Τὸ τμῆμα Προσφυγικῆς καὶ Μεταναστευτικῆς Πολιτικῆς τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ἔδωσε ραντεβοὺ στὸ λιμάνι τοῦ Πειραιᾶ, μὲ τοὺς πρόσφυγες καὶ τοὺς μετανάστες ποὺ ἔρχονταν μὲ τὸ «Νῆσος Χίος» ἀπὸ τὴν Μυτιλήνη καὶ τὴ Σάμο ὡς δεῖγμα ἀλληλεγγύης ποὺ πάει κόντρα στὴν ἀκροδεξιὰ ρητορική. Τὸ ὀχηματαγωγὸ ἐπιβατηγὸ πλοῖο μετέφερε 84 μετανάστες καὶ πρόσφυγες, οἱ ὁποῖοι ἐπιβιβάστηκαν σὲ λεωφορεῖα μὲ προορισμὸ δομὲς φιλοξενίας.
«Ἡ συνάντηση μας εἶναι στὴν Ε7 (Πλατεία Καραϊσκάκη δίπλα στὸν Σταθμὸ ΗΣΑΠ) στὶς 23.00-23.30 μ.μ. καὶ θὰ κινηθοῦμε πρὸς τὶς ἀπέναντι προβλῆτες» σημείωσε στὸ Facebook, ὁ κ. Μπελαβίλας.
«Ἡ κυβέρνηση Μητσοτάκη, αἰχμάλωτή τῆς…..
ἀντιπολιτευτικῆς ρητορείας της καὶ τῶν ἀκροδεξιῶν στελεχῶν της βρίσκεται ἤδη σὲ ἀδιέξοδο. Ἐμεῖς καὶ ὁ κόσμος τῆς ἀλληλεγγύης ὅμως, μποροῦμε! Ὑποδεχόμαστε τοὺς πρόσφυγες τὴν Κυριακὴ τὸ βράδυ στὸν Πειραιὰ- τὶς ἑπόμενες μέρες παντοῦ», σημειώνει τὸ κόμμα τῆς ἀξιωματικῆς ἀντιπολίτευσης.
kontra




