Επέστρεψα στην Ορθοδοξία ,με την βοήθεια του ΘΕΟΥ ,από την πλάνη της ΘΕΟΣΟΦΙΑΣ (οικουμενισμού ) και επιτρέψτε μου να σας πώ, πως κατά παραχώρηση ΘΕΟΥ , νομίζω ότι μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει να “γεμίζεις ” το κενό με πλάνη , σκοτάδι δηλαδή με άφατο πόνο ,με ΕΓΩ και να το μοιραστώ μαζί σας .
“Δαιμόνια” που δεν φεύγουν ,μαζεύονται ,κρύβονται ,σε ξεγελούν ότι δεν υπάρχουν και βγαίνουν δυνατότερα ,να σε παρασύρουν στο σκοτάδι ,να σε σκοτώ-σουν .
Παραχωρεί ο ΘΕΟΣ να έρθουν και άνθρωποι δίπλα σου ,που θα σου προκαλέσουν ,θα υποκινήσουν την οδυνηρή διαδικασία της κάθαρσης,για το καλό σου και στο τέλος θα δεις ότι τους αγαπάς πραγματικά ,γιατί δεν ήξεραν τι έκαναν .
Τους μεταμόρφωσε ο ΘΕΟΣ σε δαίμονες ,για την σωτηρία σου,δεν έφταιγαν αυτοί άλλα το ΕΓΩ σου .Σου μίλαγε ο ΘΕΟΣ μέσα από αυτούς όπως κάνει πάντα ,αλλά δεν το καταλάβαινες..
Η έλλειψη ταπεινοφροσύνης σου ,που ο Θεός θα σε βοηθήσει να την κάνεις λυτρωτική ταπείνωση ,γιατί αυτός μόνο δίνει το δώρο ,την αρετή της ταπεινότητας .
Απουσιάζει ο ΘΕΟΣ η “αλήθεια “δηλαδή το φως ,επί της ουσίας εμείς κρυβόμαστε από αυτόν και αυτός υποκρίνεται από την ΑΓΑΠΗ του για εμάς , ότι μας αναζητά ,ενώ γνωρίζει τα πάντα για εμάς .
Σαν τους πρωτόπλαστους στον παράδεισο μετά την προπατορική αμαρτία ,που ήταν κρυμμένοι ,φοβισμένοι και ντροπιασμένοι για την “γύμνια ” τους .
Ο ΘΕΟΣ τους έδωσε χρόνο να μετανοήσουν ,τους ρώτησε “που είσαι “Αδάμ” ,δεν τους “έδιωξε ” αμέσως ,αλλά ο Αδάμ έσπευσε να κατηγορήσει “αυτήν ” και η Εύα “αυτό ” ,καμμια ,συγνώμη ,καμία μετάνοια ,μετατόπιση της ευθύνης ΕΓΩΙΣΜΟΣ …Έπρεπε να τους εκδιώξει ,να παλέψουν για να επιστρέψουν στην αιωνιότητα “καλοί και καθαροί ” αν τους άφηνε μέσα στην αιωνιότητα έτσι ,το “κακό ” θα γινόταν και αυτό “αιώνιο ” και παντοδύναμο εναντίον του “καλού ”
Θέλει λίγο σκέψη , στοχασμό και όχι “εξυπνάδα ” αλλά ταπεινοφροσύνη ,να το κατανοήσει κάποιος αυτό .
Δεν γνωρίζουμε σε αυτές τις περιπτώσεις, ότι παλεύουμε με “πνεύματα” , όπως και οι πρωτόπλαστοι ,που έβλεπαν ένα φίδι. .
Τα κείμενα μου .τα στέλνω από τότε που ξεκίνησα τον “πνευματικό “αγώνα στην “τρικλοποδιά ”
Ευχαριστώ προσωπικά τον διαχειριστή ,για την ευκαιρία και τον χώρο που μου δίνει ,να τον έχει ο ΘΕΟΣ καλά να συνεχίσει τον αγώνα που κάνει για χάρη μας .
Θέλοντας να μοιραστώ τις πνευματικές μου ανησυχίες ,με συνανθρώπους μου ,αλλά με τον φόβο πάντα της πλάνης και της οίησης . Να μην πλανηθώ άλλα και να μην πλανήσω αδελφούς μου ,αφού αυτά που γράφω πλέον δεν τα διαβάζω μόνος μου …
Όλα μοιάζουν σαν ένα καλά συντονισμένο σχέδιο παραπλάνησης ,όχι αυτών που είναι “σκοτισμένοι ” όπως ήμουν και εγώ .Αλλά αυτών που παλεύουν να βρουν την αλήθεια.
Κάποιοι δεν αναζητούν πλέον την αλήθεια , αυτοί είναι κατ επιλογή τους “χαμένοι ” στο ΕΓΩ τους , αν και δεν ξέρει κανείς το σχέδιο του ΘΕΟΥ για τον καθένα μας .
Φοβισμένοι από το αντίχριστο σύστημα υποδούλωσης, χωρίς πίστη ,ψυχές,όλοι μας , που πονάμε και έχουμε μάθει να το κρύβουμε ,πίσω από ψεύτικα χαμόγελα .
Πόνος που πιστεύουμε ότι τον θεραπεύσαμε με ένα τατουάζ ,με ένα καινούργιο αυτοκίνητο ,μία νέα σχέση ,ένα βραδινό μεθύσι ,μια καριέρα σε πολυεθνικό κολοσσό…,με ένα γυμνασμένο κορμί που θα γίνει “προνύμφες ” σε λίγα χρόνια .. μέ ένα επώνυμο ρούχο ή αξεσουάρ ή συσκευή ,με ένα ταξίδι ,με ένα παιδί που το κάνουμε αξεσουάρ και εργαλείο της επιδειξιομανίας μας ,το ντύνουμε σαν μοντέλο διαφήμισης και μετά λέμε γιατί γίνεται καταθλιπτικός ενήλικας ,αφού πλέον ο κόσμος δεν τον αποδέχεται σαν Βασιλιά,γιατί ετοιμάζουμε νάρκισους ,που σκοτώνουν ψυχές και στο τέλος την δική τους…
και το χειρότερο με ένα βιβλίο , που είναι της μόδας ,των γκουρού της “πνευματικής αφύπνισης ” αλλά επί της ουσίας είναι πνευματικής συσκότισης .
To μόνο που νοιάζονται ,είναι να έχουν οπαδούς ,να γεμίζουν το κενό τους και το πορτοφόλι τους ,τύπου osho…
Τα είδωλα τα βαριόμαστε γρήγορα , όταν μας πάθουν κάτι ή τα χάσουμε , ακόμα και αν δεν χαλάσουν ,τα πετάμε (,όπως μια σχέση ) συνέχεια τα αλλάζουμε με καινούργια ,δεν σας λέει κάτι αυτό …υποφέρουμε γιατί εξαρτόμαστε από αυτά ,μας γεμίζουν προσωρινά το ΚΕΝΟ, μας ικανοποιούν προσωρινά τα πάθη μας και μας οδηγούν συνέχεια σε άλλα και σε άλλα ..
Τα “δαιμόνια ” έτσι μας οδηγούν στην “κατάθλιψη ” ,μας ξεγελούν ότι γέμισε το κενό ,μας ψιθυρίζουν συνεχώς λογισμούς ,αφού δεν έχουμε “προστασία ” πλέον από αυτά τα πονηρά πνεύματα ,τα φίδια .
Έχουν κατέβει από το μυαλό στην απροστάτευτη πνευματικά καρδιά μας ,την έχουν καταλάβει κρυμμένα πίσω από υλικά αγαθά ,κοσμικές επιτυχίες ,δόξα ,κ.α και αρχίζουν το γκρέμισμα την καταστροφή εσωτερικά …
Ο ΘΕΟΣ μας πλησιάζει να μας σώσει ,να μας θεραπεύσει με κάθε τρόπο και εμείς απομακρυνόμαστε και προσκυνούμε τους “δαίμονες ” , τους σπιτώνουμε στην καρδιά μας ,τρώμε και πίνουμε μαζί τους σαν φιλαράκια και αυτοί μας “σκοτώνουν ” σαν φίλοι ,συγγενείς ,δεσμοί ,ακόμα και “πνευματικοί οδηγοί ” χωρίς αγάπη αλλά με κρυμμένη περηφάνια και έπαρση ψάχνουν “οπαδούς ” …
Θα τους καταλάβετε από τον εκνευρισμό τους (τους καρπούς της συμπεριφοράς τους ..) όταν στραφείτε εναντίον τους και τους ξεσκεπάσετε ,πως θα στραφεί το “δαιμόνιο ” που τους έχει κυριεύσει πάνω σας λεκτικά ,με τον φόβο της αποκάλυψης του ,θα πιέσει τον εγωισμό και την ‘έπαρση του θύματος του και θα σας επιτεθεί ..
Αλλά χωρίς να αποκαλυφθεί δημόσια ,γιατί είναι παμπόνηρο και το μόνο που φοβάται είναι οτιδήποτε ΑΓΙΟ ..οτιδήποτε του ΘΕΟΥ και όχι της γης ..
Τι κάνουμε , τρέχουμε για βοήθεια ,όχι στον ΘΕΟ αλλά σε ” γήινους ανθρώπους ” , γείτονες ,περαστικούς ,φίλους και ψυχολόγους ,να μοιραστούμε τον πόνο μας . Ξεφορτώνουμε το “δηλητήριο ” που γέμισε το κενό μας, πάνω σε άλλους
Αυτοί μας λένε “ότι όλοι οι άλλοι φταίνε ,εκτός από εμάς ” μας ανεβάζουν στον εγωιστικό θρόνο μας και πίσω μας γελούν, μέσα τους μαζί μας ,τρέφοντας και αυτοί αντίστοιχα τα πάθη τους …
Μετά πάμε να το ξαναγεμίσουμε με τα ίδια και τα ίδια ,νομίζοντας ότι θεραπευτήκαμε και ο καταστροφικός κύκλος της απώλειας μας συνεχίζεται ….
Μία είναι η αλήθεια όμως
«Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή»,
Αν κάποιος έρθει ,και μας κατηγορήσει κάποιον άλλον εκτός από τον εαυτό του και τον αποδεχτούμε ,να ξέρετε ότι μας έχει μολύνει με τα “πνευματικά ” του μικρόβια .Αν τον αγαπάμε πραγματικά θα προσπαθήσουμε δύο φορές να τον μεταπείσουμε να μην το κάνει ,για το καλό του και το καλό μας
“Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας παραιτού”.
Αν δεν αποβάλλουμε τους λόγους που δημιουργούν μέσα μας και γεμίζουν το κενό μας με “δηλητήριο ” τα πάθη μας ,που γίνονται “δαίμονες ” και μας τρώνε σιγά σιγά .
Αυτό γίνεται μόνο με έναν και μόνο τρόπο
«Ο μένων εν εμοί καγώ εν αυτώ, ούτος φέρει καρπόν πολύν, ότι χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν» (Ιω. 15:5).
Ο πόνος του εσωτερικού κενού ,ο πόνος της έλλειψης του “Πατέρα “επιστρέφει ,γιατί στο “κενό ” μέσα μας υπάρχουν τα καταστροφικά ,ύπουλα ,”δαιμόνια ” της φιληδονίας ,της φιλαρέσκειας ,της φιλαργυρίας ,της φιλαυτίας και μαζί τους δεν έχει θέση ο ΧΡΙΣΤΟΣ.
Μέσα σε αυτή την “βρωμιά ” δεν μπορεί να εισέλθει ο ΘΕΟΣ .Πρέπει να καθαριστούμε και αυτό γίνεται μόνο αν το ζητήσουμε από τον Χριστό και τότε θα αρχίσουν στην ζωή μας γεγονότα που θα μας “πονούν ” γιατί θα χτυπούν στα πάθη μας και θα μας τα δείχνουν .Τότε είναι που θα αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι ο ΘΕΟΣ είναι παντού ,σε κάθε γεγονός της ζωής μας .Είτε παραχωρώντας στον “διάβολο ” να μας δείχνει τα πάθη μας ,είτε λειτουργώντας εκείνος θεραπευτικά μέσω συνανθρώπων μας όταν φτάνουμε στα όρια μας .
Ευτυχισμένοι οι καθαροί στην καρδία ,ότι αυτοί θα δουν τον ΘΕΟ..
υπάρχουν όμως και αυτοί που θα προσπαθούν να ανοίξουν μια σχισμή στην ψυχή τους ,να μπει το φως ,η αλήθεια ,ο Χριστός ,αυτοί που έχουν ένα κόκκο “σινάπι “πίστης ,που ο Χριστός θα τον κάνει ολόκληρο δέντρο αδερφοί
Αυτοί είναι ο “στόχος ” …
Υ.Γ
Ο σκοτισμός είναι μεγάλος στην εποχή που ζούμε ,να σας πώ μόνο ότι “άνθρωπος ” για τα παρακάτω λόγια του Χριστού
“Όποιος δεν είναι με το μέρος μου είναι εναντίον μου, κι όποιος δε μαζεύει μαζί μου σκορπίζει».
,
Σχολίασε “είναι ” εγωιστικά ” …. ας τον φωτίσει ο ΘΕΟΣ να καταλάβει
Για τον ΘΕΟ,τον δημιουργό μας , που έγινε άνθρωπος. ταπεινώθηκε από τους ανθρώπους ,δάρθηκε ,εξευτελίστηκε ,σταυρώθηκε και δίδαξε ταπείνωση και όχι ταπεινοφροσύνη ,για την σωτηρία
Καταλαβαίνουμε πλέον ότι οι διωγμοί είναι κοντά από τέτοιους ανθρώπους ..
Καλλιτέχνες δαιμονισμένοι νάρκισσοι , “αυτολατρεύονται ” ,δημιουργώντας την προσωπική τους Θρησκεία ,οδηγώντας στην πλάνη πόσους ξέρει να τους ακολουθούν .
Η γκόσπελ λειτουργία του Kanye West στο Coachella
“Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ”
” Μαχόμενος Ορθόδοξος Έλληνας ”
«Αγρυπνείτε και προσεύχεσθε»
” ΜΑΧ.Ο.Μ.Ε “
Μαχόμενη .Ορθόδοξη . Μητέρα. Ελλάδα





