ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΤΑ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΗΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ. - 17 Οκτ 2021 - 11:34
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Κυριακή της παραβολής του Σπορέως και των Αγίων Πατέρων της αγίας και Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου σήμερα, σεβαστοί πατέρες και αγαπημένοι μας αδελφοί. 

Ανέκαθεν αυτή η ημέρα σηματοδοτούσε την έναρξη των κατηχητικών μαθημάτων του νέου εκκλησιαστικού έτους. Επειδή όμως κάθε έννοια ορθόδοξης κατήχησης από ορθόδοξο ιερέα έχει από καιρό τώρα χάσει το νόημά της, καθώς οι ναοί και οι Μητροπόλεις υπηρετούν την νέαοικουμενιστική και εμβολιαστική εκκλησία του χαράγματος, ας προσπαθήσουμε με αγνό ζήλο και με τη χειραγωγία των Αγίων μας Πατέρων, να αντλήσουμε μέσα από τα αναγνώσματα και τα κείμενα του Συναξαρίου, διδαχές αιώνιας ζωής και πρακτικά μηνύματα ορθόδοξης ομολογίας για τη σύγχρονη επικαιρότητα της φοβερής πλάνης και σύγχυσης, της πτώσης των πιο εκλεκτών και της επίσημης αλλοίωσης του Συμβόλου και των δογμάτων της Πίστης μας. 

Α. ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΟΛΗΣ. 

Είπε ο Κύριος αυτήν την παραβολή: «Βγήκε ο σποριάς για να σπείρει το σπόρο του •καθώς έσπερνε, μερικοί σπόροι έπεσαν δίπλα από τον δρόμο, όπου καταπατήθηκαν, και τους έφαγαν τα πουλιά. Άλλοι έπεσαν στις πέτρες και, όταν φύτρωσαν, ξεράθηκαν, γιατί δεν είχε υγρασία. Άλλοι σπόροι έπεσαν ανάμεσα σε αγκάθια και, όταν αυτά φύτρωσαν μαζί τους, τους έπνιξαν. Άλλοι όμως έπεσαν στο γόνιμο έδαφος, φύτρωσαν κι έδωσαν καρπό εκατό φορές περισσότερο». Αφού τα είπε όλα αυτά, πρόσθεσε με έμφαση: «Όποιος έχει αυτιά για ν’ ακούει, ας τα ακούει». Οι μαθητές του τότε τον ρωτούσαν: «Τι σημαίνει η παραβολή αυτή;» Εκείνος τους απάντησε: «Σ’ εσάς έδωσε ο Θεός να γνωρίσετε τα μυστήρια της βασιλείας του, ενώ στους υπόλοιπους αυτά δίνονται με παραβολές, ώστε να κοιτάζουν αλλά να μη βλέπουν, και ν’ ακούνε αλλά να μην καταλαβαίνουν». «Η παραβολή αυτή σημαίνει το εξής: Ο σπόρος είναι ο λόγος του Θεού. Οι σπόροι που έπεσαν δίπλα στο δρόμο, είναι εκείνοι που άκουσαν το λόγο του Θεού• έρχεται όμως ύστερα ο διάβολος και τον παίρνει απ’ τις καρδιές τους, για να μην πιστέψουν και σωθούν. Οι σπόροι που έπεσαν στο πετρώδες έδαφος, είναι εκείνοι που, όταν ακούσουν το λόγο, τον δέχονται με χαρά, δεν έχουν όμως ρίζα, γι’ αυτό πιστεύουν για λίγο διάστημα και, όταν έρθει ο καιρός της δοκιμασίας, απομακρύνονται. Αυτοί που έπεσαν στ’ αγκάθια, είναι εκείνοι που άκουσαν το λόγο, συμπορεύονται όμως με τις φροντίδες, με τον πλούτο και τις απολαύσεις της ζωής, πνίγονται απ’ αυτά και δεν καρποφορούν. Με το σπόρο που έπεσε στο γόνιμο έδαφος εννοούνται όσοι άκουσαν το λόγο με καλή και αγαθή καρδιά, τον φυλάνε μέσα τους και καρποφορούν με υπομονή». Αφού τα είπε όλα αυτά, πρόσθεσε με έμφαση: «Όποιος έχει αυτιά για ν’ ακούει, ας τα ακούει». 

Β. ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ. 

Ας εντρυφήσουμε όμως και σε κάποια θεόπνευστα σχόλια των Αγίων μας πάνω στην ερμηνεία αυτής της θείας παραβολής, την οποία ο Κύριος απ’ όλες τις άλλες με ιδιαίτερο τρόπο την ανέλυσε στους μαθητές του. 

Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάςαπαντώντας στο ερώτημα γιατί ο Χριστός παρουσιάζεται να φωτίζει μόνο τους επίλεκτους μαθητές του, ενώ στα πλήθη ομιλεί με ασάφεια εξηγεί, πως ο Θεός δεν μεροληπτεί, αλλά από τη δική μας απραξία και ραθυμία προέρχεται το να μη αντιλαμβανόμαστε και να μη κατανοούμε εύκολα την ιερή διδασκαλία. Φωτίζει δηλ. όλους όσοι έχουν καλή προαίρεση, θέλουν, ποθούν και ζητούν να κάνουν πράξη την σωτήρια γνώση. 

Η φράση “ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω” υποδηλώνει 

όχι ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι αυτιά, αλλ’ ότι δεν τα έχουν όλοι για να ακούνε και υπακούνε στον λόγο της σωτηρίας. 

Εκείνος λοιπόν έχει αυτιά για ν’ ακούει, όχι εκείνος που απλώς ακούει, αλλ’ αυτός που υπακούει και κάνει πράξη αυτό που άκουσε. 

Επίσης μας απαντά ο Άγιος στο γιατί ο Κύριος δεν βγήκε να οργώσει πρώτα αλλά κατευθείαν να σπείρει; Επειδή, λέει, η πριν από τη σπορά καλλιέργεια της ψυχής πρέπει να γίνεται από μας! 

Και πώς γίνεται αυτή η καλλιέργεια; Με την μετάνοια, την αυτομεμψία, την εξομολόγηση, την αποχή από τα κακά και την εκτέλεση αγαθών έργων. Αυτά φώναζε και ο θείος Πρόδρομος:“Μετανοείτε… ετοιμάσατε την οδόν του Κυρίου…”. 

Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλόςμας εξηγεί με την μοναδική του απλότητα τα κρυμμένα νοήματα της παραβολής: “Ο Κύριός μας είναι ο γεωργός, που εβγήκεν από το σπίτι του. Ποίον είναι το σπίτι του Χριστού μας; Η πατρική ουσία, ο πατρικός κόλπος. Ποία είναι τα χωράφια του; Είναι οι καρδίες των ανθρώπων. Ποίος είναι ο σπόρος; Είναι το άγιον και ιερόν Ευαγγέλιον, το να πιστεύωμεν και να βαπτιζώμεθα εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, και να έχωμεν την αγάπην εις τoν Θεόν και εις τους αδελφούς μας. Και καθώς ο γεωργός οργώνει το χωράφι και σπέρνει τoν σπόρον, έτσι και ο Κύριος όργωσε τις καρδίες των ανθρώπων με την διδασκαλίαν του, και μας εφύτευσε την ζωήν την αιώνιον. 

Ποία είναι η στράτα; Είναι ο υπερήφανος άνθρωπος, που η καρδία του είναι σκληρά, καταπατημένη από τις μέριμνες τις βιοτικές, και ακούει τον λόγον του Θεού και τον δέχεται μετά πάσης χαράς, μα έχει ολίγην ευλάβειαν εις τον Χριστόν, και πηγαίνει με τον διάβολον, και μένει η πέτρα άκαρπη. Ποία είναι τα ακάνθια; Ακάνθια είναι ο πόρνος, που ακούει τον λόγον του Θεού και αυτός• ύστερον όμως έρχονται τα πορνικά πάθη και τoν πνίγουν, και χάνεται και μένουν και τα ακάνθια άκαρπα. 

Ποία είναι η καλή γη που έκαμε τα εκατόν, τα εξήκοντα και τα τριάκοντα; Εκατόν έκαμε ο τέλειος άνθρωπος, εξήκοντα ο μεσαίος και τριάκοντα ο κατώτερος. Και κλείνει ο Άγιος την ερμηνεία του λέγοντας: “Σώνεται ο καθένας καθώς έπραξεν. Αν ίσως και έκαμε καλά, πηγαίνει εις τον Παράδεισον, αν έκαμε κακά, πηγαίνει εις την Κόλασιν. Διότι ο κόσμος είναι μοιρασμένος εις τέσσαρα μέρη. Τα τρία μέρη είναι δια την Κόλασιν και το άλλο μέρος δια τον Παράδεισον. Αυτό είναι το νόημα του Χριστού, και όποιος θέλει ας στοχασθεί καλά με τον νουν του, αν θέλει να σωθεί”. 

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομοςκάνει μια ωραιότατη παρατήρηση, πως δηλ. ο Κύριος λέει αυτή την παραβολή, για να προγυμνάσει και να διδάξει τους μαθητές Του να μην απογοητεύονται, ακόμα κι αν χάνονται περισσότεροι απ’ όσους θα δέχονται το κήρυγμά τους· καθόσον βέβαια και στον Δεσπότη αυτό συνέβη· διότι Αυτός που οπωσδήποτε ήξερε εκ των προτέρων ότι θα συμβούν αυτά, δεν παρέλειψε το έργο της σποράς! 

Ας προσέξουμε επομένως πολύ αδελφοί, να μάθουμε πρώτα να ακούμε τα θεία λόγια με πόθο και ταπείνωση, και όχι μόνο να τα ακούμε αλλά και να τα κάνουμε πράξη! Διότι όπως τονίζειο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας, “δεν είναι μόνο μία η οδός που οδηγεί στην απώλεια, αλλά πολλές και διαφορετικές μεταξύ τους.” 

Γ. Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ. 

Στο σημερινό Αποστολικό ανάγνωσμα, που είναι αφιερωμένο στους θεοφόρους Πατέρες της Ζ’ Οικουμενικής και Αγίας Συνόδου στη Νίκαια, ο Απόστολος Παύλος μέσω της διδαχής του προς τον μαθητή του Τίτο, μας ορίζει ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας απέναντι στους κάθε είδους αιρετικούς, δηλ. τους ανθρώπους εκείνους, που έχουν αποξενωθεί από την Πίστη ή και το ήθος ακόμα της Εκκλησίας, αλλοιώνουν τα δόγματα και εμμένουν στις δημόσια βλάσφημες και ανήθικες καινοτομίες τους. 

 ” «Αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδώς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καί ἁμαρτάνει ὤν αὐτοκατάκριτος» (Τίτ. 3, 10-11) 

Αφού πρώτα τον νουθετήσεις με αγάπη εσύ, ο υγιής στην Πίστη και το ήθος, και εκείνος παραμένει πεισματικά στις βλάσφημες θέσεις του, τότε παράτησέ τον, διότι “εξέστραπται”, δηλ. έχει διαφθείρει τον νου του και είναι αυτοκατάκριτος, μόνος του δηλ. αποκόπτει τον εαυτό του από το σώμα του Χριστού, την Εκκλησία, και γίνεται έτσι μέλος του Σατανά, του εφευρέτη και διδασκάλου της αιρέσεως, μας εξηγεί ο πατερικώτατος ερμηνευτής των Γραφών Νικηφόρος Θεοτόκης. 

Κλείνοντας ο Απόστολος Παύλος την επιστολή του γράφει την εξής λεπτομέρεια: ” Άσπασαι τους φιλούντας ημάς εν πίστει”. 

Ο ειλικρινής ασπασμός, καλοί μας φίλοι, είναι απόδειξητης αληθινής αγάπης. Σε κάθε του επιστολή ο θείος Παύλος κλείνει με προσωπικούς ασπασμούς στους εν Χριστώ αδελφούς. 

Όμως, ας προσέξουμε σήμερααυτό το “εν πίστει”. Δεν λέει στον Τίτο να ασπασθεί όλους όσους τον αγαπούν, αλλά όλους όσους τον αγαπούν εν τη πίστει του Χριστού, δηλ. μόνο τους ειλικρινά πιστούς Χριστιανούς, τα ζωντανά μέλη της Εκκλησίας! 

Πόσο άραγε αυτή η φράση του Αποστόλου δεν ελέγχει όλους εκείνους, που σήμερα βιάζονται να ασπαστούν εν φιλήματι όχι αγίας, αλλά σατανικής και υποκριτικής αγάπης, όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, Χριστιανούς Ορθοδόξους και μη, βλάσφημους, άθεους, αιρετικούς και αρνητές της Πίστεως εμβολιασμένους; 

Ας μην το ξεχνάμε ποτέ, δεν είναι πάντοτε κάθε αγκαλιά και κάθε φίλημα άγιο και αγαπητικό, όταν δεν γίνεται εν Χριστώ και μόνο στους αληθινά πιστούς αδελφούς μας! Ούτε από απλή συνήθεια ή από δήθεν ευγένεια επιτρέπεται ο κάθε ασπασμός! Αυτό καλοί μας αναγνώστες, να θυμόμαστε, είναι το νόημα της προστακτικής εντολής του Αποστόλου Παύλου, που προαναφέραμε. Αυτό είναι και το νόημα του λειτουργικού ασπασμού των πιστών πριν την ανάγνωση του Συμβόλου της Πίστεως. Και εννοείται, χωριστά οι άνδρες από τις γυναίκες. 

Εμείς άραγε, προσέχουμε ποιόν και πώς ασπαζόμαστε, χαιρετάμε και φιλάμε ή μήπως ενεργούμε επιπόλαια, αδιάκριτα και αντιχριστιανικά; Άλλο πράγμα βέβαια η φιλοξενία, η θυσιαστική προσφορά των αναγκαίων στον οποιονδήποτε πονεμένο συνάνθρωπο και άλλο ο ασπασμός της εν Χριστώ αγάπης των αδελφών στην Πίστη. 

Δ. ΟΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ. 

Οι Άγιοι 367 θεοφόροι Πατέρες της Αγίας Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου, συνήλθαν στη Νίκαια της Βιθυνίας το 787μ.Χ για να καταδικάσουν την μεγάλη Αίρεση της Εικονομαχίας, που ταλαιπώρησε σχεδόν για έναν αιώνα την αγία του Χριστού Εκκλησία μας. Εκτός από τους 367 Αρχιερείς παρευρέθησαν και 136 μοναχοί, που έφεραν πάνω τους ζωντανά τα στίγματα των πληγών και βασάνων από τους διώκτες των ιερών εικόνων. 

Εκεί, οι Άγιοι Πατέρες, αναθεμάτισαν ονομαστικά όλες τις Αιρέσεις και τους Αιρετικούς από την αρχή της εκκλησιαστικής ιστορίας και διακήρυξαν την ορθόδοξη διδασκαλία για την τιμητική προσκύνηση των Αγίων εικόνων. 

Με πολύ αυστηρότητα επίσης παρέδωσαν στο ανάθεμα ακόμακαι όσους μελλοντικά προσθέσουν ή αφαιρέσουν κάτι από την ιερή Παράδοση της Πίστεως! 

Όπως γνωρίζουμε, οι Οικουμενικές Σύνοδοι εκφράζουν αλάθητα την Αλήθεια της Πίστεως, είναι το στόμα του Χριστού μέσα από την καθολική συμφωνία των Αγίων Πατέρων. 

Στις αποφάσεις τους απαιτείται πλήρης και απόλυτη υπακοή από όλους ανεξαιρέτως. 

Η έβδομη αυτή αγία και Οικουμενική Σύνοδος της Νίκαιας σφραγίζει το τέλος των δογματικών συγκρούσεων, που επέτρεψαν στην Εκκλησία να οριοθετήσει τα σύνορα της Ορθοδόξου Πίστεως. Στο εξής κάθε Αίρεση μπορεί να αναχθεί σε μία από τις πλάνες που αναθεμάτισε η Εκκλησία μέσα από τις Επτά Συνόδους της. 

Μεταξύ των διαφόρων ιερών Κανόνων αυτής της Συνόδου είναι και ο αφορισμός όσων επισκόπων για οποιαδήποτε πρόφαση τολμήσουν να κλείσουν τους ιερούς ναούς. 

Αυτό το τραγικό γεγονός, από μόνο του, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία είδαμε να γίνεται πέρυσι από τους αιρετικούς λυκοποιμένες, αυτομάτως τους έχει ήδη κατατάξει στη μερίδα των αναθεματισμένων, σύμφωνα και με τις ερμηνείες των ιερών Κανονολόγων. 

Χαρακτηριστικά ο Πατριάρχης Αντιοχείας Θεόδωρος Βαλσαμών( 12ος αιώνας) ερμηνεύοντας αυτόν τον 4ο αυτον Κανόνα της Συνόδου λέει: «…ὁ ἐπίσκοπος πού κλείνει ναούς μέ ὁποιαδήποτε λογική ἤ παράλογη ἀφορμή, ἔχω τήν γνώμη πώς θά κολασθεῖ». 

Επίσης αναθεματισμένοι από την Α’ Οικουμενική Σύνοδο είναι όλοι οι Αρχιερείς που συνεόρτασαν φέτος το Άγιο Πάσχα με τους Εβραίους και όλοι όσοι συγκοινωνούν μαζί τους! 

Εδώ να υπενθυμίσουμε πως η λέξη ανάθεμα στην πορεία της αγίας μας Εκκλησίας και μέσα από τα πρακτικά των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων, κατάντησε να σημαίνει τον τέλειο διαχωρισμό κάποιου από το σώμα της Εκκλησίας. 

Βλέποντας δηλ. η Εκκλησία ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι για τη σωτηρία των αιρετικών, τους παραδίδει πλέον στην κρίση του Θεού. Αυτό σημαίνει το ανάθεμα. Αυτή η θεία κρίση όμως, αυτό το ανάθεμα, μη ξεχνάμε πόσο φοβερό είναι όταν πέσει πάνω σε αμετανόητους και πείσμονες εχθρούς του Θεού. 

( Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς) 

Καλοί μας αδελφοί! 

Η Εικονομαχία αναβίωσε τόσο προκλητικά και στις μέρες μας μέσα από τη βλάσφημη μέσα στους ναούς μασκοφορία ενώπιον του Θεού και των ιερών εικόνων. 

Είδαμε πάλι και ακούσαμε τον τελευταίο καιρό να γίνεται πράξη μια αιρετική εγκύκλιος του Υπουργείου Υγείας, που επιβάλλει την απόσυρση των αγίων εικόνων και καντηλιών μέσα στους χώρους των νοσοκομείων!!! με το πρόσχημα ότι αποτελούν εστίες μετάδοσης μικροβίων!!! και ότι προσβάλλουν τους αλλόθρησκους ασθενείς που νοσηλεύονται!!! 

Ώ της σατανικής μανίας και ασέβειας των λεγομένων προοδευτικών και ειδικών της υποκρισίας! 

Η απάντηση των ψευδοποιμένων μπροστά σ’ αυτές τις επίμονες καταγγελίες, ποια είναι; 

Η φρικτή όπως πάντα σιωπή τους, δηλ. η ένοχη συνέργειά τους στη φοβερή Θεομαχία! 

Χίλιες φορές αναθεματισμένοι να είστε όλοι εσείς οι προδότες του Χριστού και αρνητές της Ορθοδοξίας, εσείς που από χρόνια τώρα έχετε ανατρέψει τα ιερά δόγματα της Πίστης μας, γίνατε ένα με τους Αιρετικούς, τους αλλόθρησκους και τους Σχισματικούς, κλείσατε και βεβηλώσατε τους ιερούς ναούς, φέρατε το φίμωτρο της νέας Τάξης μέσα στη θεία λατρεία, βλασφημήσατε το Άγιο Πάσχα και τώρα αδιάντροπα πια, λατρεύετε τον ίδιο τον Διάβολο!!! αποδεχόμενοι το χάραγμά του, την επίσημη σφραγίδα του, που ήρθε μέσα από τα νέα εμβόλια των Σιωνιστικών εταιρειών. 

Όσο και να ωρύεστε ότι είστε η φωνή της Εκκλησίας, όσο και να εφευρίσκετε λόγους σοφιστικής υποκριτικής αγάπης, έχετε πια επίσημα καθαιρεθεί και αφοριστεί από τους Αγίους Πατέρες μας, είστε επικίνδυνοι για την πνευματική υγεία όλων των πιστών, ψευδοδιδάσκαλοι και πρόδρομοι του Αντιχρίστου. 

Ακόμα κι αν ποτέ δεν σας καταδικάσει κάποια άλλη μελλοντική Οικουμενική Σύνοδος, έχετε ήδη αναθεματιστεί, δηλ. αφορισθεί από τις Άγιες Επτά Οικουμενικές Συνόδους, όπως προαναφέραμε. 

Όταν ο Απόστολος μας λέει “παράτα τον κάθε αιρετικό” αυτό το λέει και πριν αυτός καταδικαστεί από κάποια σύνοδο, άρα και εσάς ως παναιρετικούς οφείλουν όλοι οι όντως πιστοί, να σας παρατήσουν και να αποχωριστούν από την Αίρεσή σας! Είστε ήδη επίσημα αναθεματισμένοι Αιρετικοί! 

Υπάρχει ακόμα κανείς που να αμφισβητεί την ολοφάνερη Αίρεση και βλασφημία και Αγιομαχία και ενσωμάτωσή σας με τον Εωσφόρο; 

Αυτός, αν υπάρχει, είναι επίσης αιρετικός, διότι αρνείται τους χαρακτηρισμούς του Αποστόλου Παύλου και τους ιερούς Κανόνες των Αγίων Πατέρων μας. 

Στο ίδιο ανάθεμα βέβαια υπόκεινται όλοι οι ιερείς, που σας υπηρετούν, όσο ορθόδοξοι κι ανεμβολίαστοι κι αν μένουνε, εφόσον δεν σας αποχωρίζονται με δημόσια ομολογία Πίστεως. 

Άγιοι Πατέρες, που σήμερα εορτάζετε, άγιε Ιωάννη Δαμασκηνέ, άγιε και πανόσιε Θεόδωρε του Στουδίου, άγιε Οσιομάρτυς Ανδρέα και πάντες οι Ομολογητές Πατέρες,πρεσβεύσατε εκτενώς για την διωκόμενη αγία μας Εκκλησία, που έμεινε πια εντελώς καταξεσχισμένη στην έρημο της περιφρόνησης των πάντων και αναδεικνύει ήδη τους νέους μεγάλους Ομολογητές της και Μάρτυρες! 

Κρατήστε μας ενωμένους σφιχτά και ταπεινά με την μία Αλήθεια, την Ορθοδοξία, δηλ. τον Χριστό μας και μακριά από την πανΑιρετική κρατική Συναγωγή των σφραγισμένων αρνητών του Κυρίου. Αμήν! 

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…