Στόχος της ομιλίας μου
ήταν να γνωστοποιήσω στον πιστό ότι ο Θεός μας δίδεται και με άλλους τρόπους,
στην προσπάθεια μου να τους βοηθήσω να ξεφύγουν από την αίρεση, και από τους ναούς των αιρετικών και των αιρετιζόντων, σε χρονικές στιγμές προδοσίας της πίστεως.
Θεωρούν κάποιοι, ότι και πάλι παραμένει μείζον ο Εκκλησιασμός και η Θεία Κοινωνία
ενώ έχει επιβληθεί μέσα στην εκκλησία η αίρεση του Οικουμενισμού.
Αν ήταν έτσι, τότε αυτόματα καταργούμε το Εκκλησιαστικό κομμάτι των Αγίων ομολογητών αλλά και των ασκητών της ερήμου.
μας φαίνεται δύσκολο,
αλλά σε εποχές προδοσίας της πίστεως οι καταστάσεις αλλάζουν.
ΥΓ. Αφού ζητήσαμε την άδεια του, γνωστοποιούμε το εμαιλ του π.Μωυσή : [email protected]






