Μια νέα γιατρός φτάνει στα όριά της.
5 συνεχόμενες ημέρες εφημερίας.
Χωρίς ύπνο!
Χωρίς ξεκούραση!
Χωρίς καμία προστασία!
Και τι απαντά το σύστημα;
👉 «Έκανε μόνο 9 εισαγωγές και 15 εξετάσεις».
Αυτή είναι η λογική τους.
Να μετρούν ανθρώπους σαν αριθμούς.
❗ Δεν βλέπουν την εξάντληση.
❗ Δεν βλέπουν τον κίνδυνο για τον ασθενή.
❗ Δεν βλέπουν ότι παίζουν με ανθρώπινες ζωές.
Το Εθνικό Σύστημα Υγείας δεν καταρρέει απλά.
Το έχουν αφήσει να διαλυθεί.
Και μετά έχουν το θράσος να δικαιολογούνται.
👉 ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
Και βέβαια αυτό δεν θα μείνει έτσι… Στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου η ερώτηση .







