Καταδρομική ενέργεια δεκάδων, Κούρδων που ζούν στην Αγγλία.Με αστραπιαία ενέργεια κατέλαβαν την έδρα του συντηρητικού κόμματος στο Λονδίνο [φώτο],ζητώντας απο την Αγγλική κυβέρνηση την παύση των στενών πολτικών σχέσεων που διατηρούν με την Τουρκία και την καταδίκη της,για την τρομοκρατία στα όρια της γενοκτονίας,που ασκεί στον Κουρδικό λαό!!!
Να πούμε στους φίλους αγωνιστές του Κουρδιστάν,πως σαν Έλληνες έχουμε νιώσει διαχρονικά στο πετσί μας,την Εγγλέζικη δολοπλοκία υπέρ των Τουρκικών συμφερόντων,η οποία μας φόρτωσε με διαχρονικές εθνικές καταστροφές.Είναι περισσότερο πιθανόν να αλλάξουν θέση οι Τούρκοι για το Κουρδιστάν,παρά οι φλεγματικοί Βρετανοί!!!!






