Ούτε μαθήτρια πρώτης γυμνασίου δεν θα διάβαζε έτσι.
Και όμως αυτή η κυρία είναι βουλευτίνα του ελληνικού κοινοβουλίου, (νάταν μόνο αυτό το…«μαργαριτάρι» εκεί μέσα).
Ας την καμαρώνουν όσοι τη εξέλεξαν και υστέρα να μην γκρινιάζουμε για την σημερινή κατάσταση της χώρας.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr




