Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του, θα αφήση το πλάσμα του ο Χριστός;
Θα επιστρέψουν στο Χριστό και θα έρθη μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια.
Η “ψυχή ” και ακούει και βλέπει και νοιώθει και χρειάζεται “ενέργεια ” …
Αυτά τα λόγια του Άγιου Γέροντα ,του Αγίου Παισίου , αν τα διαβάζαμε κάθε πρωί και κάθε βράδυ ,για να τα “ακούει ” η “ψυχή ” μας …
Θα διαλύαμε τα αδιέξοδα ,θα τρέφαμε με αισιοδοξία ,με πνεύμα δύναμης , την πεινασμένη εξαθλιωμένη “ψυχή” μας ,που φοβάται ,πονάει ,στεναχωριέται ,θλίβεται “παγιδευμένη “ μέσα σε ένα σώμα με ανάγκες ,αλλά υπέρ καλοθρεμμένο, που την καταδυναστεύει ,σαν ένα κακομαθημένο αχάριστο ,αδιόρθωτο παιδάκι ..
Αλλά και σε μία θλιβερή ,καταπιεστική κατάσταση γύρω μας
Ο αχόρταγος..
Ένα σώμα που ζητάει αχόρταγα συνεχώς “ηδονές ” ,από τα μάτια ,από τα αυτιά ,από το δέρμα ,από όλες τς αισθήσεις και τα αισθητήρια όργανα .
Ηδονές κούφιες ,που δεν καταλήγουν πουθενά ,αλλά οδηγούν την ψυχή σε ΑΤΡΟΦΙΑ ,θάνατο
Συνεχώς την παραμερίζει ,και απαιτεί να γίνεται το δικό του και δεν θα αλλάξει ,αν δεν καταπιεστεί και μάλιστα χωρίς κανένα διάλογο μαζί του ..
ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν βιάζεται, καὶ βιασταὶ ἁρπάζουσιν αὐτήν.
Αυτός είναι ο “βιασμός ” ενάντια στα “θελήματα “ του σώματος ,ότι και να μου λέει “από μέσα “ να διαβάζω προσευχές ,να εκκλησιάζομαι ,να διαβάζω πνευματικά βιβλία ,να κάνω υπακοή σε πνευματικό πατέρα ,ενάντια σε κάθε τι που λέει το “σώμα “ και το “μυαλό “
..να το αγνοώ ,γιατί είναι ο “πονηρός “ από πίσω ,έως καταφέρω να τον εκδιώξω ,από κάθε σημείο που κρύβεται “καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπὸ πάσης κηλῖδος,…”
Θάνατος δεν είναι η “ανυπαρξία “..
Η “ψυχή” χρειάζεται την κατάλληλη διατροφή ,διαφορετικά ατροφεί και νεκρώνεται, δηλαδή…
Πηγαίνω στο σκότος ,αντιδρώ στον ΛΟΓΟ και τον αρνούμαι ως ΑΛΗΘΕΙΑ πακτώνομαι στο ΨΕΜΑ
Δεμένος ολοκληρωτικά ,η “ψυχή “ μου πλέον δεν έχει καμία δύναμη ,ανήκει πλέον αλλού ..
Όχι στην ανυπαρξία ,αλλά στην “γέενα πυρός” , το άγχος ,τον φόβο ,την ταραχή ,την θλίψη ,την αβεβαιότητα ….στον εκβιαστικό ,βιασμό που λέγεται “εμβολιασμός κατά συρροή “
Την ολοκληρωτική και ανεπιστρεπτί αδυναμία μου να λάβω το ΦΩΣ του Χριστού ,να τηρήσω τις εντολές του ,να τον εμπιστευτώ ,να πιστέψω σε ότι μου λέει ότι είναι ΑΛΗΘΕΙΑ πέρα για πέρα .. δαιμονική πλέον επιμονή στις απόψεις μου ..
Η γεννήτρια της “ψυχής ” μου
Όταν κάποιος δεν δέχεται τον Χριστό ως Θεό ,όταν δέν “συμφωνεί ” και έχει τις απόψεις του Αλλά αντίθετα θέλει να συγκατοικήσει και να συμβουλεύει τον Χριστό ,στο σωστό ,που αυτός γνωρίζει καλύτερα ,όταν θέλει να διορθώσει το “σύμπαν ” γιατί ο Θεός δεν το έφτιαξε σύμφωνα με τα δικά του πρότυπα ..είναι η τραγωδία της απώλειας μιας ψυχής …
Θάνατος δεν είναι η “ανυπαρξία ” αλλά η εγωιστική εναντίωση στην ΑΛΗΘΕΙΑ στον Χριστό.
Θάνατος είναι η αιώνια ύπαρξη στο σκοτάδι σκοτώνω , οδηγώ στο σκότος..
Η τραγωδία της ανθρώπινης ύπαρξης δεν είναι ότι θα γυρίσει στην αιώνια ανυπαρξία ,από εκεί που ήλθε..
Αυτό δεν γίνεται ,ο Θεός δεν “μνησικακεί ” δεν καταστρέφει ,επιτρέπει την κοινωνία σε αυτούς που τον θέλουν, αλλά και την ακοινωνησία σε αυτούς που έχουν ελεύθερα τις δικές τους απόψεις .. ..αλλά στερούνται του ΦΩΤΟΣ του ,τους κατακαίει όταν τους ακουμπήσει …
Ελεύθερα και αυτόβουλα δεν θέλει το ΦΩΣ και πηγαίνει ,παρασύρεται από δικής της επιλογής στο ΣΚΟΤΑΔΙ
Η “ψυχή” χρειάζεται “πνεύμα ” για να συνεχίσει να λειτουργεί ,θα το λάβει ,γιατί δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά
Είτε θα εκλάβει το ΦΩΣ και θα κοινωνεί αιώνια με αυτό στην Βασιλεία των ουρανών ,είτε θα επιλέξει το “πονηρό ” πνεύμα ,θα συμμαχήσει με τον διάβολο προς την καταστροφή …αυτεξούσια ..
“το αδιέξοδο των ανθρώπων”
Γύρω μου αυτή την στιγμή δικαιωματικά αφού εγώ το επέτρεψα …
επικρατεί μία καταιγίδα σκότους ,ψεύδους ,πλάνης ,με βομβαρδίζουν με “ΨΕΜΑΤΑ οι “εγκάθετοι “ λειτουργοί του δαιμονικού συστήματος .
Επέτρεψε ο Θεός την “μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά”..όπως λέει ο Άγιος
Εγώ όμως τι κάνω ,πρέπει να πανικοβληθώ ;
Τι λέει ο Άγιος ; ποιός θα είναι η λύση στο τέλος ..
θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία,
να μείνω και να “πακτωθώ ” να τσιμεντάρω το μυαλό μου να μην πηγαίνει εδώ και εκεί ,όπου με πάει η δαιμονική καταιγίδα ,να πηγαίνει το μυαλό μου πάντα στον Χριστό…να λέω την ευχή
“Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με “
Πόσο απλό πια να το κάνει
Ας κατανοήσω τα λόγια του Αγίου ,ας επικαλούμαι αυτόν που τα επιτρέπει όλα αυτά για να “επιστρέψω ” με την καρδιά μου και την ψυχή μου ..
Ας θυμάμαι πως πόσο απλά και πόσο εύκολα θα με σώσει από αυτή την
“κατοχή του αντίχριστου σατανά” ,σύμφωνα με αυτό που ο ίδιος είπε μέσω των Προφητών ,των Αποστόλων …
Ιωηλ. 3,5 καὶ ἔσται, πᾶς, ὃς ἂν ἐπικαλέσηται τὸ ὄνομα Κυρίου, σωθήσεται·
Ιωηλ. 3,5 Τοτε καθένας, ο οποίος θα επικαλεσθή το όναμα του Κυρίου, θα σωθή.
Λέγε την ευχή …
θα ηρεμήσω ,θα ειρηνεύσω εσωτερικά ,θα αποκτήσω δύναμη ,θάρρος ,εμπιστοσύνη στον Θεό ,πίστη ,θα κάνω το θέλημα του Θεού σε κάθε σου βήμα ….αυτό σημαίνει ΣΩΤΗΡΙΑ
Αυτό σημαίνει το ..
Βάδιζε, λαός μου, εἴσελθε εἰς τὰ ταμιεῖά σου, ἀπόκλεισον τὴν Θύραν σου, ἀποκρύβηθι Μικρὸν ὅσον ὅσον, ἕως ἂν παρέλθῃ ἡ ὀργὴ Κυρίου..
λέγοντας και επικαλούμενος το ΌΝΟΜΑ του ΚΥΡΙΟΥ .αδιαλείπτως . είτε είμαι εμβολιασμένος είτε ανεμβολιαστός δεν υπάρχουν αδιέξοδα ..είναι το “σωσίβιο ” στην καταιγίδα
Σύντομα και η “πολιτειακή ανωμαλία ” που θα σημάνει την αρχή του τέλους του συστήματος
Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας