Το Ελληνικό Όραμα ευχαριστεί θερμά και ειλικρινά την ΕΡΤ2 και τον τηλεοπτικό σταθμό STAR για την άμεση εφαρμογή της εκλογικής διαδικασίας ώστε να ακουστούν οι θέσεις του κόμματος.
Το Ελληνικό Όραμα θα σταθεί αρωγός στους δύο αυτούς σταθμούς αν και εφόσον χρειαστεί η συνδρομή του.
Αναφορικά με τους υπόλοιπους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς που αγνοούν επιδεικτικά το Ελληνικό Όραμα ενώ έχουμε στείλει τα απαραίτητα email , ειδικότερα το κανάλι που εκπέμπει στο φαληρικό Δέλτα δικαιώνει τον χαρακτηρισμό που του αποδίδει ο πολιτικός μας αντίπαλος κ.Πολάκης !
Αναφορικά με το άλλο κανάλι που εκπέμπει στον Ταύρο δεν είναι τυχαίο ότι αποκαλείται κόμμα των “Αυριανιστών” …..
Το Ελληνικό Όραμα δεν πτοείται και συνεχίζει τον ανηφορικό δρόμο…
Ερχόμαστε….





