ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Ο.Υ.Α. Αποκάλυψη . Οι μυστικές υπηρεσίες είχαν προειδοποιηθεί για σαμποτάζ ; Αυτές είναι οι ενδείξεις που το δείχνουν και που απαιτούν σχετική έρευνα

ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ. - 2 Μαρ 2023 - 12:38

Τι λέτε , θα βρεθούν ποτέ οι σωροί των μηχανοδηγών ;

Όταν μια κατάσταση αρχίζει να αποσυντίθεται , το αναπόφευκτο διατίθεται ενίοτε  σε εγκληματικά μυαλά στη βάση σκοπιμοτήτων . Πολιτικών ; οικονομικών συμφερόντων ; επίρριψης ευθυνών;

Το θέμα  – ακόμα και ως σενάριο – είναι τεραστίων διαστάσεων αφού σε μια τέτοια περίπτωση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ό,τι πιο εγκληματικό έκτρωμα έχει δημιουργήσει η φύση το οποίο , εκμεταλλεύτηκε όλη αυτήν την κατάπτυστη και απερίγραπτη κατάσταση που έχει περιέλθει το εν λόγω σιδηροδρομικό δίκτυο  -για την οποία  θα έπρεπε ήδη να είχαν συλληφθεί και οι άμεσα υπεύθυνοι της  ΟΣΕ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ  της  Hellenic Train  και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών – την ανείπωτη οδύνη και το σοκ που προκλήθηκε στην κοινωνία , προκειμένου να φέρει εις πέρας συγκεκαλυμμένα και για τους δικούς του αρρωστημένους λόγους , το φρικαλέο του σχέδιο.

Τα σενάρια τρία …. και τα ερωτήματα αμείλικτα .



Λίγες ώρες πριν , στις 16.32’ , η  αμαξοστοιχία του θανάτου παραμένει στο σταθμό του Παλαιοφάρσαλου λόγω τεχνικού προβλήματος καλωδίου ηλεκτροκίνησης. Αιτία ένα κομμένο καλώδιο ηλεκτροκίνησης που έπεσε πάνω στην αμαξοστοιχία με αποτέλεσμα την ακινητοποίησή της . Ωστόσο , ένα τέτοιο συμβάν που λογικά θα έπρεπε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη εποπτεία το δρομολόγιο του θανάτου ,δεν ενεργοποιεί την αντίληψη κάποιων ώστε να έχουν τεταμένη την προσοχή τους .

Αντιθέτως λίγο μετά  , ο ¨άπειρος¨ σταθμάρχης βρέθηκε σε τέτοια διανοητική κατάσταση ώστε να κάνει τρία λάθη μαζεμένα . Δει είδε την  αλλαγή κατεύθυνσης του σιδηροδρόμου, που κατευθύνθηκε αντί για την άνοδο στην πορεία καθόδου , δεν έλεγξε την στιγμή που ξεκίνησε και έφυγε, σε ποια γραμμή κινείται (  ήταν υποχρέωση του ) και τ ότι , από την στιγμή που έχει μπροστά του το πάνελ που ρυθμίζει τα κλειδιά και το συγκεκριμένο 118 , θα μπορούσε την στιγμή που έφυγε το τρένο με μία απλή παρατήρηση – ματιά να δει τις γραμμές ,κι  ότι έφυγε στην ανάποδη γραμμή  , και να ειδοποιήσεις  άμεσα τον μηχανοδηγό να σταματήσει.

Ο ίδιος υποστήριξε αρχικά ότι, «Πάτησα το κουμπί, δε λειτούργησε το σύστημα» , το οποίο ερμηνευόμενο  δείχνει ότι , εκ του αποτελέσματος δεν λειτούργησε , δείχνει ότι βρισκόταν σε ¨αποσύνδεση με την πραγματικότητα ¨

Δεν είναι μόνο αυτό . Οι μηχανοδηγοί– που προφανώς θα είχαν κάνει πολλές φορές το ίδιο δρομολόγιο – εύκολα θα μπορούσαν να παρατηρήσουν , βλέποντας την κίνηση του τρένου τους πάνω στις ράγες , ότι  βρισκόταν στη λάθος πλευρά , σε λάθος γραμμή , ότι ¨οδηγούν ανάποδα ¨. Επιπλέον , ούτε ο ένας μηχανοδηγός ούτε ο άλλος είδαν ότι υπάρχει κόκκινο φανάρι . Δυστυχώς  δεν μπορούν να μιλήσουν τώρα .

Υπάρχουν κι άλλες διαπιστώσεις που δείχνουν μεταξύ άλλων  γιατί θα επιλέχτηκε η ¨καταραμένη κοιλάδα ¨ , τις οποίες για ευνόητους λόγους δεν θα αποκαλύψουμε … προς το παρόν .

Συνεχίζεται …

OMΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ

Loading...

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr