Η ειδική αποστολή επιτήρησης (SMM) του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (OSCE) επιβεβαίωσε την ανάπτυξη ουκρανικών δυνάμεων στη « νεκρή ζώνη » κοντά στη γραμμή διχοτόμησης στην περιοχή του Donbass.Την σχετική δήλωση έκανε ο αναπληρωτής Διευθύνων του κλιμακίου του OSCE ο Alexander Hug σήμερα Τρίτη.Σύμφωνα με τον Hug οι αντιπρόσωποι της αποστολής επισκέφθηκαν το χωριό Pavlopol όπου παρατήρησαν μια αύξηση του αριθμού των ουκρανικών δυνάμεων μεταφέρει το Donetsk News Agency.
Νωρίτερα ο εκπρόσωπος τύπου του Υπουργείου Άμυνας της Λαικής Δημοκρατίας του Donetsk (RDP) ο Eduard Basurin δήλωσε ότι στο πλαίσιο της αυτοαποκαλούμενης «παθητικής επίθεσης », ο ουκρανικός στρατός πήρε τον έλεγχο 5 κατοικημένων περιοχών στη νεκρή ζώνη κοντά στη γραμμή διχοτόμησης μεταξύ αυτών και του χωριού Paverpol.Ως πρόσφατα εθεωρείτο μια περιοχή no-man’s land. TASS 8.12.15







