Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά
Εκδιώχθηκα βίαια υπηρεσιακά,μετά από σκευωρία εις βάρος μου, από τους πρώην Υπουργούς Γιάννη Ιωαννίδη και Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, μόλις επέστρεψα από την απόσπασή μου στην Θεσσαλονίκη….Την ΑΔΙΚΙΑ συνέχισαν οι πρώην Υπουργοί,Γιάννης Ανδριανός,Πάνος Παναγιωτόπουλος….
Απειλήθηκα αισχρά από υπαλλήλους “Ταλιμπάν” της Γ.Γ.Αθλητισμού και προστατεύομαι από την ασφάλεια….
Μου επιτέθηκαν βίαια εντός της Γ.Γ.Αθλητισμού με στόχο την τρομοκράτησή μου και την σωματική μου βλάβη και ….






