ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Υπουργική παραδοχή στην Ισπανία μετά τον αιφνίδιο θάνατο 35χρονου: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι φταίει το εμβόλιο της AZ»

ΔΙΕΘΝΗ. ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. - 4 Μαΐ 2021 - 8:28
Loading...
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση
Ένας Ισπανός στρατιώτης πέθανε από θρόμβωση, αφού έλαβε το εμβόλιο κατά του κορονοϊού που ανέπτυξε η AstraZeneca, δήλωσε τη Δευτέρα η υπουργός Άμυνας Μαργαρίτα Ρόμπλες Φερνάντες.

Η υπουργός επιβεβαίωσε προηγούμενες αναφορές για το συγκεκριμένο περιστατικό, δηλαδή ότι ένας 35χρονος, στέλεχος του στρατού ξηράς, ο Francisco Perez Benitez, πέθανε στις 24 Απριλίου στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Ναβάρα, λόγω επιπλοκών μετά τον εμβολιασμό.

Η αιτία θανάτου αναφέρθηκε πως ήταν εγκεφαλική αιμορραγία λόγω του εμβολίου, καθώς είναι γνωστό ότι ο στρατός έλαβε την πρώτη του δόση εμβολίου στις 7 Απριλίου.

«Δεν φαίνεται να υπάρχει αμφιβολία στις ιατρικές αναφορές που μας δόθηκαν ότι αυτό ήταν συνέπεια της χρήσης του εμβολίου», δήλωσε η υπουργός σε δημοσιογράφους.

Η αξιωματούχος, ωστόσο, επεσήμανε την ανάγκη συνέχισης της εκστρατείας εμβολιασμού λόγω της δύσκολης επιδημιολογικής κατάστασης στη χώρα.

Η Ισπανία, μαζί με πολλές άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο, απαγόρευσε στις 8 Απριλίου τη χρήση του εμβολίου AstraZeneca, λόγω πιθανοτήτων για πήξη του αίματος εν αναμονή τελικής απόφασης από την ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή.

(Με πληροφορίες από sputniknews)

el.gr

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ






CopyAMP code

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…