Τους μεν κανόνες οι άνθρωποι τους κατάργησαν, αλλά δεν τους κατάργησε ο Θεός.
Μένουν, όπως τους έθεσαν οι Πατέρες και οι θείοι Απόστολοι.
Επομένως να τους φυλάττουμε, αν θέλουμε να σώσουμε την ψυχή μας, για να μη βρούμε αντιμέτωπο το Θεό να υπερασπίζει τους νόμους των αγαπητών Του δούλων.
Όσιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής






