Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά
Αναρωτιέμαι καθημερινά τι γίνεται με την Δημοκρατία μας;
Πώς γίνεται να έχουμε αυτό το πολίτευμα μόνο στα χαρτιά;
Πως είναι δυνατόν να έχουν καταργηθεί όλα στην Ελλάδα και ακόμα και αυτές οι εκλογές και τα δημοψηφίσματα εκατομμυρίων ελεύθερων Ελλήνων πολιτών να μην λαμβάνονται υπ’ όψιν;
Κι όταν κάποιος διαμαρτύρεται, να κατηγορείται και γι’ αυτό κατά το δοκούν.
Πόσο ψεύτες και δήθεν είστε…






