Η σειρά του νερού για ξεπούλημα ξεκίνησε σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με τον όρο “διαχείριση υδάτων”. Επειδή στις περιοχές αυτές δεν υπάρχει ΕΥΔΑΠ για να ξεπουληθεί, πρέπει να δημιουργηθεί κάτι ανάλογο για να παραχθεί υπεραξία. Οι καλοί δήμαρχοι κάθε περιοχής θα υπογράψουν τη συμμετοχή τους σε νεοσύστατες εταιρείες καταρχήν του δημοσίου που θα προτείνονται απο τις περιφέρειες, στις οποίες θα μεταφέρουν την αξία των πηγαδιών και των τοπικών δικτύων ύδρευσης των δήμων. Μετά οι εταιρείες αυτές θα πουληθούν στους δανειστές και σε φίλους. Για όσους ενδιαφέρονται, τους πιο ευφυείς “πατριώτες” μπορεί κανείς να τους βρεί στη Σουρμελή γωνία και στα Ελληνικά ΑΕΙ…
Kατά την εκτίμηση μου, ο κ.Τσίπρας με τις πλάτες του κ.Μητσοτάκη, θα φάνε τα σπίτια απο τον Ελληνικό λαό μέσα σε οργανωμένη αποχαύνωση απο τα ΜΜΕ, θα δώσουν τις ΔΕΚΟ και ότι πρωτογενή πηγή υπάρχει σε ξένα κεφάλαια, θα διώξουν τους Έλληνες απο την Ελλάδα και θα φέρουν νέους κατοίκους απο αλλού.






