Δεν είναι η ώρα καταλογισμού ευθυνών και αποτίμησης,αλλά είναι ώρα ανάδειξης την κοινωνικής συν-ευθύνης….
Από την συμμόρφωση προς τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών,με ψυχραιμία αλλά και την συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας από όλους μας,μέχρι και να προτείνουμε πρακτικά και ρεαλιστικά,εφαρμόσιμα μέτρα για τον όσο το δυνατόν πιό “ανώδυνο” ξεπέρασμα της κρίσης και των παρενεργειών της…και να αντέξει ο κοινωνικός ιστός,η ενότητα…
Οι επιπτώσεις αυτές,που μπορεί να είναι έως και δραματικές να μή δημιουργούν την αίσθηση της ετεροβαρούς επιβάρυνσης,της αδικίας,του κοινωνικού αυτοματισμού…
Η συνέχεια στο https://k-magazino.blogspot.com/2020/03/blog-post_14.html




