Πολίτες από τη μία άκρη της Ελλάδας έως την άλλη, είπαν «ευχαριστώ» στο νοσηλευτικό προσωπικό, που δίνει τη μάχη για να σταθεί η κοινωνία μας όρθια, απέναντι στον αόρατο εχθρό, τον νέο κορωνοϊό
Η ανθρωπότητα δίνει έναν μεγάλο αγώνα να σταθεί όρθια απέναντι σε έναν ύπουλο, αόρατο και θανατηφόρο εχθρό. Ο νέος κορωνοϊός έχει εισβάλει σχεδόν σε κάθε γωνιά του πλανήτη, απειλώντας τις ζωές των ανθρώπων, ενώ ήδη έχει επιφέρει καίριο πλήγμα στην καθημερινότητα δισεκατομμυρίων ανθρώπων, με κίνδυνο ακόμη και κατάρρευσης της παγκόσμιας οικονομίας και τις πολλαπλές συνέπειες που θα προκληθούν από την ανεξέλεγκη κατάσταση που διαμορφώνεται. Μοναδική ασπίδα και σύμμαχος του ανθρωπότητας, είναι το νοσηλευτικό προσωπικό. Όπως σε όλον τον κόσμο, έτσι και στην Ελλάδα, οι γιατροί και οι νοσηλευτές δίνουν έναν τιτάνιο, εξαντλητικό αγώνα κόντρα στο πρωτοφανές -για τον σύγχρονο κόσμο- γεγονός.
Με κίνδυνο της υγείας τους και σε συνθήκες απόλυτης εξάντλησης, προσπαθούν να σώσουν ζωές και να μειώσουν την εξάπλωση της επιδημίας. Ένα ελάχιστο «ευχαριστώ», μία ηθική ικανοποίηση, έλαβαν την Κυριακή στις 9 το βράδυ, όταν χιλιάδες πολίτες στην Ελλάδα, ακολουθόντας το παράδειγμα των Ιταλών, των Ισπανών και των Πορτογάλων, βγήκαν στα μπαλκόνια τους, άναψαν τα φώτα και χειροκρότησαν με όλη τους τη δύναμη, προκειμένου να δώσουν δύναμη και κουράγιο στους ανθρώπους που δίνουν όλο το τους το είναι, τους γιατρούς και τους νοσηλευτές, ώστε αύριο, ει δυνατόν, να είμαστε όλοι εδώ.
Ο ελληνικός λαός, η πλειοψηφία του τουλάχιστον, κόντρα στην ανευθυνότητα εκείνων των ολίγων που αντιμετωπίζουν αυτήν την παγκόσμια κρίση ως μία ευκαιρία για εκδρομή και διακοπές, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα και έδειξε, με το χειροκρότημά του, την ευγνομωσύνη του σε εκείνους που θυσιάζονται και δίνουν τον αγώνα για την υγεία μας.
Άλλοι με κραυγές, άλλοι με σειρήνες, πολλοί με δάκρυα στα μάτια, όλοι με το δυνατό τους χειροκρότημα, έδειξαν ότι το «μένουμε σπίτι», η ελάχιστη αυτή θυσία που καλούμαστε να κάνουμε και που οι ίδιοι οι γιατροί και οι νοσηλευτές μας καλούν να εφαρμόσουμε, έχει ένα νόημα και βρίσκει ουσία στο αποτέλεσμα της αυτοθυσίας και της ανθρωπιάς που επιδεικνύει το νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας.
Δείτε βίντεο από το Μαρούσι:
https://youtu.be/k80_54Lcgio
Χολαργός
https://youtu.be/R681IO_egtU
Παγκράτι
https://youtu.be/nKhphYT3oOM
Περιστέρι
https://youtu.be/CPoOgVQfKTY
Ηλιούπολη
Πετρούπολη
https://youtu.be/EwtgA3-mmGI
Γιαννιτσά
Ηλεία
Αθήνα
Πειραιάς
Πόσα χειροκροτηματα εδώ στο Παλαιό Φάληρο…
Για τους ήρωες γιατρούς και νοσηλευτές..#COVIDー19
🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷 pic.twitter.com/1eCkmSQX1O— Sotiris Xenakis (@XenakisSotiris) March 15, 2020
Χειροκρότημα για τους γιατρούς και τους νοσηλευτές #κορωνοιος #ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ #χειροκροτημα #καραντινα pic.twitter.com/ztwUeRKKft
— PANATHINAIKOS24 (@P24GR) March 15, 2020
Το διαδικτυακό κάλεσμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακολούθησε το παράδειγμα της Ισπανίας, όταν το Σάββατο κάτοικοι βγήκαν στα μπαλκόνια τους και χειροκρότησαν το ιατρικό προσωπικό.
Χειροκροταμε για τους Γιατρούς μας.
Καλή Δύναμη και ο Θεός μαζί σας.#καραντινα #COVIDー19 #ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ pic.twitter.com/RQig5Qot6e— Γιώργος (@g_tzakis) March 15, 2020
#καραντινα #ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ τα ίδια και στο Γαλάτσι pic.twitter.com/ZpN7cvbOZ3
— Kourtakos (@KourtakosO) March 15, 2020
Βύρωνας τωρα. Τρομερό!!! @skaigr
Όλοι έξω και χειροκροτούν. !! #καραντινα #μενουμε_σπιτι #μενουμεστοσπιτι #COVIDー19 pic.twitter.com/IdqaZ2pudZ— Mockingbird 🇬🇷 🕊️ (@tokapsero) March 15, 2020
Γιατροι, νοσηλευτες, στρατιωτικοι, αστυνομικοι και οσοι ειναι στην 1η γραμμη αυτο ειναι το λιγοτερο που μπορουμε να κανουμε για εσας, το περισσοτερο ειναι να #ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ σε #καραντινα #κορονοιος https://t.co/1yVpSB6a0H
— ΕΥΑ (@evagelia_t) March 15, 2020
Στις 21:00 σήμερα το βράδυ όλοι στο μπαλκόνι μας!! pic.twitter.com/UYglH8KoV9
— Mareva Grabowski-Mitsotaki (@MarevaGrabowski) March 15, 2020
protothema.gr





