Μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού ο Ανδρέας Μαρτίνης,πρώην πρόεδρος του Ερρικος Ντυνάν μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό “Ε” και στην εκπομπή του Βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου “το ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΚΟΥΕΙ;” τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 22/5/2017.
Ο Ανδρέας Μαρτίνης πέρασε την πύλη των φυλακών Κορυδαλλού στις 20 Μαϊου μετά από πολύωρη απολογία του για “μίζα” ύψους 3,2 εκατομμυρίων γερμανικών μάρκων, που φέρεται να έλαβε για την υπογραφή σύμβασης του ιδρύματος με την εταιρία “Hospitalia International”.
Το κατηγορητήριο σε βάρος του Ανδρέα Μαρτίνη και της συζύγου του,η οποία επίσης απολογήθηκε και αφέθηκε ελεύθερη,είναι πολυσέλιδο και…
Η συνέχεια στο http://theodorovias.blogspot.gr/2017/05/blog-post_122.html






