Από τη Lisa Haven
Δεν είναι περίεργο ότι υπό το φως των όσων συμβαίνουν με το Αφγανιστάν και τις αυξημένες επιθέσεις κατά των συντηρητικών.
Ότι τώρα ξαφνικά η κυβέρνηση των ΗΠΑ προετοιμάζεται για κάποιου είδους “εισβολή των φυγάδων”. Σε ένα νέο νομοσχέδιο, οι Ρεπουμπλικάνοι αισθάνονται την πίεση να προστατεύσουν τους Αμερικανούς σε περίπτωση κάποιου είδους κατάληψης του διαδικτύου. Ο μόνος λόγος για μια τέτοια νομοθεσία, ήταν αν φοβόντουσαν ότι αυτό μπορεί να συμβεί στο μέλλον μας. Όλα αυτά και πολλά άλλα σε αυτό το ρεπορτάζ…




