• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Τετάρτη, 3 Ιουνίου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home Slider

Παρασκευή Σιδέρη : Η λύση όλων των προβλημάτων είναι στην κυριολεξία στα χέρια μας…

10 μήνες ago
in Slider, ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΙΔΕΡΗ
33
Παρασκευή Σιδέρη : Η λύση όλων των προβλημάτων είναι στην κυριολεξία στα χέρια μας…
50
SHARES
2.5k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Γράφει Η Παρασκευή Σιδέρη

Έχω κάνει αρκετές αναφορές στα ήθη των μουσουλμάνων και όσο πιο πολύ τους γνωρίζω τόσο πιο πολύ συνειδητοποιώ ότι δεν διαφέρουν από αυτά των χριστιανών αλλά όχι των σημερινών που ματαίως αναφέρονται ως χριστιανοι και μαγαρίζουν (μέσα και εγώ) την ακριβής έννοια του ορθοδόξου χριστιανού…

Στα περί θρησκείας τους δεν θα αναφερθω καθόλου γιατί πολύ απλά δεν έχουμε καμία σχέση αλλά σε θέματα τρόπου ζωής θα το αναλύσω εκτενώς για να σας αποδείξω καλοί μου αναγνώστες ότι με τέτοιες αρχές και αξίες κρατιούνται οι άνθρωποι όρθιοι και δεν πιάνονται Κώτσοι σε κάθε τυχάρπαστο , ακαμάτη και δουλοπρεπή πολιτικό που όλοι ξέρουμε ποιο αφεντικό τους κάνει κουμάντο ..

Προσωπικά οι εικόνες των χριστιανών γυναικών που έρχονται στην μνήμη μου είναι αυτές με το μαντήλι σε όλες τις χρωματικές αποχρώσεις και εννοείται το σώμα καλυμμένο ανεξάρτητου ηλικίας… η κοινωνία μας δεν επέβαλε κάποτε το συγκεκριμένο dress code για να βασανίσει και να εκδικηθεί τις γυναίκες αλλά αντιθέτως για να τις προστατεύσει.. το ίδιο” στυλ” προτείνει και ο απ Παύλος μέσα από τα ιερά κείμενα και φυσικά τον έχουν αφορίσει ουκ ολίγες φορές και κυρίως γυναίκες… όλοι γνωρίζουμε ότι η γυναίκα είναι θελκτικό πλάσμα από την φύση της και για αυτό της “επιβλήθηκαν” περιορισμοι για να μην προκαλεί.. η πρόκληση είναι από την φύση της επικίνδυνη και όποιος την επιλέξει σαφώς και παίζει με την φωτιά και η φωτιά όλοι ξέρουμε όταν ανάψει ειναι ανεξέλεγκτη και για αυτό λένε προλαμβάνουμε… όταν λοιπόν μια γυναίκα αρχίσει να επιμελείται την κόμμωση της και να επιδεικνύει τα κάλλη της με την έκθεση του σώματος της σε δημόσια θέα αυτομάτως προκαλεί ακόμα και αν δεν γίνεται σκοπίμως! η ζημιά όμως εγινε… και δώστου οι ματιές και δώστου οι φιλοφρονήσεις και δώστου οι ανταλλαγές τηλεφώνων και δώστου οι απιστίες και δώστου η διάλυση της οικογένειας και κάπως έτσι έχουν αρχίσει και χαλάνε οι μεταξύ μας σχέσεις, τόσο με τους αδερφούς μας όσο και με τον Θεό!

Πάντα είχαμε παρεκτροπές και θα έχουμε αλλά στις μέρες μας το φαινόμενο έχει ξεφύγει και το σημαντικότερο δεν αντιμετωπίζεται ως παρεκτροπή αλλά ως κάτι πλέον φυσιολογικό και λυπουμε πολύ τον Κύριο μας και γι’αυτό αναλαμβάνει την παιδαγωγια μας τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σαν κοινωνικό σύνολο ..

Οι μουσουλμάνοι λοιπόν δεν θέλουν να βασανίσουν τις γυναίκες τους αλλά να προλάβουν την διάλυση της οικογένειας που είναι ο πυρήνας των πάντων.. στην παραλία ακόμη και οι άντρες, εκτός των μικρών αγοριών, φορούν όλοι τους μπλούζα για να μην προκαλούν με την σειρά τους το γυναικείο φύλο… δεν θα αναφερθώ στην επιβολή της μπούρκας γιατί εκεί ισχύει κάτι άλλο που ξεφεύγει από την λογική και επίσης είναι “δρομολογημένο”..

Πάμε τώρα στην συνοδεία των γυναικών… δεν το κάνουν για να ελέγχουν τις γυναίκες τους αλλά για να τις προστατεύσουν… πόσες και πόσες γυναίκες δεν πέσανε στην παγίδα του “αθώου” φλερτ στον δρόμο …ο πονηρός όμως παντού παραμονεύει και το κακό λένε δεν αργεί να γίνει, και από αθωο για πότε προχωράει στο παράνομο δεν καταλαβαίνεις… και αρκεί να θυμηθούμε ότι ο ίδιος ο Κύριος μας προ είπε ότι ακόμη και με την σκέψη διαπράττουμε αμαρτία …όταν όμως μια γυναίκα συνοδεύεται οι πιθανότητες να “συντελεστεί” το αμαρτημα είναι αρκετά περιορισμένες! πόσοι βιασμοί και πόσες εξωσυζυγικες σχέσεις θα είχαν αποφευχθεί αν μια γυναίκα συνοδευόταν;

Κάποτε στην εκκλησία ο γυναικωνίτης είχε την αξία του και τον ρόλο του.. όχι γιατί δεν θεωρείται η γυναίκα ισότιμο μέλος της εκκλησίας αλλά για τον διαχωρισμό των φύλων και την αποφυγή “παρεκτροπών”…πόσα και πόσα παράνομα βλεφαρισματα δεν παίχτηκαν μέσα στον ιερό χώρο!

Ο Θεός όμως δεν ξεχνα και για όλες μας τις λοξοδρομιες έχει έτοιμες τις παιδαγωγιες μας.. οι γυναίκες στο ισλάμ εννοείται έχουν ξεχωρο οίκημα από τους άντρες για την προσευχή τους..

Η μοιχεία λοιπόν δεν είναι ένα απλό αμάρτημα αλλά ένα από τα θανάσιμα αμαρτήματα και αντί να θεσπιστούν ακόμη και νόμοι σκληροί για την αποφυγή της, καταργήθηκε ως ποινικό αδίκημα και επισήμως από το ελληνικό “ορθοδοξο” κράτος αλλά όχι όμως από τον Κύριο μας, τον προστάτη της αγνότητας και της οικογένειας…

Η αιτία κατά την γνώμη μου των περισσότερων σημερινών δεινών είναι η μοιχεία -διαλυση της αρμονικής οικογένειας… και σαφώς δεν επικροτουμε επουδενί τους λιθοβολισμους αλλά αυτή η χαλαρότητα και η μαγκιά μας απέναντι στην μοιχεία λυπησε πολύ τον Κύριο μας και για αυτό δεν έχουμε δικαίωμα ούτε να απορούμε για το κατάντημα της χώρας μας ούτε να αγανακτούμε.. μπορούμε όμως να αλλάξουμε πορεία και να επιστρέψουμε στις παλιές μας ανεκτίμητες αξίες τόσο για ειρηνευσουμε εμείς μέσα μας όσο και να γλυκανουμε τον Κύριο μας

Στο ισλάμ απαγορεύεται να μπει άντρας στο σπίτι μιας γυναίκας χωρίς την παρουσία τρίτων… Η αίσθηση και μόνο μιας γυναίκας μόνης σε ένα δωμάτιο εξάπτει την ανδρική φαντασία και άντε μετά να τον κρύβεις στην ντουλάπα και πίσω απ’τις κουρτίνες… σε εμάς πάλι η περατζαδα δεν έχει τελειωμό και δώστου οι υδραυλικοί ,και δώστου οι γείτονες και δώστου οι συνάδελφοι και, και….

Η συνδρομή για ίντερνετ στις ισλαμικές χώρες είναι ακριβό σπορ και συμβιβάζονται με την τιβι ,την οποία δεν την διαθέτουν αρκετά νοικοκυριά γιατί επίσης είναι ακριβό σπορ… και αν ανοίξει κανείς να παρακολουθήσει τα προγράμματα , απολύτως καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που βλέπουμε εμεις οι χριστιανοί…

Το γυμνό είναι απαγορευμένο, ανορθόδοξες σχέσεις σαν πρότυπα εννοείται δεν παίζουν, οι οικογενειακές σχέσεις είναι το επίκεντρο τόσο των διαφημίσεων όσο και των ταινιών, η ενημέρωση είναι περιορισμένη αλλά την προτιμώ από την “υπερ-ενημερωση” μας για όλους και για όλα και το μόνο που πετύχαμε είναι να μας κάνουν κουδούνα τον εγκέφαλο και να μην μπορούμε να ξεχωρίσουμε το σωστό απο το λάθος ,την αλήθεια από το ψέμα ,το άσπρο από το μαύρο και από την υπερπληροφορηση να καταλήξουμε στην παραπληροφόρηση και στην άνευ όρων παράδοση μας στην παγίδα τους.. και μην ξεχνάμε ότι μέσα από τα σκουπίδια που παρακολουθούμε διαπράττουμε αμαρτήματα… της καταλαλιάς μεσα από κουτσομπολιστικες εκπομπές, της γαστριμαργιας μεσα από τις μαγειρικές εκπομπές και εναν σωρό από διάφορα άλλα αμαρτήματα…

Συνελοντι ειπείν ας σταματήσουμε τις παρεκτροπές μας, ας μετανοήσουμε πικρά και ειλικρινά για αυτές, ας στραφούμε ολοκληρωτικά στον αληθινό Θεό ,γιατί στην κυριολεξία χανόμαστε …πλέον δεν κρύβονται οι εχθροί μας, μας περιπαιζουν ευθαρσως μπρος τα μάτια μας και μεις ακόμα το συζητάμε.. ας πιάσουμε όλοι δουλειά από αυτήν την στιγμή με το βλέμμα στραμμένο στον Σωτήρα…

Υ.Γ Επειδή είμαι γενικά υπέρ των αλλαγών ,είπα να αλλάξω φωτογραφία καθώς και η συγκεκριμένη με εκφράζει περισσότερο 🤗

Υ.Γ Για να δειτε για τί “ενημέρωση” μιλάμε… σχετικά λοιπόν με τον θάνατο 3 χρόνου κοριτσιού στην θάλασσα: με βάση τα στοιχεία πρόκειται για ένα παιδί που δεν δείχνει να ήταν παραμελημένο από τους φροντιστές τους και εν τέλει πρόκειται για ένα αποστεομενο κορμάκι και κακοποιημένο… αποκλείεται η εγκληματική ενέργεια και τελικά έχουμε ανατροπή και δεν αποκλείεται η εγκληματική ενέργεια… ειλικρινά πόσα θέλετε για να μας τρελάνετε;… αυτό θεωρείτε σοβαρή δημοσιογραφία;

Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

C.Cotton: Νεκρή βρέθηκε η Γαλλίδα επιστήμονας που κατήγγειλε τις κλινικές δοκιμές των εμβολίων για τον COVID-19
Slider

C.Cotton: Νεκρή βρέθηκε η Γαλλίδα επιστήμονας που κατήγγειλε τις κλινικές δοκιμές των εμβολίων για τον COVID-19

by admin
2 ώρες ago
ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (3/6/2026)
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (3/6/2026)

by admin
2 ώρες ago
ΜΗΝΥΜΑ ΒΟΜΒΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ για Ντόρα Μητσοτάκη Ρωσία
Slider

ΜΗΝΥΜΑ ΒΟΜΒΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ για Ντόρα Μητσοτάκη Ρωσία

by admin
2 ώρες ago
Μετά τον Τραμπ η Αμερική τελειώνει. Πώς και γιατί…
Slider

Μετά τον Τραμπ η Αμερική τελειώνει. Πώς και γιατί…

by Anna
3 ώρες ago

Comments 33

  1. anastasios papachristoforos says:
    10 μήνες ago

    ναί ἀλλά οἱ νεοέλληνες δέν κατέβηκαν στό σύνταγμα νά διαμαρτυρηθοῦν γιά τά αἴσχη στήν πινακοθήκην! ἀμετανοησία στήν ν-οστήν. Ἔτσι λίγοι θά φθάσωμε στήν Πόλην

  2. Καποιος says:
    10 μήνες ago

    ολα καλα λοιπον στο Ισλαμ….
    Θεε μου θα τρελαθουμε…τι αλλο θα ακουσουμε ?

  3. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Κύριε Αναστασιε έχετε την καλησπέρα μου και συμφωνώ μαζί σας για την απραξία μας …ο Θεός εύχομαι να επέμβει και με την θεία φωτηση του να μας ελεησει!
    Στον παραπάνω σχολιαστή πέρα από την καλησπέρα μου θα ήθελα να ξαναναφέρω ότι δεν συγχέουμε θέματα πίστεως με ηθικές αξίες..όλα τα παραπάνω που ανέφερα δεν σας θυμίζουν την μητέρα σας,την γιαγιά σας ή κάποια παραδοσιακή Ελληνίδα ;Είμαι γνήσια Ελληνίδα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι καθόμαστε πάνω στα αυγά μας και τα καμαρώνουμε αντι να ψαχτουμε σαν άνθρωποι και σαν χριστιανοί…επίσης το γεγονός ότι είναι αλλόθρησκοι δεν δίνει το δικαίωμα σε κάποιον να αμφισβητεί τις όποιες ηθικές αξίες τους…

  4. anastasios papachristoforos says:
    10 μήνες ago

    Παρασκευή,
    ὅσον ἀφορᾶ τό ἰσλάμ φοβᾶμε ὅτι θά γίνη πραγματικότητα τό τοῦ πατρός Θεοκλήτου διονυσιάτου ρηθέν, ἤτοι μελαγχολικές ἐνοράσεις. Καί εἶναι τόσοι πολλοί ἐδῶ πού μόνον ἀνησυχία ἐμπνέει.

  5. Δ.Χρυσος says:
    10 μήνες ago

    Αγαπητή Παρασκευή.
    Λίγο έλειψε να με πείσεις να στραφω προς το ισλαμ
    Ας έρθουμε στα συγκαλα μας .
    Το Ισλάμ δεν σέβεται την ελευθερία του προσώπου αλλά επιβάλει την θέληση του.
    Η πίστη μας μιλά για την θέωση του ανθρώπου και το ισλάμ για τις υλικές απολαύσεις του παραδείσου τους.
    Ότι κοινό μπορείς να βρεις συγκρίνοντας το πνεύμα με την ύλη άλλα τόσα κοινά μπορείς να βρεις συγκρίνοντας ετουτα τα δύο.
    Θεωρώ εάν όχι πολύ ατυχές – Ατυχές το άρθρο σου.
    Τα μόνα κοινά στοιχεία που ίσως μπορείς να βρεις είναι εκείνα τα πολιτισμικά και φιλοσοφικά που τους έδωσε ο Μέγας Φώτιος όταν έστειλε διδασκάλους να στηρίξουν και να διδάξουν στα πανεπιστήμια τους.
    Λίγο έλειψε να μας θυμίσεις τον Αλεξανδρουπόλεως που έλεγε να τους παντρέψουμε με τις θυγατέρες μας.
    Είπαμε είμαστε κοινό ακατηχητο και αμόρφωτο αλλά ακόμη κρατάμε μια κοινή λογική.

  6. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Κύριε Χρυσε έχετε την καλησπέρα μου!Σαφώς και δεν έχετε αντιληφθεί το πνεύμα μου και την αναφορά στις ηθικές αξίες των αλλόθρησκων, τις οποίες έχω επιλέξει όχι για να αναδείξω την όποια υπέροχη τους αλλά για να αναδείξω την δικιά μας αποστασία! Αμφισβητείτε την ύπαρξη αυτών των ηθικών κανόνων,που διατηρούν με ευλάβεια ακόμη και σημερα ;Με ανάλογες αξίες δεν πορεύτηκαν οι Ελληνίδες ανα τους αιώνες;και σας θέτω το εξής ερώτημα..επικροτείτε την εμφάνιση της σημερινής Ελληνίδας ;είστε συμφωνος με την ηθική της;θεωρείτε τυχαίο γεγονός τον ηθικό μας ξεπεσμό;επίσης να ξεκαθαρίσω ότι δεν γνωρίζω τι ισχύει σε όλα τα μουσουλμανικα κράτη και κακώς, θα ξανάτονίσω γίνεται σύγχυση με τα θρησκευτικά τους πιστεύω …και τέλος ποιοί είμαστε εμείς που θα τους καταδικάσουμε;εμείς να κοιτάμε πως θα επαναφέρουμε την χριστιανική μας αξιοπρέπεια που είναι στο ναδίρ..
    Κύριε Αναστασιε όντως πρέπει να ανησυχούμε και έχουν γραφτεί πολλά άρθρα για το οργανωμένο σχέδιο του Καλλέργη το οποίο το βλέπουμε με τα ίδια μας τα μάτια να υλοποιείται…

  7. Γιώργος Γ. says:
    10 μήνες ago

    Κυρία Παράσκευή για να έρθεις του νου σου , … πρέπει να εκκλησιάζεσαι σύμφωνα με τον κώδικα ενδυμασίας της εκκλησιάς του Χριστού . Τότε θα έχεις την αναγκαία ταπείνωση για να σε ακούσει ο Θεός . Όσο εκκλησιάζεσαι , αν εκκλησιάζεσαι … , σύμφωνα με τη μόδα , με μπογιατισμένο πρόσωπο , επίδειξη καμπυλών , γυμνών χεριών ποδιών κτλ τότε θα είσαι στην α-νοησία , και επιβεβαιώνεις πλήρως τα παρακάτω:

    Φυσική και πνευματική αδυναμία της γυναίκας

    Αναφέραμε τα παραπάνω ως εισαγωγή για να έλθουμε στη γυναίκα και στην αντιμετώπισή της από τους Πατέρες της Εκκλησίας. Η γυναίκα στο σύνολο σχεδόν της πατερικής γραμματείας που μελετήσαμε στα όρια του άρθρου αυτού, δηλαδή από τον 2ο μέχρι και τον 5ο αιώνα μ.Χ., αντιμετωπίζεται ως αδύναμο φύλο, όχι με την έννοια της σωματικής αδυναμίας που ούτως ή άλλως προσιδιάζει στο φύλο της αλλά με την έννοια της πνευματικής αδυναμίας που είναι εγγενής στη φύση της και δεν της επιτρέπει και αυτήν ακόμη την οικείωση του θείου κατά τον τρόπο τουλάχιστον που το οικειώνεται ο άνδρας.

    Φράσεις όπως γένος κούφον και ασθενές, βραδεία εις σύνεσιν η γυνή υποδηλώνουν αν μη τι άλλο την ανικανότητα της γυναίκας να σκεφτεί όπως ο άνδρας και να συλλάβει τα υπερφυή και απόρρητα. Αποφάνσεις πατερικές όπως παγίς ηδονής η γυνή, τύπος ηδονής και αμαρτίας ταυτίζουν τη γυναίκα με την πρόκληση της ηδονής και τον ηδονικό εκτροχιασμό του άνδρα. Προς τούτοις είναι και σειρά εκφράσεων, που βοούν τη φύσει ανωτερότητα του άρρενος έναντι του θήλεος, όπως προύχον και ηγεμονεύον το άρρεν, μείον και υπεζευγμένον το θήλυ που κατ’ ουσίαν δεν διαφοροποιούν την πατερική ανθρωπολογία σχετικά με το θήλυ γένος από τη φιλοσοφική και δη την αριστοτελική που ευθέως υποβαθμίζει τη γυναίκα. Σχήματα που φτάνουν μέχρι την παραδοχή της αρετής ως πράξης ανδρικής και της κακίας ως θηλυκής και καταφάσκουν το πρωτείο της ανδρικής φύσης, το οποίο πρέπει παντοίω τρόπω να μιμηθεί η γυναίκα εάν θέλει να διακριθεί στην αρετή.

    Ας περάσουμε όμως τώρα στα κείμενα των Πατέρων και ας εξετάσουμε πώς τοποθετούνται συγκεκριμένα για το θηλειών γένος. Πρώτος ο ιερός Χρυσόστομος θα ονομάσει το γένος αυτό κούφον και ασθενές, περιγράφοντας δια του τρόπου αυτού την ανεπιτηδειότητα της λογικής ικανότητας της θηλυκής φύσης και συμφωνώντας απολύτως με τον Κύριλλο, ο οποίος verbatim ομιλεί για μαλακό νου του θήλεος. Είναι σαφές ότι οι χαρακτηρισμοί αυτοί ευήθεια, ευκολία, κουφότητα, απλότητα επί της διανοητικής ικανότητας του ανθρώπου αποδιδόμενοι και εν προκειμένω επί της γυναίκας, τη νοητική της απομείωση υποδηλώνουν, με άλλα και απλούστερα λόγια την ανοησία.
    https://www.polymerwsvolos.org/2021/11/25/rogmes_sti_theologia/

    Θεμέλια και Αρχές της Ορθόδοξης Χριστιανικής Κατήχησης
    https://akegr.blogspot.com/2025/04/blog-post.html

  8. Δ.Χρυσος says:
    10 μήνες ago

    Άλλο αγαπητή μου να συγκρίνω την ηθική, την αξιοπρέπεια και την άρχοντα του λαού μας διαχρονικά με βάση την ιστορική κοινωνική και πολιτισμική πορεία μας και άλλο κάνοντας σύγκριση αλλοθρησκων θρησκευτικών μοντέλων και παραδόσεων.
    Και μάλιστα μοντέλων στων οποίων τα χέρια μαρτυρία τόσα και τερατώδη περάσαμε.
    Σίγουρα ο ξεπεσμός μας είναι τελματωδης αλλά και η επαναφορά είναι μπροστά μας.
    Τίποτα δεν μπορεί να μας εξαφανίσει γιατί είμαστε οι αναμορφωτές και δασκαλοι της ανθρωπότητας ( ο Άγιος Νεκτάριος το λέγει τούτο).
    Οι οχτροί μας προς κέντρα λακτιζειν.
    Στην φύση δεν υπάρχει ομοιωτης αλλά ανομοιομορφία.
    Έτσι και στη ηθική πορεία καλό θα ήταν να υπήρχε μόνο ηθική και ωραιοτης αλλά δυστυχώς υπάρχει και εδώ κατάπτωση και απόκλιση.
    Μην ξεχνάς τον κοσμοκρατορα του κόσμου ετούτου.
    Μέσα όμως από αυτήν την κατάσταση βγαίνουν οι χαρισματικές ψυχές και γεμίζουν με φως την οικουμένη.
    Ο Χριστός κάλεσε τους αμαρτωλούς κοντά του και όχι τους δίκαιους.
    Όπως ο άρρωστος πολλές φορές αναγκάζεται να εμεσει έτσι και ηθικά επιβαρυμένη κοινωνία αποβαλη την διαστροφή για να επιβιώσει.
    Εκείνο που έχει σημασία είναι ο καθείς από εμάς να χτίσει γερά επί τον βράχο την πίστη του και τότε όλος ο κόσμος θα αλλάξει.
    Η αγιότητα λείπει σήμερα για αυτό και ορφάνεψε η ανθρωπότης.
    Όμως ετούτη ουδέποτε θα εκλείψει για αυτό πρέπει να έχουμε μάτια πνευματικά για να μπορέσουμε να την βρούμε και να την δούμε.
    Η Ελλάδα αγαπητή μου ποτέ δεν πεθαίνει γιατί είναι ΠΝΕΥΜΑ ΑΘΑΝΑΤΟ.
    Καλόν αγώνα.

  9. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Κύριε Γιώργο έχετε την καλησπέρα μου και σας ευχαριστώ για την ανάπτυξη της απόψεως περί γυναικείας φύσης από τους πατέρες της εκκλησίας και θα συμφωνήσω!θα ήθελα να ξεκαθαρίσω λίγο την θέση μου ως γυναίκα και γω που είμαι, για να μην παρεξηγηθω…ο ίδιος ο Χριστός μέσα από τις γραφές ουκ ολίγες φορές έχει ξεχωρίσει τις γυναίκες και τις συμπεριφέρεται με αγάπη και σεβασμό και το ίδιο οφείλουμε και μεις,γυναίκες και άνδρες…στην περίπτωση δε της μοιχαλίδας επέδειξε ιδιαίτερη αγάπη, σεβασμό και λεπτότητα !δυστυχώς η “ελίτ” γνωρίζει την αξία και την δύναμη της γυναίκας και βάλθηκε να την τσαλαπατησει και εν τέλει τα κατάφερε..και ο εκφυλισμός του γυναικείου φύλου είναι από τις πιο θλιβερές ήττες του ανθρώπινου γένους γιατί η γυναίκα είναι και μητέρα,σύμβολο ιερό…μέσα από τα άρθρα μου ,θέλω να δείξω την “πτώση ” της γυναίκας -μανας όχι για να την υποτιμήσω αλλά αντιθέτως να την συνεφέρω..γιατί ως γυναίκα και γω έχω διαπράξει τα αμαρτήματα μου και θλίβομαι γι ‘αυτά και θέλω να μετανοήσουν όπως μετανόησα με πολύ παιδαγωγια και γω…

  10. Γεωργιος says:
    10 μήνες ago

    Αδελφή, με όλο τον σεβασμό στην προσωπική σου ευαισθησία και τον προφανή ζήλο για την ηθική αναγέννηση της κοινωνίας, οφείλω θεολογικά να υπενθυμίσω κάτι κεφαλαιώδες:
    Στην Ορθόδοξη Παράδοση η γυνή ου διδάσκει εν εκκλησία, ούτε ασκεί δημόσιο θεολογικό έλεγχο, αλλά μαθητεύει εν ησυχία και «υποταγή», όπως παραγγέλλει ο ίδιος ο Απόστολος Παύλος· όχι εξαιτίας υποτίμησης, αλλά εξαιτίας του πνευματικού ήθους που αρμόζει στην Εκκλησία του Χριστού.

    «Γυνή εν ησυχία μανθανέτω εν πάση υποταγή. Διδάσκειν δε γυναικί ουκ επιτρέπω, ουδέ αυθεντείν ανδρός, αλλ’ είναι εν ησυχία.»
    — Α΄ Τιμοθέου 2:11–12
    Και επίσης:

    «αι γυναίκες υμών εν ταις εκκλησίαις σιγάτωσαν, ου γαρ επιτρέπεται αυταίς λαλείν, αλλά υποτασσέσθωσαν, καθώς και ο νόμος λέγει. Ει δε τι μαθείν θέλουσιν, εν οίκω τους ιδίους άνδρας επερωτάτωσαν· αισχρόν γαρ εστι γυναιξίν εν εκκλησία λαλείν.»
    — Α΄ Κορινθίους 14:34–35
    Αν λοιπόν η ίδια η Γραφή απαγορεύει ρητώς στη γυναίκα να διδάσκει ή να κρίνει δημοσίως, με ποιο εκκλησιαστικό ή πατερικό έρεισμα μπορεί σήμερα να διακηρύσσει εν γνώμη θεολογικά συμπεράσματα για την Εκκλησία, τον Απόστολο Παύλο, τις θρησκείες, και να αποφαίνεται περί ηθών, κοινωνικών ρυθμίσεων και πνευματικής παρακμής;

    Η φωνή της γυναίκας έχει τεράστια πνευματική δύναμη – μέσα στο σπίτι, στην οικογένεια, στην προσευχή, όχι στην δημόσια αποκαθήλωση της Εκκλησίας ή στην προβολή “κριτηρίων” παρμένων από το Ισλάμ, τη μπούρκα ή τον αποκλεισμό του διαδικτύου.

    Η Ορθόδοξη Παράδοση δεν εξιδανικεύει κοινωνίες ανθρώπινες – ειδικά μη χριστιανικές – ως υπόδειγμα “καθαρής ζωής”, αλλά καλεί όλους σε μετάνοια με πρότυπο τον Χριστό, όχι τον Μωάμεθ.

  11. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Κύριε Χρυσε θα κρατήσω το τελευταίο: Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει γιατί είναι πνεύμα αθάνατο!
    Κύριε Γιώργο από την στιγμή που αφήνετε την υπόνοια ότι μπορεί να” γέρνω” προς τον Μωάμεθ ,θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί η επικοινωνία μας..να είστε καλά!

  12. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι η ευπρεπής ένδυση, η μονογαμία κ.α που κάνω αναφορά ,δεν είναι αλλόθρησκα θρησκευτικά μοντέλα αλλά κατεξοχήν χριστιανικά και λυπάμαι που αυτό το “μοντέλο” το τηρούν οι αλλόθρησκοι αλλά όχι η μεγάλη πλειοψηφία των χριστιανών …και καλό είναι για καποιους , να ρίξουμε μια ματιά στις παραβολές του “τελώνη και του Φαρισαίου” καθώς και στου “καλού Σαμαρείτη”…και σύμφωνα με τον Απ.Παυλο όταν έρθει η ώρα να κριθούν και οι αλλόθρησκοι ,θα γίνει η κρίση με βάση”τον νόμο της συνειδήσεως “…για να μην νομίζουμε ότι εμείς θα πάμε στον παράδεισο και αυτοί θα πεταχτούν απέξω…

  13. anastasios papachristoforos says:
    10 μήνες ago

    Παρασκευή,
    νά μήν ἔχουν ἀκούσει τίποτε γιά τόν Χριστόν. ὅλοι οἱ ἄλλοι παπικοί, προτεστάντες, μωαμεθανοί…..εἶναι ἀβάπτιστοι. ἔχει δικαιώματα ὁ σατανᾶς ἐπάνω τους.

  14. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Αυτοί είναι αβάπτιστοι και όντως έχει ο σ@τ@νας πάνω τους δικαιώματα….εμείς που είμαστε βαπτισμένοι και του έχουμε παραχωρήσει από μόνοι μας όλα τα δικαιώματα; τέλος πάντων, όποιος με ενοησε έχει καλώς,όποιος παρανοησε ,κακώς παρανοησε και ειρήνη υμιν!θα το ξαναπώ όμως πως η ηθική σε όλα τα επίπεδα ειδικά της γυναίκας -μανας που είναι κυρίως υπεύθυνη για την ανατροφή των παιδιών της η μεταμέλεια της πρέπει να επισπεύσει…όλοι έχουμε δικαίωμα στην αμαρτία αλλά και όλοι έχουμε υποχρέωση στην ειλικρινή μετάνοια..

  15. anastasios papachristoforos says:
    10 μήνες ago

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ,
    ὁ σατανᾶς χάνει τά δικαιώματά του μέ τήν ἐξομολόγηση. Ὁ ἅγιος Παΐσιος ξερίζωνε τά ζιζάνια από τόν κῆπον του καί ἔλεγε “ἐξομολογῶ τόν κῆπον μου!” Ξέρω περιπτώσεις δαιμονίων πού ἔφυγαν μέ τήν ἐξομολόγησιν!

  16. Γεωργιος says:
    10 μήνες ago

    Αδελφή Παρασκευή,
    με όλο τον σεβασμό στην αγωνία σας για τα ήθη και την ηθική κατάπτωση των ημερών μας, θα μου επιτρέψετε να επισημάνω κάτι πολύ βασικό, όχι δικό μου, αλλά της Αγίας Γραφής και των Πατέρων της Εκκλησίας.

    Ο Απόστολος Παύλος, που τον επικαλείστε, δεν αφήνει περιθώριο παρερμηνείας για το ποιος διδάσκει και ποιος μαθαίνει δημόσια μέσα στην Εκκλησία:

    «Γυνή εν ησυχία μανθανέτω εν πάση υποταγή· διδάσκειν δε γυναικί ουκ επιτρέπω, ουδέ αυθεντείν ανδρός, αλλ’ είναι εν ησυχία.»
    (Α΄ Τιμοθέου 2:11-12)
    «Αι γυναίκες υμών εν ταις εκκλησίαις σιγάτωσαν· ου γαρ επιτρέπεται αυταίς λαλείν, αλλά υποτασσέσθωσαν… ει δε τι μαθείν θέλουσιν, εν οίκω τους ιδίους άνδρας επερωτάτωσαν.»
    (Α΄ Κορινθίους 14:34-35)
    Η διδασκαλία της πίστεως, η ερμηνεία της Γραφής και η δημόσια θεολογική θέση δεν είναι διαγωνισμός γνώμης ούτε χώρος για προσωπικές αντιπαραθέσεις με άνδρες σχολιαστές. Είναι ιερό έργο που έχει παραδοθεί από τους Αποστόλους στους Ποιμένες και Διδασκάλους της Εκκλησίας.

    Η αναφορά σας στον «νόμο της συνειδήσεως» (Ρωμ. 2:14-16) είναι ορθή ως προς τη θεολογία της κρίσεως των εθνών· όμως δεν μπορεί να χρησιμοποιείται για να εξισωθεί ο νόμος του Ευαγγελίου με τις πρακτικές του Ισλάμ, ούτε για να δημιουργούνται θολές εντυπώσεις ότι οι αλλόθρησκοι μπορεί να είναι πρότυπο ζωής για τους χριστιανούς. Ο Χριστός είναι η οδός, η αλήθεια και η ζωή· όχι η “ηθική μίμηση” άλλων θρησκειών.

    Οι Πατέρες τονίζουν πως η αληθινή σωφροσύνη, η σεμνότητα και η αγνότητα είναι καρπός της χάριτος του Αγίου Πνεύματος και όχι κοινωνικό συμβόλαιο ή φόβος ποινών. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφει:

    «Η αρετή ουκ εκ βίας γίνεται, αλλά εκ προαιρέσεως.»
    (PG 60, 627)
    Γι’ αυτό η Ορθοδοξία δεν επιβάλλει μαντήλες και συνοδείες, αλλά καλεί σε εσωτερική μετάνοια και νήψη. Όποια πρακτική λείπει από τη χάρη του Χριστού, ακόμη κι αν φαίνεται “σεμνή”, δεν οδηγεί στη σωτηρία.

    Με πατρική αγάπη, λοιπόν, σας προτρέπω να κρατάτε την καλή αγωνία σας για την οικογένεια και την πίστη, αλλά να αφήνετε τη δημόσια διδασκαλία και την κρίση άλλων πίστεων στους ποιμένες της Εκκλησίας. Έτσι το θέλησαν οι Απόστολοι, έτσι το παρέλαβαν οι Πατέρες, έτσι παραμένει έως σήμερα στην Ορθόδοξη Παράδοση.

  17. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Νομίζω κύριε Γεώργιε ότι λάβατε την απάντηση μου σε προηγούμενο σχόλιο και Συ είπας “ότι οι αλλόθρησκοι είναι πρότυπο ζωής για τους χριστιανούς” και “ότι εξισωνω τον νόμο του ευαγγελίου με τις πρακτικές του ισλάμ”….

  18. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Επίσης καλέ μου άνθρωπε δεν “διδάσκω δημόσια σε κάποια εκκλησία” αλλά στην αγαπημένη μου “τρικλοποδιά”και καθώς δεν επιδίδομαι σε διαγωνισμό γνώμης αλλά αν κρίνω από τα γραφόμενα σας μάλλον εσείς το πράττετε…και επισης αν δεν κάνω λάθος εσείς ήρθατε σε αντιπαράθεση μαζί μου και όχι εγώ..και να αναφέρω ότι δεν ομιλώ από το βάθρο του αναμάρτητου αλλά από το χαντάκι του αμαρτωλού που προσπαθεί να βρει τον δρόμο της ανόδου…καλό σας βράδυ!

  19. ελλην says:
    10 μήνες ago

    Να και μια ελληνιδα που ριχνει ολα τα στραβα, κακα και αναποδα στην Ελληνιδα !
    Γυναικες βαλτε μπουρκες, μην σπουδαζετε, μην εργαζεστε, μην διαλεγετε εσεις τον συντροφο σας, μονον γεννοβολατε !
    Γυναικες εσεις φταιτε για ολα ! Ειστε αισχρες, δαιμονικες !
    Ελεος !
    ΕΛΕΟΣ !

  20. Μαρίνος Α, says:
    10 μήνες ago

    Αγαπητη κυρια Παρασκευη,
    οι γυναικες ειναι ο,τι πιο ωραιο, συναισθηματικο, εξυπνο, παραγωγικο, ευαισθητο, λογικο και χαρισματικό πλασμα εφτιαξε ο Θεος για να συμπληρωσει τα χαρισματα του ανδρος που τα περισσοτερα αλλωστε ειναι κοινα.
    Δεν ξερω τι σας οδηγησε να γραψετε ενα τετοιο αρθρο… Συνηθως μας σπρωχνουν οι προσωπικες μας εμειριες.
    Ωστοσο ο Θεος εδωσε ολα τα χαρισματα και στους ανδρες και στις γυναικες,
    Αλλοι/ες ορισμενα απο αυτα τα εχουν σε υπερτατο βαθμο εκ γεννετης και αλλοι οφειλουν να τα καλλιεργησουν περισσοτερο.
    Η γυναικα, ως φυλο, δεν ειναι η αιτια του κακου σε ό,τι συμβαινει, αλλα ουτε και ο ανδρας, ως φυλο.
    Αιτια του κακου ειναι ο ανθρωπος, ειτε ειναι γυναικα ειτε ανδρας.
    Και επειδη μιλατε για φερετζεδες, μπουρκες κλπ… θα ηθελα να σας θυμισω οτι στην εποχη μας ο ανδρας ξεβρακωνεται, ο ανδρας βαφεται, ο ανδρας θελγει ανδρες, ο ανδρας βαζει τακουνια, ντυνεται γυναικα.
    Δυστυχώς καποιοι προσπαθουν να επαναφερουν τον υποβιβασμο της γυναικας σε δευτερας κατηγοριας ανθρωπο.
    Εαν εσεις το δεχεστε και νιωθετε ομορφα, ειναι δικαιωμα σας και κανεις δεν πρεπει να σας αντιταχθει.
    Ομως να μιλατε για εσας.
    Ανδρες και γυναικες ειμαστε ισοι,
    Εχουμε τα χαρισματα που μας εδωσε ο Θεος ως οντα αλλα και ως φυλο.
    Ο Θεος δεν επλασε ουτε τις γυναικες ουτε τους ανδρες για να προκαλουν χυδαια.
    Η χυδαιοτητα δεν ειναι θεμα φυλου, αλλα ανθρωπου.
    Και πιστευω οτι θα συμφωνησετε μαζι μου, δεν ειναι οι γυναικες που προκαλουν τους χυδαιους ανδρες να γοητευσουν ανδρες ουτε να ξεβρακωνονται.
    Αρα δεν ειναι θεμα φυλου, ειναι καθαρα θεμα ανθρωπου.
    Βεβαια και η εκκλησια, ως ανδροκρατουμενη, εχει συμβαλλει πολυ σε αυτην την υποβαθμιση της γυναικας.
    Ωστοσο, ο Θεος μας επλασε ολους ισους !

  21. Α.Α says:
    10 μήνες ago

    Μην μας πειτε τωρα οτι το ανδρικο φυλο ειναι αδυναμο και αβουλο, χωρις ηθικη, αρχες και γνωμη, χωρις χαρακτηρα και προσωπικοτητα και αρα οτι παρασυρεται ευκολα
    απο την πρωτη γυναικα ή ανδρα…. που θα συναντησει στον δρομο και που αποκαλυπτει το μαλλι και την γαμπα της ή την γαμπα του……
    Υποτιματε το ανδρικο φυλο…

    Πολυ προβληματικη η σκεψη : Η γυναικα ειναι η πηγη της αμαρτιας, ενω ο ανδρας επειδη ειναι αγνος, ευκολα συμπαρασυρεται.

  22. Βασίλης Βασιλειάδης says:
    10 μήνες ago

    Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.
    Αγαπητή κα Παρασκευή χαίρετε, συμμερίζομαι την αγωνία σας για την ηθική κατάπτωση της ελληνικής κοινωνίας και τη συνέπειες που αυτό έχει σε όλους τους τομείς της ζωής μας, αντιλαμβάνομαι το πνεύμα του άρθρου σας, κάτι που από τη βλέπω πολλοί σχολιαστές του άρθρου δεν το κάνουν, και επικροτώ τις απόψεις σας που προφανώς δεν ευλογούν το ισλάμ άλλα καταδεικνύουν τη δικιά μας ηθική έκπτωση απέναντι στην δική τους, (στραβή, επιβεβλημένη και χωρίς σεβασμό στην ελευθερία του προσώπου) στάση απέναντι στα ζητήματα της οικογένειας, που είναι το κύτταρο της κοινωνίας και “εργαστήριο Αγάπης” κατά τους πατέρες της εκκλησίας…
    Με τη βοήθεια του Θεού εύχομαι να συνεχίστε τον καλό αγώνα σας.

  23. Μία Γυναίκα says:
    10 μήνες ago

    Αδελφέ Γεώργιε,
    Είναι τοις πάσι γνωστον, ότι η Ορθόδοξος εκκλησία είναι ανδροκρατούμενη και μισογυνική.
    Ολα αυτά που αναφέρετε τα είπε ο ιδιος ο Χριστός ?
    Οχι !
    Ο Θεός επλασε τον ανδρα και την γυναίκα ίσους και αλληλοσυμπληρούμενους.
    Έχουμε τόσες αγίες στην Ορθοδοξία, όμως μόνον για αγίους ακούμε συνέχεια… άντε πού και πού και για καμμία αγία…
    Η εκκλησία παίζει σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση πέραν των άλλων… και της νοοτροπίας, των κοινωνικά αποδεκτών πράξεων κλπ…
    Αν, λόγου χάρη, η εκκλησία ήταν γυναικοκρατούμενη, τότε θα ήταν διαφορετική η νοοτροπία και ακόμη πιο διαφορετική αν στην εκκλησία συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες.
    Ετσι ένα απλό παράδειγμα είναι τα γυναικεία προβληματα υγείας που βρήκαν λύση μόνον όταν οι γυναίκες μπήκαν στην ιατρική και δή στην έρευνα. Αμέσως η ιατρική έγινε ιατρική όλων, ασχολήθηκε τόσο για την υγεία των ανδρών όσο και των γυναικών.
    Ενα άλλο παράδειγμα. Πόσοι ανδρες εκκλησιάζονται την Κυριακή ? Είδες κανέναν ιερέα να ενδιαφέρεται να φέρει στην εκκλησία τους άνδρες? Οχι !
    Δεν άκουσα παπά να εναντιωθει στα σορτς που τυχαίνει να φορά άνδρας εντός της εκκλησίας ή να του απαγορευει ο ιερέας την Κοινωνία επειδή έχει μακρια μαλλιά. Στην γυναίκα όμως ο παπάς επεμβαίνει. Βλέπεις διαφορά στην μεταχείρηση από την ανδροκρατούμενη εκκλησία.
    Ο Χριστός όμως δεν είπε να γίνεται διαφορετική αντιμετώπιση στα πλάσματά του !

  24. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Όλοι οι σχολιαστές έχετε την καλημέρα μου και πιστεύω ότι καί μέσα από το άρθρο καί μέσα από τα σχόλια ήταν σαφής και ξεκάθαρη η θέση μου…τώρα, αν κάποιοι θέλουν να με χρεώσουν ότι προτείνω μπουρκες,ότι υποβιβαζω την γυναίκα ενώ η ίδια είμαι γυναίκα,ότι φέρω ευθύνη επειδή δεν έκανα αναφορά στα κακώς κείμενα του άνδρα,ότι δεν ανέλυσα γενικα την σαπιλα στην οποία ζούμε ενώ τα έχω αναφέρει σε πολλά άλλα άρθρα μου θα πρότεινα να ξαναδιαβασουν προσεκτικά το άρθρο και τα σχόλια,να μην παρασύρονται από εμπάθειες π.χ στο άκουσμα μουσουλμάνος και παίρνουν φωτιά ενώ ζουν με χριστιανούς που κάποιους τους έχει κυριεύσει ο πονηρός και μεταμορφώθηκαν σε μικρούς “σ@τ@ναδες αλλά σφυρίζουν αδιάφορα…και σας παρακαλώ πάτε να ζητήσετε τον λόγο από την γιαγιά σας γιατί φορούσε μαντήλι και δεν κυκλοφορούσε σχεδόν γυμνή στον δρόμο,γιατί κρατούσε το σπίτι της κλειστό και τιμούσε τον παππού σας και γιατί δεν παρακολουθούσε το σατανοκουτι και δεν έλιωνε στο τηλέφωνο και γιατί όταν εκκλησιαζοταν ήταν ευπρεπής και όχι σαν να επισκέπτεται τα μπουζούκια…σε όλα αυτά δεν γενικεύω αλλά τα αναδείκνυω! Και για να κλείσω θα το ξαναπώ ότι η μάνα ωφειλει να είναι μάνα και η συζηγος να είναι συζηγος.. ειρήνη υμιν!

  25. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Κύριε Βασιλειάδη σας ευχαριστώ που με τον λόγο σας ξεδιαλύνατε το τοπίο και εύχομαι ο Θεός να σας έχει καλα!

  26. Μια γυναικα says:
    10 μήνες ago

    Κυρία Παρασκευη,
    μονον η γυναικα πρεπει να ντυνεται σωστα ?
    Μονον η μανα πρεπει να ειναι μανα ?
    Μονον η συζυγος πρεπει να ειναι συζυγος?
    Ο Ανδρας, μπαμπας, συζυγος που βρισκεται ?
    Ειναι ανευθυνος? ανικανος ? χωρις υποχρεωσεις ? χωρις ευθυνες ?
    Η γυναικα μονη κρατα την οικογενεια, την κοινωνία ολη ?
    Σε ολα φταιει η μανα, συζυγος, γυναικα ?
    Κατι δεν παει καλα….
    Οσο για την γιαγια που φορουσε μαντηλα, που εψηνε το ψωμι, που εκανε μπουγαδα και εραβε τα ρουχα της οικογενειας κλπ… η εποχη της ηταν αλλη.
    Οπως τωρα ειναι κοινωνικα αποδεκτο το να βαφεις τα μαλλια σου, τοτε φορουσες μαντηλα. Καθε εποχη εχει τους κανονες της. Δεν μπορεις να παρεις μια συνηθεια της εποχης των γιαγιαδων και να την επιβαλλεις σημερα, οπως δεν γινεται και το αντιθετο.
    Τοτε οι γυναικες δεν ειχαν δικαιωμα ψηφου. Κι αυτο σωστο ? Μπορειτε να το υπερασπιστειτε σημερα ?
    Γιατι πιστευετε οτι ο,τι εκαναν οι γιαγιαδες και οι παππουδες μας ηταν το καλυτερο ?
    Πολλοι νεοι της εποχης εκεινης πηγαιναν με ζωα. Ο κοσμος το ειχε τουμπανο για τον ταδε και ταδε του χωριου… Κι αυτο σωστο ?
    Η γυναικα σηκωνε ολο το βαρος της εργασιας, των παιδιων και του σπιτιου…. και συχνα συνοδευε τον ανδρα για το μαζεμα της ελιας κλπ… Τοτε δεν υπηρχαν ψυγεια, ηλεκτρικες κουζινες, ηλεκτρικα πλυντηρια, ηλεκτρικες σκουπες και μιξερ… Υπηρχαν μονον τα χερια της γυναικας που δεν σταματουσε απο το πρωι ως το βραδυ γιατι δεν ειχε μονον , ενα, δυο ή τρια παιδια… αλλα οκτω, δεκα και δωδεκα…
    Ενω ο συζυγος το απογευμα σχολαγε…. πηγαινε στο καφενειο να παιξει πρεφα. Αφηνε στο ποδι την γυναικα του να τα βγαλει περα.
    Και τοτε το συστημα ηταν ανδροκρατουμενο. Ποιος υπολογιζε την γυναικα ? Ποσα κοριτσια τελειωναν το σχολειο ? Θα παντρευτει ελεγαν… Ποιος υπολογιζε την επιθυμια του κοριτσιου ?
    Και βεβαια εκεινη την εποχη για ο,τι στραβό γινόταν… εφταιγε η γυναικα… Ποσες φορες δεν λεγοταν οτι η ταδε ειναι υστερικη ? Ηταν ομως ή μηπως δεν αντεχε το βαρος που η μικρη κοινωνια του χωριου της εναποθεται ?
    Αυτα δεν τα ξερετε ? Ρωτηστε να τα μαθετε μιας και σας αρεσει εκεινη η εποχη !
    Γιατι δεν πατε να ζησετε σε σπιτι με τζακι και ξυλοσομπα, με μουτζουρα, να πλενετε στο κρυο του χειμωνα σε δημοσιο εξωτερικο πλυσταριο… και ολα τα παραπανω που ανέφερα ?
    Και μια κοινωνια που να μην υπολογιζει την γυναικα στο υψος που της αρμοζει ως ανθρωπος, αλλα και ως μανα πολυτεκνη και εργαζομενη χωρις σταματημό ?
    Ο,τι σας μαγεψε απο εκεινη την εποχη του εκμηδενισμου της γυνακειας προσωπικοτητας, μπορειτε να πατε να το ζησετε. Κανεις δεν σας εμποδιζει. Κανετε την αρχη !

  27. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Αγαπητή μου κυρία καλησπέρα και ποιος σας είπε ότι είτε με τον παλιό τρόπο είτε με τον καινούργιο η ζωή είναι εύκολη!η γυναίκα παλιά ναι μεν δούλευε αλλά δούλευε για το σπίτι της και την οικογένειά της ενώ σήμερα δουλεύει για ξένα χέρια ολημερίς με παιδιά παρκαρισμένα στα ολοήμερα και στις δραστηριότητες καθώς και σε νταντάδες με τα γνωστά αποτελέσματα…επίσης συνυθιζωνα κρίνω εξ του αποτελέσματος και προσωπικά δεν είμαι περήφανη για την κατάληξη των παιδιών (εννοείται δεν γενικεύουμε) στον ψεύτικο κόσμο των ναρκωτικών,ούτε ηρεμώ ακούγοντας μαμάδες να παραλαμβανουν τα παιδιά τους από τις συνεδρίες των ψυχολόγων καθώς και να βλέπω ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας να ζει στην καρακοσμαρα του και στην ασωτια… επίσης το γεγονός ότι δεν ανέφερα στο άρθρο την συμμετοχή του συζύγου – πατέρα δεν σημαίνει ότι τον βγάζω εκτός και κακώς βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα..η ανατροφή όμως των παιδιών το ξανατονιζω είναι κυρίως μέλημα της μητέρας αλλά είπαμε…σήμερα πρέπει να γυρίσουμε τον κόσμο τουμπα και να ξεχάσουμε ότι ξέραμε !το άσπρο είναι μαύρο,το σωστό είναι πασέ,το παραδοσιακό είναι εθνικιστικό και παρανοϊκό κ.α..και με τούτα και τ αλλά μας κάνσνε ζαφτι γιατί ξέρανε ποια ήταν η δύναμή μας…η πατρίδα μας,η οικογένεια μας,η γλώσσα μας και η θρησκεία μας…καληνύχτα Ελλάδα και ας ονειρεύονται κάποιοι για την ώρα τα μεγαλεία της χώρα μου!Για να ζήσει κανείς το μεγαλείο της πρέπει να ξαναγίνει μεγάλος σε αξίες ο κάτοικος της που λέγεται Έλληνας χριστιανός ορθόδοξος ..

  28. Μια γυναικα says:
    10 μήνες ago

    Καλησπερα σας κυρια Παρασκευη, σας ευχαριστω που απαντησατε.

    Βεβαιως και βγαλατε απο το καδρο τον ανδρα, συζυγο, πατερα.
    Τον βγάλατε τελειως εκτος ! Δεν τον αναφερετε πουθενα !
    Δεν του καταλογιζετε καμμια ευθυνη. Ειναι ανυπαρκτος !
    Για ολα φταιει η γυναικα… ειναι η μονη υπευθυνη για ολα !
    Ισως υποσυνειδητα να το κανατε, πιστευοντας οτι εξυπακουεται η συμμετοχη του συζυγου, αλλα εστω και ετσι, αυτο λεει πολλα σε μια ψυχολογο. Τιποτα δεν γινεται τυχαια. Ολα εχουν την signification τους.
    Γνωριζετε τι σημαινει ο πατερας να ειναι απων ? Γνωριζετε τις επιπτωσεις που εχει στο παιδι, την συζυγο και την οικογενεια ?
    Απων μπορει να ειναι ακομα και οντας παρων, αν ειναι αδιαφορος.
    Ρωτηστε ψυχολογο για τις επιπτωσεις που εχει μια τετοια κατασταση στα παιδια αλλα και σε ολη την οικογενεια. Εχουμε δει πολλες τετοιες δυσλειτουργικες περιπτωσεις.
    Απλα, λοιπον , επαναλαμβανετε τον σημαντικο ρολο της γυναικας που οντως ειναι σημαντικος, αλλα δεν φθανει.
    Οι ρολοι και των δυο γονεων ειναι εξ ισου σημαντικοι. Υπαρχει δυσλειτουργια οταν ο ενας εκ των δυο γονεων αποσυρεται, βολευεται ή τα φορτωνει ολα στον αλλο.
    Οσο για την νταντα ειναι μια χαρα αν “υπαρχουν” γονεις παροντες και οχι γονεις “φαντασματα”.
    Η ανατροφή των παιδιων ειναι μελημα και των δυο γονεων.
    Δυστυχως, σν υπαρχει δυσλειτουργια στην οικογενεια συχνα ειναι γιατι κανεις δεν νοιαζεται για την απουσια του ανδρα στην οικογενεια,,, κανεις δεν του μιλα για τις υποχρεωσεις που εχει. Απλα ο ελληνας ανδρας ειναι αυτος που φερνει το χρημα και οι υποχρεωσεις του ληγουν εκει. Ετσι εμαθε απο τους γονεις του… αλλα και την υπολοιπη κοινωνια.
    Δυστυχως η εμπειρια δειχνει οτι το συστημα αυτο οχι μονον δεν λειτουργει οταν η μητερα αναλαμβανει και τον ρολο του αποντα πατερα, αλλα ειναι καταστροφικο για ολους.
    Δυστυχως λοιπον, ολοι, ολο το βαρος το ριχνουν στην μανα, ακομα και οι γυναικες, κατηγορουν τις γυναικες… ακομα και αν αυτο το βαρος δεν της ανηκει ολο..
    Αχ αυτη η ελληνιδα μανα….
    Ψιλα γραμματα… Η μανα φταιει για ολα, πιπιλιζουμε΄…,
    Κατι δεν παει καλα….

  29. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Καλή σας μέρα και απλά θα αναφέρω ότι ο στόχος μέσα από το συγκεκριμένο άρθρο ήταν η αποστασία μας και ανέδειξα κυρίως το αμάρτημα της μοιχείας και όχι η ανάπτυξη των ρόλων των γονεων!Ο Κύριος μας έπλασε ισότιμους …και τον άνδρα και την γυναίκα και τον πατέρα και και την μητέρα αλλά με διαφορετικούς εξίσου σημαντικούς ρόλους τον καθενα…να είστε καλά και ευχή μου είναι όλα τα παιδάκια του κόσμου να μεγαλώνουν με την μανούλα τους και τον μπαμπακα τους…

  30. Μια γυναικα says:
    10 μήνες ago

    Κυρια Παρασκευή καλη μερα και σε εσας,
    Πολυ καλα κανετε και αναδεικνυετε το αμαρτημα της μοιχειας.
    Ομως, σ’αυτο παιρνουν μερος δυο, ανδρας και γυναικα. Και οι δυο εχουν ισο μεριδιο ευθυνης.
    Γιατι εστιαζετε μονον στην γυναικα?
    Ο ανδρας δεν παιζει συνειδητα ενεργο ρολο στην μοιχεια ?
    Δεν εχει συνειδηση, χαρακτηρα, αγωγη, παιδεια, μέτρο ? Μονον η γυναικα πρεπει να τα εχει ολα αυτα ?
    Στην μοιχεια, ο ανδρας ειναι το θυμα ?
    Μηπως παρασυρεται χωρις να το θελει ?
    Μηπως οι ανδρες δεν μπορουν να ελεγξουν τις σεξουαλικες τους ορμες ?
    Αλλα, μηπως και η κοινωνια (ανδροκρατουμενη στο 100% μεχρι προσφατα) θεωρει την μοιχεια… μαγκια, για τον ανδρα, ενω για την γυναικα, προστυχια ?
    Μηπως εχετε παρασυρθει απο αυτην την επιβαλλομενη ανδροκρατουμενη και βολικη αντιληψη οτι για τα παντα φταιει η γυναικα ?
    Ουτε ο τροπος ζωης των γιαγιαδων μας, ουτε η ανδροκρατουμενη εκκλησια θα μας αλλαξει (που σε ο,τι αφορα στην γυναικα δεν την πολυσεβεται).
    Μονον αν η γυναικα σεβαστει τον εαυτο της και επιβαλλει αυτον τον σεβασμο που δικαιουται και της αξιζει στο περιβαλλον της, θα δουμε τα πραγματα να αλλαζουν.
    Αν συνεχισει να ζει ενοχικα σε ολα οσα συμβαινουν και της φορτωνουν… δεν προκειται να αλλαξει τιποτα.
    Να ειστε καλα !

  31. anastasios papachristoforos says:
    10 μήνες ago

    ὅλες σχεδόν οἱ οἰκογένειες ἔχουν 2 παιδιά. μία κυρία ἀπατοῦσε τόν ἄνδρα της καί συμβούλευε τήν ἀνηψιά της νά ἔχη μόνο ἕνα παιδί διότι δέν εἶναι καλά (!) τῆς ἔλεγε.
    τά πολλά παιδιά δένουν τήν οἰκογένεια. πλούσια χωριά πού τά γυρίζω μέ τό scooter σπίτια μέγαρα τά δημοτικά σχολεῖα εἶναι κλειστά!

  32. Μια γυναικα says:
    10 μήνες ago

    Κυρια Παρασκευή καλη μερα και σε εσας,
    Πολυ καλα κανετε και αναδεικνυετε το αμαρτημα της μοιχειας.
    Ομως, σ’αυτο παιρνουν μερος δυο, ανδρας και γυναικα. Και οι δυο εχουν ισο μεριδιο ευθυνης.
    Γιατι εστιαζετε μονον στην γυναικα?
    Ο ανδρας δεν παιζει συνειδητα ενεργο ρολο στην μοιχεια ?
    Δεν εχει συνειδηση, χαρακτηρα, αγωγη, παιδεια, μέτρο ? Μονον η γυναικα τα εχει ολα αυτα ?
    Στην μοιχεια, ο ανδρας ειναι το θυμα ? Παρασυρεται χωρις να το θελει ?
    Μηπως οι ανδρες δεν μπορουν να ελεγξουν τις σεξουαλικες τους ορμες ?
    Αλλα, μηπως και η κοινωνια (ανδροκρατουμενη στο 100% μεχρι προσφατα) θεωρει την μοιχεια… μαγκια, για τον ανδρα, ενω για την γυναικα, προστυχια ?
    Μηπως εχετε παρασυρθει απο αυτην την επιβαλλομενη ανδροκρατουμενη και βολικη αντιληψη οτι για τα παντα φταιει η γυναικα ?
    Ουτε ο τροπος ζωης των γιαγιαδων μας, ουτε η ανδροκρατουμενη εκκλησια θα μας αλλαξει (που σε ο,τι αφορα στην γυναικα δεν την πολυσεβεται).
    Μονον αν η γυναικα σεβαστει τον εαυτο της και επιβαλλει αυτον τον σεβασμο που δικαιουται και της αξιζει στο περιβαλλον της, θα δουμε τα πραγματα να αλλαζουν.
    Αν συνεχισει να ζει ενοχικα σε ολα οσα συμβαινουν και της φορτωνουν… δεν προκειται να αλλαξει τιποτα.
    Να ειστε καλα !

  33. Παρασκευή says:
    10 μήνες ago

    Καλή μου κυρία καλησπέρα σας!Μου δώσατε ιδέα για επόμενο άρθρο…θα ξανάτονίσω ότι ο στόχος μου ήταν η ανάδειξη της αποστασίας μας και το υψίστης σημασίας αμάρτημα της μοιχείας μέσα από την σύγκριση κάποιων ηθικών κανόνων που βλέπω με τα μάτια μου να ισχύουν σε αλλόθρησκο κράτος …δεν στόχευσα στην ανάλυση των αιτιών, των συνεπειών και την ευθύνη που αναλογεί στο κάθε φύλο χωριστά στην διάπραξη του αμαρτήματος της μοιχείας…ο Θεός να σας έχει καλα!
    Κύριε Αναστασιε έχετε την καλησπέρα μου και ο Κύριος μας είπε αυξανεσθε και πληθυνεσθε και γεμίσατε την γην αλλά ο άνθρωπος θέλει πρώτα να εξασφαλισθεί οικονομικά και μετά να προχωρήσει…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βοηθήστε μας να μείνουμε μάχιμοι με μια μικρή συνεισφορά.

Προτεινόμενα

Σπάνιο ηχητικό – Ο Άγιος Παΐσιος περιγράφει το θαύμα που έκανε η Παναγία στον Άγιο παπα-Τύχων

Σπάνιο ηχητικό – Ο Άγιος Παΐσιος περιγράφει το θαύμα που έκανε η Παναγία στον Άγιο παπα-Τύχων

3 ημέρες ago
ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (30/5/2026)

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (30/5/2026)

4 ημέρες ago
Ο πόλεμος της Big Pharma κατά της φυσικής ιατρικής – 8 υπερτροφές που σιωπούν γιατί θεραπεύουν, αντί να κερδοσκοπούν

Ο πόλεμος της Big Pharma κατά της φυσικής ιατρικής – 8 υπερτροφές που σιωπούν γιατί θεραπεύουν, αντί να κερδοσκοπούν

4 ημέρες ago

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Δημοφιλή Άρθρα

  • Ε λοιπόν ΝΑΙ ! Δεν είμασταν τρελλοί όταν από το 2013 λέγαμε ότι το 24ωρο μάς φαίνεται σαν 16 ώρες… ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ …

    Ε λοιπόν ΝΑΙ ! Δεν είμασταν τρελλοί όταν από το 2013 λέγαμε ότι το 24ωρο μάς φαίνεται σαν 16 ώρες… ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ …

    37 shares
    Share 15 Tweet 9
  • ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΣΕΡΙ του Αγιου ΠΑΪΣΙΟΥ

    42 shares
    Share 17 Tweet 11
  • Ακούστε και θα πάθετε σοκ με το τι άκουσα σήμερα και είδα με τα μάτια μου στο Κολχικό Θεσσαλονίκης. – ΒΙΝΤΕΟ

    26 shares
    Share 10 Tweet 7
  • Θα έρθει και η δική σας ώρα….

    33 shares
    Share 13 Tweet 8
  • ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (2/6/2026)

    29 shares
    Share 12 Tweet 7

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Triklopodia
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr