Αν η κοινωνία μας είναι τόσο ευάλωτη σε μια προσωρινή διακοπή των επιδομάτων τροφίμων, πώς θα είναι όταν τα παγκόσμια γεγονότα αρχίσουν πραγματικά να χτυπούν και δεν υπάρχει καθόλου φαγητό στα ράφια των σούπερ μάρκετ; Μεγάλο μέρος του πληθυσμού απέχει μόλις λίγα χαμένα γεύματα από το να χάσει τελείως τον έλεγχο. Προς το παρόν, τουλάχιστον όσοι δεν έχουν λάβει τα επιδόματα τροφίμων αυτόν τον μήνα μπορούν να βασιστούν στις τοπικές τράπεζες τροφίμων. Αλλά θα ήσασταν διατεθειμένοι να κάνετε ουρά στις 2:30 το πρωί μόνο και μόνο για να πάρετε λίγο δωρεάν φαγητό; Αυτό ακριβώς συνέβη πρόσφατα στο Μπρονξ…
Στο Μπρονξ, πλήθη απελπισμένων ντόπιων σχημάτισαν ουρά από τις 2:30 π.μ. στις τράπεζες τροφίμων λόγω διακοπών στα επιδόματα Συμπληρωματικής Διατροφικής Βοήθειας (SNAP) που προκλήθηκαν από την αναστολή λειτουργίας της κυβέρνησης.
Η Κάρμεν Βερόνα δήλωσε στην εφημερίδα The Post ότι βρισκόταν εκεί για πρώτη φορά επειδή η μητέρα και ο αδελφός της έχασαν τα επιδόματά τους. Τα δικά της μηνιαία επιδόματα SNAP των 459 δολαρίων δεν επαρκούν.
«Χωρίς τα κουπόνια τροφίμων, είναι πολλά… και ούτε καν αυτά δεν φτάνουν, γιατί πάντα πρέπει να βάζω από την τσέπη μου 200, 300 δολάρια επειδή είναι πολύ ακριβά», είπε η 58χρονη Βερόνα, καθώς παρέλαβε φρούτα, λαχανικά και χυμό μήλου.
Ο λόγος που οι άνθρωποι σχηματίζουν ουρά τόσο νωρίς είναι ότι μπορεί να μην υπάρχει αρκετό φαγητό για όλους.
Στην Ινδιανάπολη, μια ηλικιωμένη γυναίκα που νόμιζε ότι είχε φτάσει αρκετά νωρίς στην ουρά της τοπικής τράπεζας τροφίμων έφυγε τελικά με άδεια χέρια…
Το πρωί του Σαββάτου, τυλιγμένη με παλτό, σκούφο και γάντια, η Αλίσια Ένγκελ περίμενε σε ουρά έξω από την Εκκλησία του Χριστού στην Πλατεία Φάουντεν για ένα καρότσι με δωρεάν τρόφιμα. Μία ώρα πριν από την προγραμματισμένη λήξη της εκδήλωσης που χρηματοδοτήθηκε από την πόλη, οι εθελοντές ξέμειναν από τρόφιμα — και η Ένγκελ έφυγε με άδεια χέρια.
Έτσι έχει επιδεινωθεί η οικονομία μας.
Αν το πρόγραμμα κουπονιών τροφίμων εξαφανιζόταν μόνιμα, εκατομμύρια upon εκατομμύρια απελπισμένοι Αμερικανοί θα γίνονταν ξαφνικά απόλυτα άποροι.
Σε μια τράπεζα τροφίμων στο Κλίβελαντ, ορδές πεινασμένων ανθρώπων στάθηκαν ουρά στη βροχή για να πάρουν λίγο δωρεάν φαγητό. Όταν το Fox News ανέβασε βίντεο της ουράς στο X, συγκέντρωσε εκατοντάδες χιλιάδες προβολές…
Ένα βίντεο με μεγάλη ουρά έξω από τράπεζα τροφίμων στο Κλίβελαντ έγινε viral εν μέσω της συνεχιζόμενης παύσης του ομοσπονδιακού Προγράμματος Συμπληρωματικής Διατροφικής Βοήθειας (SNAP) κατά την αναστολή λειτουργίας της κυβέρνησης.
Το Fox News ανέβασε πλάνα που δείχνουν μεγάλες ουρές ανθρώπων έξω από τράπεζα τροφίμων στον λογαριασμό του στο X. Τη στιγμή της συγγραφής, το βίντεο είχε συγκεντρώσει 599.000 προβολές.
Πρέπει να είσαι πραγματικά αφοσιωμένος για να σταθείς στη βροχή για ώρες.
Σε άλλα μέρη της χώρας, οι άνθρωποι μπορούν να περιμένουν στα οχήματά τους. Για παράδειγμα, ένα πρόσφατο πρωί στο Τάλαχάσι «εκατοντάδες αυτοκίνητα σχημάτισαν ουρά έξω από εμπορικό κέντρο για επείγουσα βοήθεια τροφίμων»…
Ένα κρύο πρωί Σαββάτου στο Τάλαχάσι, εκατοντάδες αυτοκίνητα σχημάτισαν ουρά έξω από εμπορικό κέντρο για επείγουσα βοήθεια τροφίμων. Ανάμεσά τους ήταν ο Τζο Έλιοτ, ένας νεοσυνταξιοδοτημένος άνδρας με ηπατική νόσο, του οποίου τα αυξανόμενα ιατρικά έξοδα και τα ληγμένα επιδόματα SNAP τον άφησαν σε ανάγκη, σύμφωνα με το Chronicle Online.
Η διανομή τροφίμων, που οργανώθηκε από το Second Harvest και υποστηρίχθηκε από το United Way of the Big Bend και το WTXL, είχε στόχο να εξυπηρετήσει 1.500 οικογένειες. Η CEO Μονίκ Έλσγουορθ δήλωσε ότι οι κλήσεις για βοήθεια έχουν εκτοξευθεί, καθώς σχεδόν 100.000 κάτοικοι της περιοχής αντιμετωπίζουν αβεβαιότητα για τη βοήθεια τροφίμων.
Βλέπουμε παρόμοιες σκηνές σε όλη τη χώρα.
Στη βόρεια Καλιφόρνια, η ζήτηση στις τοπικές τράπεζες τροφίμων έχει εκραγεί…
Στην περιοχή εξυπηρέτησής της, που περιλαμβάνει τις κομητείες Σάντα Κλάρα και Σαν Ματέο, περισσότεροι από 168.000 άνθρωποι βασίζονται στο CalFresh, την εκδοχή του SNAP στην πολιτεία της Καλιφόρνια, λέει η Μπάχο.
Μόνο τη Δευτέρα, πάνω από 1.500 μοναδικοί χρήστες επισκέφθηκαν το διαδικτυακό εργαλείο εντοπισμού τροφίμων της τράπεζας, που συνδέει τους ανθρώπους με κοντινά σημεία διανομής τροφίμων, σύμφωνα με την Μπάχο. Αυτό είναι σχεδόν διπλάσιος από τον συνήθη όγκο.
Η τηλεφωνική γραμμή βοήθειας έχει επίσης σημειώσει αύξηση 200% στις αιτήσεις για παραπομπές, λέει.
Εξέπληξε το ότι η Καλιφόρνια δεν είναι καν στις 10 πολιτείες με τη μεγαλύτερη εξάρτηση από το πρόγραμμα κουπονιών τροφίμων.
Αποδεικνύεται ότι το Νέο Μεξικό, το Όρεγκον και η Λουιζιάνα ηγούνται αυτής της λίστας…
- Νέο Μεξικό – 21,5%
- Όρεγκον – 18,1%
- Λουιζιάνα – 17,5%
- Οκλαχόμα – 16,9%
- Δυτική Βιρτζίνια – 15,5%
- Νεβάδα – 15,2%
- Μασαχουσέτη – 15,1%
- Πενσυλβάνια – 15,0%
- Νέα Υόρκη – 14,9%
- Ιλινόις – 14,8%
Μερικές πολιτείες άρχισαν να καταβάλλουν πλήρη επιδόματα τροφίμων την περασμένη εβδομάδα, αλλά η κυβέρνηση Τραμπ διατάσσει αυτές τις πολιτείες να «αναιρέσουν αμέσως» ό,τι έχουν κάνει…
Η κυβέρνηση Τραμπ έχει δώσει εντολή στις πολιτείες ότι πρέπει «να αναιρέσουν αμέσως οποιαδήποτε βήματα» έγιναν για την παροχή πλήρων επιδομάτων SNAP σε Αμερικανούς χαμηλού εισοδήματος, λέγοντας ότι οι πολιτείες «δεν είχαν εξουσιοδότηση».
Το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ, σε υπόμνημα του Σαββατοκύριακου που απέκτησε το CBS News, απείλησε επίσης με επιβολή οικονομικών ποινών στις πολιτείες που δεν θα συμμορφωθούν με τις νέες εντολές της κυβέρνησης.
«Στο βαθμό που οι πολιτείες έστειλαν πλήρη αρχεία πληρωμών SNAP για τον Νοέμβριο 2025, αυτό δεν είχε εξουσιοδότηση», έγραψε ο Πάτρικ Πεν, αναπληρωτής υφυπουργός Γεωργίας, στους διευθυντές SNAP των πολιτειών. «Κατά συνέπεια, οι πολιτείες πρέπει να αναιρέσουν αμέσως οποιαδήποτε βήματα έγιναν για την έκδοση πλήρων επιδομάτων SNAP για τον Νοέμβριο 2025».
Τι τεράστιο χάος.
Και το γεγονός ότι αυτή η κρίση ξέσπασε λίγο πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών κάνει πολλούς δικαιούχους ακόμα πιο αναστατωμένους…
«Τίποτα, δεν πήρα τίποτα αυτόν τον μήνα», είπε ο Άντονι Μίλερ.
Ο Μίλερ είπε ότι υποτίθεται ότι θα έβλεπε σχεδόν 300 δολάρια στην κάρτα του στις 1 Νοεμβρίου.
«Είναι μπερδεμένο και ο Τραμπ δεν θέλει να τα απελευθερώσει, γι’ αυτό τα πηγαίνει στα δικαστήρια, και δεν βγάζει κανένα νόημα που πρέπει να πεινάσουμε εδώ έξω, και το έκανε ακριβώς την περίοδο των Ευχαριστιών», είπε.
Πρόσεξες ότι χρησιμοποίησε τη λέξη «πεινάσουμε».
Ξαφνικά ακούμε αυτή τη λέξη πάρα πολύ.
Στην πραγματικότητα, μια γυναίκα δικαιούχος EBT που ισχυρίζεται ότι «πεινάει» έχει τραβήξει τεράστια προσοχή στο διαδίκτυο…
Προφανώς, αυτή η γυναίκα δεν πεινάει.
Αν μείνεις χωρίς φαγητό για λίγες μέρες, αυτό δεν θα σε βλάψει.
Στην πραγματικότητα, για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, το να μείνεις χωρίς φαγητό για λίγες μέρες θα ήταν πολύ ωφέλιμο για την υγεία τους.
Αν έχεις χρόνια ασθένεια, η νηστεία είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για το σώμα σου.
Ο λόγος που ακούμε τόσο πολύ τη λέξη «πεινάω» είναι επειδή τα κυρίαρχα ΜΜΕ την χρησιμοποιούν συνεχώς και πολλοί κορυφαίοι Δημοκρατικοί την χρησιμοποιούν συνεχώς…
«Ο Ντόναλντ Τραμπ και η κυβέρνησή του αποφάσισαν να οπλοποιήσουν την πείνα, να παρακρατήσουν τα επιδόματα SNAP από εκατομμύρια ανθρώπους, παρά το γεγονός ότι δύο κατώτερα δικαστήρια, τόσο το περιφερειακό όσο και το εφετείο, κατέστησαν σαφές ότι αυτά τα επιδόματα SNAP έπρεπε να καταβληθούν αμέσως», δήλωσε ο ηγέτης των Δημοκρατικών στη Βουλή Χακίμ Τζέφρις στο CNN το Σάββατο, χαρακτηρίζοντας τις ενέργειες «ντροπιαστικές».
«Ο Ντόναλντ Τραμπ κυριολεκτικά μάχεται στα δικαστήρια για να εξασφαλίσει ότι οι Αμερικανοί θα πεινάσουν. ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ», επανέλαβε ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια Γκάβιν Νιούσομ, πιθανός υποψήφιος για το 2028, στο X.
Κανείς στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν πεινάει.
Αν θέλεις να δεις πραγματική πείνα, κοίτα τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην Αφρική.
Οι άνθρωποι κυριολεκτικά πέφτουν νεκροί από έλλειψη τροφής, αλλά αυτό σχεδόν δεν τραβάει καμία προσοχή από τα δυτικά ΜΜΕ.
Ας βάλουμε λοιπόν όλα αυτά σε προοπτική.
Αυτή η κρίση με τα κουπόνια τροφίμων είναι μόνο προσωρινή, και τα καλά νέα είναι ότι φαίνεται ότι μια συμφωνία για τον τερματισμό της αναστολής λειτουργίας της κυβέρνησης μπορεί να είναι κοντά.
Θα δούμε.
Αλλά ακόμα κι αν τελειώσει αυτή η αναστολή λειτουργίας, υπάρχουν μερικά πράγματα που όλοι πρέπει να θυμόμαστε:
- Η ζήτηση στις τράπεζες τροφίμων των ΗΠΑ ήταν σε επίπεδα ρεκόρ ακόμα και πριν ξεκινήσει η αναστολή λειτουργίας της κυβέρνησης.
- Αν κάποια μέρα υπάρξει κάποια μεγάλη έκτακτη ανάγκη και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν μπορεί πλέον να ταΐζει δεκάδες εκατομμύρια Αμερικανούς, τα πράγματα θα γίνουν πολύ άσχημα σε αυτή τη χώρα πολύ γρήγορα.






