ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ. - 21 Νοέ 2021 - 8:06
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Την Ανάσταση του Χριστού και ταυτόχρονα τα Εισόδια της Θεοτόκου, εορτάζουμε σήμερα, Κυριακή 21 Νοεμβρίου, σεβαστοί και αγαπητοί μας εν Κυρίω αδελφοί. 

 “Ο καθαρώτατος ναός του Σωτήρος”, η Παναγία μας, εισέρχεται στα Άγια των Αγίων νυμφευομένη δια του Αγίου Πνεύματος τον ίδιο τον Θεό Πατέρα, όπως ψάλλουμε σε ένα τροπάριο των Αίνων της Εορτής. 

Το ανθρώπινο γένος αρραβωνίζεται την θεία φύση, εισέρχεται στην τελική ευθεία της σωτηρίας του! Αρχίζουν δηλ. οι επίσημες προετοιμασίες για την ενανθρώπηση του Υιού και Λόγου του Θεού. 

 Η εορτή των Εισοδίων, όπως θα δούμε μέσα από τους Αγίους Πατέρες μας, όπως μας λέει και το θεολογικό Απολυτίκιο, είναι το προοίμιο της ευδοκίας, δηλ. της ευαρέσκειας του Θεού, δηλ. της επιφανείας του ίδιου του Χριστού, που είναι η ευδοκία του Πατρός. Είναι επίσης η προκήρυξη, δηλ. η δημόσια αγγελία της σωτηρίας των ανθρώπων και η εκπλήρωση της θείας οικονομίας. 

Εδώ να πούμε, ότι η λέξη σωτηρία στην Εκκλησία μας γενικά, όπως και στο Απολυτίκιο αυτής της Εορτής, δεν σημαίνει τη λύτρωση ή την απελευθέρωση από κάτι, αλλά την κοινωνία με τον Χριστό μέσα στην ιστορία. 

Σώος δηλ. τηρείται όλος ο άνθρωπος, ψυχή και σώμα, μέσα και μόνο από την ένωσή του με τον Χριστό! 

Όπως τότε, ελάχιστοι άνθρωποι, σαν τον Προφήτη Ζαχαρία, αντιλήφθηκαν αυτό το κήρυγμα, την αγγελία για την έλευση του Σωτήρος,έτσι και σήμερα, ελάχιστοι πιστοί αντιλαμβάνονται τα επίσημα προοίμια και εισόδια του φοβερού Θηρίου της Αποκαλύψεως μέσα στην ιστορία και μάλιστα την εκκλησιαστική, δια του εμβολιαστικού χαράγματός του! 

Από σήμερα αρχίζουμε να ψάλλουμε το “Χριστός γεννάται”, τις Καταβασίες των Χριστουγέννων, προετοιμαζόμενοι για την μεγάλη Δεσποτική εορτή, που πλησιάζει. 

 Ετοιμάζει βέβαια και ο εχθρός της σωτηρίας μας με όλη τη σατανική του πονηρία, την τελική του επίθεση σε γη και ουρανό, την εμφάνιση του τέρατος του Αντιχρίστου, ο οποίος θα ενεργήσει διωγμό, που θα είναι όντως φρικτός και πρόξενος απώλειας πολλών, όμως θα αποβεί και πρόξενος των μεγαλύτερων μαρτυρικών στεφάνων της ιστορίας. 

 Ας εξετάσουμε όμως σήμερα στην αγάπη σας, λίγα από τα μεγάλα Πατερικά και σωτηριώδη διδάγματα της Εορτής, όπως επίσης, γιατί αυτά είναι τα πρώτα επίσημα στην ιστορία Εισόδια του Αντιχρίστου, ποιοι όντως θα εορτάσουν φέτος πνευματικά Εισόδια και σε ποιους ναούς τιμάται η Μητέρα του Θεού καθαρά και άγια. 

Α. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ. 

Τα Εισόδια είναι η δεύτερη Θεομητορική γιορτή του εκκλησιαστικού μας έτους. 

Το περιεχόμενό της δεν αντλείται από τα τέσσερα Ευαγγέλια, αλλά από την παράδοση της Εκκλησίας. Οι Άγιοι Πατέρες πήραν τα σημαντικότερα στοιχεία από το απόκρυφο “Πρωτευαγγέλιο του Ιάκωβου”, τα ερμήνευσαν θεολογικά, τα έβαλαν μέσα στην ιερή υμνογραφία και αγιογραφία, ενώ ανέπτυξαν σε λόγους θεολογικούς τη ζωή της Παναγίας μας μέσα στα Άγια των Αγίων. Σύμφωνα με το Συναξάρι των Εισοδίων, η μικρή Μαρία τοποθετήθηκε από τον Αρχιερέα και Προφήτη Ζαχαρία θαυματουργικά στο τρίτο σκαλί του θυσιαστηρίου, μέσα στα Άγια των Αγίων, όπου και χόρεψε. 

Εκεί, που κανείς δεν επιτρεπόταν να μπει, παρά μόνο μια φορά τον χρόνο ο Αρχιερέας, έμεινε η Παναγία δώδεκα ολόκληρα χρόνια μόνη, τρεφομένη σαν περιστέρι από τον Αρχάγγελο του Θεού με ουράνιο άρτο. 

Αυτή η ημέρα συνδέεται ακόμη ιστορικά, με τα εγκαίνια του βασιλικού Ναού προς τιμήν της Θεοτόκου το 543 από τον Ιουστινιανό, στη θέση του παλαιού ναού του Σολομώντος, ενώ η ίδια αυτή Εορτή, εισήχθη στην Εκκλησία στα τέλη του 7ου με αρχές του 8ου αιώνα, αρχικά στην Κωνσταντινούπολη και κατόπιν απανταχού της γης, από τον Άγιο Πατριάρχη Γερμανό τον Α’. 

Να σημειώσουμε πως ο Ναός των Εισοδίων, στην εποχή της Παναγίας μας, ήταν ο λεγόμενος “τρίτος Ναός”, διπλάσιος σε μέγεθος από τον αρχικό Ναό του Σολομώντα και χωριζόταν σε μέρη, όπου προοδευτικά γινόταν η ανάβαση, έως τα Άγια των Αγίων. 

Υπήρχε δηλ. ο πρόναος των Εθνικών, η “Ωραία Πύλη” που οδηγούσε στον “πρόναο των γυναικών”, ακολουθούσε με πύλη η “αυλή των ανδρών Ισραηλιτών”, μετά από πύλη πάλι ο “πρόναος των ιερέων” με το θυσιαστήριο, κατόπιν ξεκινούσαν τα σκαλοπάτια ( οι αναβαθμοί ) που έφερναν στο χώρο των “Αγίων”, εκεί όπου βρίσκονταν η τράπεζα των άρτων και η επτάφωτη λυχνία. Από κει με άλλα σκαλοπάτια, έφθανε κανείς στα “Άγια των Αγίων”, όπως προαναφέραμε. Όλη αυτή η κατασκευή του Ναού ήταν συνέχεια της σκηνής του μαρτυρίου του Προφήτη Μωϋσή, την οποία έφτιαξε κατόπιν εντολής του Θεού. Ήταν επίσης εικόνα των όσων έλαβαν χώρα στο Όρος Σινά τότε. 

Ο λαός εκεί έμενε στις υπώρειες του Όρους, οι ιερείς λίγο πιο πάνω και ο Προφήτης στην αγία κορυφή, στη θεοπτία. Αυτήν την πορεία προς την θέωση δήλωνε η απαιτούμενη προοδευτική και πνευματική ανάβαση από τότε, έως και τη σημερινή διάρθρωση των ναών και του ιερατείου. 

Μόνο που δυστυχώς στις μέρες μας επιτελείται το αντιστρόφως ανάλογο: όσο προχωρεί κανείς στους βαθμούς του κλήρου, τόσο και πιο πολύ ενώνεται με τον διάβολο! Αντί της θεώσεως, η δαιμονοποίηση!, αντί της θεοπτίας η Μασωνία, η κοινωνία δηλ. με τον διάβολο, αντί του φωτός το σκότος, αντί της ευσέβειας η πλάνη, αντί της κορυφής στην αγιότητα, η κορύφωση της αποστασίας!, αντί της μετά φόβου Θεού στάσεως στα Άγια των Αγίων, η μετατροπή τους σε Βρωμερότερα των Ακαθάρτων! 

Ας προσέξουμε όλοι μας αδελφοί, μήπως αντί να ανεβαίνουμε πνευματικά, όπως νομίζουν κάποιοι, ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια της πλάνης και της αιρετικής “προόδου” προς την απώλεια! 

Και μη ξεχνάμε,πάντοτε ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ θα είναι οι γνήσιοι προφήτες και προφήτιδες, οι Ζαχαρίες και οι Άννες, οι όντως άνθρωποι του Θεού, ( όχι βέβαια οι προφητολόγοι, οι θαυματοποιοί, οι φωτισμένες γερόντισσες της Αττικής και γενικά οι των “απολυτρωτικών σχολών της Θεοτόκου”), αλλά αυτοί που κατανοούν τα σημεία των καιρών συνετά και προχωρούν κατά Θεόν θυσιαστικά, χωριζόμενοι ΕΝΤΕΛΩΣ από τους κρατούντες παναιρετικούς εκκλησιαστικούς κύκλους. 

ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ! 

Β. ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ. 

Πολλοί Πατέρες της Εκκλησίας εγκωμίασαν και εμβάθυναν θεολογικά στην Εορτή των Εισοδίων της Παναγίας. Μεταξύ άλλων αναφέρουμε τον Άγιο Γερμανό Κωνσταντινουπόλεως, τον Γεώργιο Νικομήδειας, φίλο του Μεγάλου Φωτίου, τον Άγιο Νικόλαο Καβάσιλα και εξαιρέτως τον θείο Γρηγόριο Παλαμά, ο οποίος με μοναδικό τρόπο ανέδειξε την εσωτερική ψυχική καθαρότητα και πνευματική παρθενία ως τις κινητήριες δυνάμεις της αφιέρωσης του ανθρώπου προς τον Θεό. 

Κάνει λόγο για τον ακατάσχετο θείο έρωτα της Παρθένου και την ιερουργία της αδιάλειπτης και νοεράς προσευχής της, μέσα στο Ναό του Θεού. Επίσης για το ότι η Παναγία, αν και τριών μόλις ετών, προσήλθε με ελεύθερη γνώμη, αβίαστα και αυτοκέλευστα. 

Αναλύει υπέροχα ο Άγιος την ησυχαστική μέθοδο θεογνωσίας με πρότυπο την Παναγία, η οποία δεν ενώθηκε με τον Θεό λογικά και συλλογιστικά, ούτε φιλοσοφικά, αλλά μέσα από την κάθαρση του νού της και τον θείο φωτισμό, που την οδήγησε στη θεωρία του Ακτίστου Φωτός με τη βοήθεια πάντα της θείας Χάριτος. 

Όλα όσα συνέβαιναν στην Παρθένο, μας λέει ο Άγιος, αυτά τα δώδεκα έτη, ήταν παράδοξα και μυστηριώδη, ενεργούμενα από την Χάρη του Θεού. 

Ο Γεώργιος Νικομήδειας πάλι, μας αναφέρει πως ο καθαρώτατος νους της Παναγίας έμεινε απείραστος και δεν τον υπέκλεψε καμία ανθρώπινη ηδονή, έτσι ώστε να φτάσει στην τέλεια απάθεια. 

Όλα αυτά δεν οφείλονταν μόνο στις αρετές της, αλλά στην ενοίκηση του Αγίου Πνεύματος μέσα της με αποκορύφωμα αργότερα την σύλληψη του Χριστού. 

Η γιορτή των Εισοδίων κατά τους Αγίους Πατέρες μας είναι γεμάτη από θείο Φως, τα πάντα σ’ αυτήν είναι αγγελικά, ξένα και άξια της θείας ευκοσμίας. 

Όλα τα της Παλαιάς Διαθήκης αυτήν προεικόνιζαν και ζωντάνευσαν στο πρόσωπό της. Εκείνη είναι η φωτεινή νεφέλη, το έμψυχο καταπέτασμα του Θεού, που έκρυψε μέσα της τη θεότητα του Χριστού, είναι η κεχρυσωμένη επτάφωτη λυχνία εν πνεύματι, γιατί απ’ αυτήν άναψαν τα επτά χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. 

Εκείνη είναι επίσης η ζωηφόρος τράπεζα, τα Άγια των Αγίων, η υπεραγία σκηνή, το πάγχρυσον θυμιατήριον, το κατάσκιον όρος, 

η κατάκαρπος ελαία, η 

Σολομώντειος κλίνη, 

η προφητική λαβίς και η κιβωτός του αγιάσματος, που βαστάει το ουράνιο μάννα και περιέχει το της νέας διαθήκης θησαύρισμα, την στάμνον την ένδοξον και την ιερατικήν ράβδον, η οποία βλάστησε εκ πίστεως το αμάραντον άνθος, τον Κύριον. 

Η Παναγία είναι η έμψυχη και ζωντανή Παλαιά Διαθήκη, που προετοιμάστηκε κατάλληλα στον Ναό, για να γίνει η χώρα του αχωρήτου, μέσα στην οποία εμφανίζεται η Καινή Διαθήκη. 

Δεν τίμησε ο χώρος του Ναού την Παρθένο Μαρία, αλλά τιμήθηκε απ’ αυτήν! Η είσοδος του Αρχιερέως στα Άγια των Αγίων μια φορά τον χρόνο, αφού προηγουμένως είχε καθαρθεί, υποδήλωνε την απόρρητη κυοφορία της Παρθενομήτορος, που έφερε μέσα της τον μόνον αναμάρτητον, Εκείνον που με μία μόνη ιερουργία, μία φορά στους αιώνες, εξάλειψε όλη την αμαρτία. 

Η ζωή της Παρθένου μέσα στον Ναό με το κάλλος της, είλκυσε τον έρωτα του Θεού προς τους ανθρώπους, μας λέει ο ιερός Καβάσιλας. Κατόρθωσε η Παναγία να πετύχει ό,τι δεν κατόρθωσε ο παλαιός άνθρωπος στον Παράδεισο. 

Τότε, στην πρώτη δημιουργία, η γη, συνετέλεσε μεν, όμως δεν εργάστηκε τίποτε, αφού δεν είχε θέληση. 

Στη νέα δημιουργία όμως η Παρθένος συνήργησε, τα προσέφερε όλα στον Θεό, έγινε εργάτις, που μαγνήτισε τον Τεχνίτη στη γη και κίνησε το χέρι του. Με την αγία λοιπόν ζωή της η Παναγία προσέφερε το κατάλληλο υλικό στον Δημιουργό, έφτασε από νωρίς στη θέωση, έγινε το ωραιότερο πλάσμα στη γη, που τράβηξε την αγάπη του Θεού προς όλους τους ανθρώπους, ώστε να έρθει δι’ εκείνης να σαρκωθεί και να μας σώσει. 

Ω των μεγαλείων και θαυμασίων της Παναχράντου, Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας! 

Γι’ αυτήν την χαρμόσυνη ημέρα και πανσεβάσμια εορτή, ο ιερός υμνογράφος μας προτρέπει να πανηγυρίσουμε χορεύοντες πνευματικά: 

“Μητέρες συγχάρητε, παρθένοι σκιρτήσατε και στείραι συγχορεύσατε• ότι ηνέωξεν ημίν την ουρανών βασιλείαν η προορισθείσα Παντάνασσα. Χαίρετε λαοί και αγαλλιάσθε!” 

Γ’. ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. 

Ερχόμαστε τώρα προσγειωμένοι στη φρικτή επικαιρότητα των εσχάτων ημερών μας. Ποια ιδιαιτερότητα έχουν τα Εισόδια, ειδικά φέτος; 

Φέτος έχουμε την πρώτη επίσημη και με σφραγίδα είσοδο του Αντιχρίστου στους ναούς της αποστασίας! 

Και τα προηγούμενα χρόνια μέσω της Αίρεσης και των πολυειδών βλασφημιών, μολυνόταν σταδιακά και αυξανόμενα η Πίστη και τα Μυστήρια της Εκκλησίας μας από τους Οικουμενιστές. Φέτος όμως, έχουμε κάτι πολύ χειρότερο! 

Με την αδιάφορη αποδοχή και την προβολή του Αντιχρίστου χαράγματος, ακόμα και σε χώρους δήθεν αποτειχισμένων από την Αίρεση πιστών, προσβάλλεται το μυστήριο!!!, αφού στο Άγιο Ποτήριο ενώνονται σε ένα σώμα οι δαιμονισμένοι και σφραγισμένοι αρνητές του Χριστού με τους ασφράγιστους πιστούς. 

Γίνεται δηλ. μια πρωτοφανής στην ιστορία μείξη καθαρών και βεβήλων, σάπιων και υγιών μελών, με την ανίερη ευλογία των προεστώτων! 

Επίσης στον γενικότερο παγκόσμιο πολιτικό και θρησκευτικό χώρο, για πρώτη φορά τόσο ολοφάνερα έχουμε την καρδιακή προσμονή του αναμενόμενου “Μεσσία” από τους Σιωνιστές, παντού προβάλλεται το σημάδι της κυριαρχίας του Όφεως, διοργανώνονται παγκόσμιες ημέρες προσευχής στον Αντίχριστο, ήδη θεωρείται ότι η ιστορία από πέρυσι εισήλθε σε νέο στάδιο, έγινε η μεγάλη Επανεκκίνηση, τα πάντα δηλ. είναι υπό την κατοχή του Εωσφόρου. Επικρατεί μια πλήρης και παγκόσμια τρομοκρατία, η επιβολή του υγειονομικού φασισμού, επιβάλλονται τα νέα υποχρεωτικά μέτρα που θα μείνουν, εκδίδονται επίσης νόμοι υποχρεωτικής χρήσης της μάσκας και του εμβολίου. 

Ο κόσμος, για όποιον έχει κοινή λογική, πέρασε ήδη σε άλλη σελίδα, όλη η ζωή μας άλλαξε προς το χειρότερο, η φοβία και οι αποστάσεις έγιναν τυπικό, τα πάντα κατευθύνονται προς έναν καθαρά σατανικό μετανθρωπισμό. 

Δεν ζούμε άραγε τα πρώτα επίσημα Εισόδια του Αντιχρίστου, τα ολοφάνερα προοίμια δηλ. της τελικής του εμφάνισης μέσα και έξω από τους ναούς; Δεν είναι μήπως αυτός, που δια των Ψευδοπροφητών του, όπως σε κάθε εποχή, τώρα όμως πιο φανερά, ίσταται εν τόπω αγίω; Αυτός δεν κατέχει τα προσκυνημένα Προσκυνήματα, τα Πατριαρχεία, τις ιεραποστολές, τα Μοναστήρια, τις Μητροπόλεις, αυτός δεν μιαίνει με μανία και το Άγιον Όρος; 

Να λοιπόν γιατί φέτος τα Εισόδια της Θεοτόκου εορτάζονται σε μαύρο κλίμα, με πένθος για την ολική κατάπτωση των τοπικών ορθοδόξων Εκκλησιών, οι οποίες μία – μία παραδόθηκαν αμαχητί, λίγο ή πολύ, στον πονηρό πολέμιο της Εκκλησίας του Χριστού. 

Ας θυμόμαστε όμως πάντα τις τρομερές προειδοποιήσεις των Αγίων μας, Ιωάννου του Χρυσοστόμου, Οικουμενίου και Θεοφυλάκτου Βουλγαρίας, ότι ο Αντίχριστος δεν θα εισέλθει μόνο στον Ναό του Σολομώντα, εκεί όπου και θα στεφθεί παγκόσμιος βασιλιάς, αλλά θα μπει, ίσως και πρωτύτερα, όπως ήδη μπαίνει δια των οργάνων του, για να λειτουργήσει και να λατρευτεί, σε κάθε ορθόδοξο τοπικό μητροπολιτικό ναό!!!, δείχνοντας έτσι στο πλανώμενο πλήθος, ότι δεν είναι ο Αντίχριστος, που νομίζουν οι Ορθόδοξοι, αλλά ένας “Άγιος Σωτήρας” του κόσμου, που έρχεται “φιλάνθρωπα” για να αποτρέψει δήθεν, την μαθηματικά και ολικά συντελούμενη, φυσική του καταστροφή. 

Πού και πώς λοιπόν θα πρέπει να εορτάσουμε οι πιστοί τα Εισόδια φέτος, μα και κάθε εορτή της Εκκλησίας μας; Η Παναγία άραγε εισέρχεται πια να γιορτάσει μαζί μας σε ναούς, που μνημονεύονται Αιρετικοί και κοινωνούν εκεί οι χαραγμένοι αρνητές του Αγίου Βαπτίσματος; 

Δ. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ! 

Δεν εορτάζουν πνευματικά Εισόδια, αγαπητοί μας αδελφοί, όσοι αδιάφορα θα τρέξουν στους ναούς της Αίρεσης, των αντίχριστων υγειονομικών μέτρων, των εμβολιασμένων “πιστών”, της βλάσφημης μνημόνευσης όλων ανεξαιρέτως των προδοτών Επισκόπων της κρατικής Συνόδου, ακόμη κι αν εκεί φαίνεται πως λειτουργούν άγιοι λειτουργοί, ασκητικοί, πράοι, αποτειχισμένοι, αμασκοφόρητοι και ανεμβολίαστοι, “διωκόμενοι” και κατά των μέτρων. 

Δεν θα εορτάσουν, απλά γιατί σε ακάθαρτα μέρη δεν εισέρχεται η καθαρωτάτη Παναγία Παρθένος. 

Όχι, δεν εορτάζεται έτσι η πάναγνος Παρθένος και Δέσποινα! Οι Άγιοι Ομολογητές και ειδικά η Παναγία, σήμερα μας φωνάζει: 

“Μην εκκλησιάζεστε τώρα παιδιά μου όπου να’ναι και μη κοινωνείτε με την επικρατούσα Αίρεση και το Χάραγμα! 

Να με τιμήσετε πρωτίστως κρατώντας καθαρό τον ναό της ψυχής σας, την Πίστη σας και το Άγιο Βάπτισμα! Να με τιμήσετε με καθαρότητα σώματος και λογισμών! Να με υμνήσετε ταπεινά στους κατ’ οίκον ναούς σας, στα ταμιεία της προσευχής, καθαρίζοντας τα άδυτα της καρδίας σας! Αν τυχόν έχετε κοντά σας ορθόδοξο και διωκόμενο ιερέα, άμισθο και καθαρό από πνευματικές σχέσεις με σφραγισμένους και Αιρετικούς, εκεί να τρέξετε να εξομολογηθείτε και να κοινωνήσετε με συντριβή και ταπείνωση. Αν δεν έχετε, προτιμήστε να μείνετε ακοινώνητοι και αλειτούργητοι και ανεξομολόγητοι άχρι καιρού, παρά να συμμετάσχετε στις ακάθαρτες λειτουργίες των βεβηλωμένων ναών και των πλανεμένων λειτουργών. 

Μάθετε να διακρίνετε τα σημεία των καιρών! Ο Υιός μου σας προειδοποίησε για όλα! 

Τότε, τριετής κόρη η ίδια εισήλθα στον Ναό του Θεού και τον αγίασα, τώρα όμως προσέξτε, διότι ο αρχαίος όφις, ο τρισκατάρατος, εισέρχεται στους ναούς και τους μολύνει! 

Δεν γίνεται να λατρεύονται μαζί Θεός και διάβολος! Δεν γίνεται να συμμετέχετε εκεί που βλασφημείται ο Χριστός! 

Είναι η ώρα της απόσυρσης στις ιερές κατακόμβες! Είναι ώρα εγρήγορσης και πλήρους αποχής από τους κρατικούς ναούς! 

Το αποτέλεσμα το ξέρετε! 

Θα επέμβει σύντομα ο Θεός, γιατί ποτέ δεν διαψεύδει τους Αγίους του! 

Θα επέμβει τιμωρητικά, με φωτιά και αίμα, κολάζοντας τους ασεβείς ιερείς και λαϊκούς του Βάαλ και του Νεοβαρλααμισμού. 

Δεν θέλω να έχετε καθόλου φιλίες με τους εχθρούς μου, ούτε και με τους φίλους των εχθρών μου! 

Εκκλησιαστείτε με φόβο Θεού μόνο στον ναό της ψυχής σας, καθαρίστε τον διά της ευχής και γρηγορείτε! 

Μην πλησιάσετε ενορία κρατική, κι ας είναι εκεί καλοί άνθρωποι, ας φαίνονται ενάρετοι οι ιερείς κι ας λένε ωραίες, ορθόδοξες ομιλίες. 

Εκεί δεν κατέρχεται πια Άγιο Πνεύμα! Εκεί δεν ενεργεί ο Θεός, αλλά ο εχθρός! Τα θαύματα που εκεί συντελούνται δεν έχουν αξία, είναι θαύματα εργατών ανομίας! 

Τα όποια σημεία όμως των δακρύων και του αίματος είναι αληθινά! Τα κάνω για να συνταράξω ψυχές, να μετανοήσουν και να φύγουν! Δεν μυροβλύζω πια στις εικόνες μου, διότι είναι καιρός πένθους, δακρύων και θείας οργής! Μην εμπιστεύεστε λοιπόν τους απατεώνες των ιερών εικόνων μου και των αγίων λειψάνων ! 

Θέλετε να έχετε αληθινά Εισόδια στη βασιλεία των Ουρανών; Κρατήστε ταπεινά και σπλαχνικά αμόλυντη την Πίστη, για να σας βρει ο Κύριος έτοιμους, σαν τις φρόνιμες παρθένες. 

Να χαίρεστε όμως εσωτερικά και να αγαλλιάσθε, διότι ο μισθός σας για το μαρτύριο αυτό που περνάτε, θα είναι πολύς στον ουρανό! Έτσι αγωνίστηκαν όλοι οι Άγιοι σε αντίστοιχες περιόδους! Έτσι γιόρταζαν Εισόδια οι Ομολογητές, δεν κοινωνούσαν ποτέ, ούτε εισέρχονταν στους αιρετικούς ναούς! 

Ποθήστε τα ιερά προσωπικά σας Εισόδια στον Παράδεισο, που τώρα χαρίζονται μόνο με την θυσιαστική ομολογία! 

Μην ακολουθείτε και στηρίζετε πια όσους συγκαταβαίνουν στους αρνητές της Αληθείας, μην κοιτάτε τι λέει το πλήθος των “ορθοδόξων”, αλλά τρέξτε να εισέλθετε με τους ελάχιστους στην Κιβωτό της αληθινής Εκκλησίας του Χριστού! 

Υπεραγία Θεοτόκε, γλυκιά μας Παναγία, ναι!, θα σε ακολουθήσουμε τώρα στην έρημο των διωγμών, στο υποσχόμαστε, στα τείχη της καθαρής ομολογίας και μετανοίας, εκεί όπου μυστικά ευλογείς όλα τα πιστά παιδιά σου, που πολεμούν γενναία, αγωνίζονται ταπεινά και ελπίζουν ακλόνητα στην φοβερή Είσοδο επί γης της τιμωρητικής οργής του Υιού σου, που πάντοτε ακολουθεί κάθε βδελυρή αποστασία από την Αλήθεια και τις σωτήριες εντολές του. 

Λύτρωσέ μας μόνο από κάθε κρυφή πλάνη, από την επερχόμενη μεγάλη θλίψη και από τον τυφώνα της ενεστώσης καταιγίδας στην Εκκλησία και την πατρίδα μας, για να σου ψάλλουμε ακατάπαυστα και με θείο έρωτα το “Χαίρε Κεχαριτωμένη” και να κραυγάζουμε με πίστη το “σώσον ημάς, Παναγία Παρθένε”. Αμήν. 

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…