– Η Ν. Μπακογιάννη «μαλώνει» τον Αρχηγό του ΠΝ..
– Ο φιλομητσοτακικός εκδότης του «Φιλελεύθερου» Θανάσης Μαυρίδης: «Η συνεκμετάλλευση είναι ο δρόμος της λογικής» και «Θεωρώ ότι η λέξη συνεκμετάλλευση είναι αρκετά δαιμονοποιημένη»…
– Φίλης, ΣΥΡΙΖΑ: “Δεν μπορούμε να κάνουμε γεωτρήσεις από μόνοι μας..”!
– Η πρώην υπουργός Εξωτερικών, βουλευτής Χανίων και αδελφή του πρωθυπουργού, δήλωσε συγκεκριμένα μιλώντας στο Action 24 και στην εκπομπή «Αντιθέσεις»:
«Ο μεγάλος πόλεμος είναι η επιτυχία να μην κανείς πόλεμο. Οσοι λένε ότι είμαστε μόνοι μας διπλωματικά και επικρίνουν την Ευρωπαϊκή Ενωση, να μας πουν την άλλη πρόταση. Τι θέλουν, να βγάλουμε τον Στόλο και να πυροβολούμε; Θα είναι καλό όλοι αυτοί οι περισπούδαστοι αναλυτές να βουτάνε τη γλώσσα στο μυαλό πριν μιλήσουν για εξωτερική πολιτική. Περιμένω να υπάρχει μια αίσθηση ευθύνης».
Αρα, ότι πράξουμε, πρέπει να το πράξουμε στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ενωσης και πάνω απ’όλα «να μην βγάλουμε τον Στόλο στο Αιγαίο» και, προς Θεού, «να μην πυροβολήσουμε».
Και η παρατήρηση γίνεται με επιθετικό τρόπο και φυσικά απαντά στον Αρχηγό του Πολεμικού Ναυτικού, αντιναύαρχο Νίκο Τσούνη ο οποίος ήταν σαφής στην δική του τοποθέτηση: «Θα πάμε μπροστά, θα ρίξουμε κι όσες φάμε».
Από την μία πλευρά λοιπόν είναι η αδελφή του πρωθυπουργού που λέει «Τι θέλουν, να βγάλουμε τον Στόλο και να πυροβολούμε;» και από την άλλη τον Αρχηγό του Ναυτικού (μέχρι τον άλλο μήνα που θα το αποστρατεύσουν) που λέει «Θα πάμε μπροστά και θα ρίξουμε»…





