Αυτός ο τύπος ονομάζεται Ταχιάος και είναι Υφυπουργός υποδομών και μεταφορών της Ελλάδας αρμόδιος για θέματα υποδομών από το 2023. Φέρει ευθύνη λοιπόν εκτός από την συνεχιζόμενη συγκάλυψη και για το συνεχιζόμενο αίσχος με τα δίκτυα.
Αντί λοιπόν να κάτσει να κάνει τη δουλειά του, να βοηθήσει στην διαλεύκανση του εγκλήματος, Να καταγγείλει ο ίδιος τον γενικό γραμματέα που έστειλε με SMS εντολές σε αξιωματούχο επί του πεδίου και να φροντίσει να λειτουργούν τα τρένα και να μην εκτροχιάζονται κάθε τρεις και λίγο, βγαίνει στα κανάλια για να πει ότι ο Πούτιν έβαλε τον Βελόπουλο να ρίξει την κυβέρνηση με αφορμή τα Τέμπη!
Επειδή η κατάσταση δεν είναι για γέλια, θα πούμε μόνο ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. Η πλάκα αρκετά κράτησε!
anazitiseis.gr
Ταχιάος όπως … χαμελέων!!! Εύκολα γίνεται Σπυράδωνης μόλις τον γυρίσεις από την άλλη και αν τον ξαναγυρίσεις γίνεται και τσεκουροφόρος!!!!!! Ρε που μπλέξαμε!!!!! ;;;;;; Ούστ κοπρόσκυλα , ύαινες της πολιτικής, Τσιμπούρια που ρουφάτε το αίμα των Ελλήνων και της Ελλάδας. Νισάφι!!!! Μέχρι πότε;;;;;
Σιχαμερε ταχιαο έφερες στη Θεσσαλονίκη το fly over όπου σας βρίσκουμε στο δρόμο κλωτσοπατιναδα κι εσένα και όλα τα πολιτικά καθάρματα έρχεται ο καιρός
Ταχιαο είναι πολύ βλακας !!!!
Γελάνε και οι πέτρες με τις χαζομάρες αυτού του σαχλαμαράκια. Ψυχίατροι δεν υπάρχουν σε αυτή τη χώρα; Πώς κυκλοφορεί ελεύθερος αυτός και δεν τον έχουν κλείσει στο ψυχιατρείο;