Η ΓΕΛΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΤΡΩΚΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ: ΚΑΝΟΝΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ EUROVISION
Δεν μπορούμε όμως να μην σημειώσουμε ότι ενώ απείλησαν την Αρμενία με αποκλεισμό γιατί η τραγουδίστρια “τόλμησε” στα προκριματικά να σηκώσει την σημαία του Ναγκόρνο Καραμπάχ, (βλέπε φωτογραφία κάτω)

Το οποίο “τραγούδι” προώθησαν κατάλληλα αφού μαγείρεψαν τα αποτελέσματα και μπέρδεψαν το κοινό με το νέο σύστημα ανακοίνωσής τους (όπου άλλα ψηφίζουν οι τηλεθεατές άλλα οι επιτροπές κι άλλα βγαίνουν στο τέλος), έχοντας φροντίσει να θάψουν με την ψήφο των επιτροπών το φαβορί δηλαδή την Ρωσία για να πάρει το βραβείο η Ουκρανική προπαγάνδα…
Το τραγούδησε η Τζαμάλα -μια τραγουδίστρια που όπως δηλώνει ανήκει στη μουσουλμανική μειονότητα των Τατάρων της Κριμαίας- και το οποίο μιλάει “για τον ξεριζωμό των συμπατριωτών της” από τον Ιωσήφ Στάλιν (που ως σοφός πατριώτης πολιτικός, κατάλαβε ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός της τότε ΕΣΣΔ).
Μάλιστα η ίδια έδωσε συνέντευξη στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς παρακαλώ, από ένα στούντιο ηχογράφησης στο Κίεβο και είπε με νόημα:«Το κεντρικό μήνυμα είναι να θυμόμαστε και να γνωρίζουμε την ιστορία. Όταν γνωρίζουμε, προλαμβάνουμε»
ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ!






