Το παρόν κείμενο γράφτηκε έπειτα από αρκετή αναμονή μήπως και βρεθεί κάποιος να πεί ότι το «ο γιαλός είναι» κι ότι κι εμείς «στραβά αρμενίζουμε»
Και μόλις η Πρόνοια Του Πανάγαθου Κυρίου μας έστειλε έναν, πέσανε όλοι να τον φάνε.
Θα ήθελα, εξαρχής, να πω ότι δεν έχω ουδεμία προσωπική φιλοδοξία γράφοντας το άρθρο αυτό . Απλά θέλω να εκφράσω την αγανάκτησή μου προς όλες αυτές τις φωνές που προσπαθούν να σπιλώσουν την Αλήθεια του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού .
Διαβάστε το άρθρο πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο
Προς όλους όσους υποβιβάζουν τη νοημοσύνη των απλών πιστών





