ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Γεώργιος Φλώρος : «Ο δε δίκαιος εκ Πίστεως ζήσεται..»(Εβρ.Ι’38.)

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΩΡΟΣ. - 28 Μάιος 2021 - 21:41
Loading...
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

«…Ο δίκαιος θα σωθεί και ΘΑ ΖΗΣΗ δια της Πίστεώς του,..» 

                                                                                      (Τρεμπέλα) 

Το ότι θα σωθεί, μου είναι ευκολονόητο, ότι δηλαδή  

«..θα κερδίση την αιωνίαν ζωήν του» (Κολιτσάρα), την βασιλεία των ουρανών. 

Το «ΘΑ ΖΗΣΕΙ» του Τρεμπέλα τί άραγε να σημαίνει, αφού στον συγκεκριμένο στίχο δε διευκρινίζεται ; 

Πολλά έχουν γραφτεί όμοια από τους Πατέρες, αποσκοπώντας στην αφύπνιση και μετάνοια της ψυχής προς όφελός της. 

Διάλεξα κατευθείαν από την πηγή της 5ης Εντολής, γιατί με συγκινεί περισσότερο. Μας λέει :  

«Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου ,ΙΝΑ ΕΥ ΣΟΙ ΓΕΝΗΤΑΙ ΚΑΙ ΙΝΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΓΕΝΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΘΗΣἧς Κύριος ὁ Θεός σου δίδωσί σοι.» 

Βλέπουμε εδώ αδερφοί μου, ότι αυτός που λένε οι Γραφές ότι θα ζήσει σε τούτη την πρόσκαιρη ζωή , θα ζήσει «ευ» ,δηλαδή ..καλά και μακροχρόνια (με τον σταυρό που του αναλογεί στην πλάτη του φυσικά, μην το ξεχνάμε, ούτε να το μπερδεύουμε..). 

Θα ζήσει δηλαδή απολαμβάνοντας την χαρά και την ειρήνη , μέσα στην πάνσοφη δημιουργία του Παντοκράτορος Θεού, (…ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΘΗΣ,..) και θα βρίσκεται μακροχρόνια μέσα στον κόσμο ζώντας μακράν του κόσμου της αμαρτίας . 

Ποιός είναι όμως ο δίκαιος, που δια της απαρασάλευτης Πίστης του θα ζήσει και θα σωθεί; 

Επίσης, πολλά έχουν γραφτεί περί δικαιοσύνης από τους Πατέρες. Επέλεξα κάποιο που ίσως να τα περικλείει όλα και θα προσπαθήσω να το αποδώσω όσο καλύτερα μπορώ.. 

«Δίκαιος δεν είναι αυτός που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να κάνει κάτι άδικο, αλλά ΔΙΚΑΙΟΣ είναι αυτός που ενώ μπορεί να διαπράξει το άδικο χωρίς να αποκαλυφθεί και να τιμωρηθεί, αυτός επιλέγει άνευ σκέψης να επιτελέσει το δίκαιο! 

Είναι αυτός που προτιμά να αδικηθεί παρά να αδικήσει τον συνάνθρωπό του.» 

Αμέσως παραθέτω ένα πραγματικό γεγονός ως παράδειγμα για να συνδεθεί ο λόγος. 

                               *********** 

Νεαρά εγκυμονούσα μαθαίνει από τον γιατρό της ότι το παιδί που περιμένει έχει μεγάλο πρόβλημα υγείας και θα γεννηθεί μη φυσιολογικό ,με αποτέλεσμα να πεθάνει σε λίγο καιρό , αφότου γεννηθεί. Την παρότρυνε μάλιστα να το αποβάλλει. Έλα όμως που το δαιμόνιο προσέκρουσε σε απαρασάλευτο λίθο Πίστεως και η νεαρά γυναίκα (μαζί με το σύζυγό της) ούτε που σκέφτηκε να κάνει αυτό που της προτάθηκε.. 

Μάλιστα δεν προσευχόταν να γίνει το αγγελούδι της καλά, αλλά προσεύχονταν και ευχαριστούσε τον Θεό για το μεγάλο δώρο που της χάρισε. 

Όταν γέννησε ,ο γιατρός έμεινε άφωνος μη μπορώντας να δικαιολογήσει το ..λάθος του. 

Όσο για την Ορθόδοξη χριστιανή μητέρα κράτησε ένα αγγελούδι, το δώρο του Θεού, υγιέστατο στην αγκαλιά της. 

Μετά η δίκαιη ηρωίδα ,μα τι λέω..;, (διορθώνω) η δίκαιη , ορθόδοξη, ταπεινή χριστιανή γυναίκα (γιατί κάθε ορθόδοξη , ταπεινή γυναίκα είναι ηρωίδα) παρηγορούσε και ενθάρρυνε τον καταβεβλημένο γιατρό ο οποίος ήρθε σε συναίσθηση των καθηκόντων του και των πνευματικών υποχρεώσεών του! 

                                ************ 

Αντίθετες περιπτώσεις ανθρώπων που συνεργάστηκαν με τον ανθρωποκτόνο διάβολο, άπειρες τω αριθμώ. 

Ας προσέξουμε τώρα κάτι που κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει και που άπτεται άμεσα της δικαιοσύνης και πνευματικότητος. 

Είναι γνωστό τοις πάσι (όποιος αμφιβάλλει, μπορεί να ερευνήσει προς διαπίστωση) ότι σε αθώες ψυχές, ανήμπορες να αντιδράσουν, με δόλο «διαχωρίζουν» το σώμα από την ψυχή. 

Αν μπορούσαν θα εκμεταλλεύονταν και την ψυχή οι ανθρωποκτόνοι για οικονομικό συμφέρον και δόξα. 

Πού γίνονται αυτοί οι «διαχωρισμοί» σώματος και ψυχής; 

Μα σε πολλά οικοδομήματα που απ’ έξω απαστράπτουν στολισμένα ,ενώ μέσα είναι  βρώμικοι τάφοι και τα διευθύνουν άνθρωποι με περίσσια κοσμική μόρφωση και κοινωνική αποδοχή. 

Γίνονται σε οργανωμένους χώρους  εμπορίας ανθρωπίνων οργάνων με γραμμή παραγωγής και εξαγωγές σε όλον τον κόσμο. 

Γίνονται σε «νόμιμα»  εργοστάσια επεξεργασίας που καθιερώθηκαν στον κόσμο και που παρουσιάζουν το όλο θέμα ανθρωπιστικό ,αφού ομορφαίνουν το σώμα με φτιασίδια και συνάμα διαφημίζουν μακροζωία! 

Σταματώ εδώ, γιατί δεν αντέχω άλλο αυτήν την περιγραφή, και μπαίνω στο κατ’  εξοχήν θέμα του δικαίου και της πνευματικής προσέγγισης. 

Καταλαβαίνει η ψυχή ότι αυτό που χωρίς τύψεις ,με δόλο εφόνευσε γιατί της ήταν εμπόδιο, μοιάζοντας στον ανθρωποκτόνο διάβολο, ήταν εν δυνάμει Άγιος ή Αγία; Ταλαίπωρη ψυχή έγινες δολοφόνος Αγίου, του ιδίου του παιδιού σου! Πέρασε λίγος καιρός και ήρθε η λήθη. Τώρα με λαχτάρα για να ζήσεις περισσότερο κλείνεις ραντεβού ανυπομονώντας να προλάβεις πριν σωθεί το «μπόλι», να βάλεις μέσα σου κάτι που μπορεί να είναι του ίδιου του παιδιού σου! 

Άμυαλη ψυχή το θέλεις πιο απλά για να το κατανοήσεις; 

Για να «ζήσεις» εσύ όπως επιθυμείς δολοφόνησες πριν το παιδί σου και ως αναίσθητη το χρησιμοποιείς για τη δική σου «μακροζωία». Επιπλέον, για να ομορφύνεις την εξωτερική σου ασχήμια (βρωμιά) και να σκανδαλίσεις άλλους , βάζεις κύτταρα του ίδιου του παιδιού σου στο πρόσωπό σου που είναι εικόνα του Χριστού και της Παναγίας, που προφανώς  δε σέβεσαι. 

Αφού λοιπόν δε σέβεσαι τον εαυτόν σου, πώς είναι δυνατόν να σεβαστείς άλλους; Αφού δε σέβεσαι το ίδιο σου το παιδί πώς θα σεβαστείς τα παιδιά των άλλων; 

Εκδηλώνεις όλη την αρρωστημένη, υποτιθέμενη αγάπη σου, στους λαθρομετανάστες, στα σκυλιά και στις χελώνες.. όχι όμως στους εν δυνάμει Αγίους! 

ΠΟΣΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, μακάρι να καταλάβαινες πόσο κινδυνεύεις! 

Και σε μπουκάλι ,αποστειρωμένη να κρυφτείς, από τον φελλό θα την βρεις! 

Τώρα πρέπει να σταματήσω εδώ, όχι διότι δεν υπάρχουν συγκλονιστικότερα επιχειρήματα, αλλά διότι είναι αρκετά να συμβάλλουν στη μετάνοια της καλοπροαίρετης ψυχής που θα εξαλείψει όλα τα ανομήματα από τη ρίζα, εκ του Πατρός που μας ζωοποιεί με την ανυπέρβλητη αγάπη Του. 

Μετάνοια, που θα τσακίσει τα κόκκαλα, θα συντρίψει τη σκληράν καρδίαν κάνοντάς την ωσάν της Μαρίας της Αιγυπτίας, ωσάν του Πέτρου, ωσάν του Ιακώβου του εκπεσόντος ,ωσάν του προφήτη Δαυίδ ,που φαινομενικά αποκλείονταν κάθε σωτηρίας και που στο τέλος ο ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΦΡΟΥΣ έκρινε ότι τους αξίζει ακόμα και αγιοσύνη. 

Ασύλληπτα πράγματα ! 

Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου! 

Έδωσε τρεις ευκαιρίες σε αυτόν (τον Ιούδα) που Τον πρόδωσε, οδηγώντας Τον στον Σταυρό και δε θα δώσει (ευκαιρίες) σε αυτούς που έκαναν λάθος; Ούτε να σκεφτόμαστε το αντίθετο! 

Η μετάνοια είναι το κλειδί του παραδείσου. Αν το κατορθώσουμε-συν Θεώ- παίρνουμε στο χέρι μας το κλειδί, ανοίγουμε την πόρτα και μπαίνουμε μέσα. 

Δεν αρκεί μόνο να πάρουμε το κλειδί, αλλά πρέπει και να ανοίξουμε την πόρτα, πρέπει και να μπούμε μέσα.  

«Οι βιασταί αρπάζουσιν την βασίλειαν..»! 

Ο Θεός το θέλει ,μας το έχει πει «Άγιοι γίνεσθε..» , εμείς το θέλουμε όμως; Ιδού το ερώτημα ! 

«Τον δια της μετανοίας εναγκαλίσθη». 

Είχε κάνει όλα τα κακά, παρόλα ταύτα η ειλικρινής μετάνοιά του ήταν ικανή όχι μόνο να τον δεχθεί αλλά και να τον τιμήσει! 

Προσοχή όμως σε ό,τι επιφέρει  πνευματικό θάνατο.. Εκεί δεν υπάρχει συγχώρηση! 

Αν συμβουλέψω τον αδερφό μου διεστραμμένα-αιρετικά και εξ’ αιτίας μου του επιφέρω πνευματικό θάνατο, τότε δεν θα συγχωρεθώ. 

Εν κατακλείδι ,καλοί μου αδερφοί, άγιοι του Θεού, είναι πνευματικό το θέμα του εμβολίου ή όχι; 

Είναι δίκαιο ο συνειδητά μπολιασμένος, ακόμα και αυτός που δεν συμμετείχε σε δολοφονία εμβρύου να χρησιμοποιεί επί του σώματος του ,ξένο- αδικοχαμένο σώμα προκειμένου να «ζήσει» αυτός; 

Είναι θεολογικό και σωτηριολογικό το θέμα ή όχι;  

Ο δίκαιος μετανοημένος και εξομολογημένος κοινωνά όλο το σώμα και όλο το αίμα του Χριστού ,του φρικτού μυστηρίου που τελείται και που ο Χριστός διαμελίζεται από τα Τίμια χέρια του Ιερέα που μόνο αυτός αντέχει αυτήν τη θυσία, διότι ούτε τα χερουβείμ και τα σεραφείμ δεν μπορούν να ατενίσουν ,αλλά κρύβουν τα πρόσωπά τους με τις φτερούγες τους. 

Πρέπει επομένως ,ο δίκαιος αυτός να κοινωνά με αμετανόητο ο οποίος από φόβο «μπολιάστηκε» με κάτι που περιείχε έστω και λίγο σώμα αδικοχαμένου-ανήμπορου να αντιδράσει ανθρώπου; 

Δεν εμπιστεύεται δηλαδή τον Ιησού Χριστό ,αλλά εμπιστεύεται συστατικά σώματος κάποιου εμβρύου , καθ’ υπόδειξη των «ειδικών», άθεων και αντιχρίστων. 

Για να τα έχει όμως καλά και με τον Ιησού Χριστό κοινωνάει και Αυτόν, για να το έχει ...δίπορτο! 

Τί γνώμη έχεις τώρα αδερφέ, πρέπει να κοινωνήσει ο εμβολιασμένος και μετά να κοινωνούν οι ...στρατιώτες του Χριστού; 

Δεν θα σου πω ,ο ανάξιος τί να κάνεις, όφειλα όμως κάτι που δόθηκε ως γνώση, να σου παρουσιάσω με αγάπη. 

«Και να εξετάζετε εκείνον, όπου θέλη να κοινωνήση, αν ήναι εξομολογημένος, ει δε μη και δεν είναι εξομολογημένος ,να μην τον κοινωνήσετε, διότι και εσείς κολάζεσθε, και εκείνος. Δια τούτο παρακαλώ προσέχετε, επειδή αν παρακούσητε τοις λόγοις μου, εσείς ,και όχι εγώ έχετε να δώσετε λόγον τω Θεώ έμπροσθεν του φοβερού κριτού…»  

 

(ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ –ΝΟΥΘΕΣΙΑ/  

«ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΙ» , σελ.311 Ιωάννου Χρυσοστόμου) 

Αν ο δίκαιος ζήσει «ευ» (ευχάριστα, καλά) και μακροχρόνια ο άδικος ούτε ευχάριστα θα ζήσει ούτε μακροχρόνια θα ζήσει. 

Όσα μπολιάσματα κι αν κάνει δεν μπορεί να αποφύγει την θεία δικαιοσύνη. Για τη δυστυχία του δε αυτή, δε θα φταίει το Ευαγγέλιό του Χριστού αλλά η αδικία ,η κακία και η πονηρία εκάστου παραβάτη. 

Μη μου πείτε ότι το θέμα δε σχετίζεται με το περί δικαίου αίσθημα, διότι τότε θα πρέπει να αναθεωρήσουμε την περί ανθρώπου ύπαρξη και να καταταγούμε κάπου αλλού. 

Να σημειωθεί ότι αυτό το «μπόλι» ουδεμία σχέση έχει με τα μέχρι σήμερα εμβόλια τα οποία σύσσωμη η ιατρική κοινότητα ενέκρινε προς εξυπηρέτηση του κόσμου και όχι προς εξουσία και εξάρτηση επ’ αυτού. 

                              

*Το ότι δημιουργεί άγνωστες μεταλλάξεις κατά συνέπεια ανεξέλεγκτες (κατά τους ειδικούς) είναι θέμα άξιο προβληματισμού ή όχι; 

*Το ότι ο μπολιασμένος καθίσταται φορέας του ιού, ενδεχομένως και των μεταλλαγμένων ιών (πάλι κατά τους ειδικούς) πρέπει να μας προβληματίζει ή όχι; 

*Το ότι οι παρενέργειες μετά την πράξη είναι πολλές και ποικίλες, ακόμα και θάνατος, μας αφήνει και αυτό αδιάφορους; 

*Το να ξέρω ότι είναι πειραματικό και να δέχομαι το πείραμα επί του σώματός μου ενώ είμαι υγιής, είναι ένδειξη σωφροσύνης; 

*Το να είμαι υγιής και να πάω γυρεύοντας …είναι πνεύμα αγαθό ή πλάνης; 

*Το να αθετώ τις Εντολές και τους λόγους του Κυρίου είναι πνευματικό, θεολογικό και σωτηριολογικό ή όχι; 

Γιατί  μας λέει ότι: «Εκείνος που επιμένει στην αμαρτία , κατάγεται από το διάβολο και έχει στενή σχέση και γνωριμία με τον διάβολο.» 

Ο Θεός επιτρέπει να αναδεικνύονται αξιοθαύμαστοι γιατροί, για να μας πει και στην επιστήμη της ιατρικής ακόμα,  

«…φέρτε τώρα και  από τον δικό σας κόπο..». 

Ο  Ίδιος όμως τους είχε ετοιμάσει σίγουρο πρωινό, φωτιά να στεγνώσουν και να ζεσταθούν. 

Παράδειγμα προς μίμηση, ο Άγιος Λουκάς ο ιατρός ο οποίος πρώτα σταύρωνε το σημείο επέμβασης και μετά χειρουργούσε (όλως «τυχαίως» με επιτυχία!). 

Προσεύχομαι να αποκτήσουμε ειλικρινή μετάνοια και να αξιωθούμε της αμέριστης επιείκειας  του Θεού. Επίσης εύχομαι για την γρήγορη ανάδειξη της αλήθειας ,ώστε το κακό που βιώνουμε να σταματήσει γρήγορα. 

«Ο δε δίκαιος εκ Πίστεως ζήσεται» και αλλού : «Δια της Πίστεως και της υπομονής θα σωθούμε» γιατί χρειάζεται μεγάλη υπομονή να αντέξουμε και να αντιμετωπίσουμε –συν Θεώ- τις επιθέσεις των δαιμόνων. 

Ας προσευχόμαστε με όλη μας τη δύναμη, γρηγορούντες! 

Εμπιστεύομαι, λατρεύω και πείθομαι στον Θεό και όχι στους ανθρώπους που άρχονται από τον κοσμοκράτορα του σκότους! 

 

Προς δόξα  θεού και της ψυχής το όφελος, ο λόγος.. 

 

Με εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον  

Γεώργιος Φλώρος 

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…