρος του ΤΟΞΟΤΗ, σχημάτιζε αρχικά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΠΕΤΟ ή ΦΙΔΙ στον ΟΥΡΑΝΟ
και όλα αυτά τα ζώδια τα έλεγαν μαζί με μια ονομασία <<Νερά>>.

Και επίσης είχαμε πει πως οι αρχαιολόγοι δεν συμφωνούν μεταξύ τους για το κατά πόσο ο ΔΡΑΚΟΣ
ως σύμβολο προέρχεται απ’ το ΨΑΡΙ, τον ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟ ή το ΦΙΔΙ..!! (μάλλον όλα αυτά μαζί είναι
το ίδιο το ΜΑΚΑΡΑ του ΒΑΡΟΥΝΑ.. ή μάλλον σωστότερα του ΒΡΑΧΜΑΝ ο οποίος είναι το όλον, γιατί
ο Βαρούνα είναι διάσπαση).
Έχει κανείς αμφιβολία για το αν είναι ο ΙΝΔΟΥΪΣΜΟΣ η ΑΡΧΑΙΑ τους ΘΡΗΣΚΕΙΑ, η οποία στην αρχή
του χρόνου ήταν ο ΣΑΜΑΝΙΣΜΟΣ, που εξελίχθηκε σε ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ και άρα σε ΒΟΥΔΙΣΜΟ και σε
ΖΩΡΟΑΣΤΡΙΣΜΟ??
Έχει κανείς αμφιβολία ότι δεν είναι η ίδια <<θρησκεία, φιλοσοφία>> με αυτή των ΤΑΓΜΑΤΩΝ?? Αυτή
που προσπαθούσαν πάντα να επιβάλλουν είτε πλαγίως, είτε ευθέως και που προσπαθούσαν πάντα
να εφαρμόσουν τα δόγματα και τις ιδέες τους, διαστρεβλώνοντας και εισχωρώντας μέσα στις κοινωνίες
και τις θρησκείες των άλλων??
Πού αλλού συναντάμε ΔΡΑΚΟΥΣ??
Αυτό το σύμβολο της ΔΥΝΑΜΗΣ και του ΦΟΒΟΥ??

ΛΕΒΙΑΘΑΝ
Η λέξη ΛΕΒΙΑΘΑΝ είναι Εβραϊκή, είναι σύνθετη και προέρχεται απ’ τις λέξεις Λεβιάθ και Θαννέμ που
σημαίνει <<ΣΥΝΟΛΟ ΔΡΑΚΟΝΤΩΝ>>, το <<ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΕΡΑΣ>> (αυτός είναι ο ΠΑΤΕΡΑΣ του
ΜΕΡΟΒΑΙΟΥ, ο ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ, ο ΘΕΟΣ των ΤΑΓΜΑΤΩΝ και ο ΥΙΟΣ του, ο <<Χριστός>> τους…!!).
Αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη, στον Ψαλμό 104:26 όπου περιγράφεται ως το ΘΑΛΑΣΣΙΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ του ΘΕΟΥ, που πλάστηκε, για να παίζει μέσα στην θάλασσα.
Αναφέρεται επίσης και στον ΙΩΒ, όπου ο ΛΕΒΙΑΘΑΝ παρουσιάζεται, μεταφράζεται ως ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ,
όπως επίσης αναφέρεται και στον ΗΣΑΪΑ και στον ΑΜΩΣ, όπου εκεί αναφέρεται ως ΟΦΙΣ και
<<ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ>>, ο <<ΔΡΑΚΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ>>.
Ο ΛΕΒΙΑΘΑΝ είναι ένα από τα ΠΝΕΥΜΑΤΑ των ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ του ΟΡΙΖΟΝΤΑ (το ίδιο είπαμε
λένε και οι ΚΙΝΕΖΟΙ για τον ΔΡΑΚΟ) και ΚΥΒΕΡΝΑ την ΘΑΛΑΣΣΑ (τα νερά, τον Ωκεανό), στο κράτος
του ΒΕΕΛΖΕΒΟΥΛ (Ψαλμός 74:14).
Πιο συγκεκριμένα, την ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΡΑ της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ο Θεός δημιούργησε και έδωσε ΠΝΟΗ στα
ΠΛΑΣΜΑΤΑ της ΘΑΛΑΣΣΑΣ, έτσι έπλασε το ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ (ο ΑΝΙΚΗΤΟΣ, ΑΚΑΤΑΒΛΗΤΟΣ ΗΛΙΟΣ??)
και επιβλητικό ΕΡΠΕΤΟ, ΔΡΑΚΟ, τον ΛΕΒΙΑΘΑΝ, για να τον υπηρετεί ως ΑΡΧΟΝΤΑΣ του ΑΧΑΝΟΥΣ
ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (εκεί στην Κύπρο έχει και ένα οικόπεδο με κοιτάσματα που λέγεται Λεβιάθαν).
Όταν το έριξε στην Θάλασσα το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΟΛΙΔΩΤΟ ΣΩΜΑ του, δημιούργησε τεράστια ΠΑΛΙΡΡΟΪΚΑ
ΚΥΜΑΤΑ, που σκέπασαν τις παραλίες (σαν τον ΣΕΘ τον κροκόδειλο των ΥΞΩΣ που προκαλούσε
ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ). Τα ΜΑΤΙΑ του που ήταν πάνω από 300 (είχε πολλά σαν το ΠΑΓΩΝΙ στα φτερά του),
που έφεγγαν μέσα στα νερά της θάλασσας και αντανακλούσαν μέχρι τον ουρανό.

Το ΝΕΡΟ ΕΒΡΑΖΕ στο πέρασμά του και ΕΞΑΤΜΙΖΟΤΑΝ (σαν τον ΣΕΘ που προκαλούσε
ΞΗΡΑΣΙΕΣ), όταν άνοιγε τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΑΓΟΝΙΑ του, καθώς ΓΛΩΣΣΕΣ ΦΩΤΙΑΣ ξεπήδαγαν απ’ το
στόμα του. Κανένα όπλο θνητού δεν μπορούσε να διαπεράσει την ΠΑΝΟΠΛΙΑ (και ο ΒΑΡΟΥΝΑ
ΦΟΡΟΥΣΕ την ΧΡΥΣΗ του ΠΑΝΟΠΛΙΑ είπαμε) από ΛΕΠΙΑ, που κάλυπταν το σώμα του Λεβιάθαν,
(βλέπουμε εδώ ότι ο Βαρούνα και ο Λεβιάθαν ταυτίζονται, όπως και πρίν ο Βισνού και ο Φίδι, και
ο Βισνού με τον Βράχμαν), ούτε κάποιο από τα πλάσματα του κόσμου, μπορούσε να συγκριθεί μαζί
του σε ΔΥΝΑΜΗ και τίποτα δεν μπορούσε να προκαλέσει, ούτε μια σπίθα τρόμου στην άφθαρτη
καρδιά του.
Δράκους χιλιάδες μεγάλους τους καταβρόχθιζε σαν ποντίκια, ποταμοί άδειαζαν όταν δίψαγε, η λάμψη
που άφηνε στο πέρασμά του, γυάλιζε περισσότερο και από τα πιο λαμπερά κοσμήματα και όλος ο
κόσμος παραμιλούσε για το ΘΑΥΜΑ ΛΕΒΙΑΘΑΝ.
Ποιανού Θεού είναι δημιούργημα αυτό το ΤΕΡΑΣ, που το λένε και <<ΘΑΥΜΑ>>??
Αυτό το ΤΕΡΑΣ της ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ??
Γιατί και ο ΙΕΖΕΚΙΗΛ μας ενημερώνει, κατά όπως του το αποκάλυψε ο Θεός, πως κάποια στιγμή ο λαός
του λάτρευε, ΥΠΟΓΕΙΩΣ, κάτω από τον ναό του θεού, σε μυστικά και ΣΚΟΤΕΙΝΑ δωμάτια ΟΛΑ ΤΑ
ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΩΝ και των ΣΙΧΑΜΕΡΩΝ ΖΩΩΝ όπως λέει, τα οποία ΕΡΠΕΤΑ τα είχαν
ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ γύρω γύρω στους τοίχους και επίσης λέει είχαν φτιάξει και ΕΙΔΩΛΑ και τους
έκαναν ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ με θυμιάματα…!!!
Είχαμε πεί πως ο ΔΡΑΚΟΣ είναι το ΑΡΣΕΝΙΚΟ – ΓΙΑΝΓΚ και έχει και το ΘΗΛΥΚΟ του ταίρι το
ΓΙΝ που συμβολίζεται με τον ΦΟΙΝΙΚΑ και μαζί αντιπροσωπεύουν το ΤΕΛΕΙΟ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ..!!
Ένας συμβολισμός που αργότερα αντικαταστάθηκε απ’ το ΑΡΣΕΝΙΚΟ – ΛΙΟΝΤΑΡΙ και το ΘΗΛΥΚΟ –
ΜΟΝΟΚΕΡΩ. ΄Οπου αντίστοιχα είναι ο ΗΛΙΟΣ και Η ΣΕΛΗΝΗ..!! (και που μάλλον είναι ο Βαρούνα και
ο Μίτρα ή ο Αχριμάν και ο Ωρομάσδης, οι διασπάσεις του αρχικού ΕΝΩΜΕΝΟΥ θεού).

Οπου είχαμε πεί πως ο ΦΟΙΝΙΚΑΣ και ο ΜΟΝΟΚΕΡΩΣ ήταν το σύμβολο των ΑΛΧΗΜΙΣΤΩΝ για
τον ΑΜΦΙΦΥΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, το σύμβολο του ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ, εφόσον επικρατεί η θηλυκή του
πλευρά και γίνεται έτσι το αρσενικό, ήπιο, φιλειρηνικό και θηλυπρεπές. Καί είδαμε πως είναι
όλα αυτά πεποιθήσεις αρχαίων θρησκειών, που αντιπροσώπευαν οι αρχαίοι θεοί, στην ΒΑΒΥΛΩΝΑ
ο ΒΑΑΛ και η ΙΣΤΑΡ, όπως και στον ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ της ΑΝΑΤΟΛΗΣ (συμπεριλαμβανομένου και
του ΒΟΥΔΙΣΜΟΥ) ο ΣΙΒΑ και η ΚΑΛΙ ή ο ΒΑΡΟΥΝΑ και ο ΜΙΤΡΑ, όπου όλοι όμως είναι μορφές
και ιδιότητες του ΒΡΑΧΜΑΝ, στην αρχική του κατάσταση πριν διαχωριστεί και διασπαστεί.
Επίσης έχουμε πεί πως αυτοί των ταγμάτων, με την πόρνη της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ, την θεά τους και
την πρόσφατη καταγωγή από τον ΚΑΥΚΑΣΟ και τις ΚΑΥΚΑΣΙΕΣ – ΣΑΡΜΑΤΙΚΕΣ ΠΥΛΕΣ,
ονειρεύονται την ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και την επιστροφή εκεί στην ΑΡΧΗ, δηλαδή στο ΧΑΟΣ,
στην επιστροφή πρίν την δημιουργία, ή μάλλον και την εποχή πρίν την ΕΛΕΥΣΗ του <<ΓΕΝΟΥΣ των
ΗΡΩΩΝ>>..δηλαδή τον <<ΕΠΙΓΕΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ>> τους.
Αλλά ακόμη και στην Παλαιά Διαθήκη, προφητεύεται η πτώση της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ η οποία με τις
ΜΑΓΕΙΕΣ, τις ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ και τον ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟ της θα συντριβεί και επίσης μας λέει, ότι
οι ΜΑΓΟΙ της θα περιπλανώνται μετά την καταστροφή της, όπως επίσης μας ενημερώνει και για το
τέλος των εποχών, όπου ένας ΛΑΟΣ του ΓΩΓ στον ΜΑΓΩΓ στον ΚΑΥΚΑΣΟ δηλαδή, γιατί
αναφέρονται οι ΓΟΜΕΡ (όπως τους έλεγαν είπαμε στην ΑΡΜΕΝΙΑ), δηλαδή οι ΚΙΜΜΕΡΙΟΙ (ΚΙΜΒΡΟΙ
– ΣΑΞΟΝΕΣ – ΑΛΑΝΟΙ – ΒΟΥΔΙΝΟΙ), οι οποίοι προέρχονται από τις ΕΣΧΑΤΙΕΣ του ΒΟΡΡΑ λέει και
φέρουν ΘΥΡΕΟΥΣ και ΑΣΠΙΔΕΣ, σαν τους ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ – ΙΠΠΟΤΕΣ – ΜΑΣΟΝΟΥΣ, οπότε τότε θα
συμβουν τα τελευταία ΚΟΣΜΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, όπου και θα τους εξοντώσει τελικά.
Έτσι λοιπόν με αυτόν τον συμβολισμό και την εικόνα του ΦΟΙΝΙΚΑ, να προϊσταται και να ίπταται, έκλεισαν
και οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ των ΕΓΓΛΕΖΩΝ του ΛΟΝΔΙΝΟΥ, ενώ είχαν ξεκινήσει όλως τυχαίως, με την
εικόνα του σταδίου που το διέσχιζε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΠΕΤΟ – ΟΦΙΣ – ΔΡΑΚΟΣ, που προφανώς
ΜΕΤΟΥΣΙΩΘΗΚΕ σε ΦΟΙΝΙΚΑ στην λήξη, όπου οι Μασόνοι – ΑΤΛΑΝΤΕΣ – ΑΡΙΟΙ, ελπίζουν ότι οι
ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΜΕΝΟΙ ΤΙΤΑΝΕΣ (που τους κατακεραύνωσε ο Δίας για να τους τιμωρήσει), θα
ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ, σαν τον ΦΟΙΝΙΚΑ και ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΞΑΝΑ
ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (όπως παλιά με τον ΚΡΟΝΟ), σε μια <<ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ>> την επερχόμενη
<<ΕΠΟΧΗ του ΥΔΡΟΧΟΟΥ>>..!!