ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ – ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: ΟΙ ΔΥΟ ΠΥΛΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΟΡΘΙΟΥΣ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ!

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ. - 5 Σεπ 2018 - 20:02
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Η πτωχή πλην τίμια Ελλαδίτσα μας έχει ιστορία, που θα τη ζήλευαν άπασες οι “προοδευμένες” (λέμε τώρα) χώρες, μηδεμιάς εξαιρουμένης! Και τη ζηλεύουν βεβαίως βεβαίως, αφού εκείνες μόνο βαρβαρότητες έχουν, να επιδείξουν! ΄Οσο για πολιτισμό, ακόμα κι εκεί εμάς περίμεναν, να τους δώσουμε τα φώτα μας αφού, ως γνωστόν, όταν οι δικοί μας πρόγονοι έγραφαν φιλοσοφία οι δικοί τους κρέμονταν από τα δέντρα! (΄Ελα! Δεν το πιστεύω!) Και βέβαια, συνέπεια αυτής της ζήλειας είναι και τα

όσα τραβάμε, αρχής γενομένης από την κρίση και τα μνημόνια, που μας φόρτωσαν οι άσπονδοι φίλοι μας έως και το Σκοπιανό και τις λοιπές διεκδικήσεις γειτόνων μας, που θέλουν, να οικειοποιηθούν από την ιστορία μας μέχρι και τα εδάφη μας!

Παρόλα αυτά, “Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ” σε πείσμα άσπονδων εχθρών και φίλων , “ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΞΑΠΟΣΤΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ”! Και αυτό ευελπιστούμε, ότι θα συμβεί για μιαν ακόμα φορά! ΄Εχουμε αναρωτηθεί όμως, τι είναι αυτό, που μας κρατά όρθιους στο πέρασμα των αιώνων και κάθε φορά αναγεννιόμαστε από τις στάχτες μας;

Η απάντηση είναι η εξής μία: Ο εκρηκτικός και ακαταμάχητος συνδυασμός του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας! Γιατί, είτε το θέλουν είτε όχι μερικοί μερικοί αυτά τα δύο είναι άρρηκτα συνδεδεμένα! Και μάλιστα από αρχαιοτάτων χρόνων! Δεν άκουσα! Πώς είπατε; Ορίστε; Ω, ναι! Δεν τα λέω εγώ!

Τα λέει ο σοφός και φωτισμένος καλόγερος (Π. Εφραίμ), ο οποίος στη μεγάλη συνέντευξη, που έδωσε παρόντων 40 πνευματικών του παιδιών, είπε -μεταξύ άλλων- τα εξής:

“ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΕΣ ΟΙ ΥΠΟΧΘΟΝΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ !!! …

Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΕΝΩΣΗ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΜΦΙΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΟΝΟΜΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ «ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» …

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ …

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΟΤΑΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΤΑ ΕΙΔΩΛΑ …

ΔΕΝ ΗΠΙΕ ΤΟ ΚΟΝΙΟ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ …

ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ …

ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΕΔΩΣΑΝ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ …

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΓΙΟΥΣ ΤΥΧΑΙΑ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ …

ΕΧΟΥΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΤΙΜΗ …”

Για του λόγου το αληθές, ας αναφερθούμε σε κείμενα αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων αλλά και σε αρχαιοελληνικές προφητείες, που μίλησαν για την έλευση του Χριστού και όχι μόνο:

1) Πλάτωνας:
α) Πολιτεία του Πλάτωνα (B, V , 362):
«Θα απογυμνωθεί απ’ όλα εκτός της δικαιοσύνης, διότι φτιάχτηκε αντίθετος στην ως τότε συμπεριφορά. Χωρίς να αδικήσει κανέναν θα δυσφημισθεί πολύ ως άδικος ώστε να βασανισθεί για την δικαιοσύνη και θα γεμίσει με δάκρυα εξαιτίας της κακοδοξίας αλλά θα μείνει αμετακίνητος μέχρι θανάτου και ενώ θα είναι δίκαιος θα θεωρείται άδικος για όλη του τη ζωή. Έχοντας τέτοιες διαθέσεις ο δίκαιος θα μαστιγωθεί, θα στρεβλωθεί, θα δεθεί, θα ανάψουν τα μάτια του και στα τελευταία του αφού πάθει κάθε κακό θα καρφωθεί πάνω σε πάσσαλο, και να ξέρεις ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού έτσι το θέλει ας γίνει».

β) Νόμος και Επινομείς: «Ο δίκαιος χωρίς να έχει αδικήσει θα μαστιγωθεί, θα δαρεί και τέλος θα σταυρωθεί.».
[Ουδέν σχόλιον. ΄Ολα είναι φως φανάρι!]

γ) Απολογία Σωκράτη, 31 Α: «Ω Αθηναίοι, σ’ όλη σας τη ζωή θα κοιμάστε. Με καταδικάζετε σε θάνατο εμένα που κατάφερνα να σας ξυπνώ από τον ύπνο του σκοταδιού. Θα κοιμάστε μέχρι που να σας λυπηθεί ο Θεός και να στείλει σ’ εσάς εκείνον, που θα σας ξυπνήσει πραγματικά.».
[΄Οπως μας λέει και ο καλόγερος ο Σωκράτης θυσιάστηκε για τον Τριαδικό Θεό.]

δ) «Ο παλαιός νέος και ο νέος αρχαίος, ο Πατήρ εν τω γόνω (Υιό) και ο γόνος εν τω Πατρί, ο εν διαιρείται εις τρία και τα τρία ενούνται εις εν».

2) Αισχύλος: Προμηθέας Δεσμώτης:

α) Στους στίχους 1026-1028 ο Αισχύλος δια στόματος Ερμή λέει: «Σ’ αυτά τα βάσανά σου τέρμα κανένα να μην περιμένεις πριν να φανεί και να θελήσει κάποιος απ’ τους θεούς να πάρει τα βάσανά σου επάνω του και να πάει στον σκοτεινό Άδη στα σκοτεινιασμένα βάθη του Ταρτάρου».
[ Ο Ιησούς, που πήρε πάνω του τις αμαρτίες των ανθρώπων με τη σταύρωσή του και κατέβηκε επίσης και στον ΄Αδη;]

β) Διάλογος Προμηθέα με την Παρθένο Ιώ:
ΙΩ: «Ποιος είναι που θα σε λύσει χωρίς τη θέληση του Δία;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Ένας από τους δικούς σου απογόνους πρέπει να είναι».
ΙΩ: «Πώς είπες; Αλήθεια δικό μου παιδί θα σ’ απαλλάξει απ’ τα βάσανα;»
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ: «Τρίτης γενιάς γέννημα θα είναι μετά από δέκα γενιές».
[ ΄Ολως τυχαίως; τα χρόνια, που μεσολαβούν ως γέννηση του Ιησού Χριστού είναι περίπου 450, δηλ. 13 γενιές. ]

3) Σόλων:
α) «Οποτεδήποτε εις την διηρημένην ανθρωπότητα η άσαρκος Θεότης θα λάβει σάρκα. Αυτή η Θεότης θα φέρει την απαλλαγή από τα πάθη. Ο άσαρκος αυτός Θεός θα κρεμασθεί υπό αγνώμονος λαού και όλα τα πάθη θεληματικά θα υποστεί.»
[Ενσάρκωση του Θεού και Λόγου.]

β) «Εις μεν φησί βιάζηται Ουρανος ος εστί Φως Τριλαμπες, ο δε παθών Θεόν εστί και ου θεότης πόθεν αυτή, άμψω γαρ βροτόσωμος και άμβροντος αυτός ήδη θεός και ανήρ πάντα φέρων εκ θνητής Σταυρόν, ύβριν, ταφήν και τα εξής».
[Τριαδικότητα του Θεού / Σταύρωση.]

4) Σίβυλλες (Ιέρειες του Απόλλωνα). [Σίβυλλα σημαίνει Θεοβούλη] :
α) «Υπόμνημα εις τον Άγιον Απόστολον Φίλιππον» πού φυλάσσεται στην Ιερά Μονή Δοχειαρείου στο ΄Αγιο Ορος:

«Ύστερα από πολύ καιρό θα φθάσει κάποιος εις αυτήν την πολυδιηρημένην γη και θα γεννηθεί με σάρκαν αμόλυντον. Με ανεξάντλητα όρια ώς Θεότητα θα λυτρώσει τον άνθρωπον από την φθοράν των ανίατων παθών. Και θα τον φθονήσει άπιστος λαός και θα κρεμασθεί ψηλά ώς κατάδικος εις θάνατον. Όλα αυτά θα τα υποφέρει με πραότητα».

Επίσης, στο ίδιο χειρόγραφο:
«Ένας ουράνιος με πιέζει ισχυρά, ό οποίος είναι φως τριλαμπές. Αυτός είναι ο παθών Θεός, χωρίς να πάθει τίποτε ή Θεότης Του, διότι είναι συγχρόνως θνητός και αθάνατος. Αυτός είναι συγχρόνως Θεός και άνθρωπος, που υποφέρει από τους θνητούς τά πάντα, δηλαδή τον σταυρό, την ύβριν, την ταφή. Αυτός κάποτε από τα μάτια του έχυσε δάκρυα θερμά. Αυτός πέντε χιλιάδες χόρτασε με πέντε άρτους, κάτι που ήθελε δύναμη θεϊκή. Ο Χριστός είναι ο δικός μου Θεός, ο οποίος εσταυρώθη εις το ξύλον, ο οποίος εξέπνευσεν, ο οποίος εκ του τάφου ανήλθεν εις τον ουρανόν».

β) Σε χειρόγραφο που βρίσκεται στην Αγιορείτικη Μονή Διονυσίου, αναφέρεται μια άλλη προφητεία της Σίβυλλας:
«Σας προφητεύω έναν τρισυπόστατο Θεό στα ύψη εκτεινόμενο του οποίου ο αιώνιος Λόγος σε ανυποψίαστο κόρη θα κυοφορηθεί, όπως ακριβώς το φέρον φωτιά τόξο, το μέσον του κόσμου διαπερνώντας. Όλο τον κόσμο αφού επαναφέρει στην ζωή, και στον Πατέρα θα τον προσφέρει σαν δώρο. Μαρία θα είναι το όνομα αυτής».

γ) Σίβυλλα της Λιβύσσης:
«Αυτός πραγματοποιώντας τα πάντα με τον λόγο θα θεραπεύει κάθε άνθρωπο, θα καταπαύσει τους ανέμους με τον λόγο του και θα καθησυχάσει την θάλασσα την φουρτουνιασμένη, αφού την πατήσει με πόδια ειρήνης και με πίστη. Σε εμπτύσματα προσβλητικά τις παρειές του θα προσφέρει και την πλάτη του την αγνή σε μαστιγώσεις θα στρέψει. Ενώ τον ραπίζουν, θα σιωπά, για να μη καταλάβει κανείς ποιος είναι, τίνος (υιός) είναι, από πού ήλθε, για να μιλήσει στους νεκρούς. Και θα φορέσει στεφάνι ακάνθινο και θα του τρυπήσουν με καλάμι την πλευρά κατά την συνήθειά τους».

δ) Σίβυλλα η Δελφική στο έργο του Πλάτωνος «Φαίδρος»:
«Του Αθανάτου (Θεού) τον μέγα υιό, πολυύμνητε, φανερώς εξυμνώ. Στον οποίο ο ύψιστος γονεύς θρόνο παρέδωσε για να τον λάβει εκείνος, που δεν γεννήθηκε, ως δισυπόστατος που ήταν λόγω της σαρκός, εμφανίσθηκε, και λούσθηκε στα ρεύματα του ποταμού Ιορδάνη, τα οποία οδηγεί σέρνοντας με απαστράπτοντα πόδια τα κύματα».

ε) Σίβυλλα της Κυμαίας:

ι) «Στα έσχατα χρόνια αντάλλαξε με την γη (τον ουρανό) και αφού ήλθε άσημος από τους λαγόνες της παρθένου Μαρίας εξέπεμψε νέο φως……και σαν ήλθε από τον ουρανό, ενδύθηκε θνητή μορφή, έγινε σάρκα μετά από πάροδο χρόνου και γεννήθηκε, πλάσθηκε όμοιος με μορφή θνητού και γεννήθηκε ως παιδί, με παρθενικό τοκετό, γεγονός που είναι μέγα θαύμα για τους θνητούς, αλλά καθόλου θαύμα για τον Θεό Πατέρα και τον Θεό Υιό. Όταν γεννιόταν το βρέφος, η γη ήταν γεμάτη χαρά, ο Ουράνιος θρόνος λαμπρύνθηκε και ο κόσμος ευφράνθηκε».

ιι) Στο έργο του Πλάτωνος «Φαίδρος»:
«Δύστυχε δεν ανεγνώρισες τον Θεό σου, τον οποίο έλουσε, στο τριπλό ρεύμα του Ιορδάνη και πέταξε πνεύμα επί πολύ (χρόνο), Αυτός ο οποίος πριν και της γης και του γεμάτου άστρα ουρανού υπήρξε κυρίαρχος, με τον λόγο του πατέρα και το πνεύμα το αγνό, και μολονότι ήταν δυνατός κατά σάρκα, πέταξε γρήγορος στον οίκο του πατέρα».

ιιι) «Θα μεταβεί στον Άδη για να διαδώσει σε όλους την ελπίδα, και θα εκπληρώσει την μοίρα του θανάτου αφού κοιμηθεί επί τρεις ημέρες και τότε απελευθερώνοντας τους νεκρούς θα τους οδηγήσει στο φως, κάμνοντας πρώτος την αρχή της αναστάσεως για τους εκλεκτούς».

Επίσης οι Σίβυλλες μιλούν για την ενσάρκωση του Θεού Λόγου ως εξής: «Θα έλθει ο Υιός του Θεού εις την γη και θα φορέσει σάρκα ανθρώπινη, εξομοιούμενος με τους θνητούς της γης. Θα φέρει το όνομα αυτού τέσσαρα φωνήεντα και δύο άφωνα, 8 μονάδες, 8 δεκάδες και εκατοντάδα οκτώ, ήτοι 888.» Και πράγματι η λέξη ΙΗΣΟΥΣ έχει 4 φωνήεντα και δύο σύμφωνα και κάνει 888. Ι=10, Η=8, Σ=200, Ο=70, Υ=400, Σ=200 που το άθροισμα είναι 10+8+200+70+400+200=888.

Οι προφητείες των Σιβύλλων υπάρχουν σε χειρόγραφα μονών του Αγίου ΄Ορους αλλά και στο «Μέγα Συναξαριστή της Ορθοδόξου Εκκλησίας» του Αρχιμανδρίτη Βίκτωρος Ματθαίου. Επίσης, προφητείες των Σιβύλλων χρησιμοποίησε η Αγία Αικατερίνη η Αλεξανδρινή, όταν έλεγχε τον αυτοκράτορα Μαξιμίνο για την ειδωλολατρική του πολιτική.

5) Ο εκκλησιαστικός συγγραφέας Κλήμης ο Αλεξανδρεύς (2ος αι. μ.Χ.) στο έργο του “Στρωματείς” (5,13) δηλώνει: “Δεν είναι δυνατόν, νομίζω, να προαναγγελθεί σαφέστερα από τους ΄Ελληνες ο Σωτήρας μας” κάνοντας με αυτόν τον τρόπο μια σύγκριση ανάμεσα στις αρχαιοελληνικές προφητείες και τις προφητείες άλλων λαών για το Χριστό και θεωρώντας τις σαφώς ανώτερες, πιο λεπτομερείς και ακριβείς!

Για να μη μακρηγορώ, παραθέτω και μια συγκλονιστική προφητεία της Σίβυλλας της Ερυθραίας, που τα αρχικά της γράμματα σχηματίζουν την ακροστιχίδα “ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΟΥ ΥΙΟΣ ΣΩΤΗΡ ΣΤΑΥΡΟΣ”.

ΙΔΡΩΣΕΙ ΓΑΡ ΧΘΩΝ ΚΡΙΣΕΩΣ ΣΗΜΕΙΟΝ ΟΤ’ ΕΣΤΑΙ.
ΗΞΕΙ Δ’ ΟΥΡΑΝΟΘΕΝ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΙΩΣΙΝ Ο ΜΕΛΛΩΝ,
ΣΑΡΚΑΠΑΡΩΝ ΠΑΣΑΝ ΚΡΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.
ΟΨΟΝΤΑΙ ΔΕ ΘΕΟΝ ΜΕΡΟΠΕΣ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΟΙ,
ΥΨΙΣΤΟΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΠΙ ΤΕΡΜΑ ΧΡΟΝΟΙΟ
ΣΑΡΚΟΦΟΡΩΝ ΨΥΧΑΣ Δ’ ΑΝΔΡΩΝ ΕΠΙ ΒΗΜΑΤΙ ΚΡΙΝΕΙ.

ΧΕΡΣΟΣ ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΚΑΝΘΑ ΓΕΝΗΤΑΙ.
ΡΙΨΩΣΙΝ Τ’ ΕΙΔΩΛΑ ΒΡΟΤΟΙ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.
ΕΚΚΑΥΣΗ ΔΕ ΤΟ ΠΥΡ ΟΥΡΑΝΟΝ ΗΔΕ ΘΑΛΑΣΣΑΝ.
ΙΧΝΕΥΟΥΝ ΡΗΞΗ ΤΕ ΠΥΛΑΣ ΕΙΡΚΤΗΣ ΑΙΔΑΟ.
ΣΑΡΞ ΤΟΤΕ ΠΑΣΑ ΝΕΚΡΩΝ ΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΝ ΦΑΟΣ ΗΞΕΙ.
ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΟΜΟΥΣ ΤΕ ΤΟ ΠΥΡ ΑΙΩΣΙΝ ΕΛΕΓΞΕΙ.
ΟΠΠΟΣΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΑΣ ΕΛΑΘΕΝ, ΤΟΤΕ ΠΑΝΤΑ ΛΑΛΗΣΕΙ.
ΣΤΗΘΕΑ ΓΑΡ ΖΟΦΟΕΝΤΑ ΘΕΟΣ ΦΩΣΤΗΡΣΙΝ ΑΝΟΙΞΕΙ.

ΘΡΗΝΟΣ Τ’ ΕΚ ΠΑΝΤΩΝ ΕΣΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΥΓΜΟΣ ΟΔΟΝΤΩΝ.
ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΣΕΛΑΣ ΗΕΛΙΟΥ ΑΣΤΡΩΝ ΤΕ ΧΟΡΕΙΑΙ,
ΟΥΡΑΝΟΝ ΕΙΛΙΞΕΙ, ΜΗΝΗΣ ΔΕ ΤΕ ΦΕΓΓΟΣ ΟΛΕΙΤΑΙ.
ΥΨΩΣΕΙ ΔΕ ΦΑΡΑΓΓΑΣ, ΟΛΕΙ Δ’ ΥΨΩΜΑΤΑ ΒΟΥΝΩΝ.

ΥΨΟΣ Δ’ ΟΥΚ ΕΤΙ ΛΥΓΡΟΝ ΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣΙ ΦΑΝΕΙΤΑΙ,
ΙΣΑ Τ’ ΟΡΗ ΠΕΔΙΟΙΣ ΕΣΤΑΙ, ΚΑΙ ΠΑΣΑ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΟΥΚ ΕΙΣ ΠΛΟΥΝ ΕΙΞΕΙ. ΓΗ ΓΑΡ ΦΡΥΧΘΕΙΣΑ ΚΕΡΑΥΝΩ.
ΣΥΝ ΠΗΓΑΙΣ ΠΟΤΑΜΟΙ ΤΕ ΚΑΧΛΑΖΟΝΤΕΣ ΛΕΙΨΟΥΣΙΝ.

ΣΑΛΠΙΓΞ Δ’ ΟΥΡΑΝΟΘΕΝ ΦΩΝΗΝ ΠΟΛΥΘΡΗΝΟΝ ΑΦΗΣΕΙ,
ΩΡΥΟΥΣΑ ΜΥΣΟΣ ΜΕΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΗΜΑΤΑ ΚΟΣΜΟΥ.
ΤΑΡΤΑΡΟΕΝ ΔΕ ΧΑΟΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΤΕ ΓΑΙΑ ΧΑΝΟΥΣΑ.
ΗΞΟΥΣΙΝ Δ’ ΕΠΙ ΒΗΜΑ ΘΕΟΥ ΒΑΣΙΛΗΕΣ ΑΠΑΝΤΕΣ.
ΡΕΥΣΕΙ Δ’ ΟΥΡΑΝΟΘΕΝ ΠΟΤΑΜΟΣ ΠΥΡΟΣ ΗΔΕ ΘΕΕΙΟΥ.

ΣΗΜΑ ΔΕ ΤΟΙ ΤΟΤΕ ΠΑΣΙ ΒΡΟΤΟΙΣ ΑΡΙΔΕΙΚΕΤΟΝ ΟΙΟΝ
ΤΟ ΞΥΛΟ ΕΝ ΠΙΣΤΟΙΣ, ΤΟ ΚΕΡΑΣ ΤΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟΝ ΕΣΤΑΙ.
ΑΝΔΡΩΝ ΕΥΣΕΒΕΩΝ ΖΩΗ, ΠΡΟΣΚΟΜΜΑ ΤΕ ΚΟΣΜΟΥ,
ΥΔΑΣΙ ΦΩΤΙΖΟΝ ΚΛΗΤΟΥΣ ΕΝ ΔΩΔΕΚΑ ΠΗΓΑΙΣ.
ΡΑΒΔΟΣ ΠΟΙΜΑΙΝΟΥΣΑ ΣΙΔΗΡΕΙΗ ΓΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ.
ΟΥΤΟΣ Ο ΝΥΝ ΠΡΟΓΡΑΦΕΙΣ ΕΝ ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΟΙΣ ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ
ΣΩΤΗΡ ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ Ο ΠΑΘΩΝ ΕΝΕΧ’ ΗΜΩΝ.

Για τη μετάφραση δείτε:

http://www.skarlakidis.gr/el/books/proaggeloi/25-2012-09-08-10-52-58.html

Συμπεράσματα:
1)Οι σοφοί Έλληνες της αρχαιότητας πίστευαν σε ένα Θεό και μίλησαν για την τριαδικότητα Του, για την διττή φύση του Χριστού, για την Σταύρωση και την Ανάστασή Του.

2) Οι προφητείες των αρχαίων Ελλήνων δίνουν λεπτομερέστατα στοιχεία για τον Χριστό (γέννηση Του από την Παρθένο Μαρία, θεανθρώπινη φύση Του, θαύματα Του, Σταύρωση, Κάθοδος στον Άδη και Ανάσταση Του, τρείς υποστάσεις του Θεού).

3) Επίσης, οι ΄Ελληνες περίμεναν καρτερικά την έλευση του Χριστού για αιώνες. Γι’ αυτό και όταν έγινε η συνάντηση Χριστού και Ελλήνων, ο Χριστός είπε: «Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου» (Κατά Ιωάννην -12,23) δηλαδή «έφτασε ή ώρα να δοξαστεί ο Υιός του Ανθρώπου».

4) Γνωστός άλλωστε και ο βωμός «Τω αγνώστω Θεώ”, που υπήρχε στην αρχαία Αθήνα και που ο Απόστολος Παύλος, όταν τον είδε είπε: “Αθηναίοι, βλέπω ότι έχετε πολλή πίστη. Η πόλη σας είναι γεμάτη ναούς και βωμούς. Μάλιστα βρήκα ένα βωμό αφιερωμένο στον Άγνωστο Θεό. Αυτόν λοιπόν τον Θεό, που Τον λατρεύετε χωρίς να Τον γνωρίζετε, Αυτόν ήρθα να σας γνωρίσω. Είναι ο Δημιουργός όλου του κόσμου και των ανθρώπων, ο Κύριος του ουρανού και της γης που όμως δεν κατοικεί σε ναούς χειροποίητους. Μέσα σ’ Αυτόν ζούμε και κινούμαστε και υπάρχουμε. Είμαστε δική του γενιά. Αυτός ο Θεός μας καλεί σε μετάνοια κι έχει καθορίσει την ημέρα που θα κρίνει όλη την οικουμένη με δικαιοσύνη, μέσω ενός Ανδρός που Τον έχει ορίσει γι’ αυτό τον σκοπό. Κι έδωσε βέβαιη απόδειξη σε όλους ότι Αυτός θα είναι ο Κριτής ανασταίνοντάς τον από τους νεκρούς”.

5) Ερώτηση: Μήπως τελικά έχει δίκιο ο καλόγερος και ο περιούσιος λαός του Κυρίου δεν ήταν οι Εβραίοι αλλά οι ΄Ελληνες και οι Εβραίοι απλά μπήκαν σφήνα, για να εκπληρωθούν τα προφητευθέντα για τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Κυρίου;

6) Μήπως τελικά οι ΄Ελληνες είναι ο περιούσιος λαός Του και γι’ αυτό:

α) Ο Ιησούς είπε σε ομάδα Ιουδαίων: «αλλ’ υμείς ου πιστεύετε ου γαρ έστε εκ των προβάτων των εμών, καθώς είπων υμίν»; (κατά Ιωάν. Ι, 26).

β) Ο Ιησούς είπε επίσης: “Δια τούτο λέγω προς υμάς ότι θέλει αφαιρεθή αφ’ υμών η βασιλεία του Θεού και θέλει δοθή εις έθνος κάμνον τους καρπούς αυτής” (Κατά Ματθαίον 21:43);

γ) Κατά την Αναλαμπή της Ορθοδοξίας και τον επανευαγγελισμό της Οικουμένης, που αναμένουμε οι ΄Ελληνες θα αναδειχθούν σε διδάσκαλους της ανθρωπότητας;

δ) Οι Απόστολοι δεν κυνηγήθηκαν και δε μαρτύρησαν στην Ελλάδα, όπως έγινε σε άλλες χώρες;

ε) Η Ελλάδα είναι η χώρα του φωτός και έχει δώσει στο παρελθόν και πρόκειται, να ξαναδώσει τα φώτα της στις υπόλοιπες χώρες, που βρίσκονται στο σκοτάδι;

Τέλος, ας μάθουμε, να βουλώνουμε τα στόματα κάποιων παγανιστών (που από ό,τι λέγεται έχουν πιάσει στασίδι και στη Βουλή και ο νοών νοείτω), οι οποίοι υποστηρίζουν πάμπολλες ανοησίες του τύπου, ότι ο Δωδεκαθεϊσμός είναι η θρησκεία των Ελλήνων και ότι Ελληνισμός και Ορθοδοξία δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους! Sorry παίδες αλλά τα αφεντικά σας (βλ. ΝΤΠ) δε σας τα είπαν καλά!

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΟΡΘΙΟΥΣ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ. ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ, ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ!

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ! ΞΥΔΙ!

ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ

Διαβάστε όλο το άρθρο

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr